210. forduló, 212. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 25. 12h:17'
EZ A 657. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
658. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,81] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mutáns pók nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 342.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

vi 0 6 viselkedésed: 6
Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

f 268 kísérletezel a 268. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz gromak páncélt. (ld. enc.) 153 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 309.]

f 1067 kísérletezel az 1067. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 299.]

a 104 3411 1 átadod a 104. tárgyat a 3411. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 fémrudat Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[133,80] Fák, mindenütt csak fák. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a halálhozó testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a halálhozó jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy liumbe nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (4 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a liumbe jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a liumbe testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [133,79] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy óriás liánt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel felnyitod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


(Továbbmész...) [133,78] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. {védettsége: 15 szúró, 27 vágó, 22 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kicsit megvagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 25 életpontot vesztettél. Kőkéssel kicsit megvagdalod az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}

Észreveszel egy templomot. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [46 pontot használtál fel, van még 248.]

m 8 mozogsz északra
[133,77] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nektoraf testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf bal oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a nektoraf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a nektoraf testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ramirez Espanza formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 236.]

be 60 bemész a 60. titkos labirintusba
Nagy dübörgéssel tárul fel a lejárat. Közelebb óvakodsz a sötéten tátongó verem nyílásához. Ez lehetett valaha a Farkas-verem, Dornodon egyik hírhedt kínzókamrája. Nevét a közepén található többszintes aknáról kapta. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Lassan leereszkedsz az üreg meredek falán. Szerencsére itt-ott már hiányzik egy-egy kő, így ez nem okoz különösebb nehézséget. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 3 6 8 mozogsz 3 6 8
A verem középső részén lévő üreg pereménél vagy. A mélyből sejtelmes zsongás hallatszik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A falakból karok, kapcsolók állnak ki. Elővigyázatosan meghúzod némelyiket, de semmi eredmény. Pár másodperc múlva viszont hatalmas dördülés hallatszik a verem irányából. Pár percig moccanni sem mersz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Pár lépés után a folyosó zsákutcában ér véget. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 7 8 9 mozogsz 7 8 9
A folyosó itt kiszélesedik - apró helységbe értél. Mindenütt szemét és pókhálók. Körülnézel, hátha találsz valami érdekeset. [7. PONT.] Hirtelen egy tetemembert veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a tetemember testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A központi teremtől délre lehetsz. A falakon szúette fegyverállványok tanúskodnak arról, hogy valaha itt komoly erők táboroztak. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
[33 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 10 11 12 mozogsz 10 11 12
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Elértél a délkeleti őrhelyre. Valaha apró réseken lehetett kilátni a szabadba, mára azonban már a természet ural mindent. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A folyosó rövid kanyar után ér véget. Nem is mersz arra gondolni milyen célt szolgálhatott a mennyezetről lelógó rozsdás vaskampó... [11. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 vaskulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A verem keleti fala mellett vezet tovább utad. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[33 pontot használtál fel, van még 110.]

lm 13 14 16 mozogsz 13 14 16
Ez az északkeleti torony. Döbbenten veszed észre, hogy a falnál teljesen kificamított testhelyzetben egy tökéletesen ép csontváz fekszik. [13. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Folytatod utadat a folyosón. Most merre tovább? [14. PONT.]
A folyosó itt élesen elkanyarodik. A sarokban lévő repedésen átlátni a középső terembe, ahol az akna is van. [16. PONT.]
[33 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 17 16 15 mozogsz 17 16 15
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy őrtoronyhoz érkeztél! Megpróbálsz a réseken kikémlelni, de már mindet belepte a föld. [17. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 bordacsont, 12 drótszőr, 1 acélpengőke és 1 ramit kő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
A folyosó itt élesen elkanyarodik. A sarokban lévő repedésen átlátni a középső terembe, ahol az akna is van. [16. PONT.]
A széles kőlépcsőkhöz érve megtorpansz. A legendák szerint, aki itt egyszer lement, nem jött vissza többet... [15. PONT -> 18. PONT.]
[33 pontot használtál fel, van még 44.]

lm 19 26 25 mozogsz 19 26 25
Kiértél az akna szélére. Ahogy letekintesz, szorongó érzés lesz úrrá rajtad. [19. PONT.]
A következő terem nem is olyan rémisztő. Három kettétört asztal, és számtalan tekercstartó állvány jelzi, hogy itt lehetett a verem központja. Maga Dornodon is megfordulhatott itt párszor. [26. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Fegyveredet készenlétben tartva osonsz tovább. Az apró szobát szinte teljesen elfoglalja a mára már igencsak romos állapotú kád. Lilás színéről ítélve nem vizet tartottak benne... [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mosolygó rettenet az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a mosolygó rettenet farkát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mosolygó rettenet nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


[33 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 26 27 29 mozogsz 26 27 29
A következő terem nem is olyan rémisztő. Három kettétört asztal, és számtalan tekercstartó állvány jelzi, hogy itt lehetett a verem központja. Maga Dornodon is megfordulhatott itt párszor. [26. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [11 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 30 32 34 mozogsz 30 32 34
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 37 38 39 mozogsz 37 38 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 42 44 46 mozogsz 42 44 46
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 47 48 49 mozogsz 47 48 49
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 352 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY)
Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül.

HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

RAMIT KŐ (226. TÁRGY)
Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó?

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 19 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 20 (21) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 288/288 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 306/18 Pénz: 314 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 22/9 Pszi pont: 46/15
Eddig összesen 1201 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 262 TP-t kaptál. Jelenleg 341 274 TP-d van. A következő szinthez még 108 726 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, tüskés harci gromak, élőholt mágus. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/22 (+4%) vágófegyverek: 20/66 (+20%)
ütőfegyverek: 23/1 lőfegyverek: 18/81 (+3%) dobófegyverek: 14/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
düh vérvörös köde: 30 százalék;
133,77 mezőn táborozol, a 60. labirintusban, 1. szinten, 26. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/57 2. nyomkövetés: 35/83 (+5%) 3. lopás: 4/73
4. mászás: 11/84 5. csapdakészítés: 15/31 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/22
7. gyógyítás: 40/84 8. titkosírás: 6/82 9. felderítés: 17/16
10. szörnyidomítás: 7/0 11. teológia: 17/47 (+13%) 12. taumaturgia: 19/77 (+11%)
13. versengés: 5/22 (+10%) 14. zene: 12/3 15. szörnyismeret: 21/66 (+37%)
16. pszi: 6/67 (+12%) 17. zárnyitás: 3/84 18. vadászat: 13/16
19. bányászat: 33/58 20. főzés: 6/72 (+15%) 21. csapatmunka: 1/37

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 109.36 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fémrúd (#104)
5 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 pirkit (#153)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 4 bordacsont (#16)
12 drótszőr (#37) 2 fülemüle agyar (#267) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 liumbe hajtás (#655) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 ramit kő (#226)
3 ugh méreg (#166) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135
76
77
78
79
80
81
82
(133,77) nektoraf (#355), a 60. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 43. jellempróba, Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123), mosolygó rettenet (#97)
(133,78) élőholt quwarg (#202), Raia oltár
(133,79) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kardfogú fülemüle (#146)
(133,80) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), művészi porolit (#720), halálhozó (#419), liumbe (#349)
(134,81) mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek