Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kiütéses negátor
Küldd el képeslapként!
"A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Ilyenkor azonban a magadfajta kalandozók is könnyen élelemnek minősülhetnek." - részlet Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-09 08:28:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 24. 9h:08'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: nov. 24.
A következõ fordulódat legkorábban
a 355. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #5426
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 309

AL'THANG KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 3. pontnál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján találkozol Annakkal. Egy szerencsetalizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy törpe bakancsot, egy Rughar gyûrûjét, egy Morgan sipkáját, egy arany papi karkötõt, egy mithril láncinget, egy Urgod kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy Luthius karkötõjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élõholt õsmágus trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy agyartõrt tart. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Így szólsz: " Ha egyszer Neked a halál dalol, látsz majd mindent, pedig nem vagy sehol!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 4. napon összefutsz Killerrel. Raia félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy Morgan sipkáját, egy arany pikkelyvértet, egy mágusköpenyt, egy zafír erõövet, egy törpe bakancsot, egy Rughar gyûrûjét, egy szerencsetalizmánt, egy obszidián karkötõt, egy kristályrendet, egy umbatari karkötõt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot, egy zafír fülbevalót, egy rájabõr úszógatyát és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élõholt õsmágus trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nem látszik valami barátságosnak. Azt mondod: " Halott virágok illatát nyögik a fák." Folytatod utadat. A 4. napon találkozol Sötét Lánggal. Egy Morgan sipkáját, egy kvazár kesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy láthatatlan köpenyt, egy arany papi karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy Luthius karkötõjét és egy törpe bakancsot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élõholt õsmágus trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû az alávaló. Odaveted: " Hullanak a fejek egymás után, a Tied is köztük holnap talán." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 5. napon találkozol Sauron Juniorral. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy zafír erõövet, egy mithril sisakot, egy umbatari karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy zafír védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy adamantit kesztyût, egy mágusköpenyt, egy zafír fülbevalót és egy dalebg.kristályvértet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élõholt õsmágus trófea és egy halálelementál trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy bogyógránát. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû a hitvány! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Odaveted: " Ha egyszer Neked a halál dalol, látsz majd mindent, pedig nem vagy sehol!" Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Yabbagabb, amikor összefutottatok, adott Neked egy xirnox szívet. Sleepwalker, amikor találkoztál vele, adott Neked 7 ramit követ és 5 pirkitet. Egy ismeretlen lovag jön veled szembe sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyû nyilat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+18 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+70 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 373. hetének nyerõszámai: 28, 25, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 685.]
* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör.) [0 pontot használtál fel, van még 683.] Fürgén varázsolsz! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 683.]
* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 678.]
* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat
Elrakod a szívkeresõt, majd a jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 678.]


vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 676.] Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 674.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 634.]

tf 4 34 fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [34 pontot használtál fel, van még 600.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve áldomás III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Ha igazán nagyhatalmú varázslatot akarsz kapni, az áldozat sem lehet csekély: áldozd fel Rughar gyûrûjét! 2.) Kreálj hét szopógödröt! 3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! [30 pontot használtál fel, van még 570.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Aztán elõveszed a Rughar gyûrûjét, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve lidércidézés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: ölj meg egy aranyfecskét! 2.) Kreálj hét szopógödröt! 3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! [30 pontot használtál fel, van még 540.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-8 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Körültekintõen, lélekben mindenre felkészülten indulsz elõre. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentrõl. [5 pontot használtál fel, van még 535.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (3. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 535.]

vv 72 26 157 elmormolod a 72. varázslatot a 26. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 533.] Fürgén varázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 531.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó.) [0 pontot használtál fel, van még 531.]
lm 23 23 23 mozogsz 23 23 23
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegõ fogad. [21. PONT.] Egy ragadozót veszel észre magad elõtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 108 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 5 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragadozó bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragadozó bal lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerõ). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Agyartõrrel megkarcolod a ragadozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erõsebbnek. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragadozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [22. PONT.] Egy ragadozó lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy armageddon varázslatot. 232 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyû nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragadozó jobb oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerõ). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Agyartõrrel kicsit megsebzed a ragadozó sziklakemény testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A ragadozó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A ragadozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [23. PONT.] Egy ragadozó lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lõsz. 113 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a ragadozó bal lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragadozó sziklakemény testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerõ). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Agyartõrrel megérinted a ragadozó bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 255 életpontot vesztettél. A ragadozó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Rövid idõn belül érzed a hatást. ( +107 életerõ.) Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [30 pontot használtál fel, van még 501.]

lm 905 24 900 mozogsz 905 24 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy kis szobába érkezel. [24. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetõen, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs, 175 arany, 1 a fiatalság itala, 1 kisebb zan és 1 dözmöng szív. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 493.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (3. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 493.]

lm 29 34 35 mozogsz 29 34 35
Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [2. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ amul kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Haladsz elõre, bátor harcoshoz illõen. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ ezüst kulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elõ az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhetõ, hogy félre tudtál ugrani. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Ekhnagorhu van elõtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy méregfelhõ II varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 31 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (31 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu bal oldalát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerõ). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Agyartõrrel meghorzsolod az Ekhnagorhu lángoló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tûzgolyó varázslatot lõ rád. 36 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 10 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [30. PONT.] Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végzõdik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ ezüst kulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [29. PONT.] Egy õsdentor lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhõ II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az õsdentor ragyás testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerõ). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Agyartõrrel többször eltalálod az õsdentor ragyás testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhõ II. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával meghorzsolod az õsdentor ragyás testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartõrrel épp hogy megszúrod az õsdentor fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az õsdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 dentor bõrt. [dentor bõr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [30. PONT.] Haladsz elõre. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [32. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [33. PONT.] Haladsz elõre, bátor harcoshoz illõen. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ ezüst kulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy õsdentor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy méregfelhõ II varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhõ II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az õsdentor fejét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az õsdentor tüskés hátát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerõ). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Agyartõrrel megbököd az õsdentor ragyás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az õsdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Az õsdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 dentor bõrt. [dentor bõr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kis szobába érkezel. [33. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [35. PONT.] Egy ezerszemû bestia lakik itt. (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. [42 pontot használtál fel, van még 451.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (3. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 451.]

lm 18 905 19 mozogsz 18 905 19
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (3. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 451.]

lm 900 38 38 mozogsz 900 38 38
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következõ akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végzõdik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Nincs más lehetõséged: megpróbálod az ajtót erõvel betörni. Nekifeszülsz, és minden erõdet összegyûjtve benyomod az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [26. PONT.] Mész tovább, elõre. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következõ pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elõ a falból. Gyors reflexeidnek köszönhetõ, hogy félre tudtál ugrani. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [28. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [30. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Haladsz elõre, bátor harcoshoz illõen. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Elõkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetõséged: megpróbálod az ajtót erõvel betörni. Teljes erõvel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 31. pontnál vagy. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [36. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy ragadozó! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 117 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a ragadozó jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Az összes nálad levõ víz elpárolgott! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ragadozó jobb karját. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Agyartõrrel megkarcolod a ragadozó bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 155 életpontot vesztettél. A ragadozó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Ekhnagorhu. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 31. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerõ.) Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +111 életerõ.) [27 pontot használtál fel, van még 424.]

lm 40 3 5 mozogsz 40 3 5
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [30. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [28. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következõ teremben: [26. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: elõre! [3. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 905 11 900 mozogsz 905 11 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz elõre. Innen csak egy út van: elõre! [7. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [40 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 12 6 905 mozogsz 12 6 905
Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [8. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Elsõ pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [6. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve megfejtés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetõségével. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 336.]

lm 15 900 16 mozogsz 15 900 16
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: elõre! [7. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [8. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Haladsz elõre. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [15. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [16. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetõen csak 49 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Találkozol Killerrel. Raia félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy Morgan sipkáját, egy arany pikkelyvértet, egy mágusköpenyt, egy zafír erõövet, egy törpe bakancsot, egy Rughar gyûrûjét, egy szerencsetalizmánt, egy obszidián karkötõt, egy kristályrendet, egy umbatari karkötõt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot, egy zafír fülbevalót, egy rájabõr úszógatyát és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élõholt õsmágus trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nem tûnik túl barátságosnak. Így szólsz: " Halott virágok illatát nyögik a fák." A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: bûvös shuriken, manifeszt.nyúlvány, szent kehely, grifftojás. Folytatod utadat. [75 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 7 905 20 mozogsz 7 905 20
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [15. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [14. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [9. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy õrposzt is lehetne. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [9. PONT.] Haladsz elõre. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] [64 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 900 19 8 mozogsz 900 19 8
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [8. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 29 35 mozogsz 29 35
Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: elõre! [7. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [26. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [28. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [30. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végzõdik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy kis szobába érkezel. [29. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Nyekergõ hang szûrödik el a füledhez a labirintus mélyérõl. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [30. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. [32. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [33. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [35. PONT.] Egy ezerszemû bestia lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. [45 pontot használtál fel, van még 140.]

vv 205 105 elmormolod a 205. varázslatot a 105. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 138.] Fürgén varázsolsz! A fájdalom iszonytató (-6 max. pszi). [A következõ UL-re (vagy egy késõbbire) rávéshetsz egy EXT kódot, aktivizálva ezzel a létrehozott idõtágítást.] [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 36 905 40 mozogsz 36 905 40
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [32. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [36. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Ekhnagorhu! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 26 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Agyartõrrel meghorzsolod az Ekhnagorhu jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Egy tûzgolyó varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Ekhnagorhut pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Távolról méregfelhõ II varázslatot lõsz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. 34 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldözõd lihegése. Ismét a térkép szerinti 31. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerõ.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [9 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 900 41 39 mozogsz 900 41 39
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (33. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 32 mozogsz 32
Haladsz az ellenséges labirintusban. [32. PONT.] [3 pontot használtál fel, van még 121.]

kf 564 kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

kf 423 1 kézbeveszed/felveszed a 423. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a biami kvazárlándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a szívkeresõt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

tv 218 támadó/véd. varázslat a 218. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: armageddon. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

v 6 999 25 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 31 31 mozogsz 31 31
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Egyhelyben toporogsz. [3 pontot használtál fel, van még 113.]

a 403 3216 1 átadod a 403. tárgyat a 3216. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 fokhagymát Abantiades részére. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

a 447 3216 1 átadod a 447. tárgyat a 3216. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 lótuszvirágot Abantiades részére. [5 pontot használtál fel, van még 103.]

kre 37 447 10 kreálsz a 37. tárggyal a 447. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de drótszõr felhasználásával nem vagy képes elõállítani lótuszvirágot [0 pontot használtál fel, van még 103.]

kre 2 447 10 kreálsz a 2. tárggyal a 447. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de kaja felhasználásával nem vagy képes elõállítani lótuszvirágot [0 pontot használtál fel, van még 103.]

kre kreálsz
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az elsõ paraméterét. (egy tárgyat.)

* 1. BP: gyakorolsz a 423. tárggyal 1 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következõ szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 102.]
* 2. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 101.]
* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]
* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 98.]
* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 423. tárgyat a jobb kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 98.] Látványos detonáció közepette 1 kisebb zan és 1 fõnixtoll megsemmisítette egymást. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerõ). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 14, 4. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 98 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 98 pontot vihetsz át. Kapsz még 496 pontot. A következõ körben tehát 594 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLDOMÁS III (217. VARÁZSLAT)
Az áldomás III. az epikus olimpiai küzdelmek elengedhetetlen kelléke: elmondásakor +10 támadást kapsz, de csakis kalandozókkal való harcban! Egyéb tekintetben a többi áldomáshoz hasonlóan mûködik, nem rakhatod fel másik áldomással együtt. Idézési költsége 15 varázspont, komponens igénye egy isteni könnycsepp. Szükség esetén a V 217 <szám> paranccsal megújítod max. <szám> alkalommal, persze csak akkor kell megújítani, ha kalandozóval harcoltál. Figyelem! Az áldomás III. bónusza nem jelenik meg a karakterlapodon, a támadásodhoz adva, mivel kizárólag kalandozók ellen mûködik. Az áldomás III-t bölcs dolog kitörölni, ha menekülés varázslat van a TV listádban.
LIDÉRCIDÉZÉS (219. PAP VÉDEKEZÕ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy nagyhatalmú lidércet idézhetsz meg a Negatív létsíkról: a lidérc a harc idõtartamára marad veled, és a közelharc fázisban az ellenfeledet támadja. A lidérc szinte minden támadási formára immúnis, ezért nem kell attól félned, hogy ellenfeled támadó varázslata megsemmisíti, vagy más módon elesik a harcban - így megidézheted legközelebb is. A lidérc megidézése 30 VP-t és egy Thargodan esszenciát igényel, így célszerû csak a leghatalmasabb ellenfelekkel szemben bevetni. A lidérc találati esélye részben a teológiádtól függ.
EZERSZEMÛ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy õrült mágus a világégés elõtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenõrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amõbaszerû lény felett, így aztán õt falták fel elsõként a kísérleti példányok. Az ezerszemû bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

KARAKTERLAPOD


Dögvész, egy hófehér, kontyos hajú, izzóan vörös szemû Tguarkhan férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Pikkelyes a bõröd. Dornodon nagyhatalmú fõpapja vagy. A Serény Múmiák (#9103) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 355. fordulód.

erõ : 54
iq : 47
ügyesség : 34
egészség : 38
szerencse: 50
tudatpont: 16/ 1
szint : 30
támadás : 37
védekezés: 44
életpont : 473/176
varázspt : 1072/544
pszi pont: 151/106
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (666)
pénz : 3629 arany
halhatatlanság: 5%
magasság: 188 cm
testsúly: 63 kg
életkor: 42/ 45 év
tul.pont: 0
kép.pont: 3
EFejl: 11 TU

Eddig összesen 2697 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36032 TP-t kaptál. Jelenleg 3377258 TP-d van. A következõ szinthez még 122742 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, õrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotõr, 1 királynõ, 1 õsmágus, 1 anyakirálynõ, 1 õsquwarg. A 348. fordulódban 5001 arany került a bankszámládra. 5176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 6/45 ökölvívás: 16/18 szúrófegyverek: 38/50 vágófegyverek: 1/32 ütõfegyverek: 6/64 lõfegyverek: 30/39 dobófegyverek: 13/87 Felt. lõfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-9.); tüske (10-17.); vashegyû nyíl (18-996.); ezüsttollú nyíl (997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 29/27 nyomkövetés: 84/48 lopás: 20/11 mászás: 16/83 csapdakészítés: 20/45 csapdaészlelés: 21/99 gyógyítás: 72/31 titkosírás: 12/52 felderítés: 26/62 szörnyidomítás: 8/25 teológia: 46/51 taumaturgia: 54/40 szerencsejáték: 7/89 harcmûvészetek: 8/61 zene: 1/74 szörnyismeret: 4/01 pszi:*19/00 zárnyitás: 3/10 vadászat: 13/52 bányászat: 29/61 úszás: 8/42

Feltételes parancsok


gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); készítesz 133. tárgyat (max. 10 db-ot); készítesz 94. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 17. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 312. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 43. tárgyat (max. 5 db-ot); mászol max. 300 pontért; *készítesz 447. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 313. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 582. tárgyat (max. 50 db-ot); maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *275; *177; Barátságosság: 160; 9131. KT; 150; 159; 286; 200; 225; semleges jellemûek; jó jellemûek; 342; 316; 179;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) fehér glóbusz (#47 *13) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) Sötét Ceremónia (#55 *50) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *25) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) agyroppantás (#91 *16) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital fõzése (#100 *30) energiapajzs (#103 *20) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) pusztító végzet (#106 *30) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) kisebb tûzlehelet (#110 *2) pszi-gyûjtés (#112 *300) szopógödör kreálás (#125 *60) életszívás III. (#128 *15) sötét rítus (#131 *30) mágiadagály (#132 *25) kreáció (#148 *12) nagyobb tûzlehelet (#150 *5) pszi kõ kreálása (#151 *30) tûzgolyó (#155 *25) tûzmágia (#157 *24) familiáris idézése (#159 *40) varázskõ készítés (#160 *120) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) isteni küldetés (#170 *40) infralátás (#171 *8) tûzvihar (#175 *24) túlvilág lehelete (#177 *22) tárgyvédelem (#178 *14) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) vízlélegzés (#185 *15) háló (#186 *24) esszenciavédelem 2 (#188 *15) állatvédelem (#192 *25) méregfelhõ II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100) megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) kisebb kívánság (#208 *300) pestisaura (#210 *40) menekülés (#212 *12) áldomás III (#217 *15) armageddon (#218 *100) lidércidézés (#219 *30) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


becsületjel vámpirizáció áldomás mentális pajzs Pörhemór köre (95,33) Feltételes varázslat-használat: 22. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 150 50 193 218 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 108 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 60 131 106 35 106 218 218 218 38 51 40 103 47 108 40 Kire 242 990 274 996 309 231 177 292 276 278 996 990 237 236 255 Mit 40 40 40 Kire 230 212 176

Elfogott szörnyeid: tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes;

Isteni küldetéseid


1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: ölj meg egy aranyfecskét! 2.) Kreálj hét szopógödröt! 3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*mithril kesztyû (#463) 1*zafír erõöv (#397) 1*kvazár páncél (#251) 1*törpe bakancs (#475) 1 Rhatt páncélja (#458) 1 Morgan sipkája (#466) 1*mágusköpeny (#453) 1 varkaudar csizma (#317)

Fegyverek és lövedékek

3 bumeráng (#249) 25 bronzhegyû nyíl (#94) 5 vashegyû nyíl (#176) 8 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kõkalapács (#13) 1 biami kvazárlándzsa (#568 1 fúvócsõ (#20) 1 moa stuki (#413) 10 ubuk dobónyíl (#138) 23 tolmokov-koktél (#351) 1*hosszú íj (#111) 1*agyartõr (#420) 1 varkaudar szablya (#516) 1 Pusztítás Botja (#316) 1*szívkeresõ (#423) 8 vas dobónyíl (#189) 24 mérg. vasnyíl (#187)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*szerencsetalizmán (#366) 4*denevér szimbólum (#140) 3 umbatari karkötõ (#278) 1 mászó-karperec (#392) 4*obszidián karkötõ (#229) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 4 mópat token (#585) 5*angyalok gyûrûje (#529) 1*Luthius karkötõje (#527) 2*roxati üvegszem (#443) 1*zafír fülbevaló (#477)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 kholden kulcs (#470) 2+moa töltõ (#525) 1 mászókampó (#165) 1 dizen kulcs (#472) 13 deus ex machina (#1) 1 szeksztáns (#32) 1+hebrencs csapda (#147) 7 norgat kulcs (#471) 1 kötél (#92) 1 kulcskarika (#648) 1 smaragd kulcs (#241) 1 árnyékkulcs (#566) 1 Morgan pálcája (#503) 1 a fiatalság itala (#473) 1 aranytermõ ládikó (#504) 23 kaja (#2) 10 gyógykenõcs (#313) 1 ásó (#34) 18 manakristály (#500) 1 kinemfogyó tegez (#368) 3 márványkulcs (#245) 1 Morgan szilánkja (#508) 24 varázskõ (#305) 1 roxati zárfaló (#314)

Löttyök és porok, tartóstul

5 vizestömlõ (#3) [ üres ] 3 kavadu iszák (#25) [ bennük 10 csepp gyenge méreg (#26) ] 2 Fekete Kehely (#283) [ üres ] 3 szent kehely (#257) [ bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 3 csepp spiritusz (#170) ] 5 uzbány csõr (#169) [ bennük 55 csepp ugh méreg (#166) ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 7 zöld üveg (#82) [ bennük 18 csepp ragasztó (#83) ] 17 fûszertartó (#210) [ bennük 19 csepp sáfránypor (#211) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

16 fokhagyma (#403) 5+fõnixtoll (#563) 16 karbin plazma (#199) 9 remák szív (#264) 5 csuklyavirág (#133) 14 madártoll (#112) 11 trikornis szarv (#198) 7 ramit kõ (#226) 3 smirglilevél (#29) 11 mákrózsa virág (#56) 1 kazmár gyökér (#205) 47 pirkit (#153) 4 moa smaragd (#377) 1 moa gyémánt (#385) 5 ezüstdarab (#326) 3 gór formázó minta (#444) 1 moa gyöngy (#378) 54 gyöngymangó (#135) 10 Eldereth szilánk (#512) 46 drótszõr (#37) 1 dözmöng szív (#122) 2 mithril (#352) 26 rókafarok (#124) 4 fekete gyöngy (#99) 1 lapockacsont (#33) 3 bev formázó minta (#299)

Összsúly: 109.74 kg megterheltség: 85 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


1 kvazár páncél (#251) 1 szellempajzs (#461) 1 õselemek köpenye (#560) 1 mithril sisak (#465) 8 galachmit (#310) 1 tyrex bunkó (#421) 5 a fiatalság itala (#473) 5 gránátlövedék (#526) 2 csontpozdorja (#424) 16 szvó-ektoplazma (#151) 1 hro formázó minta (#601)

E körben tett lépéseid térképe

(198,28) a 95. labirintus bejárata, ragadozó (#292), Ekhnagorhu (#291), õsdentor (#282), Killer (1304. kalandozó)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ. Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.