Richelieu 167. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 16. 10h:02'
EZ A 425. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
426. játékheted kezdete: nov. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5375
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 445
Extra forduló: 16 |
|
RICHELIEU KALANDJAI
98 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán.
Barangolásaid során átugrott hozzád egy fõnixtoll. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-28 ép.)
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt
látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy,
mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás 12. napján összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. A kalandozót
mágikus örvények veszik körbe. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát,
egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy szirén köpenyét, egy vassisakot
és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy borzalmas varkaudar
trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb
kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Holmiját egy karmos tankány
cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ
neve Dachande. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és
mindenki megy tovább a maga útján. A 13. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf nõvel. Szeme fehérje
aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbõr válltömést, egy
fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy
kígyóbõr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát,
egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy
óriásféreg trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel:
Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj.
Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp
aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Mentális auráját felismered, õ is jó. Összeismerkedtek. Az õ neve
Nerina Clarusdea. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán
elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A 14. napon összeakadsz Next Generationnel. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia felszentelt
papja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy
halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy
tankány karmot, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar
trófea, egy ryuku csapásvezetõ trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy
teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De
vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed auráját: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást,
aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 15. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Bõre mint
a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az idõtlen szépség
maga... Angyal õ; a halál angyala... Érzékeled auráját: semlegesnek tûnik. Nem tûnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik
kalandozót. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A
23. napon újból találkozol egy vörös, göndör hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Bõre mint a sírok márvány fehérje. Elég
egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami
köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy
képes felidézni a részleteket.
A 44. napon összefutsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû elf nõvel. Fairlight fõpapja. Homlokán a mágia ezüstszínû
rúnáját látod. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt,
egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Földrengetõ trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus
hasnyák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy raptor szablyát,
bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik.
Összeismerkedtek. Az õ neve Sylvia. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. A 47. napon
összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemû törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre színe zöld. Sheran
fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy aranygyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó
talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.tûzopálját, egy ryuku
mellvértet, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy
tyrannoszaurusz rex trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve:
MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci
kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ neve
Kobor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
A 48. napon összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, zöld szemû mutáns férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr
hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy
Tguarkhan trófea, egy bunthar trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra
emelt pöröly. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tûnik. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve
Chrysthal. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. A
49. napon találkozol egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia nagyhatalmú
fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem
talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár
sisakot, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy szürke
bõrkesztyût visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet
látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is
van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, õ is jó. Összeismerkedtek. Az õ neve
Vulaghar. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 50. napon ismét összefutsz Sylviával. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van
hátra... Nem törõdve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsõk két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire
mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a
pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér
megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietõs... De
nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyészõ. Az ütések nyomán szétválik a
vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A
sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nõ a méretük...és csapásaik
ereje. Fizikai erõ itt nem gyõzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nõtt gólemek visszatérnek és belemerülnek
a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1
madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+71 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1
tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t
kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltad a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 309.]
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat
| Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még
309.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a munka
gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 309.]
* 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az
ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.]
[40 pontot használtál fel, van még 269.]
* 5. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen
õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges
ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 23 TVP-t kell elköltened.]
[40 pontot használtál fel, van még 229.]
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
| [131,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit
fedeztél fel: egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz
egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelõhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán
nemes feladat! délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi
nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek
délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes
emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy kopasz, félszemû ember nõvel. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre színe zöld. Sheran fõpap-jelöltje.
Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt,
egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy ulkor
kötényt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy lábascet trófea és egy ekharion trófea ékesíti.
Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy raptor
szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár.
Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára
állíthatod. Összeismerkedtek. Az õ neve Borzalmas Yonda. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és
mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [132,44] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egyszercsak megmozdul
alattad a talaj! A feléd közeledõ vörös rakolits mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat
tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz
egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lõ rád.
21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits
testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 5
életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot
vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a vörös rakolits bal
lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 6
életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 18 életpontot
vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A
másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 715 tapasztalati pontot kaptál.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló
szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más,
mint Daleron Kawer, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét
valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy
Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem
valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó
nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes
troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek
keletre vezetnek.
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, kék szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Fairlight püspöke. Egy Eldaran karkötõjét, egy
fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy Métely páncélját, egy obszidián
karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy
varkaudar íjász trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a
csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a
levegõben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura:
jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az õ neve Quarella Songes. Kölcsönösen engedélyezitek egymás
számára a további mentális kapcsolatot. Az elf elõkapja a lõfegyverét, és mielõtt védekezhetnél, orvul bemutat neked
néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, zöld szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard
szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén
köpenyét, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy
ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány.
Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: semlegesnek tûnik. Megbarátkoztok
egymással. Az õ neve Zaeher. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. 5 tanítvány kíséri, lesi
minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása
látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és
mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homokdûne alján megpillantasz egy
élõlényt. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés
találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy energiatüskék varázslatot dobsz
ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske.
Pár lövedéked átjárja a bunthar farkát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bunthar fejét. (3
támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a bunthar testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.)
Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2
támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bunthar testét. (3
támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megérinted a bunthar testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.)
Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17
életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt
lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt
veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez
az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás
trutymó... Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dehidrátor közeledik. (ld.
enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról
energiatüskék varázslatot lõsz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia).
Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz.
Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor
kilyukasztod a dehidrátor testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a dehidrátor egyik
csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a
testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. Egy kis bõrt
csippent le a lábfejedrõl a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas
támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod
a dehidrátor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a dehidrátor testét. (1 támadással
14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a
tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp
csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Eldobod az értéktelenné vált varkaudar bajnok trófeát, és kiszedsz egy dehidrátor trófeát. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss
alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss
troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre
vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 193.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a
gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 188.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az
utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]
gy 21 | gyógyítás 21 pontért
| A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg,
akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre.
(+44 életerõ.) [21 pontot használtál fel, van még 162.]
[134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva
rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös
szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint
behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Andezit Tódor. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ
(kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes
emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat,
amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1
hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy hófehér, hosszú hajú, zöld szemû
mutáns nõ táborát. Leah püspöke. Egy cetbõr válltömést, egy császári kesztyût, egy gólem talizmánt, egy hatalom
fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rinóbõr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku
mellvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar
csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy varkaudar varázsló trófea
díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy orgyilkos
tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követõje!
Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még
észrevenne.
Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy
aranygyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián
karkötõt, egy ritualista amulettet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Földrengetõ trófea és egy
vadász quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében
egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára:
semlegesnek tûnik. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Ariella d'Amor. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi
telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Utad során felfedezed egy kopasz,
félszemû, kecskeszakállas ember férfi táborát. Fekete a bõre. Leah kisebb papja. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát,
egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy
rothasztó talizmánt és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ryuku
csapásvezetõ trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 2
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ.
Hátasa egy idomított sullár. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Rögtön látod, hogy senki
és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó
táborhelyét.
[12 pontot használtál fel, van még 150.]
tim 135 | titkosírás megfejtése 135 pontért
| Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Rengeteg bort megittam,
Részeg még sosem voltam.
Ki s mi vagyok, ha megmondod,
Megáztatom a bajuszod!
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad!
Hangosan, jól érthetõen mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa
szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell:
egy massza néz veled farkasszemet.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled
hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (3
támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz.
Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza páncélos vállát. (3 támadással 79 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a massza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal
karodba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a massza szõrös potrohát. (3
támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A
massza többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1504 tapasztalati pontot
kaptál.
A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen
kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, egy bronzsisak, egy szent jogar (ld. enc.) és egy fûszertartó. Elhagyod a phua-kúpot.
[135 pontot használtál fel, van még 15.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 10.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az
utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 5.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
gy 16 | gyógyítás 5 pontért
| Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan
beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+4 életerõ.) [5 pontot használtál fel, van még 0.]
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
szk 111 156 73 | keresed a 111. szörnyet a 156. szörnyet a 73. szörnyet
| [Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass
paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ragyás burástyát. Bár nem
hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| (Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel,
van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át
tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési
idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol
aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások
megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következõ körben
tehát 305 pontot költhetsz el.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz,
plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg
hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert
stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik
kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább
eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás"
kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
|
FÕNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van
elegendõ tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belõle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod
a fõnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet
Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a
hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal õrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhetõ, hogy új gazdát
választ magának. Az Álomõrzõk javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne õrizd tovább,
hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!
|
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerû, felegyenesedve járó teremtmény.
Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtõzve meditál, és afféle
sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akirõl úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines
páncélját legkönnyebben ütõfegyverrel zúzhatod be.
|
RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kõkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszõleges üvegben vagy
edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedõk is szép summát hajlandók érte fizetni.
|
BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérõdzõi, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és
növényi élet után. Növényevõ létükre, igen könnyû felbosszantani õket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a
buntharra kiváló minõségû irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a
rugdalódzó, öklelõ, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.
|
DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testû ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez
hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testébõl a
vizet. Gyakran lõnek ki hõsugarat a szemükbõl is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlõben levõ) vizet párologtatják el,
majd fogják fel bõrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a
szomjhalálra.
|
SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejû varázstárgy, amelyet csakis jó jellemû karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva,
a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerõd maximális lesz).
Ezután a jogar eltûnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért.
|
KARAKTERLAP |
Richelieu, egy barna hajú, kék szemû alakváltó férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Elenios kisebb papja vagy. Az Õsi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.
Erõ: | 24 (27) | | Szint: | 18 | | Merészség: | 10/4 | | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 27 (29) | | Támadás: | 21 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 31 (35) | | Védekezés: | 31 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 21 (23) | | Életpont: | 286/243 | | Jellem: | jó (178) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 26 (30) | | Varázspont: | 307/74 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 9/2 | | | | | | | | EFejl: | 9 |
|
Eddig összesen 652 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3249 TP-t kaptál. Jelenleg 266435 TP-d van. A következõ szinthez még 73565 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, áeratikus hasnyák, élõholt quwarg. A 127. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 480 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 19 | | vágófegyverek: | 19 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 18 | | dobófegyverek: | 10 |
|
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (160%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -17.); bronzhegyû nyíl (#94) (18 -); |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 5 | | 2. nyomkövetés: | 33 | | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 8 | | 5. gyógyítás: | 74 | | 6. titkosírás: | 3 |
7. felderítés: | 7 | | 8. szörnyidomítás: | 4 | | 9. teológia: | 19 |
10. taumaturgia: | 20 (+1) | | 11. versengés: | 8 | | 12. szörnyismeret: | 17 |
13. vadászat: | 9 | | 14. bányászat: | 7 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 36% életerõ alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | | |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
méregsemlegesítés (#14) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezõn keresztül. |
2.) Parányi, mégis igen értékes a következõ áldozat: egy csepp sáfránypor. |
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrsisak (#57) | 1 | | bronzsisak (#88) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) |
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | $2 | | rõtmanó kacagány ($714) |
2 | * | sárga erõöv (#276) | $3 | | tankány karom ($237) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
9 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | + | cápaölõ tõr (#480) | 1 | | dárda (#10) |
1 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 2 | | göcsörtös bunkó (#123) |
1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) |
6 | | nyílvesszõ (#108) | 1 | * | orgyilkos tõr (#225) | 2 | | rövid íj (#107) |
1 | | ryuku szablya (#695) | 17 | | szögletes kõ (#17) | 34 | | tüske (#22) |
5 | | ubuk dobónyíl (#138) | 22 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | vas dobónyíl (#189) |
1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) |
1 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | rothasztó talizmán (#815) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) |
19 | | kaja (#2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
7 | | kötél (#92) | 1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) |
2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szent jogar (#150) |
1 | | teremtés zsákja (#818) | 1 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
5 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 93] |
12 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71] |
4 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 16] |
5 | | zöld üveg (#82) | [bennük 21 csepp ragasztó (#83), fér még: 79] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
54 | | álompor (#396) | 8 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | dorony tüdõ (#212) |
4 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | evaporõr háj (#105) | 2 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | gromak bõr (#268) | 14 | | gyöngymangó (#135) | 5 | | hebrencs állkapocs (#130) |
26 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | karbin plazma (#199) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
1 | | lapockacsont (#33) | 1 | | liumbe hajtás (#655) | 76 | | madártoll (#112) |
5 | | magszim bél (#103) | 2 | | mandibulapenge (#125) | 5 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
6 | | mutáns csont (#331) | 1 | | nektoraf faggyú (#667) | 20 | | óndarab (#85) |
2 | | ormánygõte csont (#21) | 14 | | pirkit (#153) | $1 | | pular kristály ($239) |
1 | | purifikátor háj (#269) | 1 | | rakolits por (#669) | 23 | | rézdarab (#70) |
27 | | sallank karom (#128) | 1 | | sámán erszény (#650) | 13 | | smirglilevél (#29) |
7 | | sünmedve tüske (#14) | 5 | | szvó-ektoplazma (#151) | 11 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 114.80 kg | Megterheltség: 155% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4 | | kaktusztüske (#114) | 6 | | tüske (#22) | 8 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | bronzsisak (#88) | 1 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | fûszertartó (#210) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | madártoll (#112) |
1 | | rakolits por (#669) | 1 | | szent jogar (#150) | 1 | | vas dobónyíl (#189) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(131,45) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelõhely (#1208),
Borzalmas Yonda (1137. kalandozó)
(132,44) vörös rakolits (#356), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Quarella Songes
(2498. kalandozó), Zaeher (4857. kalandozó)
(133,44) buntharok (#396), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), dehidrátor (#151)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), egy mutáns nõ, Ariella
d'Amor (5606. kalandozó), egy ember férfi, massza (#217)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP
a szörnyekért.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól
mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás
elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget
gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.
* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az
egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet
jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak
visszajelzés nem volt. Javítottuk.
* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezõn állt, aminek a
célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a
parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Egy kis felülvizsgálatot tartottunk Az Élet Forrása KT képesség ügyében, mivel az új területeken egyre ritkábbak a
csatamezõk, s így ez a képesség túlságosan megerõsödött ezáltal. Így 333-ban meghatároztuk azt a max. ÉP pluszt, amit egy
karakter az élete során kaphat az Élet Forrásából (eddig még senki nem érte el ezt az értéket). A képesség egyébként a le
nem cserélhetõ képességek közé tartozik. (A leírtak a Tábori kiképzés nevû KT képesség klónra is vonatkoznak.)
* Korábban írtuk, hogy Az Élet Forrása és a Tábori kiképzés a nem lecserélhetõ képességek közé tartozik, de nem írtuk, mi
van akkor, ha valaki kilép a KT-ból, amikor már agyontápolta vele magát. Ilyenkor az illetõ folyamatosan távolodni fog az
Élet Forrásától, azaz fordulónként veszít valamennyi max. ÉP-t, amíg a KT képességgel kapott bónusz teljesen el nem fogy.
Ha valaki kilépés után pár fordulóval belép egy másik KT-be, amelynek megvan ez a képesség, természetesen csak az
átmeneti idõszak alatt csökken a max. ÉP-je.
|