Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pokoli Balhé
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
"... majd miután legyőzték a sárkányt, összeházasodtak, és boldogan éltek, amíg meg nem haltak. A bonyodalmak csak ezután jöttek." - Valahogy így került a képbe ez a csúnya csontváz is... a részletek pedig J. Goldenlane: Pokoli Balhé című könyvéből derülnek ki, melynek borítóján eme festmény díszeleg.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
Tolvajakció profi módra
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
//Az italokat tényleg csak következő harctól használjátok. A harcosok figyelmébe ajánlott, hogy jó volna a Sötét Kántorral végezni, mielőtt sorra kerül. A Lidércviperát meg valószínűleg visszük magunkkal a következő csatába, mint szövetségest. xD//
 
// Közérdekű közlemény: a piakészletetek. Ajánlom, hogy következő csata során használjátok, márha nem akartok rút halálnak halálával holni.

Jak: Hatalmas Gyorsaság Itala (2 körig háromszorozódik a támadások száma), Elmebilincs Fozete (3 körig csapásonként 10% esély arra, hogy a megtámadott célszemély elveszti soron következo teljes cselekedetét)

Vándor: Bika Ereje (3 körig x2-eset sebez megivója), Cogart Vére (a rendkívüli hatású gyógyital 100%osan feltölti megivója életerejét)

Haluhel: Hatalmas Gyorsaság Itala (lásd fentebb), Macska Ügyessége (33% eséllyel elkerüli a megivója a közelharci támadásokat)

Arrbonrazz: Varázslók Vértje (az ital 33% eséllyel elnyeli egy csata idejére a bejövo ártalmas varázslatokat), Komoly sebek gyógyítása (50% életerotöltés)

Fabiot: Hosök Itala (5 körig +1db támadást ad), 1 esszenciako (a vadmágiát gyakorlók nem érnek semmit a manaitallal. ezt a ritka ékkövet kell borban és ecetben föloldaniuk, hogy ido elotti esszenciatömeghez jussanak. a feloldás és a megivás 3 körig tart és 100% manát ad vissza), 1db manaital (50% manát térít vissza), 1db Labirintus varázslat tekercsre írva (az elszenvedoje elveszti következo cselekedetét 99% eséllyel)

Melkor: Manaital (full mana regeneráció) Életero ital: 50% teljes hp-t regenerál.

//
 
// ha jól értem, ismét parancsvarázst lőttél.. //

A mágus varázslata nyomán társa elgyötört teste visszanyerte ereje egy részét.

A Sötét Kántorról lehullott a fogvatartó mágia, ám ideje már nem volt arra, hogy haragját ellenfeleire zúditsa.
A lidércvipera társának ugrik, ám az valamennyire ki tud térni, így csak a karját sikerül a szörnynek elharapnia.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 47/55 hp te jössz
3. Lidérckatona 1 11/60 hp -ég 6 kör-
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Lidérckatona 2 23/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp
7. Vándor- 48/54 hp -ég 6 kör-
8. Arrb 35/50 hp
9. Melkor (60hp) - x mana
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 6/60 hp, 0 mana :: eszenciakő 3 kör
12. Sötét Kántor 7/?? hp
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Az Avoral ismét suttogni kezd, ez alkalommal a második Lidérckatona lesz az elsöprő támadás szenvedő alanya. Ez alatt Fabiot egy Súlyos Sebek Gyógyítását mond a fejvadászra, majd előkészül egy esszenciakő feloldására.

//27 pontot gyógyult Jak, számold vissza a köröket az esszenciakőre pls//
 
//Javítás: Fabiot kidemezett a területről, ezért ő nem olajos. Elnézést :x //

Melkor egyszerű trükkje nyomán a Lidérc és Vándor egyaránt lángra kapnak, hála a bőségesen rájuk szórt olajnak.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 20/55 hp
3. Lidérckatona 1 11/60 hp -ég 6 kör-
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Lidérckatona 2 29/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp
7. Vándor- 48/54 hp -ég 6 kör-
8. Arrb 35/50 hp
9. Melkor (60hp) - x mana
10. Avoral - (40hp) te jössz
11. Fabiot- 6/60 hp, 27 mana
12. ??? 7/?? hp - bénult
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Melkor első gondolota egy tűzlabda volt mejet annyira szeretett ám látta ,hogy társai ismét nem örülnének a forró golyóbisnak. A csatamágus minden erejét összpontositotta, nem értett nagyon a mozgató varázslatokhoz dde most megprobálta. A lidérc terelte a fekete folyafékot ami közben szépen lassan elkezdett égni. Mindenerejét összpontositotta, sikerülnie kell...
 
A lidércre fröccsenő olaj egy jó része szabályosan átesik a katonán, de körülötte jól láthatóan elsötétedik a por egy jó nagy területen. Sajnos Vándor és Fabiot egyaránt ezen a területen tartózkodik.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 20/55 hp
3. Lidérckatona 1 12/60 hp - olaj
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Lidérckatona 2 29/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp
7. Vándor- 51/54 hp
8. Arrb 35/50 hp
9. Melkor (60hp) - x mana te jössz
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 6/60 hp, 27 mana
12. ??? 7/?? hp - bénult
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Arrb, látva a nyíl hatástalanságát, a zsákjában kezd kutatni. Kisvártatva egy üveg különleges olajat húz elő és az első suzámú lidérc felé hajítja, úgy hogy az üveg tartalma végigfröccsen a katona körül.
- Gyújtsátok meg! - kiáltja a gnóm.
 
// A harmadik lidérckatona már fűbe harapott, így a kettes lidércet támadod. //

Vándor támadása nyomán az élőholt pár lépést hátrál, alakja megremeg, láthatóan már ő sem sokáig bírja.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 20/55 hp
3. Lidérckatona 1 12/60 hp
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Lidérckatona 2 29/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp kimaradtál
7. Vándor- 51/54 hp
8. Arrb 35/50 hp te jössz
9. Melkor (60hp) - x mana
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 6/60 hp, 27 mana
12. ??? 7/?? hp - bénult
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Vándor a harmadik Lidérckatonára támad. Szemből rohamoz, majd nem sokkal a lény elött átfordul vállain (bukfenc) és mindkét fegyverét a lény gyomrába döfi. majd ahogy lábra áll a fegyvereket ellentétes irányba visszintes mozdulattal kitépi az ellenségből. (Élő személynél, ketté szelné a beleket deréktájon.)
S ugyanazon mozdulat közben hátrébb szökken!
 
//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 20/55 hp
3. Lidérckatona 1 12/60 hp
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp kimaradtál
7. Vándor- 41/54 hp te jössz
8. Arrb 35/50 hp
9. Melkor (60hp) - x mana
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 6/60 hp, 27 mana
12. ??? 7/?? hp - bénult
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
//mert az inzseniális rendszer, amit be szándékoztam vezetni, olyannyira bonyolult, hogy mire hozzászoknátok, addigra négy szökőév telne el. Vagy csak egy gyorsan közeledő, éles határokkal nem rendelkező tárgyat nem tudsz kikerülni egy gyéren megvilágított helységben, pláne nem akkor, ha az a hátad felől közelít. //
 
//miért van az, hogy a karaktereink csak sebződnek, és nem tudnak csapásokat hárítani? ^^'//
 
A fejvadász támadásának hatására a lidérckatona semmivé foszlik: újabb ellenséget sikerült megsemmisíteni!

A leggyorsabb lidérckatona lesújt a még mindig nagy veszélyt jelentő Vándorra, akit így ismét gyengít a lidércpenge.

Mialatt Orion folytatja játékát, a másik lidérckatona is támadásba lendül: a barbár mögött elszalad, és az imént társát elpusztító Jakra sújt, akinek testét újra elnyűvi az élőholt pengéjébe rejtett mágia.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 20/55 hp
3. Lidérckatona 1 12/60 hp
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp te jössz
7. Vándor- 41/54 hp
8. Arrb 35/50 hp
9. Melkor (60hp) - x mana
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 6/60 hp, 27 mana
12. ??? 7/?? hp - bénult
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Jak, ismét frissen, befordul az egyik Lidérckatona mögé, kardjaival két oldalról lesújt a nyakra...ha nem fejezné le, akkor a végén felfelé rántja a kardokat, hogy belevágjon a légies koponyába...a mágikus kardok úgy vágják, mint a vajat...
 
Melkor varázslata szép hangulatvilágítást nyújt, noha haszna még az istenek előtt is ismeretlen, legalábbis egyenlőre.

A lidércvipera társának támad, akinek esélye sincs kivédeni a szörnyűséges harapást, emiatt pedig komoly károkat szenved.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 25/60 hp te jössz
3. Lidérckatona 1 12/60 hp
4. Orion (55hp) - 11 kör
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp
7. Lidérckatona 3 14/60 hp
8. Vándor- 50/63 hp
9. Arrb 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - x mana
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 6/60 hp, 27 mana
13. ??? 7/?? hp - bénult
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Az Avoral a magasba emeli Fabiotot, majd leejti. A becsapódás előtti pillanatban a férfi Demje kettétörik és sercegve puszul el. Ő maga jó tíz méterrel arrébb manifesztálódik újra, kábán. Közben a mennyei lény varázslatot mondott. Szavai suttogtak, mégis elhallatszottak mindenkihez a mágia dallamos nyelvén kiejtett traktusok. A végén rámutatott a nagy kígyószerű lényre.
-Támadj saját varázslótokra teljes hatalmaddal! -opálos tekintetét jelentőségteljesen áthordozta a békjókban vergődő '???'-re, hogy a célalany véletlen se értse félre akaratát. A hatalmas Lidércvipera szinte esélytelen arra, hogy akaraterejével negálja a hatást.

//Parancsvarázs. Nincs hozzá kommentem.//
 
// most nem lövök tűzlabdát //
Melkor kissé hátrébb szalad majd egy varázslathoz szükséges komponenseket vesz elő a zsebéből. Halkan elkezd kántálni és a komponenseket finom porrá morzsolja. Hirtelen elhalgat majd lilás fény gyullada szemében ésa keze körül. Gömböt formál a lilás lángokból majd Jak felé repiti a gömböt. A harcos körül lilás burok alakul ami halványan dereng...
 
A lidérckatonát nem igazán hatotta meg a gnóm nyila, testét szinte sértetlenül hagyja a támadás.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 25/60 hp
3. Lidérckatona 1 12/60 hp
4. Orion (55hp) - 11 kör
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp
7. Lidérckatona 3 14/60 hp
8. Vándor- 50/63 hp
9. Arrb 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana te jössz
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- -5/12 hp, 27 mana
13. ??? 22/?? hp - bénult 2
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Arrb nyila a leggyengébb lidérckatona teste felé rüpül, miközben a gnóm megpróbál társai mögé helyezkedni,hogy kevésbé legyen kitéve a csapásoknak, tudja hogy nem sokáig bírná.
 
//jelen és elnézést =///
 
A barbár támadása sikerrel jár, az ellenség csak nagy nehezen tudja kiszabadítani magát a pengék által alkotott csapdából.


//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 25/60 hp
3. Lidérckatona 1 13/60 hp
4. Orion (55hp) - 11 kör
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp
7. Lidérckatona 3 14/60 hp
8. Vándor- 50/63 hp
9. Arrb 35/50 hp te jössz
10. Melkor (60hp) - 40 mana
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- -5/12 hp, 27 mana
13. ??? 22/?? hp - bénult 2
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
A barbár, mint egy sérült bika ordít fel. Ám ez nem fájdalmas üvöltés, hanem dühödt ordítás inkább! Szemeiben pusztulást hozó düh izzik, amit néhány pillanat múlva szabadjára is enged. A csapás erejét kihasználva sérült vállával ellentétes irányban kipördül, így a Lidérckatona oldalára kerül. Kardját a lény oldalába szúrja, és egy felfelé irányuló mozdulattal azt tövig nyomja ellenfele testébe. Közönséges ellenfél esetében egyenest a szívet fúrná át a találat. Másik fegyverét feje felett meglengetve, rézsútos csapást mér az ellenség fejére. Ami áthatol a testen, és szikrázva találkozik az előző fegyverrel.
 
A következő lidérckatona jön, a mellette álló Vándorra sújt. A férfi válát végigszántja a penge, újabb adagot elszívva a barbár életerejéből.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 25/60 hp
3. Lidérckatona 1 13/60 hp
4. Orion (55hp) - 11 kör
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp kimaradtál
7. Lidérckatona 3 33/60 hp
8. Vándor- 44/63 hp te jössz
9. Arrb 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- -5/12 hp, 27 mana
13. ??? 22/?? hp - bénult 2
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
A fejvadász útjában a leglassabb Lidérckatona, Vándor, Leyonnias és a leggyorsabb lidérc állnak. Az elsőnek nincs ideje kitérni, így Jak négy csapást zúdit rá: mire a férfi tovább pördül, a lidérc már porként épül a többi por közé. A másik ellenséggel már nincs ekkora szerencséje: mivel a kalandozók is félreálltak, az is hasonlóan tett, így a fejvadász szépen keresztülkaszálta a levegőt.

Sziszegés tölti be a teret, amely hátborzongatóan visszhangzik, mialatt a Lidércvipera bődületes teste mozgásba lendül. A fejvadász után ered, a szem is alig tudja követni, áttetsző alakja szinte száguld a porban! Támadásba lendül, fejét magasra emeli, a következő pillanatban pedig háromszor harap az elfbe. Jak arcra esik a lény erejétől, erre végképp nem számított.

A lidérckatona jön, aki a kap az alkalmon, és lesújt a földön fekvő férfira.. a fejvadász DEM-je sercegve aktiválódik, széttörik, s biztonságos távolságba viszi hordozóját, több méterre a harcoló felektől.

Mialatt Orion tovább folytatja játékát, a harmadik élőholt is támadásba lendül: célpontja Vándor, akinek ezúttal nincs szerencséje, a penge az oldalán sérti fel.


//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 25/60 hp *
3. Lidérckatona 1 13/60 hp
4. Orion (55hp) - 11 kör
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp te jössz
7. Lidérckatona 3 33/60 hp
8. Vándor- 51/70 hp
9. Arrb 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- -5/12 hp, 27 mana
13. ??? 22/?? hp - bénult 2
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid

* 51/2=25. A lidérckatona ütése miatt. Egyébként elhasználtad a pszi-d, következő meditálásig nem használhatod.

//
 
Jak pszít elhasználva feltuningolja gyorsaságát, így nagyjából az eredeti, nem felturbózott állapotba kerül...és így már elég gyors, hogy el tudja kezdeni a Kobratáncot...be is pördül, arra, amerre a lidérckatonák sűrűbben állnak...előtte még kiált a többieknek, hogy vigyázzanak, ne álljanak az útjába...a pengefüggöny elindul a lidérckatonák felé...
 
//

Némi megbeszélés után a következőkben változott a harci helyzet:

Fabiot, mivel nem kapott halálos csapást eddig, a földön fekszik, harcképtelenül, és még nem DEM-ezett ki, ergo ugyanabban a rongyos állapotban van, mint az előző reagok előtt.

Vagyis a javított stat:


1. Lidércvipera (??hp)
2. Lidérckatona 1 13/60 hp
3. Orion (55hp) - 12 kör
4. Lidérckatona 2 49/60 hp
5. Leyonnias- 33/63 hp
6. Lidérckatona 3 33/60 hp
7. Vándor- 58/77 hp
8. Lidérckatona 4 12/60 hp
9. Arrb 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- -5/12 hp, 27 mana
13. ??? 22/?? hp - bénult 2
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 24/60 hp - átkozott 5 kör te jössz
//
 
Az Avoral varázslata nyomán a furcsa élőhalott megbénul, így a kalandozóknak van egy újabb szusszanásnyi idejük mielőtt az rájuk szabadítaná hatalmát.

Hangos roppanás hallatszik, majd Fabiot DEM-je aktiválódik: a mágus testét elnyeli egy különös fény, majd sercegve eltűnik. A férfi a következő pillanatban a kalandozók gyűrüjén kívül jelenik meg, teste láthatólag visszanyerte a lidércpengék által elszívott erejének egy részét, de még így is meggyötörtnek tűnik, és egy jópár másodperc kell neki, míg újra felfogja, hol is van ő, illetve hogy megmenekült a halál torkából.

//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Lidérckatona 1 13/60 hp
3. Orion (55hp) - 12 kör
4. Lidérckatona 2 49/60 hp
5. Leyonnias- 33/63 hp
6. Lidérckatona 3 33/60 hp
7. Vándor- 58/77 hp
8. Lidérckatona 4 12/60 hp
9. Arrb 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 6/60 hp, 27 mana *
13. ??? 22/?? hp - bénult 2
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 24/60 hp - átkozott 5 kör te jössz

* Először gyógyít fel 50% max. hp-ra, utánna veszi le a rontásokat, ezért állsz csak 6 hp-n.

//
 
Az Avoral varázslatot kezd fókuszálni. Az ellenséges varázsló körül ismét kéken ízzó láncok tekerednek elő a földből. Annak elég esélytelen menekülése a Személy Fogvatartása varázslat béklyóiból, mint eddig is.
Közben Fabiot nagy nehezen féltérdre kűzködte magát, és ismerős ige mormolásába kezdett. Kisvártatva Kontrollgömb materializálódott a kígyótestű közelharcos körül. Innen nem tör ki, hiába oly' erős.
-A gyengébbeket! Azokkal kezdjétek! -kiáltja elfúló hangon a mágus, majd visszarogyik az évezredek által megőrőlt csontporba.
 
"Melkor érzi ,hogy már nincs sok varázsereje előhúzza hosszú egyenes kardját majd célpont felé néz. Tudja hogy kardja nem sok sérülést okozhat a lénynek de legalább megpróbálja. Az egyik lidérckatona ellen fordul és nekiront."

A kalandozó keresztülfut társai között, majd lesújt a Fabiot és Vándor között álló lidércre. A szörny testében nem igen tesz kárt a csapás, ahogy az előre várható volt.

//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Lidérckatona 1 13/60 hp
3. Orion (55hp) - 12 kör
4. Lidérckatona 2 49/60 hp
5. Leyonnias- 33/63 hp
6. Lidérckatona 3 33/60 hp
7. Vándor- 58/77 hp
8. Lidérckatona 4 12/60 hp
9. Arrb 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana
11. Avoral - (40hp) te jössz
12. Fabiot- -5/12 hp, 27 mana
13. ??? 22/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 24/60 hp - átkozott 5 kör
//
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.