Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Solisar aurája
Küldd el képeslapként!
Solisar druida nagyhatalmú varázslata egy szikrázó aurát von elmondója teste köré. Ez a mágikus képződmény még a legvédtelenebb mágustanoncokat is képes megvédeni bárkitől.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-07 02:10:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
X-1 VP Kamasz szamuráj teknős

szörny KF 1szk Sheran
teknős X/X

anti-mágia: X
Kijátszásakor kapsz egy Csatornapatkány-t.
X mindig annyi ahány tókened van játékban.
 
Ősi Istenek Rúnája
3 csonti

Kijátszási feltétele, hogy minimum 6 lény legyen játékban.
Dobj egy hat oldalú kockával:
1-3: Célpont játékos lényei, és építményei, és tárgyai
ennyit sebződnek.
4-5: Minden játékos őrposztban lévő lényei tartalékba
kerülnek és a következő előkészitő fázisban nem
aktivizálódnak
6: Célpont játékos vagy eldob a kezéből 2 lapot a semmibe, vagy 2 aktív saját lapot a semmibe, vagy sebződik 6 ÉP-t és 6 max ÉP-t. Minden erre a lapra kijátszott reakció + 1 vp, és a pakli tetejéről 6 lap a semmibe.

"végső estben is van remény..."
 
Cukor

1 csonti
P: Célpont lény kap -1 támadást és +1 védekezést
P: 1 vp, Célpont lény kap -2 támadást és +2 védekezést
P: 3 vp, Célpont játékos lényei nem sebződhetnek
az adott körben

"....hát szénhidrát!"
 
1VP 1ZSZ 1 Nekron
Kismalac

szörny 1szk Chara-din-Sheran
orgling 1/4

J: Bármilyen épületet egyedül felépít.
Ha legalább három van belőle játékban az oldaladon lényeid forrás immunitást kapnak.
 
Ilyen névvel már létezik kártya:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=brutal it%C3%A1s&szovegstr=&x=0&y=0
 
Brutalitás

szabálylap

Minden lény alapsebzése megduplázódik. Ha ellenfeled bármikor kikapcsolja keresd ki a legnagyobb alapsebzésű lényed a paklidból és vedd a kezedbe!(egyenlőség esetén te választasz)

"Hibátlan győzelem"
 
Koporsó szög
3 vp +1 áldozás
leah bűbáj
célpont játékos ÉP-je és max ÉP-je csökken 1-el, az
előkészítő fázisában.
 
2 VP A farkas

szörny 1szk Leah-Sheran
vérfarkas 2/4

Kijátszásakor lemásolja egy játékban lévő kalandozó összes képességét, a kijátszáskori képességeket is.

"Nagymama te vagy az?"
 
0 szk A bölcsek köve (2024)

tárgy rezisztencia szintelen

Költségét ellenfeled nem módosíthatja.
Nem lehet feláldozni.
S, ha használtál áramlás képességet húz egy lapot.

Jelenés: Húz 1 lapot.
 
5VP Iráv' Dázs a megtorpantó

szörny +3 reakciódrágítás 1 szk háló Chara - din
éjjfatty 10/4 mágikus védekezés repül

Élet: 1
Az első körben is használható áramlásként.

Áramlás: Ellenfeled 3. körének végéig minden játékos körönként 1 lapot játszhat ki sikeresen.
 
2VP Csipkerózsika

kalandozó KF ősmágia Elenios
ember 2/4

Kijátszásakor minden lény kap 2 álomjelzőt.
S: Célpont lény kap egy álomjelzőt.
J: 2ÉP: Keress ki egy Herceget a paklidból!



2VP Herceg

kalandozó KF +2 Sheran
ember 4/2

Lényeidre nem kerülhet álom vagy dermesztés jelző.
S: Célpont lényt aktivizálhatod.
J: 2ÉP: Keress ki egy Csipkerózsikát a paklidból!
 
6VP Pegazus isten

avatár 2szk +2 Tharr Leah
pegazus 8/8 mágikus támadás szárnyak

Idézési költségét helyettesítheted 4 különböző színű pegazusod feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor kap annyi izom és/vagy élet jelzőt ahány különböző színű pegazusod van játékban rajta kívűl.
 
Az a nem áldozhatod fel nem véletlenül volt rajta a régi verzión, ez így Szomjazó féreg szteroidon
 
4VP A szellemek nagy királya

avatár 2szk Tharr 5/5 mágikus támadás és védekezés

Idézési költségét helyettesítheted 3 Szellemszolga feláldozásával.
Szellemszolgáid 3 építőnek felelnek meg.
S: áldozd fel 2 Szellemszolgádat: célpont lény sebződik 3-mat, vagy húzz egy lapot!
 
Piaci légy (új)
0 VP
szörny
1/1
repül

(K2), feltámad.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1_VP-t vagy 1 _*-t, ha egyik sincs neki, akkor a max. ÉP-je csökken 1-gyel és sebződik 1-et.
 
? VP
Motyogó visszhang
Leah Általános ősmagia motyogó
(Kötelék): életkioltó
0VP célpont lény a gyűjtőbe kerül
2VP célpont lény átkerül a tartalékodba és motyogó lesz
3VP rakj játékba egy motyogó ősvegzet lapot
 
1VP 1ZSZ Lóvá tesz

azonnali Chara-din
pegazus

Célpont X költségű lény a tartalékodba kerül, elveszti minden speciális képességét és pegazus altípust kap.
X max. annyi ahány különböző színű pegazusod van játékban.
 
Jó a neven még lehet változtatni. De maga az alap elképzeléssel szerintem nincs baj. Színtelen céh ami másol
 
Ipari kémek céhe

céh színtelen

Aktívan jön játékba.
J: Használhatod egy másik aktív céh J-s képességét, akkor is ha azt már használta valaki.
 
Önkény rendszer

szabálylap

Minden játékos szabadon döntheti el, hogy a köre fázisai milyen sorrendben következzenek. Kivétel az előkészitő és a kör vége fázisok. Nem dönthet úgy, hogy valamelyik fázisa elmarad. Az egyes fázisok rész fázisai a szokott sorrendben következnek.
 
A szín választást nem egészen értem. Illetve a statjain illene emelni, mert azért hát mégis csak.
 
tetszik a referencia én fairlight/dornodon színt adnék inkább és az ép-s részt elfelejteném
Szerintem ilyen formában kiadhatóbb lenne:

1VP Az egy ütéses ember

kalandozó KF Fairlight/Dornodon
ember 2/1 mágikus támadás repül

Nem lehet megsebezni. kard ikon ellenfele mindenképp a gyűjtőbe kerül.
 
3VP 4ZSZ Az egy ütéses ember

kalandozó KF Tharr
ember 0/6 mágikus támadás

Élet: 1

Ha lénnyel harcol kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a lény ÉP-je.
Ha játékost támad kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a játékos ÉP-je.
 
2 ZSZ Izomból

bűbáj Tharr

Kijátszásakor célpont lényed kap egy izomjelzőt.
Minden zanszilánkot fizethetsz izomjelzők levételével lényekről.
 
1 SZK 1 NEKRON Időgép

tárgy Tharr
moa

P: Ezt a képességet közvetlen az után használhatod, hogy egy, vagy több lapod az asztalról, a paklidból, vagy a kezedből egy forrás miatt a gyüjtőbe, és/vagy a semmibe kerülne. A lapok visszakerülnek oda ahol voltak. Ha a paklidba a paklit keverd meg! Ha a lapokról bármilyen jelző lekerült azt újra megkapják.
 
Ha sz@r hát sz@r... csak egy ötlet volt...ennyi
 
Elméletben nem lenne ezzel baj, de a gyakorlatban egy bizonyos körben annyi minden történhet/történik, hogy azt maradéktalanul visszaállítani nem mindig lehetséges. Ráadásul, ha ez valamelyik játékosnak nem tetszik, mert szerinte valami nem úgy volt, akkor a kérdés a versenybíró által semmilyen módon nem ellenőrizhető.
A másik része, hogy mi lenne ennek a lapnak a gyakorlati haszna?
 
vissza az időben
6 vp
Minden módosul, megegyezik az előző körhöz.
pl: Vp-k szk-ek stb. visszakap minden játékos,
a kijátszott lapok visszakerülnek a kezekbe, azaz
minden az előző körnek megfelelően visszaáll.
 
2 SZK Szerelembomba

tárgy Életkioltó Elenios

Késleltetett hatás 3: Áldozd fel: célpont ellenfél minden permanense hozzád kerül. Ez ellen semmilyen immunitás és célozhatatlanság nem véd.

"Mellettem robbant fel.
 
A harc szelleme
3 vp tharr azonnali varázslat
Az összes lényt, ki kell mozgatni az őrposztba (azokat is amelyek nem mehetnek oda) Az őrposzban lévő
lények száma korlátlan lehet, ebben a körben.
A kör végén vissza lehet mozgatni az életben maradt
lényeket a tartalékba, de min 3 lénynek ott kell
maradnia, ha van annyi.
"csapassuk..."
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.