Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lady Terilien
Küldd el képeslapként!
Ha gazdag nemesember vagy, könnyen elhódíthatod Lady Terilien atyjának szívét azzal, ha a lánya körül legyeskedsz. Ha azonban a lány szívére pályázol, ne legyél más, csupán egy ágrólszakadt tolvajfiú, akinek alvilági tetteit nemes elvek vezérlik, szavai romantikusak, lelke szabad.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati ostrom II. (539. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-03 18:17:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
169.2.7. A párok életpontja közös. Maximális közös életpontjuk a játék kezdetén: 40. Ha a páros bármely tagja sebződik vagy életpontot áldoz, a közös életpont csökken. Ha a kör végén a páros életpontja 0 vagy kevesebb, a páros vesztett.


[Kiegészítés]

Ha a páros Sokszínűség szabálylapot használ, akkor mindketten 27 Ép-vel kezdik a játékot, azaz a közös életpontjuk a játék kezdetén 40 helyett 54.
 
Valóban volt korábban több verzió.

A Kódex 54 Ép-t ír. Mivel a Kódex tartalmazza a legutolsó idevágó szabályt, illetve ellentmondás esetén a Kódex-ben írtak a legmagasabb priorításúak, ezért így kell játszani.
 
Minden játékos gyógyul illetve sebződik. De csak annyit, hogy az Ép-je 19 legyen. Ne akarjunk többet egy laptól, mint ami rá van írva.

Tehát a lap hatása az lesz, hogy mindenkinek (azaz mindkét párosnak) 19 lesz (a közös) Ép-je.

Ennyi. Hogy melyik párosnak mennyi volt előtte, az ebből a szempontból doszt mindegy.

Nem azt írja a lap, hogy mindenki sebződik annyit, mint amennyivel több az Ép-je, mint 19, és gyógyul annyit, mint amennyivel kevesebb 19-nél. Ez esetben ugyanis páros játéknál dupla hatása lenne.

A megfogalmazása a lapnak szándékosan az, ami. Pontosan a páros játék szabályai miatt fogalmaztuk így.
 
Először meghatározod, hogy mit csinál a lap, aztán kifejti a hatását, egyszerre sebez mindenkin. Szerintem.
 
Szerintem meg az történik, ami a lapra van írva, vagyis az ellenfelek fejenként 21-et sebződnek, mi pedig, ha Arochossal játszik egyikünk, akkor csak 2-2-t. (dupla Arochos esetén meg gyógyulunk egy szépet)
 
Páros versenyen: Arochos + Egy híján húsz

 
Korrekt kombó
 
Én beadtam annó az Unaloműzővel együtt, de le lett xarva.
 
Sajnos a Démonölőtől célozhatatlan lesz, és nem tudja magát gyógyítani, persze a másik képességével gyógyíthatod, de az nem végtelen.
Amúgy ha már így ráflesseltél Augurra, akkor ajánlom figyelmedbe a Pozitív létsíkkal alkotott kombóját, ami mellett elég nehéz elveszíteni a játékot, Pontacoval kb. lehetetlen. (ugye nullát sebez magába és hármat gyógyít és csak sebzéssel lehet megölni)
 
Az Augur + gyűrű kombót írták már, egyébként ez végtelen, mert Augur tudja gyógyítani magát.
 
Fel kell újítani az Éberséget... Mutatom (a másik fórumon).
 
"Volt már"

2007-ben
 
Persze. Bármilyen jelzőleszedessel működik a rózsa.
 
Igaz. Ez esetben marad a manó és a lapdobás.
 
A jó védelem. Már csak a halál kell.
 
ok. már látom, hogy csak rosszul fogalmaztál.
 
Plusz a sötétségszellemet nem áldozhatod, ha nincs más élőholtad.
 
Lovas stratéga + Dungeon
 
Igen, ezért gondoltam a Gyűjtögető manót a Sötétségszellem helyett. Ha alapból úgy van felépítve a deck, hogy jó eséllyel lehessen neki dobni, akkor pont megfelel a célnak a kombóba.
 
A keresés előtti nekronozás sajnos destabilizálja egy kicsit a kombót, én biztos nem vállalnám be, de az is lehet, hogy bátraké a szerencse.
 
A két lent lévő szirén közül csak a virgonc csábítása kell a kombóhoz (hogy csábítsa a tükröt), a trükkössel lehet közben bármit csábítani. Vagyis amíg az ellenfélnek van permanense, addig azt, utána meg pakolni rá a jelzőket. Ezt ugye akárhányszor meg lehet csinálni, max. közben nem keresek lapot, ha már nálam van a pakli.

Ha van lent két virgonc is, akkor viszont azokkal lehet felváltva csábítgatni, minden iterációban az egyikkel csábítok tükröt, a másikkal az ellenféltől/kérek rá jelzőt, aztán a következőben fordítva. Így az összes lent lévő szirénem tetszőlegesen nagyra nőhet.
 
Koszi.

Arra akartam utalni az imént, hogy nem nő a szirén, mert sikeresen csábított (szerintem) saját lapot.
 
1 logisztikus, 4 VP:

Logisztikus keres egy virgoncot, marad 2 VP.
Virgonc csábít goblint, az keres egy tükröt, marad 0 VP.
Tükör 2 építőből, kisüti a 2 lapot, keresek 2-t (Sötétségszellem, tükör), marad 0 VP.
Sötétségszellem 1 nekronból, marad 1 VP.
Tükröt építi a Sötétségszellem és beáldozom neki a másik tükröt. Ez kisüti a logisztikust, a virgoncot és a szellemet, keresek 2-t (Trükkös és tükör), marad 2 VP.
2 VP-ből trükkös, aztán a Sötétségszellem és a második tükör áldozásából a harmadik tükör. Ezután kikeresem az egész paklimat, és a trükkös szirénem 1000/1000-es, és elcsábítottam minden max. 2-es permanenst és van 0 VP-m.
Ha a pakliban volt Gyűjtögető manó, akkor már a kezemben van. Leteszem, talán tudok neki dobni 2 VP-s lapot, a Semmimben tuti van lap a Sötétségszellem miatt, lesz 2 VP-m. Ebből lejön a második virgonc, újra elindul a végtelen, de a Gyűjtögető miatt már 20 VP-m is lesz, és mindkét virgonc 1000/1000-es lesz.

Ha a Sötétségszellemnek kisemmizek legalább egy tükröt vagy két virgoncot, akkor viszont megakad a kombó, és amúgy is mind a négy színt meghatározza a pakliban (Rhatt, Elenios, Leah, Tharr). Ha van a logisztikus mellett 2 vagy 3 VP-s lap a kezemben, akkor a Sötétségszellem helyett kereshetek alapból manót, ami pont ugyanazt csinálja, mint a szellem, de nincs semmizésveszély. Ha bízom benne, hogy lesz dobható lap, akkor a Leah szín nem is kell bele.
 
Legyszi ird le pontosan az '1 lap, 4 VP, nincs koveto' kombot. Koszi
(Amugy csak a rend kedveert: szerintem a 'sikeresen csabitott' az sajat lapra is teljesul. Ettol meg a kombo jo lehet)
 
Ezzel nincs baj, a baj az ha van mellé 4 0-ás ősmágiás counter.
 
Napasztmek
 
Hehe vicces kombó.Kérdés elég lesz-e ahhoz, hogy valaki betegye deckbe a rosszcsontot:P
 
Illetve:a vége felé nyilvánvalóan nem muszáj teppból csinálni,áldozhatjuk is a passzív csontikat Rosszcsontnak,így a végén 3 aktív csontvázzal tudunk menni őrposztba is.
 
Rox

1. kör:1 VP

Jön egy Csontkupola,marad 1 VP.
Jön egy A csontkupola ura,marad 0 VP,kérek aktív csontit.
Aktív csontváz épít egy Rosszcsontot,ami a Csontkupola képességét kéri.
Csontkupola ura termel 1 VP-t.
Feláldozom Rosszcsontot és visszaküldöm kézbe a csontkupola urát.
1 Vp-ből lejön csontkupola ura,ad egy csontit. Teppelem,1 VP és visszakérem Rosszcsontot.
Rosszcsontot felépíti az újonnan kapott csontváz,kéri Csontkupola képességeit,visszaküldi kézbe áldozásra a csontkupola urát. 1 Vp-ből csontkupola ura jön...
a folyamat végtelenszer folytatható
Eredmény: végtelen számú passzív nekromanta csontváz a tartalékban.
 
Ez is működőképesnek tűnik,bizony ám

Egyedül tényleg annyi a baj vele,hogy a 4 színét a paklinknak meghatározza.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.