205. forduló, 207. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:12'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,30] koordinátán.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Astro. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Nesztelenül osonsz az elhagyatott kastély folyosóin, óvatosan, de sietve, mert tudod, hogy feladatod célpontja a hadúr hamarosan megérkezhet kis csapatával, hogy itt megpihenjen. Urad - a káosz démona - akarja a halálát, s te nem okozhatsz neki csalódást. Rövid bolyongás a kastélyban - mindenütt számtalan szobor szegélyezi a falakat, földsárkányokat, gránit és bazaltelementálokat vagy hős harcospapokat megjelenítő alkotások mindenhol. Végre eléred a kiszemelt lakosztályt, s óvatosan belépsz. Szemközt egy oltárt pillantasz meg, előtte pedig a kobudera hadúr meditáció közben ábrázolt szobrát látod. "Hahhh, hogy valaki ennyire hiú legyen!" - húzódik szád gúnyos mosolyra, ami az arcodra is fagy, mikor a "szobor" feléd fordul rejtélyes mosolyával, fejbiccentéssel üdvözöl, s harcra hív, GARANTÁLTAN BECSÜLETES HARCRA. Micsoda rémálom, ébredsz fel hirtelen.
Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[89,31] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}


(Továbbmész...) [88,32] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Pikoló. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,33] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis fehér hátát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 33, gyógyulás: 16, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. [45 pontot használtál fel, van még 496.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Nyelve van, de sosem beszél, lába nincs, de néha sétál.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza jobb karját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 85, gyógyulás: 32, összesen: -53 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő és egy varkaudar lándzsa (ld. enc.). Elhagyod a phua-kúpot. [100 pontot használtál fel, van még 396.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[86,34] Még mindig az erdőben vagy. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmazsin huhogó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 9 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 17, gyógyulás: 11, összesen: -6 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Elérkeztél Nimeron földje, és egyben az ismert világ keleti határához. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [45 pontot használtál fel, van még 351.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Parányi vagy feneketlen gyomor, sosem emészt, mégsem éhes.
Kiket felfal, törpöt, orkot, belsejében vígan élnek.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza fejét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyarával a massza kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 4 életpontot vesztettél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a massza, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyarával a massza felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 42, gyógyulás: 35, összesen: -7 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Fairlight bankjaiból kölcsönt vehetsz fel, de jaj neked, ha nem fizeted vissza időben... Elhagyod a phua-kúpot. [100 pontot használtál fel, van még 251.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[84,36] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 16, összesen: +5 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,37] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [82,38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 206.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy garokkot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ef 51 520 energia fejlesztése 51
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 164.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 161.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-8 életerő.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 161 pontod maradt, ebből a következő körre 161 pontot vihetsz át. Kapsz még 347 pontot. A következő körben tehát 508 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 206. fordulód.

Erő: 44 Szint: 20 Merészség: 5/3 Magasság: 146 cm
IQ: 16 (17) Támadás: 19 (21) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 18 (22) Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 315/321 Jellem: gonosz (238) Tul. pont: 4
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 124/40 Pénz: 984 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 40/0
Eddig összesen 1291 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 421 TP-t kaptál. Jelenleg 453 108 TP-d van. A következő szinthez még 146 892 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, ekharion, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/43 (+3%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 16/78

Óvatosság (labirintusokban): 0
82,38 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/79 (+15%) 2. nyomkövetés: 41/18 (+10%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 4/89 5. csapdakészítés: 12/66 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/68
7. gyógyítás: 41/20 8. titkosírás: 16/39 (+92%) 9. felderítés: 24/40
10. teológia: 8/73 (+40%) 11. taumaturgia: 10/29 12. harcművészetek: 14/69
13. szörnyismeret: 8/52 14. zárnyitás: 7/4 15. vadászat: 15/43
16. bányászat: 18/26 17. főzés: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer)
elfogod garokkot (#73) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (991,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!
2.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert!
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 254 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 76 TU. szükséges még: 34 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 172.20 kg Megterheltség: 175%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 2 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 drótszőr (#37) 1 huhogó bibe (#332) 1 magszim bél (#103)
2 obszidián függő (#195) 2 pirkit (#153) 5 tinta (#101)
1 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
(83,37) tetemember (#123)
(84,36) vérszomjas csüldő (#114)
(85,35) tavacska, phua-kúp (#372), Tharr oltár, 49. jellempróba, tintacsigák (#74), rájanyék (#58), massza (#217)
(86,34) karmazsin huhogó (#185)
(87,33) trikornis (#104), phua-kúp (#372), massza (#217)
(88,32) Pikoló (#7010)
(89,31) patak, nukleáris cickány (#155)

Üzenet küldése a karakternek