207. forduló, 209. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 22. 15h:04'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 62 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,85] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy nap szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 ulkor gyöngyöt (80 arany).
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az érző szívű dromedár (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) raptor karmot (ld. enc.). Varázserőd regenerálódik. (+133 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) A lottó 697. hetének nyerőszámai: 17, 28, 7. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 131 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 279 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 326.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy tolvajszem varázslat. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

kf 814 kézbeveszed/felveszed a 814. tárgyat
A nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[103,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,83] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy kétfejű troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal megdöföd a kétfejű troll testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 37, gyógyulás: 10, összesen: -27 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 75 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,82] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Sheran követője. Egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kósza Szellő . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: mandibulakasza, vizestömlő, gyöngymangó. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. [67 pontot használtál fel, van még 259.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 229.]

a 13 4814 1 átadod a 13. tárgyat a 4814. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Kósza Szellő részére. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

a 6 4814 1 átadod a 6. tárgyat a 4814. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkést Kósza Szellő részére. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

aa 225 131 671 átadod a 225. tárgyat a 131. tárgyat a 671. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 orgyilkos tőrt Kósza Szellő részére. Ok, sikeresen átadtál 7 ubuk tüskét Kósza Szellő részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nyomkereső talizmánt Kósza Szellő részére. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

a 82 4814 1 átadod a 82. tárgyat a 4814. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 zöld üveget Kósza Szellő részére. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

a 169 4814 10 átadod a 169. tárgyat a 4814. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 uzbány csőrt Kósza Szellő részére. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

a 168 4814 3 átadod a 168. tárgyat a 4814. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 sullár hólyagot Kósza Szellő részére. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

a 1 4814 3 átadod az 1. tárgyat a 4814. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 deus ex machinát Kósza Szellő részére. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

aa 21 114 átadod a 21. tárgyat a 114. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 ormánygőte csontot Kósza Szellő részére. Ok, sikeresen átadtál 15 kaktusztüskét Kósza Szellő részére. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[100,81] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait.


(Továbbmész...) [99,80] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 22, összesen: +17 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [20 pontot használtál fel, van még 209.]

pbe 1000 4814 beraksz a bankba 1000 aranyat
Kósza Szellő számlájára átutalsz 1000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 8 mozogsz északra
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő ork bérgyilász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász fejét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 199.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 164.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[100,79] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}


(Továbbmész...) [101,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy uzbány trófea, egy orgyilkos trófea és egy proteinfecske trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lisszia Ariaral . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: evaporőr háj, mocsári penke, nagy vaspajzs, orgyilkos tőr, ormánygőte csont. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklődést.
[35 pontot használtál fel, van még 129.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 89.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Méregfoggal megdöföd a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 190 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 16, 6.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 346 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belőle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerű képződményt, amit valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer, amivel el lehetne pusztítani.

ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (79). Ez a 208. fordulód.

Erő: 30 Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 26 (27) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 416/626 Jellem: gonosz (277) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (25) Varázspont: 507/335 Pénz: 931 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 91/71 EFejl: 13
Eddig összesen 923 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2675 TP-t kaptál. Jelenleg 424589 TP-d van. A következő szinthez még 25411 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 201. fordulódban 4595 arany került a bankszámládra. 4916 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 42 (+1) 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 15 6. csapdaészlelés: 10
7. gyógyítás: 35 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 26 12. taumaturgia: 20
13. versengés: 5 14. harcművészetek: 7 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: 13 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 22 21. főzés: 11
22. csapatmunka: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
769 arany (#50) 3 deus ex machina (#1) 1 drótszőr (#37)
15 kaktusztüske (#114) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 ormánygőte csont (#21) 3 sullár hólyag (#168)
1 ubuk tüske (#131) 10 uzbány csőr (#169) 1 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 csontszablya (#64) 1 gyöngymangó (#135)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 ork csodaszer (#1228) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) ork bérgyilász (#781), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,80) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131)
(100,79) Fairlight oltár, útonálló (#130)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, Lisszia Ariaral (4673. kalandozó), sörényes ubuk (#89)
(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 39. jellempróba, Dornodon oltár, Kósza Szellő (4814. kalandozó)
(102,83) kétfejű troll (#163), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 29. jellempróba, érclelőhely
(103,84) oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.02.16 09:14 Változások a számládon! 138 zseton átutalása a(z) 8089. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek