Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A tolvajszem varázs
Küldd el képeslapként!
A tolvajszem varázslat gonosz lelkű mágusok agyának szüleménye. Elmondása alaposan megkönnyíti a lopni vágyó kalandozók dolgát, hiszen segítségével távolról feltérképezhetjük célpont áldozat hátizsákjának tartalmát, a benne lévő tárgyak elhelyezkedését. Aztán már csak oda kell menni, és elcsenni azt, amire éppen szükségünk van!
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 11:53:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-27 11:54:00 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-27 11:54:07 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Felhõjáró Hegyorom 112. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 17. 15h:12'
EZ A 130. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
131. játékheted kezdete: aug. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5425
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 233
Extra forduló: 4

FELHÕJÁRÓ HEGYOROM KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,78] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 13 manifeszt.nyúlványt (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 13 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 1800 arany, ebbõl a kezelési költség: 180 arany) ellenértékét. A táborozás 2. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfival. Elenios hittérítõje. Egy arany karperecet, egy aranygyûrût, egy bakkura csizmát, egy borostyán függõt, egy obszidián karkötõt, egy rõtmanó kacagányt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy epokitféreg trófea, egy arató csattanat trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az õ neve Cras Lorg. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. A 7. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, csillogó szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Sheran tanítványa. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy tankány karmot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Homlokán a következõ jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Összeismerkedtek. Az õ neve Matula. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. A 7. napon egy vörös, göndör hajú, barna szemû árnymanó nõ megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Végre volt idõd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már elõbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erõben, de észben is kenterbe verik õket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idõ, hogy a tettek mezejére lépj. Elõveszed vizestömlõdet, és nagyokat kortyolsz a hûsítõ nedûbõl... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+30 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+34 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 271.]


tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [26 pontot használtál fel, van még 245.]
im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 215.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

m 3 mozogsz délkeletre
[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemû kobudera nõvel. Bõre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Xenon Colina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 200.]

be 573 4 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütõfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Itt csata lesz.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lõ rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Alig pörkölõdsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemû, körszakállas kobudera férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy kígyóbõr kesztyût és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy uzbány trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Ginder. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következõ képességhez már csak 1407 TUdatpont szükséges). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 140.]

ve 230 1 megveszed a 230. tárgyat 1
Vásároltál 1 lánckesztyût. 300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 140.]

ve 272 1 megveszed a 272. tárgyat 1
Vásároltál 1 aranytût. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 140.]

ve 131 9 megveszed a 131. tárgyat 9
Vásároltál 9 ubuk tüskét. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Felhúzod a kezedre a lánckesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[101,81] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Moloch orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,82] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Utad során felfedezel egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,83] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tûnik. <Az Illúzió Mesterei> " Észreveszel egy oltárt. Sheran hívõi építették. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy epokitféreg. (ld. enc.) Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az epokitféreg jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. Mosolyogva kidobod a nevetséges arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy epokitféreg trófeát. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 110.]
m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[98,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,83] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képzõdményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képzõdmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegõ tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képzõdmény felsõ részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bûz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy drasmólyom!

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Miután lemásztál, továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy megsebzett epokitféreg. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 24 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 660 tapasztalati pontot kaptál. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hmm, csak egy tetemember. Ettõl nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bûzlõ testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a tetemember nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezed Hyperion táborát. Dornodon fõpapja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád. [46 pontot használtál fel, van még 64.]
m 1 mozogsz északkeletre
[98,81] Épületek tûnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitûek számára. Érd: 3528 " Van itt egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre innen. " [10 pontot használtál fel, van még 54.]

in 5592 162 109 leírod az 5592. kalandozónak a 162. szörnyet a 109. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hadroszaurusz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vapár cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

in 5592 174 110 leírod az 5592. kalandozónak a 174. szörnyet a 110. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dögkeselyû. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

in 5592 180 193 leírod az 5592. kalandozónak a 180. szörnyet a 193. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Zinthurg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) aranygyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

in 5592 217 199 leírod az 5592. kalandozónak a 217. szörnyet a 199. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy massza. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 1402 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 4.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 242 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 612 20 4 bemész a 612. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következõ körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNCKESZTYÛ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyût harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyû kézvédõ aránylag könnyû, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

ARANYTÛ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörûséges, színaranyból készült varrótû! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerûbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendõ volt egy csonttû vagy más hegyes, a természetben is elõforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthetõ hát, hogy az aranytû több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra elõször ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetõleg vágófegyverrel.



KARAKTERLAP
Felhõjáró Hegyorom, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû troll nõ vagy. Bõröd színe zöld. Tharr eljövendõ papja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

 Erõ:23 (26)  Szint:16  Merészség:2/1 Magasság:226 cm 
 IQ:26  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:459 kg 
 Ügyesség:25 (26)  Védekezés:28  Menekülés:30 % Életkor:19/19 év 
 Egészség:16  Életpont:263/213  Jellem: semleges (+5) Tul. pont:
 Szerencse:16  Varázspont:199/40  Pénz:1255 arany Kép. pont:23 
 Tudatpont:21/4         EFejl:35 
Eddig összesen 524 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2869 TP-t kaptál. Jelenleg 128467 TP-d van. A következõ szinthez még 51533 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdetõ magszim, erszényes elkarog, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 22 (+1)   dobófegyverek: 18   

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11   2. nyomkövetés: 23   3. mászás: 8
  4. csapdakészítés: 8   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 8
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 1
  10. teológia: 9   11. taumaturgia: 5   12. zene: 2
  13. szörnyismeret: 12   14. zárnyitás: 1   15. vadászat: 5
  16. bányászat: 12   17. fõzés: 4   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 5 * sárga erõöv (#276) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
2   orgyilkos tõr (#225) 4 * ubuk dobónyíl (#138) 17   ubuk tüske (#131)
1 * vasalt bunkó (#181)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranygyûrû (#193) 3   aranylánc (#191) 1   borostyán függõ (#162)
3   ezüst karkötõ (#158) 3   ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * umbatari karkötõ (#278)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
2   bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184)
1   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92)
1   mászókampó (#165) 3   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   szeksztáns (#32) 1   tüskecsapda (#242) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1   huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
1   kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 39 csepp spiritusz (#170), fér még: 81]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11   uzbány csõr (#169) [bennük 39 csepp ugh méreg (#166), fér még: 93]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
5   zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 94]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 1   amniosz (#203) 2   aurach bõr (#658)
9   aurach fog (#657) 1   bakkura bõr (#95) 1   berzerker tüske (#713)
1   bordacsont (#16) 1   darázsfarok (#654) 2   darázsszárny (#652)
3   dözmöng szív (#122) 7   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665)
2   fabontó (#106) 6   fõnixtoll (#563) 1   grákóbõr (#41)
1   grifftojás (#179) 8   gyöngymangó (#135) 2   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 5   lajhár csont (#236) 1   liumbe bimbó (#656)
4   liumbe hajtás (#655) 97   madártoll (#112) 5   magszim bél (#103)
1   móri gyümölcs (#116) 3   mutáns csont (#331) 3   nektoraf faggyú (#667)
6   ormánygõte csont (#21) 15   pirkit (#153) 2   rinóbõr (#651)
2   rókafarok (#124) 35   sallank karom (#128) 1   sámán erszény (#650)
1   smirglilevél (#29) 17   sünmedve tüske (#14) 2   szulfagor agyar (#677)
2   tigroszlán fog (#63) 2   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 58.31 kgMegterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
436 arany (#50) 5 kaja (#2) 1 ubuk dobónyíl (#138)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytû (#272) 1 lánckesztyû (#230) 6 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 6 ragasztó (#83) 5 sallank karom (#128)
3 spiritusz (#170) 9 ubuk tüske (#131)    



E körben tett lépéseid térképe

(97,82) Fairlight oltár, Hyperion (3935. kalandozó)
(97,83) grok-képzõdmény (#149), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
drasmólyom (#60), epokitféreg (#147), tetemember (#123)
(98,78) egy árnymanó nõ
(98,81) fogadó # (#612), oltár
(98,83) gyilkos sallank (#85), Tharr oltár
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Xenon Colina (1166. kalandozó)
(99,83) Sheran oltár, epokitféreg (#147)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), sötét gnóm (#132), Ginder (5407. kalandozó)
(100,82) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), Tharr oltár, 31. jellempróba, púpos burástyák (#92)
(101,81) mûvészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.08.09. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.