Shiran 210. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. szept. 13. 15h:23'
EZ A 550. JÁTÉKHETED, 210. FORDULÓD
551. játékheted kezdete: szept. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4900
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 462
Extra forduló: 5 |
|
SHIRAN KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,67] koordinátán. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségbõl.
Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki elõtted. Chara-din híveit látod, ahogy
fejvesztetten menekülnek valami elõl... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak elõre.
A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlõvé, a
mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó
magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bõre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézõen
ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban,
karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az
álom könnyû takarója...
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, õ az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtõl sugárzó arccal borul a
nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy
átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+22 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+1 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
kt 108 6 | elkészíted a 108. tárgyat (6 darabot)
| Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 524.]
le 230 277 266 | leveszed/lerakod a 230. tárgyat a 277. tárgyat a 266. tárgyat
| Leveszed a lánckesztyût.
Leveszed a rejtõköpenyt.
Leveszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 524.]
le 247 225 182 | leveszed/lerakod a 247. tárgyat a 225. tárgyat a 182. tárgyat
| Leveszed a fekete bõrcsizmát.
Elrakod az orgyilkos tõrt.
Elrakod a vashegyû lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 524.]
dd 389 13 34 | eldobod a 389. tárgyat a 13. tárgyat a 34. tárgyat
| Elhajítasz 1 szigonyt. Elhajítasz 1 kõkalapácsot. Elhajítasz 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 524.]
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre
| [182,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így idõben észreveszed a
közeledõ lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a
"legyõzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy sivatagi doareg volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély.
Megnyugodva ugrasz elõ. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban
egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás
közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Franky Lee Johnson, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények
tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Csak
egy bunthar. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod
neki.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel
felnyársalod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2
támadástól 36 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 27
életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj,
ahogy távolodsz legyõzõdtõl. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.)
Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes
kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat,
amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [183,66] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. Utad során felfedezel egy
xantusz-kaktuszt. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A
homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza
alkalmas rejtekhely lesz. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sivatagi
doareg. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek délre.
Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Szörnyen éhezel. (-4 életerõ.) [20 pontot használtál
fel, van még 504.]
sze 156 | elengeded a 156. szörnyet
| Elengeded a tüskés harci gromakot: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot
használtál fel, van még 504.]
m 3 5 7 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra
| [184,67] Bozótos terepre értél. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy korhadt
fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint
meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bûbájlidérc. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol. Remeg minden porcikád az
iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!) Ki nyitott
szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Megpillantasz a
földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Borzalmasan éhes vagy. (-5
életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette
helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy
hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben.
(+66 életerõ.)
(Továbbmész...) [183,68] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt
egy krómkaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Két
tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy
mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol
fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Szörnyen éhezel. (-6 életerõ.) Megvizsgálod a talajt.
Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek
északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [182,67] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Port kavar a távolban egy homokvihar. A sivatagi szél
ellenséges illatokat hozz magával. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett
döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy sivatagi doareg ijesztett meg. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. (ld. enc.) A homok gyanús sercenése
valaki közeledtét jelzi. Csak egy kronokukac. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz.
Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A
kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A
kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Maga az idõ szivárog el (-3 TVP). Nem
akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Az éhségtõl egyre
gyengébb vagy. (-4 életerõ.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok
vezetnek északnyugatra.
Összefutsz Khylltor Xath-tal. Sheran fõpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr övet, egy
rejtõköpenyt, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy õrült varázsló trófea, egy
kultúrmasztodon trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy
vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos.
Csicskása egy élõholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden
semlegesé. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemû, hosszú szakállas troll férfival. Bõre babarózsaszín. Dornodon eljövendõ papja. Egy
denevér szimbólumot és egy obszidián karkötõt visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy kultúrmasztodon
trófea, egy hegyi góliát trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy Lélekmérleg. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötétlelkû,
gonosz teremtmény. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
[70 pontot használtál fel, van még 429.]
Támadó/védekezõ varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
a 266 2636 | átadod a 266. tárgyat a 2636. kalandozónak
| Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár sisakot Khylltor Xath részére. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
aa 230 182 351 | átadod a 230. tárgyat a 182. tárgyat a 351. tárgyat
| Ok, sikeresen átadtál 1 lánckesztyût Khylltor Xath részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyû lándzsát Khylltor Xath részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 tolmokov-koktélt Khylltor Xath részére. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
flh | felt. lõfegyver haszn.
| Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
ffv
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
v 22 161 | elmormolod a 22. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot!
Unkreálod a birtokodban levõ nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 424.]
kf 153 1 | kézbeveszed/felveszed a 153. tárgyat a jobb kezedbe
| A jobb kezedbe veszed a pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
le 1 | leveszed/lerakod az 1. tárgyat
| Már nem õrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
h 1 999 | használod az 1. tárgyat
| Rendben, mostantól, ha nincs deus ex machinád, meghalhatsz, mint bármely más egyszerû halandó. [0 pontot használtál fel,
van még 424.]
aa 1 | átadod az 1. tárgyat
| Ok, sikeresen átadtál 1 deus ex machinát Khylltor Xath részére. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
vi 1 1 30 | viselkedésed: 1 1 30
| Mostantól nagyon félõs vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elõl is elbújsz. Merészségi szinted ettõl kezdve 1. Kedvesen és
barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha
életerõd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
vik 1 | merészség kalandozókra: 1
| Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs kalandozókkal küzdesz meg.
Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
ft 2281 | támadod a 2281. kalandozót
| FT 2281 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 424.]
* 2. BP: | TVP elõvétele: 5 pontért
| Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
[0 pontot használtál fel, van még 424.]
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 421.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak
egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtõl egyre
gyengébb vagy. (-6 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 381.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ah! Micsoda
eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Szörnyen éhezel. (-6 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 341.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon
sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.) [40
pontot használtál fel, van még 301.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d
komolyan megnõjön. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele
számottevõ eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre õrültebb tempóban
táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+68 életerõ.) [80 pontot
használtál fel, van még 221.]
tf 2 21 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
| Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog,
de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Borzalmasan éhes vagy.
(-4 életerõ.) [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal
elalszol.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 351 pontot. A következõ
körben tehát 551 pontot költhetsz el.
BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérõdzõi, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és
növényi élet után. Növényevõ létükre, igen könnyû felbosszantani õket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a
buntharra kiváló minõségû irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a
rugdalódzó, öklelõ, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.
|
BÛBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét
érzed a tarkódon. Nincs erõd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró
ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerû lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységû pofáját a válladra tapasztja,
majd lassan elkezdi szívni belõled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bûbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de
általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bûbájlidérc elvégezte évezredes
munkáját.
|
MORGUD HAGYMATÕ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal
nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót
termelhetsz így ki. A kesernyés ízû Morgud-fokhagyma nem igazán ehetõ, azonban alapvetõ komponense számos
varázsfõzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít
megfelelõ alkalmazás esetén a furcsa gumónak.
|
KARAKTERLAP |
Shiran, egy szõke, hosszú hajú, kék szemû elf férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja vagy. Papi hited: 143. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 210. fordulód.
Erõ: | 36 | | Szint: | 20 | | Merészség: | 1/5 | | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 28 | | Támadás: | 19 | | Agresszió: | 1 | | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 25 | | Védekezés: | 8 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 154/154 év |
Egészség: | 24 | | Életpont: | 298/154 | | Jellem: | jó (459) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 25 | | Varázspont: | 439/413 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 8/4 | | | | | Halhatatlanság: | 1 % | | | |
|
Eddig összesen 1305 szörnyet és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 2 TP-t kaptál. Jelenleg 598068 TP-d van. A következõ szinthez még 1932 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, zoloboo sámán, qwarg rohamosztagos. A 202. fordulódban 595 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 666 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 8/60 | | ökölvívás: | 13/15 | | szúrófegyverek: | 26/75 (+3%) |
vágófegyverek: | 1/0 | | ütõfegyverek: | 10/36 | | lõfegyverek: | 2/39 |
dobófegyverek: | 25/43 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyû lándzsa (#182) (100%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 13/70 (-160%) | | 2. nyomkövetés: | 66/28 (+20%) | | 3. mászás: | 4/74 |
4. csapdakészítés: | 16/33 (+5%) | | 5. csapdaészlelés: | 3/41 | | 6. gyógyítás: | 30/93 (+60%) |
7. titkosírás: | 2/20 | | 8. felderítés: | 21/23 | | 9. szörnyidomítás: | 5/19 |
10. teológia: | 26/76 (+6%) | | 11. taumaturgia: | 22/67 | | 12. szerencsejáték: | 2/6 |
13. harcmûvészetek: | 14/20 | | 14. zene: | 2/56 | | 15. szörnyismeret: | 22/8 |
16. zárnyitás: | 1/25 | | 17. vadászat: | 8/50 | | 18. bányászat: | 9/12 (+16%) |
19. úszás: | 10/53 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 33 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), qwarg rohamosztagost (#242) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
élõholt quwarg (#202), velociraptor (#161) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), varkaudar behemót (#189), õrjáratozó katona (#274), nómenklatúra (#158), bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótûz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
méregsemlegesítés (#14) | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy aranysárkány. |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy elõrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | | rejtõköpeny (#277) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | cápaölõ tõr (#480) | 6 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkés (#6) |
1 | | orgyilkos tõr (#225) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | arany karperec (#194) | 2 | | aranygyûrû (#193) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
7 | + | aranypikkely (#415) | 3 | | aranytû (#272) | 1 | | bronzkulcs (#76) |
1 | | csontkulcs (#74) | 1 | | dobóháló (#221) | 1 | | ezüst kulcs (#184) |
4 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) |
1 | | kis vaskulcs (#40) | 2 | | kötél (#92) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) |
2 | | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | varázskõ (#305) | 1 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 9] |
9 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 45] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8] |
3 | | zöld üveg (#82) | [bennük 33 csepp ragasztó (#83), fér még: 27] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
4 | | álompor (#396) | 1 | | dorony tüdõ (#212) | 2 | | ezüstdarab (#326) |
4 | | fekete gyöngy (#99) | 3 | | kaktusztüske (#114) | 2 | | kazmár gyökér (#205) |
1 | | kõszem (#304) | 6 | | madártoll (#112) | 2 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
3 | | moa üveggömb (#383) | 2 | | óndarab (#85) | 15 | * | pirkit (#153) |
2 | | púderkõ (#119) | 1 | | szárnyas hernyó (#69) | 7 | | vasérc (#152) |
|
Összsúly: 17.70 kg | Megterheltség: 21% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | deus ex machina (#1) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kvazár sisak (#266) | 1 | | lánckesztyû (#230) |
1 | | nagy vaspajzs (#161) | 1 | | szigony (#389) | 1 | | tolmokov-koktél (#351) |
1 | | vashegyû lándzsa (#182) | 4 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
14 | | pirkit (#153) | 7 | | vasérc (#152) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(182,66) sivatagi doareg (#240), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), bunthar (#396)
(182,67) sivatagi doareg (#240), morgud hagymatõ (#402, belõle készíthetõ: #403), kronokukac (#285), Khylltor Xath
(2636. kalandozó), egy troll férfi
(183,66) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), sivatagi doareg (#240), tüskés harci gromak (#156)
(183,68) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 31.
jellempróba, érclelõhely
(184,67) bûbájlidérc (#761), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), Sheran oltár
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az
egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet
jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak
visszajelzés nem volt. Javítottuk.
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Shiran 210. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | hamupók (#40) | | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kõevõ (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | spagulár (#82) | | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | | óriás griff (#105) | griffõniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaõr (#133) | palotaõr (#134) | | élõholt mirg (#135) | sötét fõgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | szõrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynõ (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejû troll (#163) | jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | | borzalmas varkaudar (#166) | orgoró (#170) | óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | | dögkeselyû (#174) | élõholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | Zinthurg (#180) | | gnóm szolgáló (#181) | ezoterikus mardel (#184) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | varkaudar behemót (#189) | | varkaudar bajnok (#190) | trosnyogó szakóca (#192) | vércápa (#193) | hínárevõ piranha (#194) | opati polip (#195) | | elektromos angolna (#196) | moszatrája (#198) | mélység fattya (#199) | quwarg harcos (#201) | élõholt quwarg (#202) | | kacagó szépia (#206) | diuretikus kráken (#207) | quwarg nagymester (#214) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | | kultúrmasztodon (#227) | zoloboo sámán (#230) | woorgard (#231) | ekharion (#232) | adószedõ (#234) | | Raia szent lovagja (#239) | sivatagi doareg (#240) | vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) | | kputtyintó csalán (#247) | õrült varázsló (#255) | õrjáratozó katona (#274) | õsdentor (#282) | kronokukac (#285) | | kronotapír (#286) | bunthar (#396) | bûbájlidérc (#761) | ekharion bébi (#768) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbõr (#41) | | távcsõ (#42) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | | szöges bõrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | | evaporõr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | virág szimbólum (#143) | | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | grok-képzõdmény (#149) | | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötõ (#158) | kis vaspajzs (#159) | | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függõ (#162) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | vashegyû nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | | grifftojás (#179) | ezüst gyûrû (#180) | vashegyû lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | | nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | | aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | aranygyûrû (#193) | arany karperec (#194) | trófea nyaklánc (#196) | | igazgy. fülbevaló (#197) | karbin plazma (#199) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fûszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdõ (#212) | | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) | fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | | smaragd védõgyûrû (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tõr (#225) | ramit kõ (#226) | helytartói jogar (#228) | | lánckesztyû (#230) | acélpengõke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | dorony duda (#235) | | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) | pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | | nagy aranykulcs (#246) | fekete bõrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | | szent kehely (#257) | szopókõ (#259) | isteni könnycsepp (#260) | friss csatamezõ (#262) | õsi csatamezõ (#263) | | kvazár sisak (#266) | gromak bõr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | aranytû (#272) | | ametiszt medál (#275) | sárga erõöv (#276) | rejtõköpeny (#277) | Szent Kulacs (#285) | kõszem (#304) | | varázskõ (#305) | réz papi karkötõ (#307) | ezüst papi karkötõ (#308) | arany papi karkötõ (#309) | galachmit (#310) | | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | ezüsttõr (#322) | ezüsthegyû nyíl (#323) | ezüsthegyû lándzsa (#324) | | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) | | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) | tolmokov-koktél (#351) | | Tguarkhan-csapda (#356) | quwarg boly (#359) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | moa smaragd (#377) | | moa üveggömb (#383) | szigony (#389) | halcsont (#390) | polip szívóka (#391) | szent tölgyfa (#393) | | kõtorony (#394) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | kristálypalota (#401) | morgud hagymatõ (#402) | | fokhagyma (#403) | rájabõr (#404) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | | kígyóbõr öv (#410) | királyi emlékmû (#411) | aranypikkely (#415) | szívkeresõ (#423) | Thargodan csatamezõ (#432) | | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | cápaölõ tõr (#480) | sörsátor (#486) | | elefántcsont torony (#490) | kihívás tornya (#502) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | mûvészi porolit (#720) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
USZ TVP TVP úszás
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|