Roxann-Emmy Moon 60. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. okt. 10. 9h:20'
EZ A 284. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD
285. játékheted kezdete: okt. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5994
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 305
Extra forduló: 15 |
|
ROXANN-EMMY MOON KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,97] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
összeakadsz egy kopasz, szürke szemû troll férfival. Bõre teljesen fehér! Raia fõpapja. Egy lánckesztyût, egy nap
szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy ryuku karvédõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát,
egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy varkaudar íjász trófea és
egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ
vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell
gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar
rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Tormentor Rex. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Sokkal jobban
érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Erõskezû Dulfgard, amikor összefutottatok, adott neked 5 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+18 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+36 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva
habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy varkaudar mágus nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb.
[10 pontot használtál fel, van még 218.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Lemész alfába. Mentális energia gyûlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak
meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az
utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad az erõpajzs I
varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyõ pszi
képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned
van. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+3 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 193.]
ef 2 | energia fejlesztése 2
| Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A
befejezéshez még 296 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 173.]
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1
| Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következõ forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot
használtál fel, van még 168.]
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
| [107,98] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla elõtt. Kíváncsiságból összeilleszted a
darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Vándorlásod során egy különös szoborra
bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy
nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Apa Tifusz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívõi
építették. Látsz egy varkaudar falut. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot.
Találsz egy szent tölgyfát. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy
egy vadász varkaudar került az utadba. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget
kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked
átjárja a vadász varkaudar jobb vállát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra
rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+4 életerõ). Harci kalapáccsal megütöd a vadász varkaudar rücskös bõrét. (1 támadással 11 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7
életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó
nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1
hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [107,99] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy
esõcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy márványtornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel,
aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Nysferatu egy gyõztes csata
után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál...
Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A
természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál
egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Egy
öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell
elköltened (32. jellempróba). Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan
lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a
kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar íjász. (ld. enc.) {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütõ ellen.} A szörny
távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.
Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes
elf nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [106,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon.
Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Megpillantasz egy tiszta
vizû patakot, amely keletrõl folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Látsz egy templomot. Számodra
ismeretlen istené. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. A szerencsédben bízva
csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta
meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar íjász. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva
ugrasz elõ.
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat,
amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes
elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1
kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 138.]
[105,100] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Mint valami
pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem
kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek
itt? Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy
varkaudar mágus lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled
megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó
célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A
varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
207 tapasztalati pontot kaptál.
Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek
keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 128.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Az oltárhoz vezeted az
ijedt ragyás burástyát. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot
elfogadta istened. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb
varázslatra, melynek neve erõpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is
kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón
belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel. 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen
veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 98.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
| [104,101] Még mindig füves síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz,
hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ
szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. (ld. enc.) {max. életpontja: 76-83.} Éhes szörny
kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan
megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre
támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs testét. (3 támadással 89 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a khór darázs bal középsõ lábát. (1 támadással 17
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de
az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy
segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Már
nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [103,102] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz.
Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét
vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos
szeánszot ülhettek itt? Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából
áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag
golombár. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas
troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41.
jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal
találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd
továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar
észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar bajnok.
{max. életpontja: 86-175.} Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni,
jöhetnek a fegyverek.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Ellenfeled
jégcsóva varázslatot lõ rád. 33 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng.
Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a
félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval
többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10
életerõ). Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+1 életerõ). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A
varkaudar bajnok egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Magad mögé lököd a pitiáner bandita trófeát, és kiszedsz egy varkaudar bajnok trófeát. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek
északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [102,103] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják
Kalimaron vonulatnak. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem
szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy
keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell
TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Találsz egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell
rákölteni.)
Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 63.]
[102,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fû
zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy élõholt mirg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a
találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élõholt mirg tollas testét. (2 támadással
21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá
összetöröd az élõholt mirg bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Harci kalapáccsal
gyilkos csapást mérve bezúzod az élõholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2
életerõ). Az élõholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy
kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.]
Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely keletrõl folyik nyugatra. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: -
Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez
nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Összefutsz Erõskezû Dulfgarddal. A Törpe Õsök e Hírvivõjének bölcsességét 1 arasznyi, azaz fél rõfnyi hosszú szakálla
szimbolizálja! Tharr eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy
két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bõrkesztyût és egy
vassisakot visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy varkaudar behemót trófea
ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj.
Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 25.} Üdvözlitek egymást, mint két régi
jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. [10 pontot használtál fel, van még 53.]
szk 128 | keresed a 128. szörnyet
| A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy varkaudar mágust. [0 pontot használtál fel,
van még 53.]
h 396 | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 53.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 50.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
| Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [20
pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elérkezett az idõ! A gyerek elindul kifelé.
És a szülést egyedül kell végigcsinálnod, itt, a pusztában! Úgy érzed, lesz elég lelkierõd hozzá. Rettenetes fájdalmaid
vannak, azonban fogaidat összeszorítva, könnycseppjeidet visszatartva próbálod a gyereket világra hozni. Egy
örökkévalóság után, amikor már úszol saját verítékedben, felhangzik a gyereksírás. Sikerült! Egyszeriben elfelejted a
fájdalmat, és miután megtisztogattad egy nagy lapulevéllel, magadhoz öleled a gyermeket, majd az anya boldog mosolyával
vizsgálgatni kezded. Egy teljesen egészséges törpe gyermek! Mohón szopni kezd. Tervek kezdenek benned körvonalazódni
a gyermek nevelésével kapcsolatban. (ld. enc.)
Megszoptatod a gyermekedet. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz
fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következõ körben
tehát 229 pontot költhetsz el.
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY)
Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a
sátrak csúcsára tûzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán
hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükbõl ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám
füstfellegeket eregetõ tûzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas
teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot
használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi idõt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz.
|
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY)
Ha az íj használatát lõfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínûleg soha nem fogna egyetlen varkaudar
sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni.
Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák,
mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar
íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon.
|
ERÕPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erõpajzs II. az Erõpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a forduló végéig néggyel jobb lesz a
védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erõpajzs
varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.
|
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdõjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdõ
rémeivé váltak. Ezek a kutya méretû, iszonyatos darazsak képesek az erdõ bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni,
és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedõ darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütõfegyverrel könnyedén
lecsaphatod.
|
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyûjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejû mágikus
relikviát tudsz belõle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.
|
GYERMEKNEVELÉS
Megszülted elsõ gyermekedet - és most hogyan tovább? Következik a gyermek nevelése! Ez nemcsak abból áll, hogy jóval
több kaját kell gyûjtened körönként, hiszen a kisdednek is jól kell laknia, és a bébi nagyon hamar átáll az anyatejrõl az
alpesi tehén és démontetû húsra. Meg kell tanítanod neki az általad ismert tárgyak készítési módját, el kell neki mesélned,
hogyan néznek ki a különbözõ szörnyek, el kell sajátítania a fegyver- és egyéb szakértelmek alapvetõ fogásait. A gyermek
fejlõdése a vártnál jóval gyorsabb, feltehetõen a termomágikus világégés okozta magoflusztáció miatt - lehet, hogy néhány
hónap alatt teljesen felnõtté válik! Ha azt akarod, hogy az apa is résztvegyen a nevelésben (feltéve, hogy tudod, kicsoda),
akkor lehetõség szerint próbálj úgy mozogni a fordulóidban, hogy utolsó lépéseddel az õ táborhelyére érj. Így a gyermek
nemcsak az általad ismert dolgokat fogja megtanulni, hanem az apja is oktatni fogja. [Megjegyzés: a gyermek tehát ismerni
fogja mindazokat a szörnyeket, kalandozókat, tárgyakat, parancsokat és szakértelemeket, amelyeket anyja (esetleg apja) is
megismert a gyermek felnõtté válásának pillanatáig. Nem fogja ismerni azonban az épületeket, varázslatokat,
labirintusokat, parancsokat, stb. dolgokat, amelyeket egy kezdõ kalandozó sem ismer.]
|
KARAKTERLAP |
Roxann-Emmy Moon, egy göndör aranyhajú, félszemû törpe nõ vagy. Õszülõ bajszod és hosszú õsz szakállad van. Szakállad 53 mm, vagyis 0 törpe arasz, azaz 0 törpe rõf hosszú. A bõröd kreolszínû. Tharr hittérítõje vagy. A Csillagösvény Tárnokai (#9160) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 60. fordulód.
Erõ: | 20 (25) | | Szint: | 14 | | Merészség: | 6/3 | | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 23 | | Támadás: | 13 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 20 | | Védekezés: | 22 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 22 | | Életpont: | 210/93 | | Jellem: | semleges (+6) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | | Varázspont: | 189/13 | | Pénz: | 1113 arany | | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/0 | | Pszi pont: | 73/40 | | | | | EFejl: | 64 |
|
Eddig összesen 215 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2281 TP-t kaptál. Jelenleg 56793 TP-d van. A következõ szinthez még 18207 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, erszényes elkarog, varkaudar bajnok. Gyermeked egészséges. A 55. fordulódban 363 arany került a bankszámládra. 379 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 17 | | lõfegyverek: | 2 | | dobófegyverek: | 13 |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 6 | | 2. nyomkövetés: | 15 (+1) | | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 8 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 8 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 1 | | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 9 (+1) | | 11. taumaturgia: | 8 | | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. harcmûvészetek: | 1 | | 14. zene: | 1 | | 15. szörnyismeret: | 2 |
16. pszi: | 12 | | 17. zárnyitás: | 1 | | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 12 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 30% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), törpe (#3), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | 74. szintû lényekre | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
4 | * | bumeráng (#249) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) |
1 | | hosszú íj (#111) | 7 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 2 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | parittya (#18) |
2 | | szögletes kõ (#17) | 4 | | tüske (#22) | 2 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | vadászkés (#1264) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | aranygyûrû (#193) | 1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | $1 | | réz papi karkötõ ($307) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
3 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | csontkulcs (#74) |
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 2 | | fáklya (#36) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 18 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
3 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) | $1 | | tüskecsapda ($242) |
1 | | vaskulcs (#183) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 6] |
4 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 29] |
10 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 108] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 5 | | álompor (#396) | 1 | | darázsszárny (#652) |
1 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | evaporõr háj (#105) | 1 | | fõnixtoll (#563) |
4 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 2 | | lajhár csont (#236) |
1 | | lapockacsont (#33) | 1 | | liumbe hajtás (#655) | 44 | | madártoll (#112) |
2 | | magszim bél (#103) | $1 | | mákrózsa virág ($56) | 1 | | Morgan kristálya (#659) |
3 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | óndarab (#85) | 16 | | pirkit (#153) |
1 | | rézdarab (#70) | 6 | | sallank karom (#128) | 16 | | sünmedve tüske (#14) |
4 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 46.55 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 6 | | kaja (#2) | 1 | | vasérc (#152) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | darázsszárny (#652) | 2 | | madártoll (#112) | 4 | | víz (#27) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(102,102) élõholt mirg (#135), patak, 39. jellempróba, Erõskezû Dulfgard (1873. kalandozó)
(102,103) Fairlight oltár, 37. jellempróba, vaskohó (#155)
(103,102) mûvészi porolit (#720), 41. jellempróba, Leah oltár, varkaudar bajnok (#190)
(104,101) khór darázs (#348), 35. jellempróba
(105,100) varkaudar mágus (#128), tavacska, Tharr oltár
(106,100) patak, oltár, varkaudar íjász (#687)
(107,98) mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
szent tölgyfa (#393), vadász varkaudar (#108)
(107,99) márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), szent liget (#439), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), 32.
jellempróba, varkaudar íjász (#687)
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Roxann-Emmy Moon 60. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | | süvítõ rája (#113) | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | palotaõr (#134) | | élõholt mirg (#135) | sötét fõgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynõ (#153) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | ongóliant (#159) | | bávatag golombár (#165) | Zinthurg (#180) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) | | szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) | élõholt quwarg (#202) | quwarg nagymester (#214) | pszi elementál (#221) | | vadász quwarg (#241) | quwarg parafenomén (#248) | pordémon (#253) | õrjáratozó katona (#274) | manaelementál (#290) | | quwarg felderítõ (#299) | quwarg szabotõr (#301) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | | bíbor szulfagor (#358) | kérõdzõ etra (#368) | rõtmanó berzerker (#369) | eszkimó óriás (#648) | varkaudar íjász (#687) | | csontlepke (#746) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | Jerome (#956) | Quirov (#975) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | $csontkés (#11) | | $csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bõr (#15) | $bordacsont (#16) | | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | $ormánygõte csont (#21) | | tüske (#22) | $kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | $varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | | gumifa (#38) | $zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | $grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | | tükör (#43) | $királygyík bõr (#44) | $kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | $antilopbõr (#48) | | $kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | $mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | | $tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | $lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | | $bakkura bõr (#95) | $bakkura csizma (#96) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | két kard szimbólum (#144) | | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | | ezüst karkötõ (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függõ (#162) | | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | | márványtorony (#175) | vashegyû nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | | ezüst gyûrû (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyû lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | | nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | | aranygyûrû (#193) | arany karperec (#194) | obszidián függõ (#195) | trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fûszertartó (#210) | dorony tüdõ (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tõr (#225) | ramit kõ (#226) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötõ (#229) | | lánckesztyû (#230) | acélpengõke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | dorony duda (#235) | | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) | pular kristály (#239) | $tüskecsapda (#242) | | fekete bõrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | templom (#256) | bájital (#261) | gromak bõr (#268) | | gromak páncél (#270) | tyrex csont (#280) | zan indukátor (#288) | $réz papi karkötõ (#307) | ezüst papi karkötõ (#308) | | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltû (#334) | olló (#335) | | pukkanó tûcsapda (#336) | királyi korona (#338) | rézgolyó (#343) | tolmokov-koktél (#351) | quwarg boly (#359) | | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | | álompor (#396) | fõutca (#399) | ház (#400) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | zafír medallion (#514) | Chara-din monolitja (#534) | | csatabárd (#555) | fõnixtoll (#563) | darázsszárny (#652) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) | | aurach bõr (#658) | Morgan kristálya (#659) | elkarog szõr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | elf kósza háza (#681) | | orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) | rinóbõr öv (#685) | tûzfény (#686) | manóodú (#698) | | sötét kámzsa (#699) | tubarkõ (#700) | mûvészi porolit (#720) | varkaudar falu (#1109) | malom (#1204) | | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | vadászkés (#1264) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstõl
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|