661. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 4. 9h:06'
EZ A 662. JÁTÉKHETED, 662. FORDULÓD
663. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat legkorábban a 663. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [239,6] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Varázserőd regenerálódik. (+1576 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+191 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+7 kaja.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 990.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 988.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 986.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 986.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 986.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 984.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 982.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 980.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 978.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 976.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 974.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 974.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 972.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 967.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 965.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 965.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 963.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 961.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 960.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 958.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 956.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 954.]

kf 870 kézbeveszed/felveszed a 870. tárgyat
Felveszed a drag'kór lábvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 954.]

kf 893 kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a tleikan kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 954.]

kf 867 kézbeveszed/felveszed a 867. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 954.]

hu 140 64 856 hulladék: 140 64 856
Hulladék, ezért nem gyűjtesz denevér szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nitmák kardot. [0 pontot használtál fel, van még 954.]

kb 260 25 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (25 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 25 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 954.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: csontszablya (183,31)-> (kudarc), denevér szimbólum (184,32)-> (kudarc), nitmák kard (183,31)-> (20 ap), összesen 20 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 949.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +18% főzés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 974 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 946.]

vv 168 14 11 elmormolod a 168. varázslatot a 14. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 944.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 942.]
Fürgén varázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 940.]

ek 116 81 267 t. energia kisütése: 116 81 267
Ősi gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 81 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 940.]

v 198 242 44 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[242,44] A partot elhagyva, egy sűrű erdőben találod magadat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.)

Van itt egy történelemkutató intézet (691. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 900.]

be 691 bemész a 691. épületbe
Megközelíted a kunyhó félig földbe vájt faajtaját, és beólálkodsz rajta. Az apró lépcsőfokok a föld alá vezetnek. Lesétálsz a lenti szobába, ahol Kratifixet a szokásos asztal fölé görnyedő pozíciójában találod. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Sosem feledjük el az alanori királyságnak tett szolgálataidat - mondja udvariasan az öregember. - Mindig szívesen látlak hajlékomban a jövőben is.
És valóban: barátságosan elbeszélgettek a veled történt kalandokról, majd arról is, hogy neki mire sikerült rájönnie... egy szót sem értesz, ottléted alatt gyakran nyomsz el egy-egy ásítást. [35 fejlesztési pontot kaptál.] Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 895.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[241,45] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Thor a Mjölnir Ura egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült dögbűzös liliom közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 10d18+50.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 253 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a dögbűzös liliom testét. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +61 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5757 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 303, gyógyulás: 65, összesen: -238 ÉP}


(Továbbmész...) [240,46] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy dögbűzös liliom. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 72.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 933 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a dögbűzös liliom bal csápját. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a dögbűzös liliom jobb oldalát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +55 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1942, sebződés: 511, gyógyulás: 107, összesen: -404 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [239,47] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Damouth mocsarának szélén jársz. Állítólag félelmetes fenevadaktól nyüzsög, melyek annak idején a krathan seregeket is alaposan megtizedelték. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dögbűzös liliom került az utadba. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 170 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 890 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a bal karodra. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1961, sebződés: 463, gyógyulás: 97, összesen: -366 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 18 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. [45 pontot használtál fel, van még 850.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[238,48] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dögbűzös liliom. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 170 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 935 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom testét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a dögbűzös liliom testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A dögbűzös liliom csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 250, gyógyulás: 54, összesen: -196 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+265 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Látsz egy kreommat-liliomot.

(Továbbmész...) [237,49] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Leah szentélyét. (ld. enc.) Talán nem kellett volna erre jönni! Szent hely ez, de sajnos nem a te istenedé! (-5 szerencse kör végéig.) Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy Baalgarmon szolgája. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 1761-1778.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (76 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Baalgarmon szolgája bal lábát. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) A Baalgarmon szolgája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). A Baalgarmon szolgája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +40 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Baalgarmon szolgája testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A Baalgarmon szolgája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). A Baalgarmon szolgája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +38 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 772, gyógyulás: 145, összesen: -627 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [236,50] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trakhon. (ld. enc.) {védettsége: 62 szúró, 170 vágó, 62 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 776 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a trakhon testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trakhon jobb vállát. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. A trakhon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 282 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12256 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1612, sebződés: 467, gyógyulás: 38, összesen: -429 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 770.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[235,51] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gothag döglidérc. {max. életpontja: 1701-1800.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 200 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a gothag döglidérc bal karját. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a gothag döglidérc testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1737, sebződés: 466, gyógyulás: 98, összesen: -368 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [234,52] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Kronga hadúr lehet. {védettsége: 70 szúró, 145 vágó, 70 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 361 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kronga hadúr zörgő csontjait. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Kronga hadúr testét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) A Kronga hadúr támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +86 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 810, gyógyulás: 90, összesen: -720 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [233,53] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő animált korall nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 170 szúró, 72 vágó, 72 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 615 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Ez mellément. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod az animált korall testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az animált korall testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Az animált korall csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +35 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált korall testét. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod az animált korall testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki az animált korall száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1830, sebződés: 389, gyógyulás: 83, összesen: -306 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [64 pontot használtál fel, van még 706.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
(Nincs mibe rakni 5 isteni könnycseppet.) Kiveszel a bank széfjéből 5 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 701.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 696.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 666.]

bb 260 25 beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 636.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 626.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új ében toboz. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 616.]

* 5. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 6. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2007. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 7. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 586.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat
Leveszed a tleikan kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 546.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos zsokarg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 503 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 315 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 189, gyógyulás: 42, összesen: -147 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 506.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 466.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadkos. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 170 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 581 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vadkos jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadkos bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a vadkos tömzsi lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +56 ÉP.) A lény összetapos! 84 életpontot vesztettél. A vadkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 363, gyógyulás: 60, összesen: -303 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 421.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 381.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadkos. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 170 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 610 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vadkos tömzsi lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadkos fejét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a vadkos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +48 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 75 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1335, sebződés: 312, gyógyulás: 52, összesen: -260 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 336.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy animált korall került az utadba. {max. életpontja: 1731-1903.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 640 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az animált korall testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált korall testét. Kritikus ütés! (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +37 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod az animált korall testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az animált korall testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Az animált korall csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az animált korall összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1843, sebződés: 362, gyógyulás: 77, összesen: -285 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-59 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 17, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sakál. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEAH SZENTÉLYE (1173. TEREPTÁRGY)
A mocsár kitisztul, a levegő azonban áporodottabbá válik, mint amilyen a láp legmélyén volt. Hirtelen egy csontokból kirakott oltár körvonalai bukkannak fel előtted. Középen koponyákból készült fáklyák égnek. Ez itt Leah egyik eldugott szentélye! A szentélyhez közelebb a BE 1173 paranccsal léphetsz 30 TVP-ért, de ha nem vagy az Elmúlás istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.]

TRAKHON (433. SZÖRNY)
Ezek a kétlábú, ormányos teremtmények a mocsarak rosszindulatú és ellenséges lakói. Az embereket és más humanoidokat az Esthar császárság uralma idején gyűlölték meg, amikor állatként vadásztak rájuk. Hogy a trakhon intelligenciája mennyivel múlja felül egy állatét, arra hamarosan ráébredsz. A testükön viselt csúszós páncélon a vágófegyverek nem hatolnak át, és mágikus képességeik sok kezdő Ezüstmágust is maguk mögé utasítanak.

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran kisebb avatárja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 662. fordulód.

Erő: 82 (111) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 95 (108) Támadás: 87 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 80 (87) Védekezés: 106 Menekülés: 30 % Életkor: 185/302 év
Egészség: 76 (91) Életpont: 1247/1103 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 86 (98) Varázspont: 3965/2311 Pénz: 1022 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 16/3 Pszi pont: 699/362 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 15
Eddig összesen 5872 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 128551 TP-t kaptál. Jelenleg 24312106 TP-d van. A következő szinthez még 687894 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, Friedurgonoma. A 660. fordulódban 10203 arany került a bankszámládra. 10203 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 34/41 (+2%) szúrófegyverek: 34/92 (+4%)
vágófegyverek: 40/23 (+5%) ütőfegyverek: 32/78 (+2%) lőfegyverek: 34/96 (+2%)
dobófegyverek: 38/14 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); hajító csillag (#939) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/97 2. nyomkövetés: 178/10 (+12%) 3. mászás: 34/34
4. csapdakészítés: 45/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 37/4 6. gyógyítás: 220/89
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 33/75 9. szörnyidomítás: 23/91
10. teológia: 184/54 (+88%) 11. taumaturgia: 166/52 (+6%) 12. szerencsejáték: 5/13
13. versengés: 19/73 14. harcművészetek: 32/7 15. zene: 100/41
16. szörnyismeret: 133/79 17. pszi: 54/10 (+8%) 18. zárnyitás: 37/80
19. vadászat: 36/61 20. vitalitás: 7/53 21. bányászat: 48/19
22. úszás: 18/6 23. főzés: 6/8 (+18%) 24. csapatmunka: 1/9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 140
9. gyors fejlődés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) Pörhemór köre (#205) (106,27,3) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)
csupasz izom (#28) tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) kí koncentráció (#69) hatalomvarázs (#220)
esszenciavédelem 2 (#188) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
pusztító végzet (#106) >> mópatétkű grymeth (#695) pusztító végzet (#106) >> hiperéber grymeth (#696)
pusztító végzet (#106) >> Őrült Montrix (#698) méregfelhő III (#229) >> sötét szisszenő (#458)
méregfelhő III (#229) >> pengekarú nitmák (#450) armageddon (#218) >> testzabáló rasáth (#513)
méregfelhő III (#229) >> elemi pulzátor (#440) méregfelhő III (#229) >> natharion gólem (#428)
élőholt pozdorja (#134) >> gothag döglidérc (#429) méregfelhő III (#229) >> hegyi yeti (#454)
méregfelhő III (#229) >> homogén artikula (#434) méregfelhő III (#229) >> púpos zsokarg (#451)
armageddon (#218) >> szárnyaló halál (#456) élőholt pozdorja (#134) >> krathan csontváz (#432)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> homokcápa (#448) méregfelhő III (#229) >> shokara bogár (#436)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot!
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 1 denevér szimbólum (#140) 3 hajító csillag (#939)
12 karbin plazma (#199) 6 mihlanil nyíl (#597) 1 nitmák kard (#856)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 6 borkonyó bibe (#312)
5 ében toboz (#578) 26 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2)
18 mákrózsa virág (#56) 4 pirkit (#153) 76 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,53) animált korall (#445), púpos zsokarg (#451), vadkos (#461)
(234,52) Sheran oltár, Kronga hadúr (#494)
(235,51) gothag döglidérc (#429)
(236,50) trakhonok (#433)
(237,49) Leah szentélye (#1173), Baalgarmon szolgája (#439)
(238,48) dögbűzös liliom (#455), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925)
(239,47) dögbűzös liliom (#455)
(240,46) dögbűzös liliom (#455), Chara-din monolitja (#534)
(241,45) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), dögbűzös liliom (#455)
(242,44) történelemkutató intézet (#691), szent tölgyfa (#393), 255. jellempróba, oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), 24. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek