Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérhörgő Mamulut
Küldd el képeslapként!
Vérhörgő Mamulut a Túlélők Földjének egyik nagyhatalmú alakváltó kalandozója. Sokak szerint ezt annak köszönheti, hogy pályája kezdetén rengeteg, pénzért felvásárolt, élő rabszolgát mészárolt le, csupán gyakorlásképpen...
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 08:22:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Kalahan 339. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 12. 15h:45'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: okt. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5306
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 123
Extra forduló: 12

KALAHAN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,64] koordinátán. Jókora tömeg összegyûlt itt, az új épületek felavatására készülõ KT tagokon kívül is. Úgy látszik, jól sikerült a hírverés, hogy a ceremónia megvédéséhez testõrségre lesz szükség. Végignézel a tömegen. Ismerõs és ismeretlen arcok, mindannyian vidámak, harcra készek. Legtöbbjüknek már volt dolguk Thargodanokkal, de van egy-két zöldfülû is, akik hírbõl hallottak még csak a Sötét Föld eme utálatos teremtményeirõl. Úgy véled, ekkora tömeg képes elsöpörni az esetlegesen a kalandozók térhódításán feldühödött Thargodanokat. Majd meglátjuk... Ha minden jól megy, a mai nap végén áll még a három új épület a piciny város parányi utcácskáján. Az Ördögi Kör tagjai, Loopy de Loop, Bodobács, Napkeleti Böff, Miriam, Weasel, Falcon Castagir, Sunyi Sarolta, Sardullah Sharpa, Kis Vibi és Hela az Ördögi Kör, a Lélektisztító Irgalmas Nõvérek tagjai, Neon Ultra, Stefanie, Esgalcam, Gita D'Sycur, Bátor Botond, Pinyó, A Vándor, Bundás Süsin, Deafblind Dumb és White Nor Wacak a Trikornis Futárszolgálat, a MAFFIA KT tagjai, K.I.N.G., Thord a pusztító, Bean-sidhe, Tom a villámkezû, Intruder, Givangel, Roham Bee Lee, Mocskos Buddha, Rhiannon Daddy és Bow Syck pedig a MAFFIA Bank védõaurával való megvédését végzik. A kiválasztott személyek nem is teketóriáznak sokat, gyertyák készítésébe fognak - ez igencsak sok idõbe kerül -, majd hozzálátnak a ceremónia lényegi részéhez: isteneik áldását kérik, ghallántúli erõket szólítanak meg, hogy segítsék munkájukat. Aztán hirtelen történik valami: egy csöppnyit besötétül, majd mintha a semmibõl lépnének elõ, Thargodan hordák özönlik el a táborhelyed környékét. Kitör a pánik, bármennyire is erre számított a csapat, a hirtelen támadás még is megdöbbentõ erejû. A rémek pillanatok alatt összekeverednek az elszánt, harcra öltözött kalandozókkal, az összecsapás megkezdõdött! Neked is jut ellenfél, három Thargodan rohan feléd egyszerre, s a hirtelen roham szinte ledönt a lábadról. Ettõl aztán úgy feldühödsz, hogy gyilkos pörölyként veted bele a küzdelembe, három után meg sem állsz, még öttel, majd héttel, majd még ki tudja, mennyi Thargodannal végzel. Idõnként egy-egy társad is feltûnik a látóteredben, s látod ugyanezt teszi, harcol a rátok tört ellenséggel... Aztán egyszercsak végetér az egész. Thargodan holttestek hevernek mindenütt, s már társaid is mintha megfogyatkoztak volna. Néhányan elD.E.M.-elhettek, biztos a náladnál kevésbé képzett harcosok. Az épületek szentelését végzõ papok szintúgy befejezték munkájukat: ott vibrál mindhárom épület körül a védõaura, ami örökkön megvédi most már a helyet attól, hogy a Thargodanok csak úgy lerombolhassák. Elégedetten térsz vissza a táborhelyedre (mások is így tesznek, sõt van aki mindjárt útjára is indul), hogy egy rövid idõre még álomra hajthasd fejed, mielõtt új nap hasad, és új kalandok várnak. Radul Renier elszívott tõled 10 varázspontot a táborozásod 3. napján. High Density átadott neked a 5. napon 13 TU-t. A táborozás 1. napján találkozol egy fekete hajú, szürke szemû, rövid bajszú kobudera férfival. Bõre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy Huddens kesztyûjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr csizmáját, egy Xanathal karkötõjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Arsa trófea, egy ezerszemû bestia trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemû. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Lord Ariakas. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összefutsz Irral Qua'Drunkkal. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy bo'adhun gyûrût, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyûjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr csizmáját, egy Vlagyimir-díjat, egy Xanathal karkötõjét, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy drótszõrû mópat trófea és egy márvány sárkány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon összeakadsz Névtelennel. Tharr elsõ számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cápabõr csizmát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy háború gyûrûjét, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy gránit szimbólumot, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy zafír erõövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy vörös, tüsi hajú, ferde szemû gnóm férfi. Bõre mélykék és nagyon rücskös. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyûrût, egy ében talizmánt, egy Eldaran karkötõjét, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötõt, egy õselemek köpenyét, egy topáz erényövet, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszõrû mópat trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkû, gonosz teremtmény. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 3. napon összefutsz Warrax-szal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy Blounther gyûrûjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy démoni palástot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyûrût, egy Eldereth kristályt, egy gyakorlónadrágot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötõt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját és egy Urgod kesztyûjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy Nateilena úrnõ trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 3. napon összefutsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre színe zöld. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyûrûjét, egy cetbõr válltömést, egy császári kesztyût, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötõjét, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy tûzúr csizmáját és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy selyemszárnyas trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin góliát trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy agyartõrt tart. Egy gyermek van vele. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Aranyesõ. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.) A 3. napon összeakadsz egy hosszú õsz hajú, barna szemû, hosszú szakállas gnóm férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Õ Elfeanor férje! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét, egy gyémánt védõgyûrût, egy hótarantula köpenyt, egy jégisten amulettet, egy jegygyûrût, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy óriás fülbevalót, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy smaragd karkötõt, egy tûzúr csizmáját és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy gnomori rémszolga trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Merlin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 3. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû, bajuszos árnymanó férfival. Fekete a bõre. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyûrût, egy háború gyûrûjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy õselemek köpenyét, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét, egy viharamulettet, egy Xanathal karkötõjét és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ml'othag szürcsölõ trófea és egy vg'axtol torzító trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hajító csillag. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat. A 3. napon megintcsak találkozol Aranyesõvel. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+0 gonoszság.) A 3. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû troll férfival. Bõre sárga. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötõt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyût, egy óriás fülbevalót, egy õselemek köpenyét, egy szerencsetalizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Shengoroth trófea és egy rubin góliát trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Érzékeled auráját: az õ jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Vetrox. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Hát igen, valószínûleg egyike vagy a mérhetetlen professzionalitás iskolapéldáinak. Könnyedén megállapítod, hogy a tolvaj Lord of Night volt. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtõl. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erõk töltenék be a levegõt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérzõ sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhetõ, széttört káosz szimbólum... Az aranytermõ erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+354 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 664.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 659.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 654.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy végsõ mozdulattal elõhívoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 654.]

* 5. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Befejezted az erõpajzs III varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 649.]


ef 20 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-16 TU.] A befejezéshez még 912 TU szükséges. [160 pontot használtál fel, van még 489.]

vi 10 5 viselkedésed: 10 5
Mostantól borzalmasan vakmerõ vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettõl kezdve 10. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jellemûeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [365,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tûzfõnix vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tündöklõ szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledõ albinó küklopsz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (87 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Az albinó küklopsz mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különbözõ részeire. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült.

(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+254 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz Holdfénnyel. Raia földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját, egy Xanathal karkötõjét, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy méregféreg trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy cápafogat tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy trikornis a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is a jó oldalhoz tartozik. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [55 pontot használtál fel, van még 434.]

be 624 328 3 bemész a 624. épületbe
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. A tábor vezetõje, Sir Rasolphius elõzékenyen fogad, udvariasan hellyel kínál, és megkérdezi, miben állhat a rendelkezésedre. Átadsz a lovagnak 3 Thargodan esszenciát. Sir Rasolphius rád helyezi a tenyerét. Minden sebed begyógyult! Mély meghajlással köszönöd meg a jutalmat. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[366,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az elõrejutás. Sötét porfelhõket pillantasz meg a távolban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívõi építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy küklopsz. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (110 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a küklopsz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a küklopsz bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [367,63] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Észreveszel egy gejzírt. (ld. enc.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy vaskohót. Látsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most még nem érzel semmit. A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Mosolyogva kidobod a nevetséges norpadolótika trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ sziklaskorpió trófeát. 2583 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelõnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+230 életerõ.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [94 pontot használtál fel, van még 335.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 323.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 311.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 299.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [12 pontot használtál fel, van még 287.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 275.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír mellett ásol. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 263.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 251.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 239.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 227.]

h 367 használod a 367. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 215.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [12 pontot használtál fel, van még 203.]

v 21 12 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

v 21 12 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

v 21 12 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

v 21 12 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 128.]

* 3. BP: elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezõn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 4. BP: elmormolod a 167. varázslatot
Ezen a mezõn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 5. BP: nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 128.] Szörnyû szomjúság kínoz. (-60 életerõ.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 230 arany fejpénzt kaptál. A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd õrsárkány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs III hatása.
Ebben a körben 128 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 128 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következõ körben tehát 608 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELENIOS TÜNDÖKLÕ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegõben. A lágy szellõ elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedezõ öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklõ szobrát.

KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY)
A küklopszok egyszemû óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettõl kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretû tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütõfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik õket a kincsek.

GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtetõ látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következõ vacsoráját. A gejzíreket elõszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyrõl feltörõ forró víz sokszor értékes kõzeteket hoz magával.

SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretû félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelrõl is mindössze egy kupac sziklának tûnnek, és aztán a következõ pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejû ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütõfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

ARKOG KÕ (632. TÁRGY)
A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhetõ kõzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgezõ gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni.

MIHLANIL (539. TÁRGY)
A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hõmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belõle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belõle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép a mihlanil kibányászójával. Ha ezután ettõl a személytõl a mihlanil vagy a belõle készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilt vagy a belõle készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (de ha akarod, eldobhatod, de el nem rejtheted).



KARAKTERLAP
Kalahan, egy kopasz, szürke szemû elf férfi vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: szakaszvezetõ (149). Ez a 339. fordulód.

 Erõ:25 (28)  Szint:23  Merészség:10/10 Magasság:157 cm 
 IQ:34 (40)  Támadás:17  Agresszió:5 Testsúly:46 kg 
 Ügyesség:27 (31)  Védekezés:58  Menekülés:15 % Életkor:150/150 év 
 Egészség:35 (37)  Életpont:378/318  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:36 (41)  Varázspont:701/235  Pénz:1077 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:159/216   Halhatatlanság:2 %   EFejl:19 
Eddig összesen 1826 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2583 TP-t kaptál. Jelenleg 1085331 TP-d van. A következõ szinthez még 114669 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, sziklaskorpió, ongóliant.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10   ökölvívás: 3   szúrófegyverek: 17
  vágófegyverek: 24   ütõfegyverek: 26   lõfegyverek: 28
  dobófegyverek: 13       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 21   2. nyomkövetés: 94   3. lopás: 3
  4. mászás: 12   5. csapdakészítés: 24   6. csapdaészlelés: 11
  7. gyógyítás: 61   8. titkosírás: 8   9. felderítés: 25
  10. szörnyidomítás: 10   11. teológia: 46   12. taumaturgia: 42
  13. szerencsejáték: 15   14. versengés: 15   15. harcmûvészetek: 14
  16. zene: 14   17. szörnyismeret: 23   18. pszi:* 19
  19. zárnyitás: 2   20. vadászat: 26   21. bányászat: 21 (+1)
  22. úszás: 10       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), õrjáratozó katona (#274), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)élõholt pozdorja (#134, 40 VP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP)mágikus ütés (#147, 18 VP)égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tûzvihar (#175, 24 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
élõholt pozdorja (#134), puha ütés (#60)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157)
villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
tisztítótûz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)
2.) A Thargodan csatamezõk a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertõgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
3.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértõnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tûrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78) 1   mithril kesztyû (#463)
1 * mithril láncing (#457) 1 * Morgan sipkája (#466) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * szirén köpenye (#820) 1 * Urgod kesztyûje (#462) 2 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
14   bumeráng (#249) 1   cápaölõ tõr (#480) 3   ezüstshuriken (#327)
3   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1 * Mjölborg kalapácsa (#523) 2 * pengepajzs (#425) $1   szöges bunkó ($8)
14   szögletes kõ (#17) 1   Trákin csákánya (#367) 67   tüske (#22)
$1   varkaudar lándzsa ($224) $1   vasalt bunkó ($181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   Eldaran karkötõje (#373) 3   ezüst gyûrû (#180) 2   ezüst karkötõ (#158)
2   ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811) 2   halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3   korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141)
$1 * obszidián karkötõ ($229) 1   rothasztó talizmán (#815) 1 * szerencsetalizmán (#366)
1 * umbatari karkötõ (#278)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 7   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   deus ex machina (#1) 15   fáklya (#36) 2   fiatalság itala (#473)
2   furulya (#233) 346   kaja (#2) 3   kötél (#92)
4   kristályfolyadék (#449) 1   kulcskarika (#648) 1   mászókampó (#165)
1   nagy aranykulcs (#246) 1 + nyílcsapda (#243) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 1   teremtés zsákja (#818) 1   varázskõ (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
8   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 40]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
5   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 30]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 12]
1   szent kehely (#257) [benne 7 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3]
15   uzbány csõr (#169) [bennük $18 csepp ugh méreg ($166), fér még: 162]
3   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 60]
9   zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 176]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   acélpengõke (#231) 22   álompor (#396) 16   amniosz (#203)
10   arkog kõ (#632) 27   borkonyó bibe (#312) 1   cru formázó minta (#300)
1   darázsszárny (#652) 1   dözmöng szív (#122) 116   drótszõr (#37)
12   ében toboz (#578) 4   ezüstdarab (#326) 6   fõnixtoll (#563)
1   grifftojás (#179) $28   gyíkfû ($201) 3   gyöngymangó (#135)
$32   kaktusztüske ($114) 1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68)
2   kvazár (#244) 8   lélekesszencia (#619) 1   madártoll (#112)
10   mákrózsa virág (#56) 2   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   mihlanil (#539)
1   mutáns csont (#331) $3   óndarab ($85) 14   pirkit (#153)
13   polip szívóka (#391) 1   purifikátor háj (#269) 6   rémplazma (#616)
1   rókafarok (#124) 4   rozmárfog (#1069) 25   smirglilevél (#29)
7   szvó-ektoplazma (#151) 8   Thargodan esszencia (#328) 3   tükör (#43)
9   vízionár szem (#102) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 207.36 kgMegterheltség: 195%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 madártoll (#112) 3 Thargodan esszencia (#328)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
289 arany (#50) 10 arkog kõ (#632) 4 ezüstdarab (#326)
43 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 10 mákrózsa virág (#56)
1 mihlanil (#539)        



E körben tett lépéseid térképe

(365,64) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), oltár, tündöklõ szobor (#1587), albinó küklopsz
(#338), Holdfény (2317. kalandozó)
(366,64) Raia oltár, törpe bánya (#435), érclelõhely, küklopsz (#337)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), világítótorony (#156),
érclelõhely, sziklaskorpió (#339)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Gál! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.