Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Állj! Infók a játékról!
Küldd el képeslapként!
"Mielőtt tovább haladsz keletre, pár dolgot el kell mondanom. A szörnyek egyre erősebbek lesznek, a városok küldetései exponenciálisan nehezednek... de kárpótlásként olyan tárgyak megszerzésére nyílik majd lehetőséged, melyről eddig talán még nem is álmodtál." - NJK a Túlélők Földje 60-as X koordinátáján
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 19:01:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 |
Nézet:
Igaz, de végülis ebből azért kára sincs az embernek, hisz, ha Manaszívó kullancs van, akkor az elveszi az extra vp-t...de annyiban igaz, hogy más lényeknél ez tényleg baj lehet...sztem 1.-2 Zirri elmetrükk vagy Mocsárláz ezt meg tudja oldani jobb esetben.
 
Az a baj, hogy szinte az egésaz paklit arra építed, hogy megmarad a helyszíned, ami nem biztonságos, mert Sötét földet azért sok deck használ, sideba 1-2 Túlélők földjével összefutok és vanak deckek, amik használnak helyszíeneket.

Meg lassú is, ez igaz.

Egyébknt, ha már így szépen adod át a lapokat az ellennek, rejtély számomra, hogy mi a baj a Mocsárlázzal.
 
Fantáziadús deck, csak a mai játtékkörnyezetben már működésképtelen. Azt gondolom tudod, ha két kullancsot átküldessz, akkor az már visszatermel 1 manát szóval nem valami hasznos. Főleg, ha a másik életszívó.
 
ugyan, hamár ilyen ügyi volt és kitalált egy ilyen űber király decket, akkor nem szóld már le !
 
Valaki segítsen !!!

Van egy paklim csak nem elég erős.Sajna
Lécci nézzétek már meg mi kellene belle vagy valami tuti kombó ha kitaláltok valamit:
A Paklim:
Sötét Manifesztáció
1 db Kézrátétel
1 db ősi legenda
2 db lázadó
3 db heves vérmérséklet
3 db lehelet itala
1 db sebokozás
2 db khór
3 db ork lángvető
3 db varkaudar pálinka
3 db sötét mágia
3 db varkaudar kovács
2 db ork katapult
3 db ork mesemondó
5 db ork kölyök
2 db ork korház
3 db togya-ork
3 db tibbah
1 db gyakás
1 db ork harci szellem

hát ennyi és lécci írjatok
nagyon fontos
ez ork és varkaudar pakli
 
ja, azzal akár 20 kör alatt nyerhetsz
 
Lagonder által adott képesség akkor is működik, ha elbűvölődik a lény, ezért gondoltam rá.
 
Az életszívó kullancs szép lassan sorvaszt, csak legyen az embernek türelme kivárni.
 
sztem a pozitív síknál 100szer hasznosabb a követő, Mergah, Jádesárkány mellett sok mindent amúgy sem tudna bűvészkedni az ellenfél
a paklival 1 baj van egyébként, h remekül tudja az időt húzni, csak nyerni nem lehet vele :P
 
Lagonder nem jó bele, mert a sík miatt nem lehet leszedni az ellen lényeit, így nincs értelme a jutalomnak, csak néhány pakli esetében. Jádébö'l lehetne több is szerintem.
A pakliban van fantázia, csak elég lassú, legalábbis énb így gondolom
 
Csak 2 dolog:
a.)már nincs neves kalandozó szabály (ha jól tudom), de attól még nyugodtan lehetne benne 3, hátha behúzzuk alapon
b.)létezik counterek nélküli pakli
 
"Csak pozitívan!"
(Elenios/Fairlight/Leah/Sheran)

Egy olyan alternatív megoldást írnék le, ami ugyan lényekkel operál, de mellőz mindenféle

hordázást, megveti a varázslatokat, viszont mindennél előbbre tartja az élet szentségét. A

Pozitív síkra építünk.

1 Pozitív létsík

Vannak olyan lények, amik az ellenfél kárára léteznek, alapból szépen vannak védve (nem lehet

áldozni őket, némi mágiaimmunitásuk van), a létsík mellett pusztíthatatlanok. A Manaszívó

kullancsot bevághatjuk akár az első körben, így ellenfelünk jó hamar piciny lényünk bosszantó

képességének áldozatává válik. Párja az Életszívó kullancs nem termel ugyan előnyt, viszont szép

lassan csökkenti a max Ép-t, amit a létsík nem gátol. A kullancsok mellett vannak polipjaink is.

Az Opál Kalmár remekül megfogja a lényeket, méghozzá azok létrejötte előtt (megintcsak nem

működik a létsík), a Ragacsos iszappolip is képes remek kellemetlenséget okozni. A Tleikan áruló

szép előnyt biztosít nekünk, a létsík miatt eggyel többet gyógyít rajtunk, ha sebez, illetve

elfoglalja ellenfelünk őrposztját. Legondar jó képességgel rendelkezik (ő is előnyt ad nekünk),

viszont bemehet az őrposztba, és neves kalandozó, emiatt csak egyet rakjunk be a pakliba. A Zirri

átokmacska jelentősen lassítja az ellenfél életét, viszont sokba kerül léteznie.

3 Manaszívó kullancs
3 Életszívó kullancs
3 Tleikan áruló
3 Opál kalmár
2 Ragacsos iszappolip
2 Zirri átokmacska
1 Legondar


Paklink idáig 18 lapból áll. Mit is teszünk az ellen lényeivel a sík mellett? Próbálkozhatunk

mérgezéssel (lassúsága miatt nem javasolt), a színek megengedik, hogy álmosítsunk (nem ad végső

megoldást), mi inkább egyebek mellett nézzük a bűvölgetést. A Bűbájos féreg képessége ugyan sokba

kerül, de bármit el lehet vele szedni. Az Elbájolt xenomorfot életjelzőjével sík mellett még

kellemetlenebb leírtani, átpasszolhatjuk vele az olyan lényeinket, amikre már nincs szükségünk,

és nyerünk vele valami jobbat. A Pozitív sík mellett lehet sok-sok kellemetlenséget csinálni

olyan lényekkel, amik zavarhatnak minket. Van Asyluxunk (a hátrány eggyel kevesebbet sebez

rajtunk) és Élőholt mágusunk. Az Őrült varázsló egyéb lapok ellen jelent megoldást. A Jádesárkány

remekül kombózik síkunkkal. Varázslatos Mirella amellett hogy sebzést ad lényeinknek, beépített

feltámasztással rendelkezik.

2 Bűbájos féreg
1 Élőholt mágus (új)
1 Elbájolt xenomorf
1 Asylux
1 Őrült varázsló
1 Jádesárkány
1 Varázslatos Mirella

26 lapnál járunk. Counter nélkül nem létezik pakli. Minden varázslatot száműztünk, ezért úgy

tűnik, hogy nehéz dolgunk lesz, de nem így van, létezik alternatív megoldás. Amellett, hogy a

Manapoid így vagy úgy megfog egy varázslatot, még lassít is kicsit. Galargamoth rendkívül olcsó,

és ha már nem kell, át lehet küldeni a xenomorffal. A Rücskös látógömb, az ősfortyanat, a

Tollaskígyó és a Vén Doemon is jól használható.

3 Galargamoth
3 Hammurapi ősfornyanat
2 Manapoid főfelügyelő
2 Rücskös látógömb
2 Tollaskígyó
2 Vén Doemon

Kell nekünk még pár Ítélethozó, egy Gerincféreg, kivégzésnek pedig egy Gigantoszaurusz.

3 Ítélethozó
1 Gerincféreg
1 Gigantoszaurusz

Követőnek próbálkozhatunk A halhatatlanok nagymesterével.

És hogy hogyan kellene működnie? A játék kezdeti szakaszában kiszórunk annyi lényt az

ellenfélhez, amennyit csak tudunk, próbáljunk meg minél nagyobb előnyre szert tenni. Ha horda

ellen játszunk, védekezzünk, amennyire lehet, ha beáll a játék, nyert ügyünk van. A Tleikan áruló

ilyenkor nagy segítség. Kontrolok és más kombos paklik ellen tartogassuk a countereket, side-ból

használjunk Yasminát. Lényeink jó eséllyel maradnak életben a követő és a sík miatt megizzasztva

ezzel a kontrol urakat.

Várom a véleményeket, az esetleges hibákat, jobb lehetőségeket.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.