208. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 2. 12h:12'
EZ A 248. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
249. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 93 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Sheran követője. Egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kósza Szellő . Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 gyógykenőcsöt (520 arany).
A 7. napon összeakadsz Delejes Kazimírral. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fejsze. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+172 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) A lottó 700. hetének nyerőszámai: 11, 20, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 279 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 324.]

fas 64 152 felt. ásás 64 pontért 152
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy a munka gyümölcse varázslat. Munkád gyümölcsözni fog! [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 986 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 279.]

a 2 4814 10 átadod a 2. tárgyat a 4814. kalandozónak (10 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 279.]

aa 664 135 128 átadod a 664. tárgyat a 135. tárgyat a 128. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 279.]

a 131 1005 6 átadod a 131. tárgyat az 1005. kalandozónak (6 darabot)
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[102,78] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal felnyársalod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 kaktusztüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [103,78] Még mindig füves síkságon vagy. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vortexmágus testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megbököd a vortexmágus bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 124, gyógyulás: 24, összesen: -100 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 399 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal vállát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 12, gyógyulás: 25, összesen: +13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [104,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 22, összesen: +17 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [95 pontot használtál fel, van még 184.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Végy belőle! Nagyobb lesz.
Tegyél hozzá! Kisebb lesz.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (A merészséged nem volt elég magas.) [135 pontot használtál fel, van még 49.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[105,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 24, összesen: +19 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [106,78] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.
Összefutsz Debbie O'Connorral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy dehidrátor trófea, egy velociraptor trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [107,77] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sullár jobb első lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 21, összesen: +18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [46 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 7 64 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 186 keresed a 186. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szeppent rákfattyat. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 190 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 24, 2.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig...

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (79). Ez a 209. fordulód.

Erő: 30 Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 26 (27) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 417/609 Jellem: gonosz (275) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (25) Varázspont: 507/344 Pénz: 558 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 91/71 EFejl: 17
Eddig összesen 930 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4667 TP-t kaptál. Jelenleg 429256 TP-d van. A következő szinthez még 20744 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 201. fordulódban 4595 arany került a bankszámládra. 4962 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 (+3) 2. nyomkövetés: 42 3. lopás: 15 (+3)
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 16 (+1) 6. csapdaészlelés: 13 (+3)
7. gyógyítás: 35 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 26 12. taumaturgia: 20
13. versengés: 5 14. harcművészetek: 7 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: 13 18. zárnyitás: 4 (+3)
19. vadászat: 13 20. bányászat: 22 21. főzés: 11
22. csapatmunka: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 1 drótszőr (#37) 3 tinta (#101)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
147 arany (#50) 6 kaja (#2) 15 kaktusztüske (#114)
1 rinóbőr (#651) 1 sullár hólyag (#168) 4 tüske (#22)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,78) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár
(103,78) művészi porolit (#720), Sheran oltár, vortexmágus (#418), kérődző etra (#368)
(104,78) gumifa (#38), phua-kúp (#372), Leah oltár, szürke rinocérosz (#346)
(105,78) ragyás burástya (#111), oltár, művészi porolit (#720)
(106,78) nekrofun (#173), Chara-din rúnaköve, Leah oltár, Debbie O'Connor (4670. kalandozó)
(107,77) sullárok (#101), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), púpos burástya (#92)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.03.02 12:10 Változások a számládon! 62 zseton átutalása a(z) 7694. számlára!
2007.03.02 12:10 Változások a számládon! 76 zseton átutalása a(z) 8089. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek