204. forduló, 206. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 24. 15h:01'
EZ A 298. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
299. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,22] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 540.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[97,23] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 525.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Van egy szolga -
Míg munkáját elvégzi,
Magamagát megeszi.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

A szörny hősugarat lő ki rád! Nincs semmi hatása. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb első lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Többször megcsíp a massza. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 pular kristályt. 1 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 88, gyógyulás: 36, összesen: -52 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Egy csodálatos moa obszidián! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [100 pontot használtál fel, van még 425.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[96,24] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bíbor szulfagor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Beléd öklel a bíbor szulfagor! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 18, gyógyulás: 15, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elhagyott bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [95,25] Még mindig hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,26] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kőevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a botot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [60 pontot használtál fel, van még 365.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[93,27] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy északi aurach. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach bal első lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [92,28] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy proteinfecske nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.

(Továbbmész...) [91,29] Síkság, továbbra is csak síkság.

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 320.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[90,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebzett arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 28, gyógyulás: 15, összesen: -13 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 305.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy garokkot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

ef 51 520 energia fejlesztése 51
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 270.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 267.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-15 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 546 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 44 Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 146 cm
IQ: 16 (17) Támadás: 18 (19) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 18 (21) Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 311/315 Jellem: gonosz (233) Tul. pont: 1
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 118/66 Pénz: 1005 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 40/0
Eddig összesen 1283 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 352 TP-t kaptál. Jelenleg 448 687 TP-d van. A következő szinthez még 1 313 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, ekharion, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/40 (+2%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 16/78

Óvatosság (labirintusokban): 0
90,30 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/64 (+45%) 2. nyomkövetés: 41/8 (+22%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 4/89 5. csapdakészítés: 12/60 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/68
7. gyógyítás: 41/20 8. titkosírás: 15/47 (+46%) 9. felderítés: 24/40
10. teológia: 8/33 (+36%) 11. taumaturgia: 10/29 12. harcművészetek: 14/69
13. szörnyismeret: 8/52 14. zárnyitás: 7/4 15. vadászat: 15/43
16. bányászat: 18/26 (+33%) 17. főzés: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer)
elfogod garokkot (#73) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (992,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!
2.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert!
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 40 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 170.24 kg Megterheltség: 173%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 fekete gyöngy (#99) 5 kaja (#2)
3 madártoll (#112) 1 moa obszidián (#380) 1 pular kristály (#239)
1 rézdarab (#70) 2 szulfagor agyar (#677) 40 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
(90,30) arató csattanat (#144)
(91,29) tavacska, Leah oltár
(92,28) proteinfecske (#139), Dornodon rúnaköve
(93,27) északi aurach (#350), vaskohó (#155), érclelőhely
(94,26) 47. jellempróba, érclelőhely, kőevő (#62)
(95,25) oltár, vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150), alpesi tehén (#91)
(96,24) bíbor szulfagor (#358), elhagyott bánya (#1685), érclelőhely
(97,23) phua-kúp (#372), világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150), nyuhaj karbin (#110), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek