Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A furfang temploma
Küldd el képeslapként!
Itt-ott elszórva találni még néhány elhagyatott építményt, melyről nem tudni kik és mikor építették. A furfang temploma pont ilyen, bár vannak rajta ajtók és ablakok, a belsejébe jutni még soha senkinek nem sikerült.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 13:33:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Shiran 210. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 13. 15h:23'
EZ A 550. JÁTÉKHETED, 210. FORDULÓD
551. játékheted kezdete: szept. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4900
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 462
Extra forduló: 5

SHIRAN KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,67] koordinátán. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségbõl. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki elõtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elõl... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak elõre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlõvé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bõre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézõen ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyû takarója...

Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, õ az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtõl sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+22 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+1 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).


kt 108 6 elkészíted a 108. tárgyat (6 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

le 230 277 266 leveszed/lerakod a 230. tárgyat a 277. tárgyat a 266. tárgyat
Leveszed a lánckesztyût. Leveszed a rejtõköpenyt. Leveszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

le 247 225 182 leveszed/lerakod a 247. tárgyat a 225. tárgyat a 182. tárgyat
Leveszed a fekete bõrcsizmát. Elrakod az orgyilkos tõrt. Elrakod a vashegyû lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

dd 389 13 34 eldobod a 389. tárgyat a 13. tárgyat a 34. tárgyat
Elhajítasz 1 szigonyt. Elhajítasz 1 kõkalapácsot. Elhajítasz 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[182,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így idõben észreveszed a közeledõ lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy sivatagi doareg volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Franky Lee Johnson, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Csak egy bunthar. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [183,66] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sivatagi doareg. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Szörnyen éhezel. (-4 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 504.]

sze 156 elengeded a 156. szörnyet
Elengeded a tüskés harci gromakot: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 504.]

m 3 5 7 mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra
[184,67] Bozótos terepre értél. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bûbájlidérc. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+66 életerõ.)

(Továbbmész...) [183,68] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy krómkaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Szörnyen éhezel. (-6 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,67] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Port kavar a távolban egy homokvihar. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy sivatagi doareg ijesztett meg. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. (ld. enc.) A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy kronokukac. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Maga az idõ szivárog el (-3 TVP). Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-4 életerõ.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Összefutsz Khylltor Xath-tal. Sheran fõpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr övet, egy rejtõköpenyt, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy õrült varázsló trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Csicskása egy élõholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Köszöntitek egymást, aztán tovább. Összeakadsz egy kopasz, piros szemû, hosszú szakállas troll férfival. Bõre babarózsaszín. Dornodon eljövendõ papja. Egy denevér szimbólumot és egy obszidián karkötõt visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy kultúrmasztodon trófea, egy hegyi góliát trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy Lélekmérleg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötétlelkû, gonosz teremtmény. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz. [70 pontot használtál fel, van még 429.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekezõ varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

a 266 2636 átadod a 266. tárgyat a 2636. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár sisakot Khylltor Xath részére. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

aa 230 182 351 átadod a 230. tárgyat a 182. tárgyat a 351. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 lánckesztyût Khylltor Xath részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyû lándzsát Khylltor Xath részére. Ok, sikeresen átadtál 1 tolmokov-koktélt Khylltor Xath részére. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

flh felt. lõfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 429.]
ffv Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

kf 153 1 kézbeveszed/felveszed a 153. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

le 1 leveszed/lerakod az 1. tárgyat
Már nem õrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

h 1 999 használod az 1. tárgyat
Rendben, mostantól, ha nincs deus ex machinád, meghalhatsz, mint bármely más egyszerû halandó. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

aa 1 átadod az 1. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 deus ex machinát Khylltor Xath részére. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

vi 1 1 30 viselkedésed: 1 1 30
Mostantól nagyon félõs vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elõl is elbújsz. Merészségi szinted ettõl kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerõd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

vik 1 merészség kalandozókra: 1
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

ft 2281 támadod a 2281. kalandozót
FT 2281 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 424.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 2. BP: TVP elõvétele: 5 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 424.] [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 421.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-6 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 381.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Szörnyen éhezel. (-6 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 341.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 301.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevõ eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre õrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+68 életerõ.) [80 pontot használtál fel, van még 221.]


tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerõ.) [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 351 pontot. A következõ körben tehát 551 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérõdzõi, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevõ létükre, igen könnyû felbosszantani õket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minõségû irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelõ, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

BÛBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erõd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerû lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységû pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belõled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bûbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bûbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.

MORGUD HAGYMATÕ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízû Morgud-fokhagyma nem igazán ehetõ, azonban alapvetõ komponense számos varázsfõzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelõ alkalmazás esetén a furcsa gumónak.



KARAKTERLAP
Shiran, egy szõke, hosszú hajú, kék szemû elf férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja vagy. Papi hited: 143. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 210. fordulód.

 Erõ:36  Szint:20  Merészség:1/5 Magasság:161 cm 
 IQ:28  Támadás:19  Agresszió:1 Testsúly:57 kg 
 Ügyesség:25  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:154/154 év 
 Egészség:24  Életpont:298/154  Jellem: jó (459) Tul. pont:
 Szerencse:25  Varázspont:439/413  Pénz:0 arany Kép. pont:14 
 Tudatpont:8/4      Halhatatlanság:1 %    
Eddig összesen 1305 szörnyet és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 2 TP-t kaptál. Jelenleg 598068 TP-d van. A következõ szinthez még 1932 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, zoloboo sámán, qwarg rohamosztagos. A 202. fordulódban 595 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 666 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/60   ökölvívás: 13/15   szúrófegyverek:26/75 (+3%)
  vágófegyverek: 1/0   ütõfegyverek: 10/36   lõfegyverek:2/39
  dobófegyverek: 25/43       

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyû lándzsa (#182) (100%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13/70 (-160%)   2. nyomkövetés: 66/28 (+20%)   3. mászás:4/74
  4. csapdakészítés: 16/33 (+5%)   5. csapdaészlelés: 3/41   6. gyógyítás:30/93 (+60%)
  7. titkosírás: 2/20   8. felderítés: 21/23   9. szörnyidomítás:5/19
  10. teológia: 26/76 (+6%)   11. taumaturgia: 22/67   12. szerencsejáték:2/6
  13. harcmûvészetek: 14/20   14. zene: 2/56   15. szörnyismeret:22/8
  16. zárnyitás: 1/25   17. vadászat: 8/50   18. bányászat:9/12 (+16%)
  19. úszás: 10/53       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 33 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), qwarg rohamosztagost (#242) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
élõholt quwarg (#202), velociraptor (#161) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), varkaudar behemót (#189), õrjáratozó katona (#274), nómenklatúra (#158), bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)   

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy elõrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   fekete bõrcsizma (#247) 1   mászókarom (#78) 1   rejtõköpeny (#277)
Fegyverek és lövedékek
1   cápaölõ tõr (#480) 6   kerek kõ (#19) 1   kõkés (#6)
1   orgyilkos tõr (#225)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany karperec (#194) 2   aranygyûrû (#193) 1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
7 + aranypikkely (#415) 3   aranytû (#272) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184)
4   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 2 + hebrencs csapda (#147)
1   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92) 1   nagy aranykulcs (#246)
2   nagy bronzkulcs (#185) 1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
1   varázskõ (#305) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 9]
9   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
3   zöld üveg (#82) [bennük 33 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) 1   dorony tüdõ (#212) 2   ezüstdarab (#326)
4   fekete gyöngy (#99) 3   kaktusztüske (#114) 2   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 6   madártoll (#112) 2   manifeszt.nyúlvány (#214)
3   moa üveggömb (#383) 2   óndarab (#85) 15 * pirkit (#153)
2   púderkõ (#119) 1   szárnyas hernyó (#69) 7   vasérc (#152)

Összsúly: 17.70 kgMegterheltség: 21%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ásó (#34) 1 deus ex machina (#1)
1 kõkalapács (#13) 1 kvazár sisak (#266) 1 lánckesztyû (#230)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 szigony (#389) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 vashegyû lándzsa (#182) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 pirkit (#153) 7 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(182,66) sivatagi doareg (#240), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), bunthar (#396)
(182,67) sivatagi doareg (#240), morgud hagymatõ (#402, belõle készíthetõ: #403), kronokukac (#285), Khylltor Xath
(2636. kalandozó), egy troll férfi
(183,66) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), sivatagi doareg (#240), tüskés harci gromak (#156)
(183,68) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 31.
jellempróba, érclelõhely
(184,67) bûbájlidérc (#761), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), Sheran oltár

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Shiran 210. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kõevõ (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffõniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134)
élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevõ piranha (#194) opati polip (#195)
elektromos angolna (#196) moszatrája (#198) mélység fattya (#199) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) quwarg nagymester (#214) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
kultúrmasztodon (#227) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232) adószedõ (#234)
Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243)
kputtyintó csalán (#247) õrült varázsló (#255) õrjáratozó katona (#274) õsdentor (#282) kronokukac (#285)
kronotapír (#286) bunthar (#396) bûbájlidérc (#761) ekharion bébi (#768)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporõr háj (#105) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) virág szimbólum (#143)
két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képzõdmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170)
nekrofun (#173) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178)
grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194) trófea nyaklánc (#196)
igazgy. fülbevaló (#197) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdõ (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228)
lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) dorony duda (#235)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240)
nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) templom (#256)
szent kehely (#257) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263)
kvazár sisak (#266) gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) aranytû (#272)
ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276) rejtõköpeny (#277) Szent Kulacs (#285) kõszem (#304)
varázskõ (#305) réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) arany papi karkötõ (#309) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüsthegyû lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351)
Tguarkhan-csapda (#356) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377)
moa üveggömb (#383) szigony (#389) halcsont (#390) polip szívóka (#391) szent tölgyfa (#393)
kõtorony (#394) álomvirág (#395) álompor (#396) kristálypalota (#401) morgud hagymatõ (#402)
fokhagyma (#403) rájabõr (#404) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408)
kígyóbõr öv (#410) királyi emlékmû (#411) aranypikkely (#415) szívkeresõ (#423) Thargodan csatamezõ (#432)
Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439) cápaölõ tõr (#480) sörsátor (#486)
elefántcsont torony (#490) kihívás tornya (#502) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) mûvészi porolit (#720)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
USZ  TVP                            TVP  úszás                                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.