Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az abszolút jóság
Küldd el képeslapként!
Az abszolút jóság eléréséhez tiszta lélek mellett mérhetetlenül sok erőfeszítésre, na meg szerénységre van szükség.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 13:00:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Alattomos Pete 244. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 23. 9h:42'
EZ A 481. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
482. játékheted kezdete: aug. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4426
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2772
Extra forduló: 17

ALATTOMOS PETE KALANDJAI


47 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,80] koordinátán. Fafejû a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 3592. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejû a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: A KT taglétszáma jelenleg 37, de van, aki még nem lépett be. Még 23 tagot tudunk felvenni. A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú õsz hajú, piros szemû mutáns nõvel. Elenios hittérítõje. Egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erõövet és egy zafír medalliont visel. Ruházatát egy rõtmanó berzerker trófea, egy sötét gnóm trófea és egy pattanóböde trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy tûzfõnix a hátasa. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Az 1. napon összefutsz Sytix-szel. Chara-din nagyhatalmú fõpapja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy ryuku karvédõt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy kõtipró a hátasa. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. Az 1. napon összeakadsz egy tüsi aranyhajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre sárga. Tharr hûséges követõje. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. topázát, egy rinóbõr övet, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Az 1. napon összefutsz Benedittával. Elenios bíborosa. Egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 4. napon összefutsz Petrimonddal. Raia bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy epokitféreg trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. A 4. napon összeakadsz egy fekete hajú, barna szemû ember férfival. Bõre bronzként csillog. Egy lant van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy vassisakot visel. Ruházatát egy élõholt mágus trófea, egy purifikátor trófea és egy kétfejû troll trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. A 4. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemû kobudera nõvel. A bõre kreolszínû. Elenios ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy sötét fõgnóm trófea, egy sötét gnóm trófea és egy ragyás burástya trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Hátasállata egy spagulár! Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. Az 5. napon találkozol egy ezüsthajú, piros szemû, kecskeszakállas gnóm férfival. Bõre mélykék színû. Õ Fekete Lótusz férje! Leah ministránsa. Egy fekete bõrcsizmát, egy jegygyûrût, egy kígyóbõr kesztyût, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy nodonrod kitûzõt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy pordémon trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy kardfogú fülemüle trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Az 5. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. A nála lévõ tárgyak közül feltûnik számodra egy gyönyörûen feldíszített furulya. Õ Kripta Gitta férje! Raia eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy elit csatavértet, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy törpe kovács trófea, egy bunthar trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Persze nem lát téged. Az 5. napon összeakadsz Lara Crofttal. Tharr eljövendõ papja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+150 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sötét gnóm fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig pörkölõdsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [7 pontot használtál fel, van még 577.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 3. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a jellemrejtés varázslatot! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]


ve 107 3 megveszed a 107. tárgyat 3
Vásároltál 3 rövid íjat. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [100,61] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy kardszárnyú pocok. Ettõl nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a kardszárnyú pocok farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 216 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [18 pontot használtál fel, van még 544.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(100,61) kardszárnyú pocok (#152), oltár, vaskohó (#155), érclelõhely

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Õsi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy házat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 2900 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálhozó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Harci kalapáccsal többször eltalálod a halálhozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálhozó testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Harci kalapáccsal meghorzsolod a halálhozó bõrszárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 1645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+141 életerõ.) Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielõtt bármit is mondhatnál. Amikor a rókafarok a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja: - Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következõ dolgok legyenek nálad: 7 szopókõ, 6 fekete gyöngy, 1 súlyzó, 6 acélpengõke, 1 raptor szablya. Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtetõ kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképû alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül ellenfeledrõl, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Sötét halál, 1 Vérfürdetõ magszim, 1 Illúziópalota, 1 Kaszabolósáska, 1 A bajnok manifesztációja. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 483 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 60 aranyat legközelebb visszanyered tõle. Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). Találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemû, körszakállas ember férfival. Fekete a bõre. Leah kisebb papja. Egy bíbor erõövet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.tûzopálját és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy quwarg királynõ trófea, egy mocsári ácsorgó trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, õ is gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Boriasz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [-50 varázspont.] [80 pontot használtál fel, van még 464.]

fa 107 4974 3 feladod a 107. tárgyat a 4974. kalandozónak (3 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Arisztotelész részére szánod. Átadsz 3 rövid íjat. Ennek elküldése 29 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 461.]

fa 270 5041 1 feladod a 270. tárgyat az 5041. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Firandias Ellashar részére szánod. Átadsz 1 gromak páncélt. Ennek elküldése 31 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 458.]

fa 34 5041 1 feladod a 34. tárgyat az 5041. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Firandias Ellashar részére szánod. Átadsz 1 ásót. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 455.]

fa 82 5472 9 feladod a 82. tárgyat az 5472. kalandozónak (9 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Combat Cica részére szánod. Átadsz 9 zöld üveget. Ennek elküldése 33 arany lesz. Mielõtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idõ múlva visszaadja a küldeményt, mivel a címzett kalandozó tartózkodási helye teljesen ismeretlen. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még 452.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 272 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 432.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [100,61] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 216 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót.

(Továbbmész...) [101,61] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din híveié. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,61] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 372.]

szk 360 361 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 372.]


* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 367.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 191 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Harci kalapáccsal többször eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Harci kalapáccsal meghorzsolod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+92 életerõ.) [80 pontot használtál fel, van még 287.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 247.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 207.]


tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 210 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerõ) A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következõ körben tehát 585 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Alattomos Pete, egy kopasz, félszemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon hittérítõje vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: õr (90). Ez a 244. fordulód.

 Erõ:28 (31)  Szint:21  Merészség:6/5 Magasság:104 cm 
 IQ:39 (45)  Támadás:20  Agresszió:5 Testsúly:36 kg 
 Ügyesség:29 (32)  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:31/31 év 
 Egészség:28 (32)  Életpont:339/247  Jellem: gonosz (208) Tul. pont:
 Szerencse:28 (30)  Varázspont:387/12  Pénz:829 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0         EFejl:17 
Eddig összesen 1308 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5496 TP-t kaptál. Jelenleg 625041 TP-d van. A következõ szinthez még 174959 TP szükséges. Trófeáid: lábascet, sarki óriásteknõs, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
  vágófegyverek: 19   ütõfegyverek: 26   lõfegyverek: 11
  dobófegyverek: 23       

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (100%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 27   2. nyomkövetés: 59   3. lopás: 39
  4. mászás: 9   5. csapdakészítés: 17   6. csapdaészlelés: 23
  7. gyógyítás: 68   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 13
  10. szörnyidomítás: 7   11. teológia: 12   12. taumaturgia: 28
  13. szerencsejáték: 5   14. versengés: 8   15. zene: 4
  16. szörnyismeret: 20   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 12
  19. bányászat: 8       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
lopsz az elfektõl (2) bármit, a törpéktõl (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a kobuderáktól (8) manifeszt.nyúlványt (#214)
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 1 darabot , csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
alpesi tehén (#91) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)tolvajszem (#2, 8 VP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)sötét halál (#45, 18 VP)
puha ütés (#60, 18 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)jellemrejtés (#23)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhõ (#37), lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nõk (#999)
sötét halál (#45) >> jók (#990)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban.
3.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!

HÕSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: elsõ hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 2   mászókarom (#78) 1   rézsisak (#72)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * szirén köpenye (#820) 1 * szürke bõrkesztyû (#271)
$1 * vassisak ($160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   csontszablya (#64) 1   ezüstkard (#325)
1 * harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 * ryuku buzogány (#696) 1   szöges bunkó (#8) 1   szögletes kõ (#17)
15   ubuk tüske (#131) 1   varkaudar szablya (#516)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140) 1   ezüst karkötõ (#158) 3   halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * jegygyûrû (#736) 1 * korinthai talizmán (#814)
1   obszidián függõ (#195) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 2   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
2   bronzkulcs (#76) 3 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184)
5   fáklya (#36) 1   fiatalság itala (#473) 1   furulya (#233)
4   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163) 1   kis aranykulcs (#240)
3   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 2   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   szeksztáns (#32) 1   varázskõ (#305)
1   varkaudar pálinka (#1137)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
7   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 84]
25   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 250]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 76]
11   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 132]
7   vizestömlõ (#3) [bennük 107 korty víz (#27), fér még: 33]
9   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 180]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   cetuszony (#1075) 1   Chara-din ékköve (#517) 1   csuklyavirág (#133)
36   drótszõr (#37) 4   fekete gyöngy (#99) 6 + fõnixtoll (#563)
4   gyöngymangó (#135) 1   jegesmedve bunda (#1067) 3   karbin plazma (#199)
1   moa obszidián (#380) 1   mutáns csont (#331) $1   óndarab ($85)
1   párducszem (#1073) 1   polip szívóka (#391) 1   szvó-ektoplazma (#151)
3   varkaudar csont (#1113) 2   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 56.29 kgMegterheltség: 65%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 ásó (#34) 1 gromak páncél (#270)
1 rókafarok (#124) 6 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 óndarab (#85) 7 spiritusz (#170)    



E körben tett lépéseid térképe

(100,61) kardszárnyú pocok (#152), oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(101,61) tetemember (#123), 39. jellempróba, oltár
(102,61) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), 35. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor elõbbre való lesz.
* Amennyiben a Trikornis Futárszolgálatnál egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (ami elfolyna, ha a tartót elküldted), automatikusan feladod a folyadékot is a postával. A folyadék feladásának költsége külön számolódik, a szabályoknak megfelelõen (csupán a 10 arany felárat nem kell kifizetni, hiszen a Futárszolgálat a saját tartódban szállítja az árut). Amennyiben nincs pénzed az ilyen folyadék átküldését finanszírozni, az el fog veszni.
* A karakterlapon mostantól látszik az is, a karakternek a beállítottakon kívül hány feltételes parancsa lehet még. A korlátba a DX, a gyógyító totem beállítás és az, hogy a maradék TVP-idbõl melyik tulajdonságodat TFeled, nem tartozik bele - ezeket a maximális 16 beállításon felül is ki lehet adni.
* A térképezõ programok, és a könnyebb követhetõség kedvéért a szekérkaravánokról mostantól a térképadatok között is írjuk, merre tartanak.
* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A tolvajszem varázslat, amennyiben az elmondója láthatatlan volt, nem szolgált információval más kalandozókról. Kijavítottuk a hibát.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.