211. forduló, 213. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 26. 12h:26'
EZ A 657. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
658. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,77] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 26. pontnál.
Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 324.]

v 7 651 3 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 321.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 27 28 30 mozogsz 27 28 30
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél a börtönőrök szálláshelyére. A falakon szakadt pántok jelzik a felhajtható ágyak helyét. Innen keletre van a pincék lejárata. [27. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+12.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+12.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hamarosan egy sírlidércet pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A folyosó kettéágazik - te az északi ágat választod. A falakban lévő többszáz apró lyuk alapján nem biztos, hogy régebben is ilyen egyszerűen megúsztad volna az áthaladást. [28. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
Ismét egy lépcső, de ez sokkal keskenyebb, mint a legelső. Nem hiába - ez a kínzókamrába vezet. [30. PONT -> 31. PONT.]
[33 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 32 33 34 mozogsz 32 33 34
Leértél a cellák és kínzókamrák szintjére. A falakról rozsdás láncokon bilincsek lógnak. Óvatosan átlépsz egy kettétört koponyán. [32. PONT.]
Beértél az északkeleti szobába. Pillantásod rögtön arra a szerkezetre esik, mely a terem közepén áll. Iszonyodva bámulod a szerkezet tetején fekvő kettészakított csontvázat. [33. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


Újabb helyiségbe vezetett utad. Néhány üszkös hordót pillantasz meg a fal mellett. Vajon mi lehet bennük? Mikor megpillantod az egyikben egy troll csontvázát, már csak azon csodálkozol, hogy férhetett bele. [34. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
[33 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 35 36 37 mozogsz 35 36 37
Ismét kiértél az akna szélére. A felsőbb szintek már a sötétség homályába vesznek. Lentről valami furcsa nesz szűrődik fel. Ahogy jobban megvizsgálod az aknát, rájössz, hogy falait valamikor sokezernyi tűhegyes ubuktüske borította. Még mindig van belőlük egy-kettő. [35. PONT.] Megbotlasz valamiben: 3 ubuk tüske. Felpakolsz.
Folytatod utadat a kínzókamrákban. Hatalmas, valamikor borotvaéles, mára viszont már semmire sem használható kereket látsz egy asztalba építve. Ahogy hozzáérsz, hangos nyikorgással fordul el. [36. PONT.] Hamarosan egy sírlidércet pillantasz meg. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 26 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 648 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


A cellákhoz értél. A helyiség kis mérete alapján el sem tudod képzelni, hogyan férhetett itt el többszáz fogoly. Igaz, a ketrecek jó magasak... Az egyik csontváz hasüregében lévő feltekeredett csontvázban egy ragyás burástya petéjére ismersz. A vallatók értették a dolgukat... [37. PONT.]
[33 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 38 39 41 mozogsz 38 39 41
Ez a szoba - melybe most értél be - tartalmazhatta valamikor a legkegyetlenebb eszközöket. A falon négy hebrencsállkapcsot pillantasz meg, de a fogak helyén sallankkarmok meredeznek. Ahogy meghúzod a falon lévő kart, az egyik lassan szétnyílik, hogy azután hangos csattanással záródjon össze. A hang még sokáig visszhangzik a termekben. [38. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 sallank karom. Felpakolsz.
Leértél a legalsó szintre. A lépcsőnél a falba vésett kar vastagságú lyukak bizonyítják, hogy egykor itt erős ajtó állhatott. [39. PONT -> 40. PONT.]
A folyosó kanyarodik. Furcsa módon itt kör keresztmetszetű, ellentétben az eddigiekkel. [41. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd.
[33 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 42 43 44 mozogsz 42 43 44
Ismét egy kanyar. Csak most figyelsz fel rá, hogy a kanyarulatok is le vannak kerekítve. [42. PONT.]
A következő kanyart elérve karvastagságú rudakból álló rács állja utadat. Te azonban könnyedén átférsz a rudak között. Vajon mi ellen véd? [43. PONT.]
Az imént elhagyott rács mögött a folyosó alig láthatóan kiszélesedik. A nyomokból ítélve ezt a járatot még az óidőkben sem gyakran használták. [44. PONT.]
[33 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 45 46 47 mozogsz 45 46 47
Most kezdenek csak rémleni a mesék, melyek egy hatalmas óriásféregről szólnak. Ugyan már, mindenki tudja, hogy ilyen lények nem léteznek! [45. PONT.]
Most már látod, a folyosót úgy képezték ki, hogy egy óriási, hengeres test is könnyen tudjon mozogni benne. [46. PONT.]
A falon egyre gyakrabban vélsz felfedezni szétmorzsolódott csontokat, hatalmas vérfoltokat. Vagy csak képzelődnél? [47. PONT.]
[33 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 48 49 mozogsz 48 49
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A verem alján vagy. Mindenütt rengeteg széttört csont, szétszaggatott rongydarabok. Förtelmes bűz árad mindenfelől. A verem alján vértől megfeketedett hegyes karók meredeznek vádlón felfelé. Akit ide levetettek, aligha élhette túl az esés. Riadtan fordulsz hátra a legapróbb neszre is. [48. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriásféreg lakik itt. (ld. enc.) Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
A verem alján vagy. Mindenütt rengeteg széttört csont, szétszaggatott rongydarabok. Förtelmes bűz árad mindenfelől. A verem alján vértől megfeketedett hegyes karók meredeznek vádlón felfelé. Akit ide levetettek, aligha élhette túl az esés. Riadtan fordulsz hátra a legapróbb neszre is. [48. PONT.] Hirtelen egy óriásférget veszel észre magad előtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
[22 pontot használtál fel, van még 66.]

m 6 6 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

m 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

m 7 8 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 53.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 53 pontod maradt, ebből a következő körre 53 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 406 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)
A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 28 (30) Szint: 19 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 20 (21) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 288/288 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 306/0 Pénz: 329 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 24/8 Pszi pont: 46/23
Eddig összesen 1208 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 678 TP-t kaptál. Jelenleg 344 952 TP-d van. A következő szinthez még 105 048 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, tüskés harci gromak, élőholt mágus. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/24 (+2%) vágófegyverek: 20/80 (+14%)
ütőfegyverek: 23/1 lőfegyverek: 19/2 (+21%) dobófegyverek: 14/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
düh vérvörös köde: 30 százalék;
133,77 mezőn táborozol, a 60. labirintusban, 1. szinten, 47. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/57 2. nyomkövetés: 35/83 3. lopás: 4/73
4. mászás: 11/84 5. csapdakészítés: 15/37 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/56 (+34%)
7. gyógyítás: 40/84 8. titkosírás: 6/82 9. felderítés: 17/16
10. szörnyidomítás: 7/0 11. teológia: 17/57 (+10%) 12. taumaturgia: 19/84 (+7%)
13. versengés: 5/22 14. zene: 12/14 (+11%) 15. szörnyismeret: 21/66
16. pszi: 6/75 (+8%) 17. zárnyitás: 3/84 18. vadászat: 13/16
19. bányászat: 33/58 20. főzés: 6/72 21. csapatmunka: 1/37

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: nagyon éhezik
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: nagyon éhezik
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 44 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 103.75 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 3 rinóbőr (#651) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 2 sallank karom (#128) 3 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134
76
77
78
(133,77) zombi (#49), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek