Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ghalla Közös Tudatjai
Küldd el képeslapként!
"A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Az ő vezetésükkel jönnek létre a Közös Tudatok." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 12:49:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-27 12:49:51 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-27 12:49:57 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tier Nan Gorduin 120. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 19. 13h:52'
EZ A 120. JÁTÉKHETED, 120. FORDULÓD
121. játékheted kezdete: aug. 26.
A következõ fordulódat legkorábban
a 121. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #5591
SZÁMLA : #1645
ZSETONOK : 1592

TIER NAN GORDUIN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,36] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján találkozol Zandarral. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendõ papja. Egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy élõholt quwarg trófea, egy ekharion bébi trófea és egy csontváz lord trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Málhásállata egy sörényes ubuk. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 3. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Talpig ezüstösen fénylõ vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia eljövendõ papja. Egy bíbor erõövet, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Khayness Dieur. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 5. napon összefutsz Vulagharral. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr kesztyût, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezetõ trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 5. napon ismét találkozol Khayness Dieurral. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 6. napon összefutsz egy kopasz, vizenyõs szemû ember férfival. A bõre undorítóan nyálkás. Dornodon püspöke. Egy ametiszt medált, egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ekharion trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Zárlatos Inkubátor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

Találkozol egy különös kinézetû férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s õ a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, õ viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bõröd elszürkül, megráncosodik, míg õ lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az õ testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegõt kapkodva ébredsz álmodból.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+45 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+44 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 620. hetének nyerõszámai: 29, 18, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idõ: már 3 éve vagy a Túlélõk Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot! Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszõrû pincsi fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 260.]


ftv 50 123 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 123. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ököllel meghorzsolod a tetemember testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 360 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következõ kincseket találtad: egy ubuk tüske és egy bõrsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 530 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhõ varázslat. Semmi eredménye! A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 918 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpajzs és egy mérg. ubuk dobónyíl. Eleged van a rothadó bûzû csatamezõbõl, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 240.]

dd 71 49 123 eldobod a 71. tárgyat a 49. tárgyat a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 rézpáncélt. Elhajítasz 2 kígyóbõr kesztyût. Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

dd 63 157 138 eldobod a 63. tárgyat a 157. tárgyat a 138. tárgyat
Elhajítasz 32 tigroszlán fogat. Elhajítasz 1 nyu-shurikent. Elhajítasz 2 ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 2 mozogsz keletre
[132,36] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy friss csatamezõt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Gábor a Kalandozó egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 230.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+54 varázspont.) Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [30 pontot használtál fel, van még 200.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbrõl megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielõtt õ roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze õt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+36 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 170.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamezõ véletlenszerû átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 530 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! Hohó, valamit találtál! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyû nyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi támad rád.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a zombi foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj (ld. enc.), egy sallank nyíl és egy rézpáncél. A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 150.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 32 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[133,35] Szûnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Borzalmas Yonda egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy õsi csatamezõt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy õsi csatamezõt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy sötét motyogó elõtt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy púderszikla van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,35] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ gyilkos tetû nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a gyilkos tetû testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetû jobb oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakõ van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kardszárnyú pocok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[135,34] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy õsi csatamezõ van. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,33] Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy mûvészi porolit van. Északnyugatra egy friss csatamezõ van. Elteszed a látcsövet. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy sóhajtó dorony. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Varkaudar szablyával megcsapod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy élõholt quwarg. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,32] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezõt. Találsz egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Reno Rainess. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy mûvészi porolitot. Északra nézve látsz egy õsi csatamezõt. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 90.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyûjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szõrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+39 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 60.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+54 varázspont.) Erõd TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 30.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bûz még nem oszlott el. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bõrû kobudera halottak között. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 27 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 ubuk tüske. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyû készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyû jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyû a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod a dögkeselyû fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyû. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élõholt mágus intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élõholt mágus testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 11 életpontot vesztettél. Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [20 pontot használtál fel, van még 10.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszõrû pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 10.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 7.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 5, 2. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +16 max. varázspont, +7 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 261 pontot. A következõ körben tehát 268 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdõs terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszõket a rövid íjhoz szintén erdõs és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyû nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet õket vele elég erõsen kilõni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY)
A kardszárnyú pocok nagytestû ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élõlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetõen - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtõzõ óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni.



KARAKTERLAP
Tier Nan Gorduin, egy fekete hajú, barna szemû ember férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 120. fordulód.

 Erõ:17  Szint:11  Merészség:8/1 Magasság:172 cm 
 IQ:26  Támadás:10  Agresszió:3 Testsúly:88 kg 
 Ügyesség:16  Védekezés:30  Menekülés:35 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:17  Életpont:199/51  Jellem: semleges Tul. pont:-6 
 Szerencse:27 (29)  Varázspont:114/31  Pénz:92 arany Kép. pont:17 
 Tudatpont:14/0         EFejl:
Eddig összesen 512 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4618 TP-t kaptál. Jelenleg 17550 TP-d van. A következõ szinthez még 7450 TP szükséges. Trófeáid: élõholt mágus, purifikátor, kétfejû troll. A 112. fordulódban 715 arany került a bankszámládra. 800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   vágófegyverek: * 20   ütõfegyverek: 1
  lõfegyverek: 21       

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyû nyíl (#94) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 15   2. nyomkövetés: 21 (+1)   3. mászás: 5
  4. csapdakészítés: 9 (+1)   5. csapdaészlelés: 5   6. gyógyítás: 37 (+1)
  7. titkosírás: 3   8. felderítés: 6   9. taumaturgia: 19
  10. versengés: 2   11. zene: 35   12. szörnyismeret: 13
  13. zárnyitás: 11   14. vadászat: 9   15. bányászat: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
készítesz vashegyû nyilat (#176) (max. 100 darabot )
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), sullár (#101) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), karmos tankány (#137), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +14 vp 5 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> Métely (#7000) energiatüskék (#29) >> erszényes elkarog (#354)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)    

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bõrsisak ($57) $1   bronzpajzs ($89) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) 1   Halatir kalapja (#1262) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) $1   rézpáncél ($71)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   ezüsthegyû nyíl (#323) $1   ezüstshuriken ($327) 1   fúvócsõ (#20)
1 * hosszú íj (#111) 14   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) $1   mérg. ubuk dobónyíl ($188) 1   mérg. ubuk tüske (#137)
1   parittya (#18) 2   rézgolyó (#343) 1   rövid íj (#107)
2   sallank nyíl (#129) 3   tüske (#22) 6   ubuk tüske (#131)
1 * varkaudar szablya (#516)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) $1   aranygyûrû ($193) $1   borostyán függõ ($162)
1   kir.érd.mûv. kitûzõ (#1220) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1 + hebrencs csapda (#147)
4   kaja (#2) 1   kötél (#92) 1   lant (#238)
$1   márványkulcs ($245) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) $1   nagy vaskulcs ($186)
1   ork csodaszer (#1228) 1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42)
$1   tüskecsapda ($242) $1   vaskulcs ($183) 2   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 44]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 26]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 78]
1   vizestömlõ (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
2   zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13   álompor (#396) 6   amniosz (#203) 2   dorony tüdõ (#212)
1   dözmöng szív (#122) 7   drótszõr (#37) 3   elkarog szõr (#665)
3   fekete gyöngy (#99) $2   fülemüle agyar ($267) 1 + galachmit (#310)
10   gyöngymangó (#135) 2   ilkin érc (#232) 9   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304)
89   madártoll (#112) $1   magszim bél ($103) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   mutáns csont (#331) 1   ormánygõte csont (#21) 13   pirkit (#153)
2   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 3   ramit kõ (#226)
1   rókafarok (#124) 1   smirglilevél (#29) 8   szárnyas hernyó (#69)
$4   szvó-ektoplazma ($151) $1   téfea-agy ($172) 3   xirnox szív (#213)

Összsúly: 55.95 kgMegterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 drótszõr (#37) 1 göcsörtös bunkó (#123)
2 kaja (#2) 2 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 nyu-shuriken (#157)
3 spiritusz (#170) 32 tigroszlán fog (#63) 2 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 bõrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 dorony tüdõ (#212) 2 gyöngymangó (#135) 6 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 rövid íj (#107) 1 sallank nyíl (#129)
1 szvó-ektoplazma (#151) 6 ubuk tüske (#131)    



E körben tett lépéseid térképe

(131,36) tetemember (#123), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158)
(132,36) friss csatamezõ (#262), oltár, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), sírlidérc (#172), zombi (#49),
autentikus vámpír (#154)
(133,35) mûvészi porolit (#720), oltár
(134,32) friss csatamezõ (#262), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), oltár, tavacska, zombi
(#49), dögkeselyû (#174), élõholt mágus (#175)
(134,35) õsi csatamezõ (#263), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), tavacska, mûvészi porolit (#720),
Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), arató csattanatok (#144)
(135,33) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), sóhajtó
dornyok (#112), élõholt quwarg (#202)
(135,34) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(135,35) gyilkos tetvek (#116), Leah oltár, 46. jellempróba, érclelõhely, kardszárnyú pocok (#152)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.08.16 08:54 Változások a számládon! 110 zseton átutalása a(z) 7221. számlára!

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Tier Nan Gorduin 120. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) bombagoly (#79) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) óriás griff (#105) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108)
kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133)
palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) kétfejû troll (#163) bávatag golombár (#165) sírlidérc (#172) dögkeselyû (#174)
élõholt mágus (#175) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201)
élõholt quwarg (#202) drónkeselyû (#208) massza (#217) áeratikus hasnyák (#243) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) északi aurach (#350) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) ulkor jéglény (#641) csontlepke (#746)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) burástya királynõ (#759) ryuku csapásvezetõ (#778) ork bérgyilász (#781)
Métely (#7000)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) bunkósbot (#9) $csontkés (#11) csontszurony (#12)
kõkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bõr (#15) $bordacsont (#16) szögletes kõ (#17)
parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20) ormánygõte csont (#21) tüske (#22)
kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) $gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43)
királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48)
kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) $bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
$bõrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72)
$rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyû nyíl (#94) $bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104)
$evaporõr háj (#105) $fabontó (#106) rövid íj (#107) $nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) $csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) $denevér szimbólum (#140) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
grok-képzõdmény (#149) $szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függõ (#162) vasvért (#164) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) $téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178)
ezüst gyûrû (#180) $vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185) $nagy vaskulcs (#186)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) $aranylánc (#191) $aranygyûrû (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függõ (#195)
$trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200)
gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fûszertartó (#210) dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) fedett verem (#219) dobóháló (#221) smaragd védõgyûrû (#223)
varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229)
lánckesztyû (#230) $acélpengõke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) $tatu dob (#234)
lant (#238) pular kristály (#239) $kis aranykulcs (#240) $smaragd kulcs (#241) $tüskecsapda (#242)
$márványkulcs (#245) fekete bõrcsizma (#247) $bumeráng (#249) templom (#256) friss csatamezõ (#262)
õsi csatamezõ (#263) $fülemüle agyar (#267) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) aranytû (#272)
$ametiszt medál (#275) kõszem (#304) galachmit (#310) ezüsthegyû nyíl (#323) $ezüstshuriken (#327)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rézgolyó (#343) $tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) fõutca (#399)
ház (#400) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492)
varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) $rinóbõr (#651) $aurach fog (#657) elkarog szõr (#665)
$nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670) nyomkeresõ talizmán (#671) hibátlan gyémánt (#680) mûvészi porolit (#720)
$varkaudar csont (#1113) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) régészeti lelõhely (#1208) dal.kristálykesztyû (#1214)
szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218) kir.érd.mûv. kitûzõ (#1220) ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) Halatir kalapja (#1262)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem          
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.