Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
T. Vlagyimir
Küldd el képeslapként!
Toborzásgátló Vlagyimir a Túlélők Földjének leghíresebb kalandozója, ki elsőként járta be az Esthar Császárság elhagyatott vidékeit, más létsíkokat, és neve legenda mára már. Ki tudja, most éppen milyen eddig más kalandozó által nem látott tájakon jár?!
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 07:32:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Csacsogó Csermely 56. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 15. 14h:51'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: aug. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4692
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 619
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 9

CSACSOGÓ CSERMELY KALANDJAI


59 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,101] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 6. napján találkozol egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Tharr tanítványa. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy sarki óriásteknõs trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Alkony. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 7. napon összefutsz Szürkével. Raia eljövendõ papja. Egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezetõ trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Alapvetõen jólelkû vagy, ezért mutatsz néhány lõfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 10. napon összeakadsz Vörös Szonjával. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendõ papja. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy miksziszi húsgólem trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Érzékeled auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülû barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 10. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemû alakváltó nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Õ Don Marquez felesége! Elenios felszentelt papja. Egy bíbor erõövet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. topázát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó barátposzáta kíséri. Auráját érzékelve máris tudod, õ is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Csillagpermet. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülû barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+2 jóság.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 12. napon újból találkozol Csillagpermettel. Mentális auráját felismered, õ is a jó oldalhoz tartozik. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 12. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, copfos hajú, szürke szemû törpe férfi. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bõre bronzként csillog. Chara-din nagyhatalmú fõpapja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy ryuku karvédõt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított kõtipró. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 17. napon találkozol Tormentor Rex-szel. Raia fõpapja. Egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy ryuku karvédõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított trikornis. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 19. napon ismét összeakadsz Tormentor Rex-szel. Érzékeled auráját: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.) Valószínûleg ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 21. napon ismét találkozol Tormentor Rex-szel. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Alapvetõen jólelkû vagy, ezért mutatsz néhány lõfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 28. napon ismét találkozol Csillagpermettel. Tisztán érzed auráját: õ is a jó oldalhoz tartozik. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+2 jóság.) Köszöntitek egymást, aztán tovább. Csillagpermet, amikor összefutottatok, adott neked 50 kaktusztüskét. Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, õ az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtõl sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+25 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+33 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). Sokat keresgéltél, hátha találsz egy uzbány fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag fõtt ételt támad kedved fõzni. Profi módra készíted el. Az elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy idõre minden éhségedet elmulasztotta. 112 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 196.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 4. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy sörényes ubuk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 319 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 166.]

* 5. KP: leveszed/lerakod az 1. tárgyat
Már nem õrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 166.]


ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 2263 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 146.]
tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

kf 516 2 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

t 89 támadod a 89. szörnyet
FT 89 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

tf 3 5 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[106,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerbõl. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledõ khór darázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a khór darázs szõrös torát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a khór darázs testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Elõtted csörgedezik egy kis patak, amely keletrõl folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgõs, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belõle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1540 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed õt, és az általa mutatott sátorba lépsz. - Elõször megtudjuk mennyire vagy erõs - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverõ súlyzóra mutat. Egyértelmû a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erõs emberre méretezték. Jöhet a következõ akadály... A következõ próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebbõl egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, elõfordul, hogy le kell bontanod már meglévõ részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglõrködésbõl. Nem egy könnyû feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, idõnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idõ leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelzõ homokszemek... A következõ próba rendkívül ötletes. Feldobott a tenyeredbe nyomott követ, majd nekiesel az odakészített söröskorsónak. Nagyokat kortyolva nyeled az édes tartalmát, míg a kõ nagyot nem koppan a földön. Sajnos a korsó ekkor még félig van, ezek szerint vesztettél. 224 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstõl mérgesen továbbindulsz. A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépõkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építõje milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezetõ útra is könnyedén rábukkansz. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következõ gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelõdik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 224 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi: - Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összefutsz Nyárizápor. Õ Jókorjött Esõ felesége! Elenios hittérítõje. Egy csontamulettet, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ritualista övet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy csontkést tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy vörösbegy piheg a vállán. Érzékeled auráját: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Elenios fõpapja. Egy aranygyûrût, egy aranyláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szürke bõrkesztyût és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy ekharion bébi trófea, egy halálosztó kain trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár! Egy aranylille repked körülötte. Érzékeled auráját: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az õ neve Arlen Nevar. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 35 tüskét. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 acéltût. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [107,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Kis híján megbotlasz egy földön fekvõ részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétõl. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar bajnok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar bajnok bal vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 15 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 64 életpontot! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nysferatu. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Találsz egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összeakadsz egy fekete hajú, piros szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr kesztyût, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy jégzabáló trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Kérdõn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon mirõl sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltûnnek az ellenkezõ irányban. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledõ varkaudar bajnok nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy melletted levõ bokor indái megnyúlnak, megnõnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erõvel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyûjtve, az agykérgedet védetté teszed a külsõ beavatkozással szemben. A következõ pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltûnik! Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Alig pörkölõdsz. 15 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ragyás burástya trófeát, és kiszedsz egy varkaudar bajnok trófeát. 1105 tapasztalati pontot kaptál. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 67 életpontot! Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Apa Tifusz vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [95 pontot használtál fel, van még 46.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[106,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy varkaudar íjász közeledik feléd! A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,99] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász varkaudar. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 407 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tûnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar mágus. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Ellenfeled energiatüskék varázslatot lõ rád. 4 életpontot vesztettél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar mágus testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetõvé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl láng csap feléd. Alig pörkölõdsz. 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 227 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 16.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 341 tapasztalati pontot kaptál. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívõi építették. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 2 2 követed a 2. fajúakat 2 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 3 3 követed a 3. fajúakat 3 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 4 4 követed a 4. fajúakat 4 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 5 5 követed az 5. fajúakat 5 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 6 6 követed a 6. fajúakat 6 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 7 7 követed a 7. fajúakat 7 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 8 8 követed a 8. fajúakat 8 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 9 8 követed a 9. fajúakat 8 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 8 7 követed a 8. fajúakat 7 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: követed a 6. fajúakat 2 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: követed a 3. fajúakat 2 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (õrzöd)
Nagyon õrzöd a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még -3.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a garokk. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következõ körben tehát 191 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Csacsogó Csermely, egy copfos ezüsthajú, kék szemû elf nõ vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 56. fordulód.

 Erõ:16 (17)  Szint:14  Merészség:5/2 Magasság:158 cm 
 IQ:22  Támadás:14  Agresszió:3 Testsúly:42 kg 
 Ügyesség:21  Védekezés:21  Menekülés:30 % Életkor:2/2 év 
 Egészség:18  Életpont:179/83  Jellem: jó (94) Tul. pont:
 Szerencse:25  Varázspont:173/0  Pénz:319 arany Kép. pont:
 Tudatpont:15/2   Pszi pont:7/4      EFejl:
Eddig összesen 228 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2959 TP-t kaptál. Jelenleg 57817 TP-d van. A következõ szinthez még 17183 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, kérõdzõ etra, varkaudar bajnok. A 21. fordulódban 60 arany került a bankszámládra. 91 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 4/88 (+8%)   szúrófegyverek: 1/0   vágófegyverek:15/46 (+19%)
  ütõfegyverek: 1/0   lõfegyverek: 17/28 (+28%)   

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2/74   2. nyomkövetés: 33/57 (+95%)   3. mászás:2/99
  4. csapdakészítés: 8/38 (+5%)   5. gyógyítás: 8/20   6. felderítés:1/0
  7. szörnyidomítás: 3/64   8. taumaturgia: 11/55 (+8%)   9. szerencsejáték:1/0
  10. versengés: 3/95 (+16%)   11. harcmûvészetek: 4/0   12. zene:1/76 (+6%)
  13. szörnyismeret: 5/34 (+18%)   14. pszi: 1/90   15. zárnyitás:1/15
  16. vadászat: 4/22 (+10%)   17. bányászat: 2/0   18. fõzés:5/90 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 45% életpont alatt [ tudati vitalizációval]
gyógyítasz 43% életerõ alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 40 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), acéltût (#334) (max. 5 darabot )
elfogod goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) 
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> alpesi tehén (#91)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * láncing (#222) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * tankány karom (#237) 1 * tünde tegez (#1263) 2 * varkaudar csizma (#317)
2 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   fúvócsõ (#20) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1 * mandibulakasza (#127) 2   orgyilkos tõr (#225) 1   rövid kard (#171)
1 * tünde íj (#553) 16   tünde nyíl (#554) 28   tüske (#22)
29   ubuk tüske (#131) 1 * varkaudar szablya (#516)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * Eldaran karkötõje (#373) 1 * obszidián karkötõ (#229)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
5   acéltû (#334) 4 + aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272)
1 + deus ex machina (#1) 3   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 9   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
9   huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 101]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
1   zöld üveg (#82) [benne 1 csepp ragasztó (#83), fér még: 19]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 6   álompor (#396) 4   evaporõr háj (#105)
6   fõnixtoll (#563) 14   gyöngymangó (#135) 8   halcsont (#390)
1   hebrencs állkapocs (#130) 51   kaktusztüske (#114) 5   kék orchidea (#68)
2   lajhár csont (#236) 87   madártoll (#112) 1   mákrózsa virág (#56)
1   móri gyümölcs (#116) 1   ormánygõte csont (#21) 8   pirkit (#153)
1   purifikátor háj (#269) 6   sallank karom (#128) 8   smirglilevél (#29)
2   varkaudar csont (#1113)        

Összsúly: 44.67 kgMegterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 kaktusztüske (#114)
1 madártoll (#112) 1 móri gyümölcs (#116) 1 rákfatty váladék (#333)
3 tünde nyíl (#554)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 15 tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csõr (#169)        



E körben tett lépéseid térképe

(103,100) uzbányok (#102), patak, Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, Leah oltár
(104,100) varkaudar mágus (#128), tavacska, Chara-din rúnaköve, oltár
(105,99) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 35. jellempróba, vadász varkaudar (#108)
(105,101) sörényes ubukok (#89)
(106,98) oltár, 42. jellempróba, varkaudar íjász (#687)
(106,100) khór darázs (#348), patak, 40. jellempróba, oltár, Nyárizápor (2290. kalandozó), Arlen Nevar (5139. kalandozó)
(107,98) varkaudar bajnok (#190), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395,
belõle készíthetõ: #396), 28. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(107,99) varkaudar bajnok (#190), márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), szent liget (#439), Fairlight oltár, szent
tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), egy alakváltó férfi

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Különválasztottuk az MXTU-t és a tárgyakból kapott MXTU-t. Ennek annyi az általatok érzékelhetõ eredménye, hogy ahol az MXTU változik, mostantól az alappal számolunk (pl. AMT paranccsal történõ MXTU átadáskor a két fél MXTU-ja közötti relációba nem számítanak bele a tárgyakból kapott bónuszok, vagy MXTU TF-elésekor nem a tárgyakkal megnövelt MXTU alapján kell a TVP-t elkölteni). Ez a változás az egyes tevékenységek során kapott TU mennyiségére nincs hatással. A karakterlapon továbbra is a tárgyakkal növelt értéket láthatjátok.
* A tûzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az ellenfél szemszögébõl úgy tûnt, mintha õ lõtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélõk Földje találkozón leadott szörnytervezõ pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk õket, úgyhogy a mai naptól senki sincs biztonságban, már a 220+ elõtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra. Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hû-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak. Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az õsi birodalom neves szörnyeitõl megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Õrzõk ébersége KT képességgel történõ imádkozáskor (illetve más hasonló, KT képességes szörnygeneráláskor sem).
* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor elõbbre való lesz. * Amennyiben a Trikornis Futárszolgálatnál egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (ami elfolyna, ha a tartót elküldted), automatikusan feladod a folyadékot is a postával. A folyadék feladásának költsége külön számolódik, a szabályoknak megfelelõen (csupán a 10 arany felárat nem kell kifizetni, hiszen a Futárszolgálat a saját tartódban szállítja az árut). Amennyiben nincs pénzed az ilyen folyadék átküldését finanszírozni, az el fog veszni.
* Ha a karakter nem ad enni a befogott szörnyeinek, elsõ körben "éhes", második-harmadik körben "nagyon éhezik", negyedik körben "éhhalál küszöbén van" jelzés láthat mellettük a karakterlapon. (Eddig az "éhes" jelzés volt kétszer.) Ha egy szörny nagyon éhezik, tulajdonosa (és a többi befogott szörny) már kezdhet aggódni.
* A térképezõ programok, és a könnyebb követhetõség kedvéért a szekérkaravánokról mostantól a térképadatok között is írjuk, merre tartanak.
* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.