Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Techiulan, a Thargodan herceg
Küldd el képeslapként!
"Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang, a sárkányok ura. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószín?, hogy akad bárki, aki képes lenne legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható..." - részlet a Techiulanról összegyűjtött információkból
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-03 10:58:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tiger a Ragadozó 233. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. júl. 19. 15h:51'
EZ A 376. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
377. játékheted kezdete: júl. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4945
SZÁMLA : #9303
ZSETONOK : 887
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 17

TIGER A RAGADOZÓ KALANDJAI


116 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,45] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 6 ubuk dobónyílat (100 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku mellvértet (2500 arany kikiáltási áron), 1 bõrsisakot (10 arany kikiáltási áron), 1 kígyóbõr kesztyût (10 arany kikiáltási áron), 1 szöges páncélt (15 arany kikiáltási áron), 1 szöges páncélt (20 arany kikiáltási áron), 1 rézsisakot (25 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve törpszellem áldása. (ld. enc.) A táborozás 1. napján látod, hogy valaki közeledik feléd: egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû törpe nõ. Bõre bronzként csillog. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Õ Radul Renier felesége! Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbõr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy acélkolosszus trófea és egy elf mesterharcos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Hátasállata egy mutáns pók! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Az 1. napon összeakadsz Qulli Brannal. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku kesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy aranyfecske trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 4. napon újból látod, hogy valaki közeledik feléd: egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû törpe nõ. Bõre bronzként csillog. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el. A 4. napon találkozol Aldarillel. Õ Noah Mebere felesége! Elenios püspöke. Egy ametiszt medált, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ezüstshuriken. Egy aranylille repked körülötte. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. A kalandozó kacagva elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás fantasztikus! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 4. napon összefutsz Andezit Tódorral. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hadilobogót, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 5. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kõtipró. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Brutális Betonrépa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 7. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû troll férfival. Bõre bronzként csillog. Tharr fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Reskator. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 7. napon összefutsz Arina el Enourevel. Tharr eljövendõ papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját és egy vassisakot visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Arina el Enoure kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Aztán elköszöntök egymástól. A 10. napon újból találkozol Brutális Betonrépával. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 10. napon összeakadsz Bakacsinnal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra bukkansz. Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földrõl egy szõrszálat egy szakállból. Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyûlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükbõl nyerjél erõt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belõled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelõ nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamezõ sarával keveredõ hamu marad...

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+52 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+142 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 568.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 563.]

* 3. KP: VP spórolása: 18
Félreraktunk, letiltottunk neked 18 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 563.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 558.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 553.]


ek 327 t. energia kisütése: 327
Még nem vagy méltó, hogy örökre itt maradj. Lassan kiterjeszted tudatod, és visszatérsz az útra, hogy a saját Csillagösvényedet járva, esélyt teremts az Õsökben való létezésre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[134,3] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy ryuku légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lõsz. 40 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal megütöd a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku buzogány. 847 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Rezsõ a Cukrosbá egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mûvészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 548.]

m 2 mozogsz keletre
[135,3] A talaj homokossá válik, feltûnnek a sivatag elsõ dûnéi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Napsugár elõtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezõt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mûvészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 539.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+40 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 499.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[134,4] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [133,4] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,4] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy tetemember. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember bûzlõ testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bûzlõ testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelõhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetû felismerhetetlen fajú, ismeretlen nemû egyénnel. Nem látod, mi van rajta, és azt sem, mi van a kezében. A fenébe, a hidegtõl már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem messze az van beleírva: Õ volt Dramezisz. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Dramezisz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.

Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemû mutáns férfival. Bõre bronzként csillog. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku ostromteknõs trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Veres Ardor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [27 pontot használtál fel, van még 472.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[131,4] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vörös rakolits. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vörös rakolits testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lõ rád. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 786 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy phua-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Ababo formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Nyugatra egy mûvészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] Egyre több bokor tûnik fel, az aljnövényzet sûrûsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 847 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Pterois volitans elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy friss csatamezõ van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku ostromteknõs került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknõs jobb oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknõs jobb hátsó lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknõs testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknõs bal hátsó lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku ostromteknõs farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknõs többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknõs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1405 tapasztalati pontot kaptál. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy élõholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élõholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élõholt quwarg bal középsõ lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élõholt quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élõholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 445.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+60 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 415.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[128,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán E.H.Boldog Bulldog vigyorog kajánul. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 847 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Eassy-Lien Dib lábát masszírozza. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy régészeti lelõhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezõt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 847 tapasztalati pontot kaptál. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy élõholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élõholt quwarg testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az élõholt quwarg torát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élõholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élõholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû mutáns férfival. Õ Örök Álom férje! Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezetõ trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy bunthar trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Összeismerkedtek. Az õ neve Ryomu. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Összefutsz Had'lámmidvannal. Dornodon püspöke. Egy bakkura csizmát, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy lánckesztyût és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy vadász quwarg trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,3] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb karját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívõi építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Myotis Canis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy elpusztított szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemû mutáns nõvel. Bõre mélykék színû. Fairlight hittérítõje. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Fairlight köpenyét, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy ryuku karvédõt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku futárbérenc trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy ryuku ostromteknõs trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Silverina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

Összeakadsz egy copfos õsz hajú, szürke szemû, körszakállas gnóm férfival. Bõre bronzként csillog. Sheran hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy szirén köpenyét, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ryuku ostromteknõs trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Összeismerkedtek. Az õ neve Kivita hu Zat. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Összeakadsz Li'Lee Lung Kwonnal. Elenios fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csõrében mákrózsát tartó galamb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Egy vidáman csipogó hófehér galamb kíséri. Egy gyerek van vele! Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

Összeakadsz egy fekete hajú, szürke szemû kobudera férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku kesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku ostromteknõs trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy élõholt sullár trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Lord of Nimeron. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. [27 pontot használtál fel, van még 388.]

ek 327 t. energia kisütése: 327
Benyúlsz a zsákodba, és elõveszel egy szögletes követ. Megnyitod tudatod, a kõben lakozó õsi élet elõtt, és lelkeddel kéred, hogy mutassa az utat. Lassan transzba esel, majd egybe fonódsz ezen õsi léttel. A semmibõl lassan köd kezd örvényleni körülötted, és a tejszínû pára elborít, felemel, majd egy pillanat alatt eltûnik, teret engedve egy soha meg nem szokható látványnak. Ezt az élményt szinte nem lehet felfogni, a tökéletes nyugalom érzése jár át, az igazi otthon melege fogad. Eljuthattál a Törpe Õsök Csarnokába, a törpe lét e szent helyére. Az arany és ezüsttelérekkel teli falakat az Õsök remekmûvei díszítik. A földön pedig számtalan kisebb nagyobb drágakõ és ékkõ hever valami csodálatos harmóniában. Megilletõdve rebegsz el egy a lelkedbõl fakadó imát.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(126,3) ryuku gárdisták (#360), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Fairlight oltár, mûvészi porolit (#720),
Chara-din monolitja (#534), Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Silverina (2081. kalandozó), Kivita hu Zat (3424.
kalandozó), Li'Lee Lung Kwon (4337. kalandozó), Lord of Nimeron (5382. kalandozó)
(127,4) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), régészeti
lelõhely (#1208), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), ryuku légiósok (#361), élõholt quwarg (#202), Ryomu
(1246. kalandozó), Had'lámmidvan (3190. kalandozó)
(128,3) Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720),
ryuku légiósok (#361)
(129,4) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 48.
jellempróba, ryuku ostromteknõsök (#362), élõholt quwarg (#202)
(130,3) ryuku légiósok (#361), 22. jellempróba, Elenios rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit
(#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(131,4) vörös rakolits (#356), phua-kúp (#372), oltár, mûvészi porolit (#720)
(132,4) tetememberek (#123), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten
rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), régészeti lelõhely (#1208), Dramezisz (1876. kalandozó), Veres
Ardor (5280. kalandozó)
(133,4) mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(134,3) ryuku légiósok (#361), szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba, mûvészi porolit (#720), oltár
(134,4) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 24. jellempróba
(135,3) Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), mûvészi porolit (#720),
oltár, ryuku gárdisták (#360)

Összefutsz Imaroval. A Törpe Õsök e Hírvivõjének bölcsességét 4 arasznyi, azaz 1 rõfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Sheran eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy ryuku kesztyût, egy ryuku nadrágot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. (-1 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 383.]

lm 1 mozogsz 1
Szomorúan fordítasz hátat a Csarnoknak, mikor kifelé indulsz. Lelkedet mélységes kín járja át, de elfogadod, nem maradhatsz itt. Végig kell járnod a saját Csillagösvényedet. Az Õsök szeretõ, és féltõ sóhaja búcsúztat.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 373.]

h 234 50 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 323.]

h 434 40 használod a 434. tárgyat
Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 315.]

h 434 40 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! [8 pontot használtál fel, van még 307.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 307.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. BP: VP elõvétele: 18
Felszabadítottunk neked 18 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak bal elsõ lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 257.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erõ.) A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fémbontó szójer. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer jobb középsõ lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tûnõdve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levõ bányászcsákány felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 726 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 217.]


tf 1 17 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitõl, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következõ körben tehát 574 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TÖRPE SZELLEMEK ÁLDÁSA (134. TUDATI KÉPESSÉG)
A veterán bányászok számára az értéktelenebb fémek csak teherként foglalják a helyet a ritka kõzetek mellett, mégis található belõlük egy rakatnyi a zsákjukban. Ezek értelmes felhasználásán sokáig töprengtél, de mindhiába. A hasznos (f)elhasználás egyik lehetõsége azonban mostantól elõtted áll! Tudati úton képes vagy kapcsolatba lépni a törpe szellemekkel! Õk azok, akik vigyázzák lépteid, kísérnek utadon, segítenek a harcokban. Ha nagy csatára készülsz, feláldozhatsz nekik fémeket, cserébe félelmetes erõvel, hatalommal fognak megajándékozni. Az áldozat felmutatása az EK 134 <fém> <mennyiség> paranccsal történik, 5 TVP-ért. A <fém> lehet réz, ami 1-el, ón, ami 2-vel, és vasérc, ami 3-al növeli a sebzésedet és támadásodat. Egyszerre több fémet is feláldozhatsz (pl. 3 rezet, vagy 2 vasat), ehhez a <mennyiség> paramétert kell használnod. Az összes növekedés nem haladhatja meg a +6-ot, és +5 ill. +6 növekedés esetén a képesség használata 1 TU pontba is kerül. Az áldozat hatása a forduló végéig tart.

VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerû, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtõzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akirõl úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütõfegyverrel zúzhatod be.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kõkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszõleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedõk is szép summát hajlandók érte fizetni.



KARAKTERLAP
Tiger a Ragadozó, egy szõke, tüsi hajú, zöld szemû törpe férfi vagy. Õszülõ bajszod és hosszú õsz szakállad van. Szakállad 714 mm, vagyis 6 törpe arasz, azaz 1 törpe rõf hosszú. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Csillagösvény Tárnokai (#9160) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

 Erõ:41 (45)  Szint:20  Merészség:5/4 Magasság:121 cm 
 IQ:25  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:26  Védekezés:30  Menekülés:20 % Életkor:56/56 év 
 Egészség:25  Életpont:302/158  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:36 (38)  Varázspont:293/3  Pénz:2602 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/3          
Eddig összesen 1376 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12104 TP-t kaptál. Jelenleg 522460 TP-d van. A következõ szinthez még 77540 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezetõ, fagyelementál, hadroszaurusz. A 228. fordulódban 381 arany került a bankszámládra. 409 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 9   vágófegyverek: 9
  ütõfegyverek: 25   dobófegyverek: * 24   

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9   2. nyomkövetés: 51 (+1)   3. mászás: 7
  4. csapdakészítés: 16   5. csapdaészlelés: 4   6. gyógyítás: 60
  7. titkosírás: 7   8. felderítés: 12   9. szörnyidomítás: 7
  10. teológia: 22   11. taumaturgia: 23   12. szerencsejáték: 1
  13. versengés: 3   14. zene: 7   15. szörnyismeret: 9
  16. zárnyitás: 1   17. vadászat: 10   18. bányászat: 34

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
gyógyítasz 20% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 18 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot , csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot , csak egyszer), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 2 darabot , csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 50 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), púderkövet (#119) (max. 30 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
alpesi tehén (#91), gitonga (#76) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89), sünmedve (#33), piromenyét (#99), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nómenklatúra (#158), törpe (#3), kardfogú fülemüle (#146), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)fürgülés (#92, 22 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> élõholt mágus (#175)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítõ.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1   rájabõr úszógatya (#405)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
5 * bumeráng (#249) 2   csontpálca (#329) 1   ezüstshuriken (#327)
1 * harci kalapács (#174) 30   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 2   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7   mérg. ubuk tüske (#137)
7   mérg. vas dobónyíl (#190) 2 * ryuku buzogány (#696) 1   sallank nyíl (#129)
1   szöges bunkó (#8) 1   szögletes kõ (#17) 12   ubuk dobónyíl (#138)
32   ubuk tüske (#131) 4   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 2   aranygyûrû (#193) 1 + Eldaran karkötõje (#373)
4   ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1   ónix masszavadító (#438) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 4   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
2   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184) 2   fáklya (#36)
2   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
1 + nyílcsapda (#243) 5   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348)
1   súlyzó (#347) 1   szeksztáns (#32) 1   tatu dob (#234)
1   távcsõ (#42)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
5   huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 81]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
10   uzbány csõr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 95]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 37]
2   zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 26   álompor (#396) 10   amniosz (#203)
1   arx formázó minta (#298) 4   aurach fog (#657) 1   cru formázó minta (#300)
1   dorony tüdõ (#212) 9   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712)
6   fõnixtoll (#563) 1   galachmit (#310) 1   gnóm csont (#706)
11   gromak bõr (#268) 2   gyíkfû (#201) 5   gyöngymangó (#135)
3   ilkin érc (#232) 46   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 2   kvazár (#244) 1   lajhár csont (#236)
109   madártoll (#112) 4   magszim bél (#103) 1   mocsári penke (#148)
2   móri gyümölcs (#116) 4   mutáns csont (#331) 2   nektoraf faggyú (#667)
3   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21) 1   párducbõr (#1066)
1   párducszem (#1073) 48   pirkit (#153) 7   púderkõ (#119)
1   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 1   rakolits por (#669)
2   ramit kõ (#226) 6   rézdarab (#70) 3   rinóbõr (#651)
1   rókafarok (#124) 1   sallank karom (#128) 1   sámán erszény (#650)
47   smirglilevél (#29) 34   sünmedve tüske (#14) 3   szárnyas hernyó (#69)
4   szuperkötél (#209) 3   szvó-ektoplazma (#151) 1   tükör (#43)
2   vadász tatu bõr (#15) 21   vasérc (#152)    

Összsúly: 150.26 kgMegterheltség: 125%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 1 kaktusztüske (#114) 3 púderkõ (#119)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bõr (#268) 1 kaja (#2) 3 óndarab (#85)
1 rakolits por (#669) 1 ramit kõ (#226) 1 ryuku buzogány (#696)
2 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(133,45) Imaro (3521. kalandozó), tüskés harci gromakok (#156), fémbontó szójer (#150)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.04.19. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2005.05.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2005.06.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

2005.07.12. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.
* Miután a karakter elfelejtette a vámpirizációt, áldomást, vagy egyéb ilyen jellegû varázslatokat (tegyük fel mert kiáldozott egy istentõl), a folyamatban lévõ varázslatát továbbra is újítgatta a csaták végén. Javítottuk a hibát, ilyenkor a varázslat hatása elmúlik, és nem megújítható.
* 2005. június 14-tõl 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlõdés hónapjai a Túlélõk Földjén. A TF csapat Beholder találkozós TF-ÕV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetõen ebben az idõszakban minden szörny 10%-kal több Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.
* Különválasztottuk az MXTU-t és a tárgyakból kapott MXTU-t. Ennek annyi az általatok érzékelhetõ eredménye, hogy ahol az MXTU változik, mostantól az alappal számolunk (pl. AMT paranccsal történõ MXTU átadáskor a két fél MXTU-ja közötti relációba nem számítanak bele a tárgyakból kapott bónuszok, vagy MXTU TF-elésekor nem a tárgyakkal megnövelt MXTU alapján kell a TVP-t elkölteni). Ez a változás az egyes tevékenységek során kapott TU mennyiségére nincs hatással. A karakterlapon továbbra is a tárgyakkal növelt értéket láthatjátok.
* A tûzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az ellenfél szemszögébõl úgy tûnt, mintha õ lõtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélõk Földje találkozón leadott szörnytervezõ pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk õket, úgyhogy a mai naptól senki sincs biztonságban, már a 220+ elõtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra. Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hû-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak. Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az õsi birodalom neves szörnyeitõl megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Õrzõk ébersége KT képességgel történõ imádkozáskor (illetve más hasonló, KT képességes szörnygeneráláskor sem).
* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor elõbbre való lesz.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.