Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
Tolvajakció profi módra
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ...
Nézet:
//Beigliben gazdag karácsonyt kívánok a fátok alá. Békességet, szeretetet, kegyelmes KM-et ;o)
Köszönöm, hogy ezt az évet is velünk töltöttétek.//
 
//A következő a helyzet: sztem elfelejtkeztél az Avoral 25-ös mágiaellenállásáról, ami szinte ellehetetlenít bármiféle ilyen tevékenységet. Amennyiben ez a tény áll fent akkor szólj, hogy cselekedhetek visszamenőleg a lénnyel. Ha mégis figyelembe vetted, és átcsúszott a hatás a védelmen akkor nem szabadkozok, pusztán annyi, hogy figyelmen kívül hagytad az Avoral 15/+1-es sebzéscsökkentését (egy mágikus lövedék sebzése a mágiából ered, a csápok szorítósebzése azonban nem mágikus módosítójú, ilyenkor a mágia fizikai hatása sebez). Amennyiben a csápok egy legalább plusz egyes fegyver átalakító mágia hatása alatt, akkor hagyd figyelmen kívül eme észrevételem is.//

Fabiot a szél nyelvén kezd énekelni, az elem süvítve járja körül a testét. Ahogy folytatja a litániát a lába alól elfolyik a víz, a hatalom egyszerűen kifeszíti azt a talajról. Záróakkordként fals hangon felsikít és a varázslóra mutat. A szelek dübörögve taszítják méterekkel hátra, valószínűleg innentől nem lesz túl beszédes.

//Csendvarázs Személyre: ezúttal nincs síp //
 
// Tibi kimarad. //

Melkor felhúzza a varázsitalt, amitől mágikus ereje visszatér: ismét varázsolhat.

A nekromantán van a sor: a mágia egy misztikus nyelvén kántálni kezd, kezeivel a levegőbe furcsa jeleket rajzol, amelyek kékes derengéssel lebegni kezdenek előtte. Miután a forma készen van, beleharap saját tenyerébe, a véres kezét pedig áttolja a szibólumon, evvel lezárva a varázslatot. A jel eltűnik, a vízen pedig erő szalad végig, hullámokat keltve: az Avoral alatt feketeség támad, majd négy fekete csáp lövell fel, elkapva az entitást, lerángatva a földre. A csápok folytogatni kezdik, meggátolva azt, hogy bármiféle hangot ki tudjon adni, tagjait szintén testéhez szorítják, testét pedig folyamatosan morzsolják, evvel megbénítva a lényt.

//
1. Jak 40/60 hp
2. Dolman, harcos vámpír (??)
3. Wayne, íjász vámpír 92/??
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Vándor- 41/99 hp
6. Halálelementál 199/200 hp
7. Arrb 35/50 hp
8. Melkor (60hp) -100 mana
9. Kazmat, a nekromanta 76/??
10. Avoral - 20/40 - 1 körig fogva.
11. Fabiot- 60/60 hp, 100 mana te jössz
12. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
//jé, mim van...köv körben piálok egyet. a hatalmas gyorsaság italát...majd //
 
//akkor én meginnám most mer jövőhét péntekig nem leszek//
 
// Lásd a 2421-es reagot. És neked azért van ilyen piád, és nem amolyanod, mert Raptor jobbat sózott rád, mint amit hozhattál volna. //
 
//milyen ital? honnan van neki? O_O //
 
A barbár vágása elég csáléra sikerült, és az alapján, hogy a halálementál mágikus bőrén alig-alig ejt kárt, arra a következtetésre jut Vándor, hogy ide nagyobb varázsfegyver kell!

A szörnyeteg utánnafordul a takarásba igyekvő kalandozónak, és karmaival annak hátába vág: a férfi teste a csapás nyomán éveket öregedett, nem is beszélve a három dúsan vérző újdonsült sebről a hátán..

//
1. Jak 40/60 hp
2. Dolman, harcos vámpír (??)
3. Wayne, íjász vámpír 92/??
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Vándor- 41/99 hp
6. Halálelementál 199/200 hp
7. Arrb 35/50 hp te jössz
8. Melkor (60hp) - 0 mana
9. Kazmat, a nekromanta 76/??
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 60/60 hp, 100 mana
12. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
A barbár már meg sem lepődik azon, hogy egy távoli támadás éri. Hátrahökköl a becsapódás erejétől, de nem morfondírozik azon, miként és mit is lőtt felé a vérszívó. Már megszokta, hogy ne lepődjön meg semmin! A fejvadásszal ellentétben ő nem tud gyorsulni, és nem lát sok esélyt arra, hogy eliszkoljon a Halálelementál mellett! Ezért a lény alá vetődik, és mágikusan megerősített fegyverével széles vágást ejt annak testén, miközben átfordul alatta. A lendületet folytatva felpattan, és a fejvadász felé siet ügyelve arra, hogy az íjásztól takarásba kerüljön!
 
// Rendben. Akkor mostantól Hal tiszta ügyes.

1. Jak 40/60 hp
2. Dolman, harcos vámpír (??)
3. Wayne, íjász vámpír 92/??
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Vándor- 61/120 hp te jössz
6. Halálelementál (200hp)
7. Arrb 35/50 hp
8. Melkor (60hp) - 0 mana
9. Kazmat, a nekromanta 76/??
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 60/60 hp, 100 mana
12. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
//Leyo megissza a Macska Ügyességének italát. Lépjünk tovább.//
 
//köszönjük építő jellegű hozzászólásod. kérlek, tartsd magad távol a szerepjátékfórumoktól.//
 
ja
 
// Igen, de ha gondolod kiadhatod most is az utasítást, azt elvégzi majd a karaktered időben, akkor nem kell gépközelben lenned. //
 
// figy meginám a manaitalom ezt majd a körömben tehetem meg?//
 
//mivel nincs több pszid, 1-1 támadást osztassz.//

A fejvadász talpai alatt csattog a víz, mialatt támadását véghezviszi. A nekromantára mért csapás telitalálat volt, ám valami váratlan is történt: Kazmat háta mögül egy hosszú, fekete, ostor-szerű képződmény csapott előre, arcon vágva Jakot, kis híjján kizönkentve őt a támadásából. A terve bevállt, a vámpír későn kapott észhez, így a penge felmarta a karja és teste közötti részt.

A vámpírok jönnek, s a csapat csak most veszi észre, hogy Orion a kapu túloldalán maradt.
A kardot forgató élőholt meglepő gyorsasággal tör a társait elsőként megtámadó kalandozóra, a hatalmas pengét felemelvén oldalvást sújt le az orvgyilkosra, végigszántva annak hátát: Jaknak nehezen sikerül megtartania egyensúlyát, ám térdre rogyik, amikor érzi, hogy hajlatába kapta a következő vágást.

Az íjász jön: célra tart, s midőn elengedi a húrt, a fegyveréből fénycsóva tör előre, hátrébblökvén áldozatát, Vándort.
//

1. Jak 40/60 hp
2. Dolman, harcos vámpír (??)
3. Wayne, íjász vámpír 92/??
4. Leyonnias- 33/63 hp te jössz
5. Vándor- 61/120 hp
6. Halálelementál (200hp)
7. Arrb 35/50 hp
8. Melkor (60hp) - 0 mana
9. Kazmat, a nekromanta 76/??
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 60/60 hp, 100 mana
12. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Jak begyorsít, és pszíből elsiklik a Halálelementál mellett, majd a Nekromantára tör Kobratáncban. A nekromatát az íjász felőli oldalon támadja meg, a nekromata megtámadása csak álca, azt próbálja vele elérni, hogy amaz feleslegesen kisüssön valami védő varázslatot, és a Kobratánc pörgése alatt hirtelen az íjászra szándékozik támadni, egy meglepetésszerű támadással szíven próbálja szúrni.
 
A kapun átlépve a kalandozók érzik, amint a levegő valamelyest lehül, és az ismerős dohos szag üti meg az orrukat, amint visszatérnek saját síkukba.

Ahhoz hasonló tág terembe érkeztek, mint amilyenből a csapdába jutottak: jó három méter magas belmagasság, oktogonális elrendezés, a két szemközti fal között mintegy hét-nyolc méter lehet a távolság. A plafonon át halovány fény szűrődött be, minden bizonnyal egy téri víznyelő föld alatti térsége lehetett ez a hely. A földre lépve vízcsobogás hallattszott, a víz ugyan nem volt látható a sötét miatt, de jelenléte érezhető volt.

A nekromanta lassan, kimérten fordult meg, szembenézett a visszatért csapattal: mögötte a sötétből két másik, izzó szempár meredt rájuk. Ezek közelebb jöttek, ezáltal láthatóvá vált alakjuk teljesen: a két furcsa szerzet egyike egy valószínütlenül nagy pengéjű, feltehetőleg kétkezes kardot tartott maga mellett oldalra szegezve, míg a másik egy fehér íj furcsa húrját feszítette, lövésre készen. Mindkét fegyver derengett, bevilágítva valamennyire forgatójikat: a két alak egyaránt láncinget viselt, bőrük teljesen fakó volt. Az íjhúr furcsaságát az adta, hogy úgy tünt, mintha 'folyt' volna az íj egyik végéből a másikba. Nyílvesszőnek nyoma sem volt.

Feszült pillanat következett, a kalandozók már készen álltak arra, hogy ellenfeleiknek ugorjanak, amikor megpillantották a már jól ismert remegő levegőhalmazt. Ez a furcsa képződmény most a két csapat közé száguldott, majd a nekromanta se szó, se beszéd, tenyerét feltartotta a magasba: a másodperc tört része alatt fénygolyó képződött benne, ezt pedig belevágta az árnyéklopó förmedvénybe. Elsőre semmi hatás nem látszott, ám rövidesen a lény teste bugyogni kezdett, és elfeketedett. Nem közönséges feketeség volt ez, hanem valami sokkal rosszabb, mintha magáról a negatív létsíkról származna. A bugyogás egyre fokozódott, mígnem a fekete anyag fellövelt, szökőkút szerűen felmagasodva: amint az alja elfogyott, nyilvánvalóvá vállt, hogy amit fellövelt, nem esett vissza, hanem a levegőben maradt, és most egy amorf feketeség lebegett a kalandozók előtt.

Ez a feketeség rövidesen rendezni kezdte magát, testfelülete örvényleni kezdett, mígnem el nem nyerte végső alakját: még mindig lebegett, de egy méretes humanoid felsőtesté vállt, csípőjében mintha elszakadt volna, kezei hosszú karmokban végződtek. Szája számtalan fog álltal körülölelt üreg volt csupán, három vörös szeme fenyegetően kémlelte hőseinket, feje búbja szintén mintha elszakadt volna valamitől.. kétséget kizárólag egy halálelementállal álltak szemben a kalandozók!

//

1. Jak 60/60 hp te jössz
2. Dolman, harcos vámpír (??)
3. Orion (55hp)
4. Wayne, íjász vámpír (??)
5. Leyonnias- 33/63 hp
6. Vándor- 69/120 hp
7. Halálelementál (200hp)
8. Arrb 35/50 hp
9. Melkor (60hp) - 0 mana
10. Kazmat, a nekromanta (??)
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 60/60 hp, 100 mana
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
//Bocs Melkor, tényleg kihagytalak, de gyakorlatilag csak egy ütést tudtál volna bevinni, ami még egy ellenség kinyírására sem lett volna elég ;/ //

Mialatt Orion befejezi a varázslatát, az Avoral és Fabiot valamennyire össze tudja szedni a csapatot. Nehéz csata volt, de végül kivívták a győzelmet.

Amint a Szellemsámán befejte a játékot, a nyomasztó hely levegője megmozdulni kezdett, majd a por egy adott helyen elkezdett felszállni. A sötétségbe hírtelen fény hasított, a fényforrás felé pedig elkezdett vándorolni az imént felverődött ezernyi porszem. Térkapu volt, amely egyre nagyobbra nyílt, mígnem elérte azt a méretet, hogy egy lovaskocsi is átférjen rajta.
- Siessetek - szólt Orion - nem marad sokáig nyitva!
A csapat szépen átvonult a kapun, keresztül a varázslatos folyosón, és felkészültek arra, hogy véget vessenek ennek az egész kergetőzésnek: a kapu az ádáz nekromantához vezette őket egyenesen, látni lehetett elvetemült arcát a kapun keresztül, mielőtt az élen haladó fejvadász át nem lépett rajta, vissza a saját világukba..


//

2. Jak 60/60 hp
3. Orion (55hp)
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Vándor- 69/120 hp
6. Arrb 35/50 hp
7. Melkor (60hp) - 0 mana
8. Avoral - (40hp) te jössz
9. Fabiot- 60/60 hp, 100 mana
10. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid

Holnap kaptok harckezdő reagot, szép hosszú lesz, meg minden.
//
 
// csak nekem tünik ugy vagy tényleg kimaradtam? nem is baj mer eddig mindenkit felgyujtottam//
 
A Lidércvipera halálos csapást mér a Sötét Kántorra.
Sikerült! Megnyerték az ütközetet! Az utolsó Lidérckatona valószínűleg elvásik Jaksjahlang csapásai alatt, a Lidércviperát pedig az Avoral jó messzire küldi a következő körben, így mire az visszaér már csak a csapat hült helyét találja.
Fabiot közben egy ezüstkupába ecetet töltött és beledobott egy ezer színben játszó drágakő-féle dolgot. Feloldotta, majd megitta. Ezzel visszaállt varázsereje. Rögtön ezután elmondott a barbárra és a fejvadászra egy Visszaállítás varázslatot, mellyel a lidércpengék nyomán megrendült egészségük visszaállt. Maradék varázserejét felhasználja saját maga és a barbár gyógyítására. Ez után másik Esszenciakövét is feloldja, hogy a következő kűzdelemben is képes legyen trükkjeivel meglepni az ellenfeleit.
Az Avoral is kihasználja az időt és Elsősegély varázslatával feltölti a fejvadász életét.


//Mindezt persze csak akkor, ha már nem jön több ellenfelünk.
Magamon 54-et, Vándoron 26-ot gyógyítottam.
Az Avoralnak már csak 8 köre maradt gyógyítani, vagyis 8d6-ot gyógyít Jak-on.//
 
/

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 32/40 hp
3. Lidérckatona 1 10/60 hp -ég 5 kör-
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Leyonnias- 33/63 hp
6. Vándor- 43/54 hp -ég 5 kör-
7. Arrb 35/50 hp
8. Melkor (60hp) - 0 mana
9. Avoral - (40hp) te jössz
10. Fabiot- 6/60 hp, 0 mana :: eszenciakő 2 kör ~vele nem jössz, leírtam előre, mert hétvégén nem leszek, sms-ben pesztrálhatsz ha van valami~
11. Sötét Kántor 4/?? hp
12. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
A gnóm ismért számszeríjat ránt és nyilat repít a legyengült Kántorba.
 
//mivel a lidércek max. ép-t is szívnak, ez könnyen meglehet //
 
//öhm...csak nekem tűnik úgy, vagy tényleg elvettél 15 pontot a max életerőmből?//
 
Az egyik lidérc így is égett, így nem lett rosszabb neki Vándor akciójától, ám a másik szinte azon nyomban porrá foszlott, amint a barbár égő teste nekizuhant.

//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 32/40 hp
3. Lidérckatona 1 10/60 hp -ég 5 kör-
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Leyonnias- 33/63 hp
6. Vándor- 43/54 hp -ég 5 kör-
7. Arrb 35/50 hp te jössz
8. Melkor (60hp) - x mana
9. Avoral - (40hp)
10. Fabiot- 6/60 hp, 0 mana :: eszenciakő 3 kör
11. Sötét Kántor 7/?? hp
12. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
//A barbár hirtelen pózolni kezd, és olajos bőre alatt csak úgy duzzadoznak méretes izmai. Aztán valami megváltozik! -Némá, égek! Eszmél hősünk, és vonyítva rohanni kezd körbe-körbe. Hiába a szédítő sebesség, és a körülötte öklendező barátok-ellenségek, a lángok csak nem csillapodnak. Arányosan a barbár dühével. Kínjai közepette fogadalmat tesz, hogy bárki felelős ezért meglakol. És leszokik a dohányzásról! Valamint kártérítést fog követelni a napolaj gyártó cégtől, méghogy huszas faktor, meg PH érték!
Köszönettel a gyujtogatóknak!!!//

I.
Vándor érzi, hogy mihamarabb meg kell szabadulnia ettől az égető érzéstől, ezért megpróbálja a talajt borító porban hemperegve eloltani a lángokat.

II.
Vándor a szerncsétlenségből előnyt próbál kovácsolni.
És a két Lidérckatona közzé férközik, remélve hogy azok is lángra kapnak. Másokkal ellentétben, ügyelve persze társai épségére is!

//A két verzió közzül nekem bármelyik reagja megfelel.//
 
//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 32/40 hp
3. Lidérckatona 1 10/60 hp -ég 5 kör-
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Lidérckatona 2 3/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp
7. Vándor- 43/54 hp -ég 5 kör- te jössz
8. Arrb 35/50 hp
9. Melkor (60hp) - x mana
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 6/60 hp, 0 mana :: eszenciakő 3 kör
12. Sötét Kántor 7/?? hp
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
A fejvadász támadása igencsak megviselte a katonát, alakja már-már teljesen áttetszővé vált az utolsó csapás bevitele során.

Orion játéka alatt a lidérckatonák támadásba lendülnek: célpontjuk a fejvadász, mindketten őrá csapnak.


//

1. Lidércvipera (??hp)
2. Jak 32/40 hp
3. Lidérckatona 1 10/60 hp -ég 5 kör-
4. Orion (55hp) - 10 kör
5. Lidérckatona 2 3/60 hp
6. Leyonnias- 33/63 hp te jössz
7. Vándor- 48/54 hp -ég 6 kör-
8. Arrb 35/50 hp
9. Melkor (60hp) - x mana
10. Avoral - (40hp)
11. Fabiot- 6/60 hp, 0 mana :: eszenciakő 3 kör
12. Sötét Kántor 7/?? hp
13. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
//
 
Jak rátámadna a Sötét Kántorra, de emlékszik, hogy mágikus fegyvere ellenére se tudta megsebezni...a fáklyát nem akarja megközelíteni, ő maga "nem szereti" a tüzet...úgyhogy ráveti magát a 2es lidércre, és egy pörgő mozdulattal adott időn belül minél több csapás próbál bevinni...
 
  ... | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.