Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sheran lázadása
Küldd el képeslapként!
Kering egy misztikus történet a köztudatban, melyről senki nem tudja mennyi is a valóságtartalma. Egykoron Sheran, a Természet Istene úgy bedühödött az Istenek Panteonjában vívott csatározások során más istenekre, hogy pár órára elvesztette a kontrollját a Ghallán élő teremtményei felett. A növények fellázadtak, és mindenkinek nekiestek, aki az útjukba került. Különösen az erdőben táborozó kalandozók jártak alaposan pórul az eset során.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-13 16:08:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Üdvözlet mindenkinek. Még csak 6-os szintű vagyok ezért a bátorságpróba új nekem, de elég furcsa dologgal kezdődött. Az első 5 próbát láncban megcsináltam és volt amikor az ép-m 116-ról csak 23-ra ment le. Azóta azonban, már a 8-dik próbálkozás óta sikertelenek a próbák. Előfordulhat ilyesmi?
 
nekem egyszer meg valami ehhez hasonló volt:

csapok 60-at
csapok 45-öt
sérülök 10-et
csapok 45-öt
csapok 60-at

 
kifejlődött tenyészbáb!
Tiéd a kezdeményezés
Eltaláltad, 100 ép sebzés.
A kifejlődött tenyészbáb melléütött!
Csapásod betalált, 100 ép-t vesztett.
A kifejlődött tenyészbáb kihasználja gyenge védelmed, 18 ponttal csökken az ép-d.
Csapásod betalált, 100 pontnyit sebződött.
478 tapasztalati pontot kaptál!
 
természetesen kaphatsz
 
Sziasztok Azt kerdeznem hogy targyakat kaphatok a probak vegen pl kinyirok egy szornyet es vo9lt nala egy muanyag fakanal
 
Na igy kell szillmill tolvajt verni!!:-)
Hát, eléggé valóságosnak tűnik, egy szilmill tolvajmester!
Te ocsúdsz elsőnek.
Találtál, 28 sebpontot kapott.
A szilmill tolvajmester habozik támadni.
Fegyvered lesújt. 48 pontnyit sebződött.
A szilmill tolvajmester habozik támadni.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 90 sebzést kapott.
Bar mindig igy menne...
 
nincs valakinek 1 felesleges karija???????
14 szint fölött?
akinek van, és már nem kell neki, az irjon

hd0814@freemail.hu
horvath.daniel@brody-ajka.sulinet.hu

Na ByeZ!!!!!!!
 
Nekem 14/10 arányom volt
 
Háj! Nekem egy 6--os tündérem van, de egy rakat 7-es barbárt leütöttem már
 
Jah, vagyis má' mindegyik 7-es!!!
 
ezt magadnak köszönheted csak.
valószínűleg pocsék tárgyaid vannak.
 
Még csak hatodik szintü karaktered van?
vagy van nagyobb?
 
böszme!!!!
nekem 6. szintü barbárom van, és már 6 bátorságbróbát teljesítettem, 1x menekült, és 3x meghaltam...
ByeZ: D-12 RulZ!
 
Az jó nekem 11. szinten jól megy.
 
Tökjó van egy 13. szintű barbárom aki teljesített 5 bátorságpróbát, 8x meghalt max ÉP-ről és 6x menekült el szörny előle. Kicsit elegem van.
 
Igazad van mert egy szörny nem megy el magától,csa ha már eléggé levittétek egymás ÉP-jét!!
 
Szépen elbántál azzal a Tomboló gemri-vel!!
Én még csak egy Ében gemri-t öltem meg így!!
 
Osszefutottam a legujabb kedves szillmill joszaggal...-Ep-je 170 koruli- Szerencsere sikerult leverni,de nem tunik konnyu falatnak:
/de legalabb jol fizet:-) 150ap /
Ellenfeled egy szilmill vérkatona!
Te ütsz először.
Fegyvered lesújt. 28 ép sebzés.
A szilmill vérkatona csak köröz körülötted.
Sikeresen megütötted! 33 ép-t vesztett.
A szilmill vérkatona lesújt rád. 28 ép-t vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill vérkatona habozik támadni.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill vérkatona eltalált, 35 pontnyit sebződtél.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill vérkatona támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtad el.
A szilmill vérkatona apró fegyverével nem talált.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 54 sebzés!
A szilmill vérkatona apró fegyverével támad. 32 sebzést kapsz!
Fegyvered lesújt. 30 ponttal csökkent az ép-je.
A szilmill vérkatona apró fegyverével támad. 24 ponttal csökken az ép-d.
Nem találtál...
A szilmill vérkatona rád veti magát. 13 sebzést szenvedsz el!
Telitaláltat! 24 sebzést kapott.
378 tapasztalati pontot kaptál!

Igen, várakozásaidnak megfelelően odabent rábukkansz a káoszpiramisra. Rövid ideig azt fontolod, hogy megtartod. De hisz fogalmad sincs, hogyan kell használni. Zsákodba rejted, és leadod a varázslóknak, a beígért jutalomért. Jutalmad 151 arany!
 
jaja 15-en volt.... de most, hogy kicsit feljebb vittem a védelmet, sokkal kevesebbszer találnak el...
 
Nem azt írta ki véletlenül, hogy +2 maximális életerőpontot kaptál?
 
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne: a 10 bátorságpróba megcsinálása után kiírta, hogy +2 szakértelempontot kaptam, de ez az Akadémián nem jelent meg....
Nem tudjátok, hogy ilyenkor mi van..? (

Aramil Na Lo
 
Igen, ilyeneket én is tapasztaltam a 14-15-ös szinten.
Komolyan mondom, a sok szilmill fajzat miatt (ami ugye sima kalandozásokkor jött) könnyebb volt a bátorságpróba, mint eddig bármikor. Persze ebben erősen besegített a tombolás is.
Na majd este meglátom a 16-ost is
 
hmmmm, 104-es védelembe...

Mai kirándulásod során sem kell csalódnod, összefutsz a mélység egy lakójával, ami egy élőholt pengemester!

Ellenfeled a gyorsabb!

Az élőholt pengemester kihasználja gyenge védelmed, 37 ép-t sebesülsz.

Melléütöttél!

Az élőholt pengemester rád veti magát. 55 ép-t sebesülsz.

Nem találtál...

Az élőholt pengemester sikeresen eltalált! 65 ép-t sebesülsz.

Ellenfeled félrehajolt.

Az élőholt pengemester kardjával megütött, 45 sebzést kapsz!

Ütésed célt téveszt.

Az élőholt pengemester kardjával megütött, 61 ép-t sebez rajtad.

Nem találtál...

Az élőholt pengemester kardjával áttör védelmeden, 51 ép-t sebesülsz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Ez egy eléggé sikeres próba volt 12. szinten:

Tiéd a kezdeményezés!

Odacsapsz. 46 ép sebzés.

A tomboló gemri támadását könnyen elkerülöd.

Kritikus ütés: Odacsapsz. 80 ponttal csökkent az ép-je.

A tomboló gemri támadását könnyen elkerülöd.

Telitaláltat! 36 sérülést szenvedett el.


264 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy smaragd szkarabeusz!
A győzelmet együtt ünneplitek meg, Raia főpapja mindenkit borral és sült húsokkal vendégel meg. Jutalmad 98 arany!
Eddig 4 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen
 
persze, mert azok elszaladtak mérget forgatni, nem értek rá leállni veled hadonászni
 
kifejlett ősragadozó!
Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 134 ponttal csökkent az ép-je.
327 tapasztalati pontot kaptál.
Normál kalandozásnál meg 4 szilmill méregforgató is lelépet, volt amit megütni sem tudtam.
 
mint azt mindannyian jól tudjuk, a karakterek leginkább erősítendő tulajdonsága a szerencse, azaz a random isten felé mutatott mélységes hódolat
 
ezer bocsánat, de ismét írok:

erdei rémpók "random rulz" -> na pl Ő az a mumus, akit előbb kétszer legyaktam úgy, hogy alig 10-20 ütött belém egész kűzdelem alatt, most meg úgy 110 körül. De hálisten csak én tok kettőnk közül kritikust ütni.. ;)

lord
 
De nicsak, nem vagy egyedül, bemerészkedett az erdőbe veled együtt egy óriás harcikutya!

Te voltál a lassabb...

Az óriás harcikutya fogával nem talált.

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 84 sebzést kapott.


168 tapasztalati pontot kaptál!

A faágak hihetetlen sebességgel mozdulnak, és felmarkolják a tetemet. Huh, eleget nézelődtél, ideje lesz menni! A fák sora recsegve ropogva zárul össze mögötted, ahogy elhagyod a rengeteget.
Eddig 5 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

Előre is elnézést kérek bizonyos személyektől hogy be mertem másolni a bátorságpróba rovatba a bátorságpróbám ;-) de úgy gondolom igen nagy mákom volt, miután a barbimat 14ép-ről elfelejtettem gyógyitani, és miután klikkeltem a bátorságpróbára, utánna jutott eszembe ;-)

lord
 
na a gyógyításról nekem is megvan a véleményem. szegény tündém vagyonokat hagy ott egy-egy alkalommal. nemrég csináltam egy kis kótyavetyét a régi cuccok között így természetesen megnőtt a készpénz állományom. a rusnya papok meg rögtön elkezdtek lenyúlni, úgyhogy azóta 4-500 arany között gyógyítanak. persze ilyen ütemben se perc elfogyott az összes lé, de az istennek se akarnak kevesebbet kérni. a törpémet meg harmadennyiért gyógyítják jóval több ép-vel.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.