Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tenger a Sötét Föld körül
Küldd el képeslapként!
A Sötét Föld bejárható területei véget érnek azok partjainál. Az óceánba merészkedni merő öngyilkosság, hiszen ott olyan ősi és halálos lények élnek, amelyekkel még a Thargodan hercegek sem hajlandóak szembeszállni.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 08:10:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
Mikor kapunk egy aktualis helyzetjelentest, statisztikat?
 
Hasznos lenne ha a monolit állapotáról tudomást szerezne a karakter akkor, mikor a monolit mezejére rálép (hogy a 600-ból mennyi egység rombolás történt benne).

Nem oké, hogy csak úgy tud a karakter infót szerezni a monolit állapotáról ha nekiáll 100 tvp-ért építeni vagy 100 tvp-ért rombolni.

Ha a városban lévő építményeknél alapból ki van írva mennyi tvp épült beléjük vagy mennyi tvp hiányzik ahhoz, hogy az építmény teljesen kész legyen akkor legyen megoldhatö az is, hogy adott nagyobb monolitnak láthassa a karakter az állapotát.
 
Halál, halál lángszóró és táp
+5 támadó szörny minden mezőn, mert annyira lealjasult a világ... a támadókat maga CHD szponzorálná és Sörös egy-egy telihátizsák sáfránykővel
 
Jó volna, ha volna időkorlátja az eventnek, ameddig bezáróan, ha nem rombolják le a monolitok felét, akkor Chara-Din nyer és győz a Sötétség. Káosz és Zűrzavar uralkodna, a király megbukik, lázongások, gyújtogatások, a városokban bezárnak a boltok, az utcákon sokkal durvább és agresszívabb őrjáratok jelennek meg, az adó sokszorozódik és a hűségérme sem jelent többé mentséget. Az adószedőket keresztezik a büntető pragloncokkal és az ügyvédekkel és amorf masszaszörnyé válnak. A boltok szolgáltatását VÉDŐNŐVÉR idézéssel lehetne ideiglenesen 3 hónapra visszaállítani.
Vagy ilyesmi
 
"Amíg az esemény tart, minden kalandozó fele varázspontot és tudatpontot regenerál a táborozása alatt, függetlenül attól, hogy hol táborozott."

Még szerencse, hogy az aranyfecske - P 195 kombóval elég TU-t lehet szerezni. Már kezdtem megijedni hogy a fában belassul a 3 kt-m haladása.
 
Játéktechnikai információk:
- Az esemény folyamán minden kalandozó oldalt választhat. Akik rombolni szeretnék a monolitot, azok a ZIP 7777 parancsot adhatják ki. Akik védeni és építeni szeretnék, azok a ZIP 6666-ot. A parancs kiadása végleges, később nem változtatható.
- A monolitokat a ZIP 7777 paranccsal lehet rombolni is akkor, ha már előtte kiadta a karakter egyszer a ZIP 7777-et. A rombolás elején, amennyiben van védő a mezőn, egy kalandozócsata zajlik olimpiai szabályok szerint. Ha ezt elveszíti a romboló, akkor a parancs költsége 10 TVP. Ha nyer, akkor a parancs költsége 100 TVP lesz, és 3 szörny csata jön. Ha mindet legyőzi a karakter, akkor rombol a monolitba egyet. Egy nagyobb monolit leromboláshoz 600 sikeres rombolás kell. A ZIP 7777 parancsot fordulónként egyszer lehet kiadni (kivéve, amikor oldalt választ a karakter), függetlenül attól, hogy sikeres volt-e vagy nem.
- Ha valaki védeni akarja a monolitot, az a ZIP 6666 parancsot adhatja ki a nagyobb monolit mezőjén 10 TVP-ért akkor, ha már előtte kiadta a karakter egyszer a ZIP 6666-ot. A parancs kiadása csak akkor lehet sikerese, ha a védekezni kívánó karakternél van DEM. Ilyen esetben maximum három csatáig, vagy a táborozásának végéig védi a nagyobb monolitot.
- Ha valaki építeni akarja a monolitota ZIP 6666 100 paranccsal tudja megtenni, 100 TVP-ért egy rombolásnyit visszaépítve. Az építés előtt neki is le kell győznie három szörnyet.
- A nagyobb monolit kaotikus hatása a védekező felet mindig visszagyógyítja a csata végén. A támadónak magának kell gondoskodnia a saját gyógyításáról.
- A rombolásra vagy építésre költött TVP belefejlesztődik abba a tulajdonságba, ami be van állítva forduló végi maradék TVP TF-elésére.
- Amíg az esemény tart, minden kalandozó fele varázspontot és tudatpontot regenerál a táborozása alatt, függetlenül attól, hogy hol táborozott. Ez alól két módon lehet mentesülni. Akkor, ha előző fordulóban volt kiadott ZIP 7777 parancsa, aminek eredményeképpen kalandozócsata vagy szörnycsata történt. (Nem kell sikeresnek lennie a rombolásnak!) Vagy akkor, ha érvényes ZIP 6666 paranccsal táborozik.
- Az eseményről lesznek statisztikák, de nem lesznek attól függő jutalmak, csak a részvételt díjazzuk majd egy érem formájában.
- Az esemény várhatóan akkor ér véget, ha a nagyobb monolitok felét lerombolták.
- Az eseményben résztvevő (védekező, vagy előző fordulóban támadó) karakterek ellen csökkentett a lopás esélye.
 
Az elszabaduló KÀOSZt nem kell még tetézni is .
 
 
Kragoru sem látható valami sok felszerelési tárggyal ugyebár.

Azóta meg nyílván haladva lett az alakváltóval. Ugyebár.
 
Már menekülök is!

Találkozol egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy sakál trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve D\'arago Sy Lard.
 
Kinyitotta a szemét majd tétován felült és körbenézett. Elszenesedett, kiégett pusztaságot látott mindenféle miközben a hőség még éppen elviselhető volt.
Nem tudta hogy került ebbe a pusztába és főleg nem tudta, hogy miért nincsenek fájdalmai.

Világosan emlékezett az utolsó percekre: ahogy autójával hajt a német autópályán Bamberg felé, ahogy az előtte haladó kamion hirtelen lefékez. Hallja az iszonyatos csattanást, a légzsák kicsapódását, a csontok reccsenését ahogy az összepréselődő autójának roncsa maga alá gyűri a testét egy pillanat alatt... most pedig itt van és a teste...

Döbbenten nézi a kezeit ami a sajátja de némiképp mégis megváltozott ahogy a lábai, a mellkasa és az összes testrésze. Mintha kicsit megnyúltak volna és nem hagyta nyugodni az a belső érzés, hogy talán formálni, alakítani tudja a testét. Valahogy.

De hogyan?

Egyfolytában lüktetett a feje mintha dobok harsognának egyetlen ütemet benne. És az ütemek... szinte szólnak hozzá. Hívják, csalogatják egy irányba a végtelen pusztaságban.

Mellette a földön egy vastag botot vesz észre és egy, valami ismeretlen bőrből... nem, hájból készített kulacsot vagy inkább vizestömlőt ami üres.

Már nem tétovázott. Felállt, magához vette a két tárgyat majd elindult kelet felé ahonnan az ütemek forrását vélni vélte.

Lassan már egy napja bandukolt miközben a kietlen tájat egyre jobban felváltották zöldellő mezők és egy kisebb patakban a vizestömlőjét is meg tudta tölteni vízzel.

Végül elérkezett egy nagyobb, megformált kőhöz ahonnan egyértelműen hallotta a fejében kavargó hangokat. Kezét akaratlanul is a kő felé kezdte nyújtani majd mikor megérintette hirtelen csend lett a fejében, megszünt a káosz amit az az egyetlen ősi isten fog össze aki mennydörgő hangon a kőből szólni kezdett hozzá:

- Itt vagy hát. Sikeresen követted hívó szavam. Talán most értetlenül állsz a történtek előtt de hamarosan mindent tisztán fogsz látni.

- Chara-din vagyok a káosz ősi istene ebben és még jó néhány világban. Te pedig míg a te világodban a Földön szinte halott vagy csak gépek tartanam téged mesterségesen életben addig itt, Ghallán nagyon is élsz a saját tested egyfajta megváltozott manifesztációjaban amit te magad tudsz alakítani, formálni.

A káoszisten ekkor ratért a lényegre.

- Ghallán közeledik a Sötétség kora. Odaadó híveim a káoszlordok monolitjaim ezreinek építésével tudták elérni, hogy ez bekövetkezzen. Csak gyanítom, hogy mivel a Sőtétség eljövetelének a feltételei akkor teljesültek be mikor te halálos balesetet szenvedtél így sikerült az őrült elmédnek kikötnie e világban ahol öntudatlanul megalkottad a saját alakváltó testedet. És a te őrült, bomlott elméd amit a baleseted traumája végleg eltorzított képes volt a benne tomboló káoszban, hogy hozzámtalálj ahogy azt elterveztem.

- A tökéletes, hiányzó, utolsó láncszem leszel híveimnél és mindent szétzúzó akaratom a Sötétségben!

- Indulj hát, várnak a Káosz Lordjai! - harsogott Chara-din nevetése az alakvaltó elméjében.

D'arago Sy Lard kinek szemében zavaros őrület csillogott bőre pedig olyan mélységesen sötét volt mint a káoszisten által elhozott sötétség kezét elemelvén a kőtől továbbindult keletnek, hogy a Káosz Lordjait megkeresve és közéjük állva beteljesítse istene által nekiszánt végzetét.

Hogy totális őrületbe taszítsa Ghallát.
 
 
Amikor elindul az esemény, akkor mindenki kap egy részletes enciklopédiát...
 
Engem az érdekelt volna, hogy a GN-en elhangzottakból végül mi valósult meg, hogyan lesz az esemény. Ezek a technikai részletek az érdekesebbek.
 
Nekem meg az jutott eszembe, hogy nem akartok erről e-mailt küldeni a régi játékosoknak? Látok rá esélyt, hogy ettől néhányuknak megjön a kedve, hogy újra lépjen.
 
Gondolom ahogy rálépünk egy ilyen monolitra.
 
Ez remek, a technikai részleteket (hogyan álljunk egyik/másik oldalra, milyen parancsokat kell kiadni, stb.) mikor fogjuk megkapni?
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.