Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Villámcsapás
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földjének kalandozói előszeretettel használják ezt a kezdő varázslók számára is könnyen elsajátítható, mégis igen hatékony varázslatot.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-08 15:13:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
nah mindegy írok egypár paklit magamnak.

Szabálylap: ősi rúna
1 14.
1 óriásboly
2 vörös krónika
2 q. tojásgondozó
2 örök dilemma
2 quwargok földje
3 vészkijárat
3 csepfolyós idő
3 pokol szeme
3 q. célpont
3 hívó kürt
3 q. szertartás
3 munkagép
3 q. örömlány
3 kisebb zan
3 dexter
3 orgling haszonállat
5 Quwarg
 
Tudna valaki Írni nekem egy egszínű quwarg paklit?
 
 
*kap
 
van egy lap ami nincsen benne a keresőben de egész jó lehet a pakliba:
a jel
2 vp 1 áldozás
dornodon azonnali
minden lényed ap 2 izmot.
 
le tudod irni a csáp-istenes meg a repülős koncepció lapaötletét és paklivázlatát?
 
kiszórtam az aranytojást(mivel betiltották) a zanból 2őt rakok a dekkbe, és a quarkaudart sideolom
 
jó, köszi hogy szóltatok.
 
öcsém, az őshangyákból már soha nem lesz igazán nagy dekk, viszont a quwargok marha jók voltak régebben, e most elnyomják az olyan paklik mint a tárgy vagy a kontroll...
 
Helyszíneknék 2 ép éldozásával lehet helyettsíteni az szk-t
 
"A költségben a kijátszó minden szörnykomponenst helyettesíthet 2 ÉP feláldozásával."
 
nem értem mit sírtok inkább az őshangyákat kéne tápolni
 
én is így tudom.
 
a csontot lehet helyettesiteni 3ép vel asszem
 
el fogok kezdeni kincstárossal játszani (1 darabbal) így kijöhet a quwik földje
 
hülyegyerek, pokol szeméről hallottál már?
 
bundyé jobb, mert:
10-20 kisquwarg
nem három lapnak kell lennie a kezemben, hanem csak 1-nek(közerő). akár 3 (qwikreksonnal 4) mehet be az őrbosztba és mindegyik üt 10-20-at, a quwargok földjét nehéz kihozni az szk költség miatt, mivel quwargokkal nem szokás tni, csak hordában, és annak is a végén, így nehéz szk.-t kinyerni.
 
hol a hívó kürt? alap.
tudjuk mi a lényege a quwarg paklinak, nem kell elmondani. a királynőnél jobb az öröml. És ebből nem nagyon lesz sok jelző, nekem a rekord quwarg mennyiségem 53 db. volt, és kijött a közerő, qriklix aktívan, a pokol szeme, a quwargok földje, gyógyulós pakli ellen játszottam, de nehéz volt visszagyógyulni a 200-as sebzést.
VÁRJ! TE NEM RAKTÁL BELE EGY QUWARG SZELLEMET SE????
az a legalapabb alap alap
 
kontroll paklinál durvább kevesbb van
 
meg szerettem a jól felhizlalt vadász quwargokat is.
 
*sok
 
régen volt három koncepcióm, ami jóknak tűntek.
az első csáp istenre épült, a második repülő quwarg volt, a 3. sok régi lapot is felvonultatott. nagy kedvencem volt az ősquwarg. de rájöttem: hé, hát ez a lap tök ugyanaz, mint a szellem, csak +1 sebzése van, de ugyanannyiba kerül, az meg húz öt lapot. a repülőbe pedig mindenféle reménységet, fantomot, széltáncost raktam, grok képződményekkel vegyítve. No meg persze felderítőt. A quwargom ok mindent megjárt már, de úgy érzem, a lentebb közölt pakk a legjobb.
 
am ez az alap quwarg dekkm. de mindig egy kicsit változtatgatom, koncepciózok, hordázok, de a lapok az alapra mindig megvannak.
 
egyedül a szellemért érdemes
 
kifelejtettem: 1 qriklix
 
na jó, én is írok:
versenyen ősi rúna
amúgy manafam, bőség zavara

5 quwarg
3 quwarg szellem
3 dexi
3 öröml
3 tgondozó
3 szabotőr
3 célpont
3 hívó kürt
2 új gépezet
2 dornó bűbája
3 aranytojás
2 menetoszlop
2 varkaudar merénylő (még kell 1 akinek van privi)
2 menetoszlop
3 szertartás
2 vészkijárat
2 démoni sziget
1 quwarkaudar
1 quwargok földje
3 pokol szem
3 kisebb zan (kéne, mer még 1 sincs)

Mivel a paklinak egy vesz fajon max 48 laposnak kell lennie, ezért ezk közül valamikor sideba rakok vmmit.
és váltogatok. Hasonlít egy kicsit az AK-s quwarg dekkre, de ez azér egy kicsit más.
 
szentigaz.
habár én megpróbáltam a gyüjtőt is hasznosítani de ez a koncepció sokkal gyengébb.
valahogy kiveszett a quwargból az új lapok fantáziája.
 
am én a dekem istenek háborújásra csinálom, hogy több versenyen tudjon indulni,hagyományoson úgy sincs esélye a quwiknak
 
látod, felújították a szabotőrt, és rögtön alap lett. am a quwargoknak most nincs nagy fénykoruk. A legendák völgye alattvolt, de amilyen gyorsan jött, úgy ment is. Az utóbbi kiegészítőkben csak gagyi quwargok érkeztek, egyedül a forradalmár, meg a quwarkaudar jó valamire, az se sokra. minden új quwarg olyan szellem szerű akar lenni a képességében. de 1részt szarok, másrészt ez nem olyan pakli, mint a varkaudar, hogy a gyűjtőből hasznosítom őket, elég volt a szellemnek a gyűjtő. most jöhetne megin egy durva rtka quwarg, amitől a versenyasztalon is féni lehet
 
hát ezekre csak sima quwagot, vagy szabotőrt kapsz
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.