Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ládákat őrző csapdák
Küldd el képeslapként!
Ha egy labirintusban őrizetlen ládát találsz, sokszor még nem vezet egyenes út a benne lévő kincs megszerzéséhez. Az ősi relikviákat ugyanis előszeretettel őrzik olyasféle mechanikus szerkezetekkel, melyek akkor lépnek működésbe és okoznak maradandó kárt, amikor óvatlanul kinyitsz egy ilyet.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (9)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)

További témák...

2024-06-06 20:49:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. aug. 28. 9h:04'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: szept. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #4278
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 219
Extra forduló: 5

MÁZ-LEE KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Bodobáccsal. Egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy vasvértet és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy kocsmai verekedõ trófea, egy sötét fõgnóm trófea és egy sötét gnóm trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Végre itt az alkalom a leszámolásra! Dühödt ordítással egymásnak estek.

Ellenfeled villámcsapás varázslatot lõ rád. 86 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Bodobács testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Ököllel Bodobács épp hogy eltalálja a bal karodat. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Az 1. napon összeakadsz Josid 'el Amiddal. Tharr kisebb papja. Egy gromak páncélt, egy sárga erõövet, egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy obszidián karkötõt, egy lánckesztyût és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy vadász quwarg trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Csicskása egy élõholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Motyogni kezd: " Hej, te bunkócska te drága.." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon újból összeakadsz Bodobáccsal. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. A gyûlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje elõtt állsz: az Erõ Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Bodobács testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerõ). Ököllel Bodobács csak érinti a testedet. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erõs vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dõl el. Átkutatod a hullát, bõséges zsákmányt remélve. Találtál 1 shinai gömböt, 1 igazgy. fülbevalót, 5 obszidián karkötõt, 1 Eldaran karkötõjét, 2 umbatari karkötõt, 1 nagy aranykulcsot (ld. enc.), 2 kis aranykulcsot, 1 moa jádekõt (ld. enc.), 2 galachmitot, 4 moa üveggömböt (ld. enc.), 6 ezüst kulcsot[*], 5 Thargodan esszenciát, 2 koponya szimbólumot, 1 bíbor erõövet, 2 szent jogart, 1 márványkulcsot (ld. enc.), 5 aranytût, 1 kulcskarikát (ld. enc.), 2 rejtõköpenyt, 1 sárga erõövet, 2 vaskulcsot, 3 nagy bronzkulcsot, 4 kõszemet[*], 1 nagy vaskulcsot, 1 szeksztánst, 3 mérg. vasnyilat (ld. enc.), 9 sullár hólyagot, 1 távcsövet, 1 szent kehelyt, 9 huhogó bibét, 8 tolmokov-koktélt, 6 fûszertartót, 3 trikornis szarvat (ld. enc.), 2 kvazárt, 1 rájabõrt (ld. enc.), 1 piranha zsákvédõt (ld. enc.)[*][*], 1 mászókarmot, 5 ezüsthegyû nyilat, 5 mérg.ubuk dobónyílat, 14 purifikátor hájat, 5 uzbány csõrt, 1 furulyát, 8 aranyló ugarhéjat, 1 fúvócsövet, 2 kazmár gyökeret, 7 vizestömlõt, 48 pirkitet, 10 álomport, 2 pular kristályt, 1 vassisakot, 1 mászókampót, 3 zöld üveget, 8 ezüstshurikent, 9 téfea-agyat, 5 ezüsttõrt (ld. enc.), 1 dobóhálót, 1 fekete csuhát, 5 ezüstdarabot, 5 kavadu iszákot, 1 gyöngymangót, 22 bumerángot, 52 drótszõrt, 4 csuklyavirágot, 1 szigonyt, 3 kavadu lebenyt (ld. enc.), 1 harci kalapácsot, 1 vashegyû lándzsát, 1 vasalt bunkót, 1 kis vaspajzsot, 12 kaját, 1 ásót, 1 kõkést, 1 kõkalapácsot, 40 tüskét, 1 súlyzót, 3 kötelet, 8 smirglilevelet, 3 parittyát, 92 kaktusztüskét, 5 fáklyát, 2 ovimon-bogyót, 1 púderkövet, 134 aranyat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) 3200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A 7. napon találkozol egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemû alakváltó férfival. Bõre mélykék színû. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy koponya szimbólumot, egy gromak páncélt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy kvazár sisakot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy zombi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Itt az alkalom egy kis csatározásra! Megtámadod õt.

A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 117 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprõ lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alakváltó bal karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Vashegyû lándzsával az alakváltó nagy lendületekkel át- meg átszúrja a jobb válladat. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal az alakváltó megvagdalodja a testedet. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 orgyilkos tõrt. ** ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 tankány karmot. ** ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 vassisakot. ** ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 10 álomport. ** ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 igazgy. fülbevalót. ** ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 mérg. vasnyilat. ** ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 5 mérg.ubuk dobónyílat. ** Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy minden elsötétedik elõtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Különös látványt nyújt hátrahagyott tested, amely már nem képes helyet adni a távozó léleknek. Furcsamód könnyûnek érzed magad. Minden olyan áttetszõvé, mégis élesen, ha lehet, még jobban láthatóvá válik, mint az életben. Felkészülsz a nagy utazásra az istenek lakhelye felé. Egyszercsak egy hatalmas, vonások és érzelmek nélküli, fehér arc jelenik meg elõtted, és a következõket mondja: - Leah vagyok, a halál istene. Üdvözölve légy birodalmamban, a holtak világában! Hamarosan örök nyugalomra térhetsz... Elõször azonban meg kell hallgatnod. Egy megállapodás alapján, amelyet a többi istennel kötöttem, cserébe a holt lelkekért, minden kalandozó lelkének adnom kell egy utolsó esélyt, mielõtt visszavonulhatna az örökkévalóság álmába. E szerint lehetõséget kell adnom, hogy visszanyerd életedet és testedet, ha kiállsz egy próbát. Pihenni akarsz kényelmesen, vagy küzdeni, nyomorogni egy korlátolt test börtönében tovább? Aláveted magad a próbának? Buzgón bólogatsz (már amennyire ilyesmire egy lélek képes), mire a hatalmas arc rosszallóan végigmér, és folytatja: - Mind ilyenek vagytok... Nem tudod, hogy mit nyerhetnél! Nos rendben van. Ha kiállod a próbát, visszanyered tested, kissé legyengülve, de újra élni fogsz. Ha viszont nem sikerül idõben a feladatod teljesíteni, örök vendégem leszel! Nem árt, ha tudod, hogy amíg szellem vagy, nem vagy képes egyenesen érintkezni a valós világ lényeivel és tárgyaival. Te látni fogsz mindent, de nem foghatod meg. És onnét senki sem lát Téged... No persze a szellemvilág sem olyan elhagyatott, mint hinnéd. Tény, hogy jóval csendesebb, mint a hús-vér lényeké. De ezeket a dolgokat majd magad is tapasztalni fogod. Mivel ez az elsõ alkalom, úgy illik, hogy jó esélyt kapjál. Nincs más dolgod, mint egy ködmangó cserjét találni, és ködmangót szedni róla. Ez a növény csak az árnyvilágban létezik, halandók nem láthatják. Ölj meg még egy sötét motyogót - õ is a holtak birodalmának lakója. Ezután már nem jelenthet akadályt, hogy visszatérj a halandók világába a ködkapun keresztül - persze ha rátalálsz... Agyõ, és sok szerencsét! Viszontlátásra a birodalmamban. - teszi hozzá kacagva, aztán szertefoszlik az arc. Döbbenten körülnézel, még mindig hitetlenkedve. Ugyanúgy látsz mindent magad körül, mint eddig, sõt, újabb dolgok is feltûnnek: mindenütt árnyak mozognak, egyszerûbb életformák halott lelke. Az élõk pedig izzó, fényes lüktetéssel sugározzák, pazarolják életenergiájukat. A növények kék, zöld árnyalatokkal, az állatok sárga és vörös színekkel. Azonban minden nagyon hideg, szagokat pedig egyáltalán nem érzel. Megpróbálsz mozogni: egész könnyen megy! Csak gondolsz egyet, és máris odébbszökkensz! A föld felé süvítesz, és megpróbálsz tárgyakat megragadni, persze sikertelenül. Mintha levegõbõl lennél... Vajon igazat beszélt ez a Leah fickó? Utána kéne járni... [A két forduló között 11 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 553.]
* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 553.]
* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 553.]


ba 3575 nem támadod a 3575. kalandozót
BA 3575 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

m 8 mozogsz északra
Tovább suhansz a házak között. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Oldalt pillantva, meglátsz egy ködmangó cserjét. (ld. enc.) Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (588. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 543.]

be 585 bemész az 585. épületbe
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 1 mozogsz északkeletre
Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ködkaput. (ld. enc.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A szellemvilág nem teljesen elhagyatott: szembejön egy árnyékrája. Jól lát Téged, és úgy tûnik, meg is akar támadni. (ld. enc.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az árnyékrája szürke hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az árnyékrája farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyékrája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Kimetszel magadnak egy megfelelõ árnyékrája trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 533.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
Belibbensz egy erdõbe. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) Vált a terep: bozótos vidéken vagy. A soha fel nem kutatott, rejtélyes árnyékokból, a legsûrûbb bozótos mélyérõl nevenincs borzalmak biccentenek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ködkaput. Repülés közben látsz egy púpos burástyát. Egy pillanatig feléd néz, mintha látna, aztán továbbmegy. Összefutsz John J. MacFly-jal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csõrében mákrózsát tartó galamb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Familiárisa egy ezüstsólyom. Meg sem próbálkozol a kapcsolatteremtéssel, hiszen õ nem láthat Téged. Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû ember férfival. Fekete a bõre. Raia eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy kígyóbõr kesztyût, egy nap szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bõrcsizmát és egy obszidián karkötõt visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy vérfürdetõ magszim trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Nem lát Téged. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 513.]

kt 22 300 elkészíted a 22. tárgyat (300 darabot)
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

m 6 mozogsz nyugatra
Lakott területre érkeztél. Összeakadsz Bodobáccsal. Egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy vasvértet és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy kocsmai verekedõ trófea, egy sötét fõgnóm trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Persze levegõnek néz Téged. [10 pontot használtál fel, van még 503.]

a 78 3575 1 átadod a 78. tárgyat a 3575. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 291 160 277 átadod a 291. tárgyat a 160. tárgyat a 277. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]
aa 276 375 159 átadod a 276. tárgyat a 375. tárgyat a 159. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 6 188 13 átadod a 6. tárgyat a 188. tárgyat a 13. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 22 181 327 átadod a 22. tárgyat a 181. tárgyat a 327. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 249 182 20 átadod a 249. tárgyat a 182. tárgyat a 20. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 323 351 187 átadod a 323. tárgyat a 351. tárgyat a 187. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 174 322 389 átadod a 174. tárgyat a 322. tárgyat a 389. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 139 278 229 átadod a 139. tárgyat a 278. tárgyat a 229. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 197 373 648 átadod a 197. tárgyat a 373. tárgyat a 648. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 337 2 347 átadod a 337. tárgyat a 2. tárgyat a 347. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 92 34 42 átadod a 92. tárgyat a 34. tárgyat a 42. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 233 32 183 átadod a 233. tárgyat a 32. tárgyat a 183. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 246 150 221 átadod a 246. tárgyat a 150. tárgyat a 221. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 272 245 165 átadod a 272. tárgyat a 245. tárgyat a 165. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 36 186 184 átadod a 36. tárgyat a 186. tárgyat a 184. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 185 240 348 átadod a 185. tárgyat a 240. tárgyat a 348. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 3 25 82 átadod a 3. tárgyat a 25. tárgyat a 82. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 100 168 169 átadod a 100. tárgyat a 168. tárgyat a 169. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 210 257 332 átadod a 210. tárgyat a 257. tárgyat a 332. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 24 29 37 átadod a 24. tárgyat a 29. tárgyat a 37. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 114 119 133 átadod a 114. tárgyat a 119. tárgyat a 133. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 135 153 172 átadod a 135. tárgyat a 153. tárgyat a 172. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]
aa 198 205 239 átadod a 198. tárgyat a 205. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 244 304 310 átadod a 244. tárgyat a 304. tárgyat a 310. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 326 328 382 átadod a 326. tárgyat a 328. tárgyat a 382. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 383 396 404 átadod a 383. tárgyat a 396. tárgyat a 404. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

aa 269 átadod a 269. tárgyat
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élõ testre. [0 pontot használtál fel, van még 503.]
* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 503.] Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: egy kellõképpen árnyalt ködburkot keresel, belebújsz, majd álomtalan álomba merülsz...
Ebben a körben 503 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 503 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következõ körben tehát 857 pontot költhetsz el. (Eleinte könnyen elõfordulhat, hogy amíg halott vagy, 30-nál több TVP-d marad meg a kör végére. Az így megmaradt pontokat még élelemszerzésre vagy gyógyításra sem költhetjük el. Ezért ilyenkor tetszõleges mennyiségû TVP-t átvihetsz a következõ körre. Egy tipp, hogy mit kezdhetsz a sok TVP-vel: a GYK 28 <TVP> parancs még egy szellemnek is mûködik...) ********** Nekik írhatsz: *********************************************************************************** Bodobács (#3575) : Soós Ákos, Sopron, Ravazd u. 26., 9400 , email:mvamos@sopron-ph.hu Josid 'el Amid (#4442) : Jánosi József, Tokodaltáró, Kun B. u. 43/A., 2532 , email:jozsef.janosi@hu.origin-it.com **********************************************************************************************************

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkát nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.
MOA JÁDEKÕ (382. TÁRGY)
A jáde egy féldrágakõ, amelynek megmunkálásához igazán csak az õsi mesterek értettek. Ez a miniatûr mestermû egy parányi szobrot ábrázol, minden bizonnyal egy régi, Moa isten.
MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörûen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?
MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kõbõl készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.
KULCSKARIKA (648. TÁRGY)
Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfûzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd kulcsig, és így tárolod, használod õket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért, minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs, a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínûtlen, hogy el tudnák tõled lopni.
MÉRGEZETT VASHEGYÛ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyû nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésû lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelõsz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyû nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyû nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyû!) hozzájuthatsz a középsõ, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erõvel bír.
RÁJABÕR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértõ, finom mozdulatokkal lenyúzhatot a rája rugalmas, kemény bõrét. [Bár a kiírás szerint a bõrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezõk kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]
PIRANHA ZSÁKVÉDÕ (337. TÁRGY)
2 drótszõrbõl torziós rugót készíthetsz. A rugóval megfeszíthetsz egy acélpengõkébõl és ugh méreggel mérgezett acéltûbõl készült kart. Ezt a szerkentyût beépítheted a hátizsákod fedõlapjába. Mielõtt becsukod a zsákot, felhúzod a hátizsákvédõ karját. Az illetéktelen zsáknyitogató tenyerébe fúródik a mérgezett tû. A csapda elkészítése 5 TVP-t, felállítása mindössze 2 TVP-t igényel, és közel olyan jó védelmet jelent, mint a nyílcsapda. Az okozott sebzés 3-4 életpont.
EZÜSTTÕR (322. TÁRGY)
Az ezüsttõr puha, törékeny, keveset sebzõ fegyver. Van azonban egy nagyon nagy elõnye: sok olyan mágikus teremtményt is meg lehet vele sebezni, amelyet normál fegyverekkel (fa, csont, bronz, vas) nem. Az ezüsttõr 2d4+1 sebzésû szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható. Elkészítéséhez 25 TVP, két ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges.
KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...
KÖDMANGÓ CSERJE
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.
KÖDKAPU
A hideg árnyékvilág ködében felsejlik elõtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztetõ ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betûs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltûnik.
ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY)
Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellõin lebegve közlekedõ árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott.

KARAKTERLAPOD


Máz-Lee, egy kopasz, szürke szemû kobudera férfi vagy. Bõröd sárga. Tharr felszentelt papja vagy. Ez a 213. fordulód.

erõ : 34
iq : 30
ügyesség : 26
egészség : 22
szerencse: 29
szint : 19
támadás : 22
védekezés: 9
életpont : 298/295
varázspt : 309/ 0
pszi pont: 54/ 0
merészség: 1/ 10
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+3)
pénz : 0 arany
magasság: 151 cm
testsúly: 56 kg
életkor: 34 év
tul.pont: 0
kép.pont: 4

Eddig összesen 1172 szörnyet (1 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 12 TP-t kaptál. Jelenleg 385824 TP-d van. A következõ szinthez még 64176 TP szükséges. Trófeád: árnyékrája. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 5 királynõ, 11 élõholt, 8 vadász, 3 nagymester, 2 parafenomén, 3 rohamosztagos.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 24 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 17 ütõfegyverek: 1 lõfegyverek: 16 dobófegyverek: 23 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (190%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-6.); tüske (7-12.); vas dobónyíl (13-15.); vas dobónyíl (16-); nyu-shuriken (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 29 nyomkövetés: 60 mászás: 10 csapdakészítés: 16 csapdaészlelés: 2 gyógyítás: 40 titkosírás: 3 felderítés: 9 szörnyidomítás: 6 teológia: 26 taumaturgia: 11 harcmûvészetek: 23 zene: 4 szörnyismeret: 12 pszi: 8 zárnyitás: 1 vadászat: 11 bányászat: 4

Feltételes parancsok


ásol max. 24 pontért; készítesz 133. tárgyat (max. 999 db-ot); mászol max. 100 pontért; *készítesz 19. tárgyat (max. 10 db-ot); udvarolsz a 2. fajúaknak; *készítesz 17. tárgyat (max. 10 db-ot); készítesz 43. tárgyat (max. 6 db-ot); gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 39 pontért max. 1 alkalommal; kutatsz max. 120 pontért; *készítesz 138. tárgyat (max. 30 db-ot); maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *154; *201; *202; *153; *241; *214; * gonosz jellemûek; *242; 7; Barátságosság: 158; 274; 248; semleges jellemûek; jó jellemûek; 3575;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) varázsvédelem (#34 *8) tompítás (#40 *8) óriáserõ (#53 *24) azonnali gyógyítás (#58 *15) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) szopókõirtás (#174 *10) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


áldomás vadítás (2730) vámpirizáció méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 25. és magasabb szintûek ellen Védekezõ varázslat lista (var. szám): 34 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 61 61 61 34 40 34 34 34 40 Kire 221 146 161 170 266 265 177 175 176

Isteni küldetéseid


1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Összsúly: 0.00 kg megterheltség: 0 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(9,-32) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselõ (#588), ködmangó cserje (#58, belõle készíthetõ: #59)
(10,-33) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), ködkapu (#60), árnyékrája (#87)
(10,-31) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), Tharr oltár, ködkapu (#60)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.