Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Bunthar
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Daxx - egy másik univerum (1)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (12)
Lapötletek (65032)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Quwarg

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 36 szavazat alapján 5.5)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 40 szavazat alapján 6.4)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 30 szavazat alapján 5.9)

(AK11) Miután a Destabilizátor nem hozta meg a rengeteg ellenvarázslat ellenszerét, ezért ezentúl a Quwargokhoz hasonlóan ebből is öt lehet a pakliban. Ez a versenyekre is érvényes.
(AK20) Ha az ellenfelem kijátszik egy Quwargot, és húzni akar a Káoszhordával, nincs lehetőségem a kijátszás és a húzás között reagálni. A Káoszhorda húzása nem külön cselekvés, hanem úgy kell tekinteni, hogy ha akarod, 2 VP-vel drágábban játszhatod ki a lényeidet, és ilyenkor húzhatsz egy lapot.
(AK27) Alapesetben a Quwarg harcost nem öli meg A halál csókja, mivel 1/2-es lény. Ha van rajta egy Óriáserő, akkor belehalna, de az a képessége, hogy quwargokat lehet áldozni neki, életmentő hatás, tehát így életben lehet tartani. Téves az a felfogás, miszerint ha egy quwargot beáldozok a harcosnak, akkor kap +2/+1-et, tehát a sebzése is nő, ezért így nem lehet megmenteni. Ilyenkor ugyanis először sebez A halál csókja, csak utána áldozom a quwargokat, azaz a harcos így megnövelt sebzése már nem növeli A halál csókjának sebzését. Ha azonban az Óriáserő helyett egy Quwarg bolyom van játékban, akkor nem csak a harcos, hanem a kis Quwargok is belehalnak A halál csókjába, tehát nem lehet őket feláldozni a harcos megmentésére.
(AK3) A Quwarg az ellenfél lényét támadja, a Quwarg harcos átüt az őrposzton. A Quwargot, mielőtt a tényleges sebzés megtörténne, a gyűjtőbe dobhatom, megnövelve a Quwarg harcos sebzését.
(AK3) Ha a Quwarg harcosom halálos sebzést kap, még eldobhatok egy Quwargot, hogy megnöveljem az ÉP-jét, és ezzel megmentsem. A szabálykönyv definíciója szerint ilyenkor még játszható ki olyan hatás vagy lap, amely a lény ÉP-jét növeli.
(AK3) Igaz, hogy sokan Quwarg kártyát használnak Quwarg jelzőnek, de az még attól jelző marad, és nem marad a gyűjtőben. A Quwarg királynő által előállított jelzőket a gyűjtőbe lehet dobni a Quwarg harcos erősítésére, de nem tápolják az Élőholt quwargot.
(AK37) Ha Kisebb Zannal másolok egy Quwargot, akkor azt feláldozva kihozhatom belőle az Óriásférget. Először megállapítom, hogy teljesül az Óriásféreg kijátszási feltétele, mert van zanom a játékban, ezután kijátszom a férget, és a gyűjtőbe dobom a Quwarggá alakult Kisebb Zant.
(AK43) Idegen tollakkal egy Quwargnak átadom az Illúziósárkány speciális képességeit és hátrányait. Mivel mindkét lapon a kör vége szerepel, ezért a HKK alapszabályát követjük, mely szerint a kör végén a hatások elmúlásának sorrendjét az a játékos dönti el, akinek a köre van.
(AK45) Játékban van egy Iszonyat, egy Pozitív létsík, egy Quwarg és egy Teológia. Mivel a Quwarg nem eshet le a sík miatt, ezért a Teológia a gyűjtőbe kerül.
(AK65) A Megtestesülés képességeit és hátrányait Idegen tollakkal átadom egy Quwargnak. Nem sebződöm akkor, amikor a Quwarg a kör végén a gyűjtőbe kerül, ugyanis a Quwarg a következő képességeket és hátrányokat kapja: "Kijátszási feltétele, hogy feláldozd X ÉP-d. Ha a Megtestesülés (vagyis jelen esetben a Quwarg) a játékból a gyűjtőbe kerül, sebződsz X ÉP-t." Miután a Quwarg kijátszásakor 0 ÉP-t áldoztam, ezért nem is sebződök a gyűjtőbe kerülésekor.
A szabály módosult, lásd AK99-nél. (AK87) Mi történik akkor, ha van egy Gothag döglidércem, és egy Idegen tollakkal átadom a képességeit az ellenfél Gonyolékjának, majd egy másik Idegen tollakkal egy saját Quwargomnak ? Huh, elég bonyolult szituáció. Nézzük lépésről lépésre! Az első Idegen tollaknál létrejön először a lap hatása. Vagyis húzok egy lapot, majd a Gonyolék megkapja a döglidérc képességeit, amik közül a következő a lényeges: Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz (kivéve Gothag döglidérccel), akkor minden így húzott lapért rakj egy +1/+1-es jelzőt a Gothag döglidércre, és húzz egy lapot. Ezután megnézzük, hogy történik-e valami az asztalon levő lapok alapján az Idegen tollak kijátszása miatt. Mivel ekkor már a Gonyolék rendelkezik a fenn leírt képességgel, és én húztam lapot, ezért az ellenfelem is húz egyet. Ezután én is húzok egyet a döglidércem miatt, mivel az ellenfél nem a döglidérc, hanem a Gonyolék képességével húzott. Az ellenfelem erre már nem húz lapot, hiszen én a döglidérc képességével húztam. Jön a második Idegen tollak. Ismét húzok egyet, a Quwarg is megkapja a képességet. Az ellenfél húz a Gonyolékkal, majd én is húzok a Quwarggal és a döglidérccel. Az ellenfelem ismét húz a Gonyolékkal, de csak egyet, mivel én egyet húztam a döglidérccel és egyet a Quwarggal. Ezután én ismét húzok kettőt, majd az ellenfelem egyet. És ez így ismétlődik, míg valamelyikünk paklija elfogy. Természetesen a döglidérc, a Gonyolék és a Quwarg minden húzás után kap +1/+1-es jelzőt is.
Kiadás: Alappakli, 1. kiadás, Alappakli, 2. kiadás, Alappakli, 3. kiadás, Alappakli, 4. kiadás, Alappakli, 8. kiadás, Védnök 2021, Túlélők Földje Gyakoriság: gyakori Lapszín (isten): Dornodon Típus: szörny Altípus: quwarg Szöveg: Quwargból egyszerre maximum öt lehet a paklidban, a szokásos három helyett. Szinesítő szöveg: Tapossátok a Quwargokat! - a Vasalt Bunkók Közös Tudat jelmondata Illusztráció: Nagy Viktória, Fischer Tamás

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)


Létrehozás: 2003. október 10. 20:03:54
Utolsó frissítés: 2024. július 10. 13:13:53


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.