660. forduló, 662. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 3. 15h:03'
EZ A 661. JÁTÉKHETED, 661. FORDULÓD
662. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat legkorábban a 662. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [233,10] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 24. pontnál.
Összefutsz egy kopasz, félszemű techno-manó férfival. Bőre sárga. Vegyvédelmi ruhát és személyi atompajzsot visel. Jobb kezében egy lézerkardot, bal kezében egy sugárvetőt tart. Lőfegyvere egy plazmaágyú. Mosolyogni próbálsz, de ő nincs barátságos kedvében. Ellenfeled rád ront...
Fegyveredet megmarkolva, ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A techno-manó tüzet nyit plazmaágyújával. Összeégeti a testedet! (1 támadástól 380 életpontot vesztesz.) Ellenfeled többször a testedre sújt a lézerkarddal, átmetszve azt! (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A techno-manó a sugárvetővel belelő a bal combodba és a jobb derekadba (4 támadástól 211 életpontot vesztesz.)
Csak némi foszforgőz maradt meg testedből, szánakozol, miközben lelked átlép az árnyékvilágba. A következő pillanatban azonban az álom-halál képe szertefoszlik, és borzalmas üvöltéssel ébredsz fel. Mivel is találkoztál álmodban? Mi is történt? Már nem nagyon emlékszel... Zu'lit tarsolya termel 2 sallank karmot. [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1186 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+188 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+3 kaja.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 780.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 778.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 776.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 776.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 776.]
Szupersebesen mormolsz. Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 772.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 770.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 768.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 762.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 760.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 758.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 757.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]

kb 260 28 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (28 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 28 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 753.]

vv 165 188 73 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 744.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 739.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 734.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 704.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] A befejezéshez még 3430 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 554.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

kf 871 kézbeveszed/felveszed a 871. tárgyat
A füledre akasztod a drag'kór fülkarikát. [0 pontot használtál fel, van még 554.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+232 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 549.]

kf 893 kézbeveszed/felveszed a 893. tárgyat
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a tleikan kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

lm 24 17 19 mozogsz 24 17 19
Egyhelyben toporogsz.
A folyosó egyenesen halad tovább. [3. SZINT - 25. PONT.]
Unottan folytatod utad a kihalt járatban. [3. SZINT - 26. PONT.]
A folyosó rendíthetetlenül halad előre. A falakon lévő fáklyatartók üresek, porosak. [3. SZINT - 17. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.]
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Gort Gránnal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy törpe bakancsot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy templomos lovag trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 109.} Azt mondja: " Tharr = troll." Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A járat enyhén kiszélesedik. Aztán rájössz, nem direkt, inkább valami nagytestű lény szaladhatott itt végig, és testével lehorzsolta a falat kétoldalt. [3. SZINT - 18. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
A folyosó éles kanyart vesz. [3. SZINT - 19. PONT.] Egy drag'kór kolosszust veszel észre magad előtt. {védettsége: 85 szúró, 85 vágó, 85 ütő ellen.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1021 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus bal vállát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a drag'kór kolosszus jobb karját. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a drag'kór kolosszus testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a drag'kór kolosszus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +61 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! {GYD:} Fókuszpengével kissé megkarcolod a drag'kór kolosszus vastag combját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Nitmák pengével kissé megkarcolod a drag'kór kolosszus testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +60 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A drag'kór kolosszus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11953 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2150, sebződés: 600, gyógyulás: 125, összesen: -475 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP].
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+505 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
[60 pontot használtál fel, van még 489.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 489.]

lm 21 21 21 mozogsz 21 21 21
A járat összeszűkül. Úgy kell átpréselned magad, hogy továbbhaladhass. [3. SZINT - 20. PONT.]
A folyosó falain furcsa jeleket fedezel fel. Rúnákhoz hasonlítanak, érintésedre felizzanak, mégsem tudod elolvasni őket. Egy letűnt kultúra maradványai. [3. SZINT - 21. PONT.]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[22 pontot használtál fel, van még 467.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Lenyűgöz a látvány, ahogy belépsz a hatalmas csarnokba. A kupolás mennyezeten keresztül fény árad be fentről, hogy megvilágítsa a félkörben felsorakozó szobrokat, melyeket a rakshallion testőrségének legkiválóbb katonáiról mintáztak. Előttük egy oltár áll, rajta egy másik aranyszobor, egy rakshallion halotti maszkja. Átfut rajtad a gondolat, talán ez az a hely, melyről Kratifix mesélt. A kincseskamra! [3. SZINT - 27. PONT.] Egy drag'kór féregűzőt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 1701-1800.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 850 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a drag'kór féregűző izmos alkarját. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drag'kór féregűző testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a drag'kór féregűző izmos alkarját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A drag'kór féregűző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1719, sebződés: 355, gyógyulás: 51, összesen: -304 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drag'kór kolosszus. {támadása: 60.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Itt csata lesz.

Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 1005 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór kolosszus testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a drag'kór kolosszus bal lábát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a drag'kór kolosszus vastag combját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +59 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {GYD:} Fókuszpengével súrolod a drag'kór kolosszus jobb lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a drag'kór kolosszus vastag combját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a drag'kór kolosszus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +60 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A drag'kór kolosszus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11953 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2165, sebződés: 592, gyógyulás: 123, összesen: -469 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drag'kór sámánúr. {támadása: 50.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 917 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr ráncos tenyerét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a drag'kór sámánúr bal vállát. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a drag'kór sámánúr fejét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 44 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1883, sebződés: 135, gyógyulás: 21, összesen: -114 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Egy Dreighatran lakik itt. (ld. enc.) {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1145 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy bo'adhun csapás varázslatot, majd rád küldi. 500 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön.
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 500, gyógyulás: 2, összesen: -498 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [11 pontot használtál fel, van még 456.]
Feltámadsz! (+1070 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 456.]
Lenyűgöz a látvány, ahogy belépsz a hatalmas csarnokba. A kupolás mennyezeten keresztül fény árad be fentről, hogy megvilágítsa a félkörben felsorakozó szobrokat, melyeket a rakshallion testőrségének legkiválóbb katonáiról mintáztak. Előttük egy oltár áll, rajta egy másik aranyszobor, egy rakshallion halotti maszkja. Átfut rajtad a gondolat, talán ez az a hely, melyről Kratifix mesélt. A kincseskamra! [3. SZINT - 27. PONT.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+319 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy Dreighatran lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 6d10+100.} Fegyvere egy drag'kór bökő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 1100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 500 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Dreighatran sötét lábvédőjét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a Dreighatran bal lábát. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a Dreighatran fejét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) A Dreighatran megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) {KCC:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a Dreighatran sötét lábvédőjét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a Dreighatran testét. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2279, sebződés: 1216, gyógyulás: 98, összesen: -1118 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] és 1 drag'kór vértet (ld. enc.). A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. (Önanalízis: +11% zárnyitás.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 angyalok gyűrűje, 1 manakristály, 1 fiatalság itala, 1 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], 1 drag'kór var.könyv (ld. enc.), 600 arany és 1 daleb.kristálykulcs (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.). Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1120 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Egyhelyben toporogsz.
[21 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 435.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 431.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[234,9] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tükörtornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy bosszantó apróság. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1035 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság jobb csápját. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a bosszantó apróság testét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {KCC:} Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi hatás! {KCC:} Nitmák pengével súrolod a bosszantó apróság testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-13 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2217, sebződés: 588, gyógyulás: 124, összesen: -464 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+458 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).

(Továbbmész...) [235,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Meglapulsz néhány bucka mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ködmedúza. (ld. enc.) {védettsége: 170 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [236,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő homokcápa nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 92 szúró, 92 vágó, 170 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 753 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a homokcápa ruganyos testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A homokcápa a torkodba harap! (1 támadástól 415 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +83 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a homokcápa testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. A homokcápa kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 417 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +84 ÉP.) A homokcápa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 cápazsírt. 10951 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 832, gyógyulás: 171, összesen: -661 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+659 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 365.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[237,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy ködmedúza ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [238,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy ködmedúza. {egyik sebzési módja: 1x 10d16+20.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy animált korall. {max. életpontja: 1731-1903.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 662 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált korall testét. Kritikus ütés! (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált korall testét. Kritikus ütés! (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Csápjaival az animált korall csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az animált korall testét. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az animált korall testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1985, sebződés: 356, gyógyulás: 76, összesen: -280 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+278 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [238,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy homokcápa. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 30d25+30.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 730 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a homokcápa testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a homokcápa testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A homokcápa kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 389 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +78 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homokcápa testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a homokcápa testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A homokcápa tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 385 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +77 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 cápazsírt. 10951 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1582, sebződés: 774, gyógyulás: 159, összesen: -615 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+613 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 325.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[239,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült homokcápa került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 30d25+30.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 381 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a homokcápa testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a homokcápa ruganyos testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A homokcápa átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 412 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +83 ÉP.) A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 cápazsírt. 8212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 412, gyógyulás: 87, összesen: -325 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+323 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [240,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Meglapulsz néhány bucka mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy ködmedúza. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [240,6] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy animált korall. {támadása: 62.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 631 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Nem találtad el. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod az animált korall testét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az animált korall porózus testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Csápjaival az animált korall csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +38 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod az animált korall testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod az animált korall testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 30 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +45 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az animált korall összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 411, gyógyulás: 87, összesen: -324 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+322 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 285.]

m 6 mozogsz nyugatra
[239,6] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy homokcápa. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 92 szúró, 92 vágó, 170 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 729 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a homokcápa testét. Kritikus ütés! (6 támadással 512 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a homokcápa óriási pofáját. Kritikus ütés! (4 támadással 204 életpontot sebezve.) A homokcápa kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 446 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +90 ÉP.) Fókuszpengével megkarcolod a homokcápa fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a homokcápa farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A homokcápa tűhegyes fogait a bal lábadba mélyeszti. (1 támadástól 444 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +89 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 cápazsírt. 10951 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 890, gyógyulás: 183, összesen: -707 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+705 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 270.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új ében toboz. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 250.]

* 5. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 6. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2007. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 7. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 220.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat
Leveszed a tleikan kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 5, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sakál. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DREIGHATRAN (523. SZÖRNY)
Amikor a föld alatt élő drag'kórok vezért választottak maguknak sok ezer évvel ezelőtt, nem is sejtették, hogy az ilyen hosszú ideig fog uralkodni fölöttük. Dreighatran a törzs sámánurainak mesterkedései folytán egy évet sem öregedett, mióta hatalomra került, viszont a fejlődésben nem állt meg: így jelenleg egy sokezer éves ember összes tapasztalatával rendelkezik. Miközben viadalokon bizonyította harcedzettségét, meglepő varázslatokat is tanult tanítóitól. Hogy mi halhatatlanságának a titka, minden bizonnyal örökre a drag'kórok titka marad.

DRAG'KÓR VÉRT (872. TÁRGY)
A drag'kórok páncélöltözékének kulcsfontosságú darabja. Anyaga különös, fekete és titanitkeménységű, érintése borzongató érzéseket kelt lelkedben. Viselése 25-tel növeli a védettségedet, 250-nel pedig a max. ÉP-det. Ehhez képest csupán csekélység, hogy a szerencsédet 3-mal csökkenti. A drag'kór vértet nem adhatod át másik kalandozónak.

DRAG'KÓR VARÁZSKÖNYV (869. TÁRGY)
Izgatottan bontogatod a keményfedeles, arany szegecses könyvborítót, hogy mielőbb felfedhesd a drag'kórok idegen kultúrájának egy szeletjét. Alig tudod palástolni csalódottságodat, amikor rájössz, a varázskönyv lapjai üresek. Vagy csak egy halandó szemével olvashatatlanok, és valamilyen segédeszköz kell a betűk megjelenítéséhez? Biztos vagy benne, hogy a kezedben tartott csecsebecse sokkal több titkot és tudást rejt magában, mint ami az első pillantásra látszik: amíg nálad van (nem kell hozzá KF-elni), eggyel több nyakláncot viselhetsz. Nem adhatod át másik kalandozónak.

DALEBGAD KRISTÁLYKULCS (980. TÁRGY)
A dalebgad az ősi idők elpusztíthatatlanul masszív érce, mely olyan ritka volt, hogy még a legügyesebb bányász törpéknek is nagy csodára volt ahhoz szükségük, hogy hozzá juthassanak. Ez az L formájú kristálykulcs szintén ebből az ércből készült, felülete kicsit recés, de mindenütt csillogó. Ha alaposabban szemügyre veszed, rájöhetsz, a felületi egyenetlenségek teljesen szabályosak, ennek láttán viszont olyan érzésed támad, mintha mindegyiknek valami rendeltetése lenne. A dalebgad kristálykulcsot nem adhatod át másik kalandozónak.

KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY)
Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni).

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran kisebb avatárja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 661. fordulód.

Erő: 82 (111) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 94 (107) Támadás: 84 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 80 (87) Védekezés: 98 Menekülés: 30 % Életkor: 185/302 év
Egészség: 76 (91) Életpont: 1246/1282 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (97) Varázspont: 3935/2243 Pénz: 1002 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 699/247 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 15
Eddig összesen 5860 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 147512 TP-t kaptál. Jelenleg 24183555 TP-d van. A következő szinthez még 816445 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, Friedurgonoma. A 660. fordulódban 10203 arany került a bankszámládra. 10203 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 34/39 szúrófegyverek: 34/88 (+1%)
vágófegyverek: 40/18 (+7%) ütőfegyverek: 32/76 lőfegyverek: 34/94
dobófegyverek: 38/13 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); hajító csillag (#939) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/97 (+44%) 2. nyomkövetés: 177/98 3. mászás: 34/34
4. csapdakészítés: 45/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 37/4 (+6%) 6. gyógyítás: 220/89
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 33/75 9. szörnyidomítás: 23/91
10. teológia: 183/66 (+73%) 11. taumaturgia: 166/46 (+2%) 12. szerencsejáték: 5/13
13. versengés: 19/73 14. harcművészetek: 32/7 15. zene: 100/41
16. szörnyismeret: 133/79 17. pszi: 54/2 (+19%) 18. zárnyitás: 37/80 (+11%)
19. vadászat: 36/61 20. vitalitás: 7/53 21. bányászat: 48/19
22. úszás: 18/6 23. főzés: 5/90 24. csapatmunka: 1/9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 93
9. gyors fejlődés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
kí koncentráció (#69) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)
Pörhemór köre (#205) (106,27,3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
pusztító végzet (#106) >> mópatétkű grymeth (#695) pusztító végzet (#106) >> hiperéber grymeth (#696)
pusztító végzet (#106) >> Őrült Montrix (#698) méregfelhő III (#229) >> sötét szisszenő (#458)
méregfelhő III (#229) >> pengekarú nitmák (#450) armageddon (#218) >> testzabáló rasáth (#513)
méregfelhő III (#229) >> elemi pulzátor (#440) méregfelhő III (#229) >> natharion gólem (#428)
élőholt pozdorja (#134) >> gothag döglidérc (#429) méregfelhő III (#229) >> hegyi yeti (#454)
méregfelhő III (#229) >> homogén artikula (#434) méregfelhő III (#229) >> púpos zsokarg (#451)
armageddon (#218) >> szárnyaló halál (#456) élőholt pozdorja (#134) >> krathan csontváz (#432)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> homokcápa (#448) méregfelhő III (#229) >> shokara bogár (#436)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot!
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 5 borkonyó bibe (#312) 1 ezüstdarab (#326)
2 hajító csillag (#939) 13 karbin plazma (#199) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
710 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 4 cápazsír (#932)
1 daleb.kristálykulcs (#980) 1 drag'kór var.könyv (#869) 1 drag'kór vért (#872)
2 ében toboz (#578) 1 fiatalság itala (#473) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 manakristály (#500)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,10) a 106. labirintus bejárata, Gort Grán (2586. kalandozó), drag'kór kolosszus (#522), drag'kór féregűző (#520), drag'kór sámánúr (#521), Dreighatran (#523)
(234,9) tükörtorony (#885), 45. jellempróba, 255. jellempróba, Dornodon oltár, bosszantó apróság (#452)
(235,8) ködmedúza (#449)
(236,8) Chara-din monolitja (#534), homokcápák (#448)
(237,8) ködmedúza (#449)
(238,7) homokcápa (#448)
(238,8) ködmedúza (#449), animált korall (#445)
(239,6) homokcápa (#448)
(239,7) homokcápa (#448)
(240,6) animált korall (#445)
(240,7) ködmedúza (#449)

Üzenet küldése a karakternek