Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Esőidézés
Küldd el képeslapként!
Egy ember fajú kalandozóhölgy, amint éppen átadja magát az általa idézett zápor felüdítő hatásának.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 15:13:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Éhenkórász Joe 20. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 14. 15h:34'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: szept. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2659
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 196
Extra forduló: 18

ÉHENKÓRÁSZ JOE KALANDJAI


71 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,36] koordinátán. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-9 ép.) A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, copfos hajú, zöld szemû mutáns nõvel. A bõre kreolszínû. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyûrût és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy borkonyó bibét tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Weina Barston. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemû mutáns nõvel. Fekete a bõre. Raia kisebb papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Bereniké. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 2. napon találkozol egy tüsi aranyhajú, piros szemû alakváltó nõvel. Bõre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az idõtlen szépség maga... Angyal õ; a halál angyala... Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Ilrilyn-Theft. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 3. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy tüsi õsz hajú, szürke szemû, kecskeszakállas alakváltó férfi. Fekete a bõre. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy vark. pecsétgyûrût, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. A 3. napon összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemû, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bõre. Dornodon fõpapja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Painkiller. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. A 3. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre bronzként csillog. Elenios bíborosa. Egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Beneditta. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 3. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfival. Leah hittérítõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.tûzopálját, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy szürke bõrkesztyût, egy vark. pecsétgyûrût, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Nem tûnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A 6. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 6. napon találkozol Tormentor Rex-szel. Raia fõpapja. Egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy ryuku karvédõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított trikornis. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 7. napon ismét összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfival. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... (ld. enc.) A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.)


vi 2 3 60 viselkedésed: 2 3 60
Mostantól aránylag félõs vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb szörnyekkel is. Merészségi szinted ettõl kezdve 2. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerõd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[96,37] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy fehér kõbõl épült kétszintes épületet pillantasz meg. Az ajtó mellett nagy cégtáblát fújdogál a szél: "Vashegyi Duirgan ékszerkereskedése". A törhetetlen kristályból készített kirakat mögött ezüst és arany ékszerek és néhány drágakövekkel ékesített csecsebecse csillog. Az ajtón egy nagy "NYITVA" tábla lóg. (586. épület.) Két kisebb lakóház között egy szögletes kövekbõl épített, takaros kerttel körülvett házikó áll. Rajta a felirat: "Varlvelplakbolk, a bölcsek bölcse. Mindenfajta tanácsadás, fegyverekkel, páncélokkal, szerkentyûkkel kapcsolatban". (589. épület.) Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerõ.)

(Továbbmész...) [95,38] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy sóhajtó dorony. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 114 30 elkészíted a 114. tárgyat (30 darabot)
Begyûjtöttél 30 kaktusztüskét. [90 pontot használtál fel, van még 79.]

m 1 mozogsz északkeletre
[96,37] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerõ.) Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (589. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 69.]

d 114 30 79 eldobod a 114. tárgyat (30 darabot) 79
Gondosan elrejtesz 30 kaktusztüskét. [6 pontot használtál fel, van még 63.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy orgyilkos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. [30 pontot használtál fel, van még 33.]

e 3 élelemszerzés 3 pontért
Well, úgy tûnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre szomjasabb vagy. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Mostantól szavazati jogod van a fontosabb kérdésekben. (ld. enc.) Újabb lehetõséget kapsz parancshelyek megspórolására. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következõ körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN
Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyûrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak. Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így õrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-õrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy õrzött tárgyat, akkor elõször egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az õrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentõsége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó). Érdemes a birtokodban levõ deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem mûködik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különbözõ zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába. Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát.

SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretû, recés tüskéjû óriásgyík. Gyûlöli, ha lõfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

SZAVAZÁS
Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlõdésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetõnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor elõfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetõség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezetõ szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor errõl enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezetõ bõrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertõl!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet.

TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BÕL
A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-bõl való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetõség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebbõl a feleslegbõl az általad választott alaptulajdonságodat (erõ, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelõ TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erõd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt.



KARAKTERLAP
Éhenkórász Joe, egy kopasz, szürke szemû, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Ez a 20. fordulód.

 Erõ:15  Szint: Merészség:2/4 Magasság:149 cm 
 IQ:13  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:56 kg 
 Ügyesség:14  Védekezés: Menekülés:60 % Életkor:24/24 év 
 Egészség:15  Életpont:93/85  Jellem: semleges (-2) Tul. pont:
 Szerencse:10  Varázspont:0/0  Pénz:6 arany Kép. pont:
Eddig összesen 41 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1072 TP-d van. A következõ szinthez még 928 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, gyíkember.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 7       

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5   2. nyomkövetés: 1   3. gyógyítás: 8
  4. harcmûvészetek: 6   5. vadászat: 5   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
2   kõkés (#6)        
1   aranypikkely (#415)        
1   fõnixtoll (#563)        

Összsúly: 1.21 kgMegterheltség: 3%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!



E körben tett lépéseid térképe

(95,38) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 43. jellempróba,
sóhajtó dorony (#112)
(96,37) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselõ (#589), orgyilkos (#131)
(97,36) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Éhenkórász Joe 20. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20)
drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28)
surranó kígyó (#30) sünmedve (#33) óriás patkány (#42) technokolin (#50) gyíkember (#51)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
goldugar (#65) evaporõr (#69) vadtroll (#70) kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) karmazsin huhogó (#185)
szürke rinocérosz (#346) nektoraf (#355) troll ritualista (#365) jegesmedve (#637) csontlepke (#746)
csodabogár (#755)

TÁRGYAK

kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5) kõkés (#6)
kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10) csontkés (#11)
csontszurony (#12) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15) bordacsont (#16) szögletes kõ (#17)
parittya (#18) kerek kõ (#19) kavadu lebeny (#24) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbõr (#41) tükör (#43)
királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) szöges bõrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rát-fa (#77)
olvasztókemence (#86) mély kút (#93) evaporõr háj (#105) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkõ (#119) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) rúnakõ (#136) oltár (#146) grok-képzõdmény (#149) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nekrofun (#173) mínosz-kúp (#178) gyíkfû csomó (#200)
gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) tankány karom (#237) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) szent liget (#439) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) fõnixtoll (#563)
mûvészi porolit (#720) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
&d@IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.