Alattomos Pete 244. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 23. 9h:42'
EZ A 481. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
482. játékheted kezdete: aug. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4426
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2772
Extra forduló: 17 |
|
ALATTOMOS PETE KALANDJAI
47 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,80] koordinátán.
Fafejû a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 3592. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.
Fafejû a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: A KT taglétszáma jelenleg 37, de van, aki még nem lépett be. Még 23 tagot
tudunk felvenni.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú õsz hajú, piros szemû mutáns nõvel. Elenios hittérítõje. Egy örökkéval.
rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot,
egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erõövet és egy zafír medalliont visel. Ruházatát egy rõtmanó
berzerker trófea, egy sötét gnóm trófea és egy pattanóböde trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy
Fõnix. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy tûzfõnix a hátasa. Alaposan
megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Az 1. napon összefutsz Sytix-szel. Chara-din nagyhatalmú fõpapja. Egy bíbor
erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár
sisakot, egy lánckesztyût, egy ryuku karvédõt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy
vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy
norpadolótika trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt
bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy kõtipró a hátasa. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ
nem vesz észre. Az 1. napon összeakadsz egy tüsi aranyhajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre sárga. Tharr hûséges
követõje. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. topázát, egy rinóbõr övet, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt,
egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és egy dombi yeti
trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid
kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
Az 1. napon összefutsz Benedittával. Elenios bíborosa. Egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion
trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged!
Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 4. napon összefutsz
Petrimonddal. Raia bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût,
egy nap szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy
kardszárnyú pocok trófea, egy epokitféreg trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan
vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog
mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. A 4. napon összeakadsz egy fekete hajú, barna
szemû ember férfival. Bõre bronzként csillog. Egy lant van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Egy fekete
bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy vassisakot visel.
Ruházatát egy élõholt mágus trófea, egy purifikátor trófea és egy kétfejû troll trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve:
Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy
hosszú íj. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
A 4. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemû kobudera nõvel. A bõre kreolszínû. Elenios ministránsa. Tagja az
Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy
ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a
Kompániában: kopasz. Ruházatát egy sötét fõgnóm trófea, egy sötét gnóm trófea és egy ragyás burástya trófea díszíti.
Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Hátasállata egy spagulár! Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel
nem lát téged. Az 5. napon találkozol egy ezüsthajú, piros szemû, kecskeszakállas gnóm férfival. Bõre mélykék színû. Õ
Fekete Lótusz férje! Leah ministránsa. Egy fekete bõrcsizmát, egy jegygyûrût, egy kígyóbõr kesztyût, egy koponya
szimbólumot, egy láncinget, egy nodonrod kitûzõt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy pordémon
trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy kardfogú fülemüle trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára
festett jel: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy
kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Az 5. napon összefutsz egy
fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. A nála lévõ tárgyak közül feltûnik számodra egy
gyönyörûen feldíszített furulya. Õ Kripta Gitta férje! Raia eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy elit
csatavértet, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy lánckesztyût, egy
nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védõgyûrût, egy
szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy
törpe kovács trófea, egy bunthar trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög
tart. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Persze nem lát téged.
Az 5. napon összeakadsz Lara Crofttal. Tharr eljövendõ papja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi
karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rejtõköpenyt, egy smaragd
védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy élõholt quwarg
trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+150 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sötét gnóm fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét
halál varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a
másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+14 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+3 életerõ). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig
pörkölõdsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje,
és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] [7 pontot használtál fel, van még 577.]
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van.
Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 572.]
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 567.]
* 3. KP: | elmormolod a 23. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal
kisütöd a jellemrejtés varázslatot! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]
ve 107 3 | megveszed a 107. tárgyat 3
| Vásároltál 3 rövid íjat. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[100,61] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy kardszárnyú
pocok. Ettõl nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása,
felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled
felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a
varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok testét. (3
támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a kardszárnyú pocok farkát. (1
támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül.
Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A
kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz:
igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 216 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot!
[18 pontot használtál fel, van még 544.]
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ
mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(100,61) kardszárnyú pocok (#152), oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Megtorpansz, mert
valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen
lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte,
eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Õsi
Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy házat. (no:3. építését magenta Jade kezdte,
eddig 2900 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy
mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe
perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és
beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled
felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé
marja szét a bõrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással,
felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a
halálhozó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Harci kalapáccsal többször eltalálod a
halálhozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A halálhozó karmaival megsebesíti a
válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól
7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb
térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot
vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálhozó testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+10 életerõ). Harci kalapáccsal meghorzsolod a halálhozó bõrszárnyát. (1 támadással 16 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10
életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány
teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a
harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt
álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ
adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon
egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád
növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+141 életerõ.)
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielõtt bármit is
mondhatnál. Amikor a rókafarok a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el
mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következõ dolgok legyenek nálad: 7 szopókõ, 6 fekete
gyöngy, 1 súlyzó, 6 acélpengõke, 1 raptor szablya.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtetõ kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképû alak
ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül ellenfeledrõl, hogy
nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100
aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Sötét halál,
1 Vérfürdetõ magszim, 1 Illúziópalota, 1 Kaszabolósáska, 1 A bajnok manifesztációja. Ez sajnos semmit nem ér. Az
árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem.
Feladod. 483 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel
kártyapartnerednek, hogy ezt a 60 aranyat legközelebb visszanyered tõle. Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemû, körszakállas ember férfival. Fekete a bõre. Leah kisebb papja. Egy bíbor
erõövet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy
koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.tûzopálját és egy smaragd
védõgyûrût visel. Ruházatát egy quwarg királynõ trófea, egy mocsári ácsorgó trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti.
Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, õ is gonosz.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Boriasz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [80 pontot használtál fel, van még 464.]
fa 107 4974 3 | feladod a 107. tárgyat a 4974. kalandozónak (3 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Arisztotelész részére szánod. Átadsz 3 rövid íjat. Ennek elküldése 29 arany lesz. A maki kikapja a
kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 461.]
fa 270 5041 1 | feladod a 270. tárgyat az 5041. kalandozónak (1 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Firandias Ellashar részére szánod. Átadsz 1 gromak páncélt. Ennek elküldése 31 arany lesz. A maki
kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 458.]
fa 34 5041 1 | feladod a 34. tárgyat az 5041. kalandozónak (1 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Firandias Ellashar részére szánod. Átadsz 1 ásót. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a
kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 455.]
fa 82 5472 9 | feladod a 82. tárgyat az 5472. kalandozónak (9 darabot)
| Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom
lovagol. A csomagot Combat Cica részére szánod. Átadsz 9 zöld üveget. Ennek elküldése 33 arany lesz. Mielõtt
továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idõ múlva visszaadja a küldeményt, mivel a címzett
kalandozó tartózkodási helye teljesen ismeretlen. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még
452.]
ef 2 | energia fejlesztése 2
| Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 272 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 432.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[100,61] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön,
még 216 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót.
(Továbbmész...) [101,61] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. A sûrû bozótban a
szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Kikukucskálsz
rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint
eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat!
Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39.
jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz.
Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din híveié. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge.
Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek
északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [102,61] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még
imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha
egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz,
kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva
varázslatot lõsz. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a
varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista bal
karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista
testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Elegáns támadássorozat eredményeként több
vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat,
majd eldõl.
670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy
a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy
a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a
spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól
kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte
felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 372.]
szk 360 361 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet
| [Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass
paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot
használtál fel, van még 372.]
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 367.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak
egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 191 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt
megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz.
A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak.
Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy
lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás.
11 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy
számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre
támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 66 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Harci kalapáccsal többször eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással
16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 7
életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal
karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást
kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél.
Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az
áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Harci kalapáccsal
meghorzsolod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az áeratikus
hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok
elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6
életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Csápok tekergõdznek feléd.
Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik
egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a
varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig
intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás
tartósságát. (+92 életerõ.) [80 pontot használtál fel, van még 287.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d
észrevehetõen fejlõdjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 247.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész
keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elõ az
elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 207.]
tf 2 7 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
| Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok
gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még
200.]
Iszol a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda
meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 210 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te
meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerõ) A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra
alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak
köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a
hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következõ
körben tehát 585 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Alattomos Pete, egy kopasz, félszemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon hittérítõje vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: õr (90). Ez a 244. fordulód.
Erõ: | 28 (31) | | Szint: | 21 | | Merészség: | 6/5 | | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 39 (45) | | Támadás: | 20 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 36 kg |
Ügyesség: | 29 (32) | | Védekezés: | 26 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 28 (32) | | Életpont: | 339/247 | | Jellem: | gonosz (208) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (30) | | Varázspont: | 387/12 | | Pénz: | 829 arany | | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/0 | | | | | | | | EFejl: | 17 |
|
Eddig összesen 1308 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5496 TP-t kaptál. Jelenleg 625041 TP-d van. A következõ szinthez még 174959 TP szükséges. Trófeáid: lábascet, sarki óriásteknõs, vadász quwarg.
HARCI ISMERETEK |
| vágófegyverek: | 19 | | ütõfegyverek: | 26 | | lõfegyverek: | 11 |
dobófegyverek: | 23 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (100%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 27 | | 2. nyomkövetés: | 59 | | 3. lopás: | 39 |
4. mászás: | 9 | | 5. csapdakészítés: | 17 | | 6. csapdaészlelés: | 23 |
7. gyógyítás: | 68 | | 8. titkosírás: | 2 | | 9. felderítés: | 13 |
10. szörnyidomítás: | 7 | | 11. teológia: | 12 | | 12. taumaturgia: | 28 |
13. szerencsejáték: | 5 | | 14. versengés: | 8 | | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 20 | | 17. zárnyitás: | 1 | | 18. vadászat: | 12 |
19. bányászat: | 8 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
lopsz az elfektõl (2) bármit, a törpéktõl (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a kobuderáktól (8) manifeszt.nyúlványt (#214) |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 1 darabot , csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
alpesi tehén (#91) (csak egyszer) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
vámpirizáció (#1) | jellemrejtés (#23) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
11. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
méregfelhõ (#37), lángcsóva (#31) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | | izomernyesztés (#33) | >> | nõk (#999) |
sötét halál (#45) | >> | jók (#990) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rombolj porig egy világítótornyot. |
2.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. |
3.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
|
HÕSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: elsõ hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 2 | | mászókarom (#78) | 1 | | rézsisak (#72) |
1 | * | sárga erõöv (#276) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | 1 | * | szürke bõrkesztyû (#271) |
$1 | * | vassisak ($160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 1 | | csontszablya (#64) | 1 | | ezüstkard (#325) |
1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
1 | * | ryuku buzogány (#696) | 1 | | szöges bunkó (#8) | 1 | | szögletes kõ (#17) |
15 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | varkaudar szablya (#516) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | | ezüst karkötõ (#158) | 3 | | halálhozó talizmán (#813) |
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | jegygyûrû (#736) | 1 | * | korinthai talizmán (#814) |
1 | | obszidián függõ (#195) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 2 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
2 | | bronzkulcs (#76) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | ezüst kulcs (#184) |
5 | | fáklya (#36) | 1 | | fiatalság itala (#473) | 1 | | furulya (#233) |
4 | | kaja (#2) | 1 | + | karócsapda (#163) | 1 | | kis aranykulcs (#240) |
3 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kötél (#92) | 2 | | mászókampó (#165) |
1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | varázskõ (#305) |
1 | | varkaudar pálinka (#1137) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
7 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 84] |
25 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 250] |
5 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 76] |
11 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 132] |
7 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 107 korty víz (#27), fér még: 33] |
9 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 180] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | cetuszony (#1075) | 1 | | Chara-din ékköve (#517) | 1 | | csuklyavirág (#133) |
36 | | drótszõr (#37) | 4 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | + | fõnixtoll (#563) |
4 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | jegesmedve bunda (#1067) | 3 | | karbin plazma (#199) |
1 | | moa obszidián (#380) | 1 | | mutáns csont (#331) | $1 | | óndarab ($85) |
1 | | párducszem (#1073) | 1 | | polip szívóka (#391) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) |
3 | | varkaudar csont (#1113) | 2 | | xirnox szív (#213) | | | |
|
Összsúly: 56.29 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
5 | | arany (#50) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | gromak páncél (#270) |
1 | | rókafarok (#124) | 6 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | óndarab (#85) | 7 | | spiritusz (#170) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(100,61) kardszárnyú pocok (#152), oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(101,61) tetemember (#123), 39. jellempróba, oltár
(102,61) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), 35. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem
mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor elõbbre való lesz.
* Amennyiben a Trikornis Futárszolgálatnál egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (ami elfolyna, ha a tartót
elküldted), automatikusan feladod a folyadékot is a postával. A folyadék feladásának költsége külön számolódik, a
szabályoknak megfelelõen (csupán a 10 arany felárat nem kell kifizetni, hiszen a Futárszolgálat a saját tartódban szállítja az
árut). Amennyiben nincs pénzed az ilyen folyadék átküldését finanszírozni, az el fog veszni.
* A karakterlapon mostantól látszik az is, a karakternek a beállítottakon kívül hány feltételes parancsa lehet még. A
korlátba a DX, a gyógyító totem beállítás és az, hogy a maradék TVP-idbõl melyik tulajdonságodat TFeled, nem tartozik
bele - ezeket a maximális 16 beállításon felül is ki lehet adni.
* A térképezõ programok, és a könnyebb követhetõség kedvéért a szekérkaravánokról mostantól a térképadatok között is
írjuk, merre tartanak.
* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott
karakter hátizsákjában.
* A tolvajszem varázslat, amennyiben az elmondója láthatatlan volt, nem szolgált információval más kalandozókról.
Kijavítottuk a hibát.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP
a szörnyekért.
|