206. forduló, 208. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 1. 12h:20'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,38] koordinátán.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 503.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[81,39] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}


(Továbbmész...) [80,40] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 13, gyógyulás: 47, összesen: +34 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,41] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
[75 pontot használtál fel, van még 428.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[78,42] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 17, gyógyulás: 18, összesen: +1 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,43] Továbbra is síkságon vagy. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 1, gyógyulás: 8, összesen: +7 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő legyengült süvítő rája mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 8, összesen: +3 ÉP}


(Továbbmész...) [76,44] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 14, összesen: +6 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 353.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[75,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 338.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Szárnyak nélkül repül, csőr nélkül szúr.
Szemek nélküli hegyes fej, röptében megöl egy madarat.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A massza feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Előrehajolva csap a massza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rézdarabot. 894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs (ld. enc.), 3 nyílvessző, egy mérgezett vasnyíl, egy nyu-shuriken és 2 gyöngymangó. Elhagyod a phua-kúpot. [100 pontot használtál fel, van még 238.]

m 4 mozogsz délre
[75,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy gumifát. Találsz egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk bal vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 223.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy garokkot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ef 51 520 energia fejlesztése 51
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 178.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-5 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 178 pontod maradt, ebből a következő körre 178 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 526 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 44 Szint: 20 Merészség: 5/3 Magasság: 146 cm
IQ: 16 (17) Támadás: 19 (21) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 18 (22) Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 315/394 Jellem: gonosz (247) Tul. pont: 4
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 124/11 Pénz: 984 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 40/0
Eddig összesen 1299 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 617 TP-t kaptál. Jelenleg 456 725 TP-d van. A következő szinthez még 143 275 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, ekharion, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/44 (+1%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 16/78

Óvatosság (labirintusokban): 0
75,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/94 (+15%) 2. nyomkövetés: 41/22 (+4%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 4/89 5. csapdakészítés: 12/71 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/68
7. gyógyítás: 41/20 8. titkosírás: 16/85 (+46%) 9. felderítés: 24/40
10. teológia: 9/17 (+44%) 11. taumaturgia: 10/29 12. harcművészetek: 14/69
13. szörnyismeret: 8/52 14. zárnyitás: 7/4 15. vadászat: 15/43
16. bányászat: 18/26 17. főzés: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer)
elfogod garokkot (#73) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (990,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!
2.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert!
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 82 TU. szükséges még: 28 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 173.16 kg Megterheltség: 176%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 ezüst kulcs (#184) 2 gyöngymangó (#135)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
1 rézdarab (#70) 1 tankány karom (#237) 6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79 80 81 82 83
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
(75,45) Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), Sheran oltár, massza (#217)
(75,46) gumifa (#38), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sörényes ubuk (#89)
(76,44) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(77,43) 38. jellempróba, rájanyékek (#58), süvítő rája (#113)
(78,42) karmos tankány (#137), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba
(79,41) vérszomjas csüldő (#114), 30. jellempróba
(80,40) manaelementál (#290), márványtorony (#175)
(81,39) 24. jellempróba, tetemember (#123), púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek