Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Augur varázskönyve
Küldd el képeslapként!
"Augur rég elveszettnek hitt rúnakönyve állítólag a sebezhetetlenné tévő varázslat leírását tartalmazza... De miután megtalálták, kiderült hogy a könyvben rejlő írás megértéséhez nem létezik ma már elég éles elme a világban." - részlet Treem feljegyzéseiből
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 12:46:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Erõskezû Dulfgard 120. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 10. 9h:19'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 120. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: okt. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1873
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 361
Extra forduló: 16

ERÕSKEZÛ DULFGARD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,97] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Roxann-Emmy Moonnal. Tharr hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy bandita trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Terhes a leány. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 1. napon találkozol egy kopasz, szürke szemû troll férfival. Bõre teljesen fehér! Raia fõpapja. Egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy ryuku karvédõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított trikornis. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Tormentor Rex. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+102 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+43 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Hosszú ideje vagy már a Túlélõk Földjén: most van 3 éve, hogy megérkeztél. Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 280.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+3 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]


a 152 5994 5 átadod a 152. tárgyat az 5994. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 vasércet Roxann-Emmy Moon részére. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 298 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 245.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következõ forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

m 3 mozogsz délkeletre
[107,98] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbõrû gazdája futásnak indul az ellenkezõ irányba. Hamar eltûnik a szemed elõl, mintha soha nem is találkoztatok volna. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar mágus. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lõ rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus bal oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 207 tapasztalati pontot kaptál. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Apa Tifusz elõtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 228.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerõséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a fõtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendrõl tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezébõl, mire vinnyogva menekül vissza társai gyûrûjébe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérgezett vasnyíl, egy szöges páncél, egy sallank nyíl és egy bõrsisak. Egy élõholt mirg intéz feléd kihívást.

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élõholt mirg jobb lábát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élõholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élõholt mirg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csõrével az élõholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy élõholt mirg intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élõholt mirg testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élõholt mirg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élõholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élõholt mirg csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élõholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A legerõsebb, legtermetesebb falulakó elõrelép az egyik sátor tövébõl, ahonnan eddig ráérõsen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád.

A közelharc elõtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvesszõ. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont, -1 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene? Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod õket, ahol vannak. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 183.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+30 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[107,99] Még mindig füves síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ élõholt mirg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élõholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az élõholt mirg tollas testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élõholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élõholt mirg csõrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Nysferatu egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,100] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy vadász varkaudar. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a kõkést. Marokra fogva a kõkést ellenfeledre ugrasz. Kõkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 370 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely keletrõl folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios híveié. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,101] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Elborzadva veszed szemügyre a tõled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettõ kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengõ bûz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Felismered a közeledõt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk tüskés hátát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a kõkést. Marokra fogva a kõkést ellenfeledre rohansz. Kõkéssel megvagdalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár elõtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledõ varkaudar behemót nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvesszõ. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erõsebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 117.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[104,102] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mûvészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rõtmanó berzerker lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 nyílvesszõ. Alaposan megsorozod a rõtmanó berzerker testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rõtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rõtmanó berzerker testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rõtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rõtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [103,103] Amerre csak a szem ellát, dombok. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [102,103] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [51 pontot használtál fel, van még 66.]

m 8 mozogsz északra
[102,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebbõl sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletrõl folyik nyugatra. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy varkaudar falu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 54.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 54.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 261 pontot. A következõ körben tehát 291 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Erõskezû Dulfgard, egy hosszú õsz hajú, kék szemû törpe férfi vagy. Õszülõ bajszod és hosszú õsz szakállad van. Szakállad 191 mm, vagyis 1 törpe arasz, azaz 0 törpe rõf hosszú. A bõröd kreolszínû. Tharr eljövendõ papja vagy. A Csillagösvény Tárnokai (#9160) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 120. fordulód.

 Erõ:20 (25)  Szint:16  Merészség:6/3 Magasság:117 cm 
 IQ:25  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:78 kg 
 Ügyesség:19  Védekezés:19  Menekülés:30 % Életkor:56/56 év 
 Egészség:20  Életpont:294/106  Jellem: semleges (+6) Tul. pont:
 Szerencse:18  Varázspont:180/15  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/-1   Pszi pont:7/0      EFejl:109 
Eddig összesen 570 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3446 TP-t kaptál. Jelenleg 155346 TP-d van. A következõ szinthez még 24654 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, varkaudar bajnok, varkaudar behemót. A 119. fordulódban 381 arany került a bankszámládra. 386 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 6   vágófegyverek: 8 (+1)
  ütõfegyverek: * 21   lõfegyverek: * 20   

Feltételes fegyverváltás: kõkés (#6) << rövid kard (#171) << vadászkés (#1264)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -9.); nyílvesszõ (#108) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 12   2. nyomkövetés: 28   3. mászás: 5
  4. csapdakészítés: 10   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 25
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 3   9. szörnyidomítás: 4
  10. teológia: 11   11. taumaturgia: 9   12. szörnyismeret: 8
  13. pszi: 1   14. vadászat: 9   15. bányászat: 19 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 30% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4699. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Káoszváró Zimmone (#2176), vízionár (#66), fabontó szójer (#71), törpe (#3), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> púpos burástya (#92) energiatüskék (#29) >> bibircsók-óriás (#120)
energiatüskék (#29) >> nõk (#999) energiatüskék (#29) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bõrsisak ($57) 1 * fekete bõrcsizma (#247) $1   kis bõrpajzs ($45)
1   mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) $1   rõtmanó kacagány ($714)
$1   szöges páncél ($65) 2 * szürke bõrkesztyû (#271) 2 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 2   bronzhegyû nyíl (#94) 4   ezüsthegyû nyíl (#323)
1   fúvócsõ (#20) 1 * harci kalapács (#174) 1 * hosszú íj (#111)
2   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6)
1   mérgezett tüske (#23) 1 * mérgezett vasnyíl (#187) 14   nyílvesszõ (#108)
4   orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18) 1   rövid íj (#107)
2   rövid kard (#171) $1   sallank nyíl ($129) 1   szögletes kõ (#17)
19   tüske (#22) 25   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264)
1   vas dobónyíl (#189) 1 * vasalt bunkó (#181) 7   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$2   borostyán függõ ($162) 1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1 + ásó (#34) 1   csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 2   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 3   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265) 1   nagy vaskulcs (#186)
1   ork csodaszer (#1228) 2   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 2   varkaudar pálinka (#1137)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 14]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 69]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 32 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
3   zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 53]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) $1   dorony tüdõ ($212) 4   evaporõr háj (#105)
6   fõnixtoll (#563) 1   gromak bõr (#268) 1   gyíkfû (#201)
8   gyöngymangó (#135) 2   ilkin érc (#232) 9   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 4   lajhár csont (#236) 28   madártoll (#112)
$1   magszim bél ($103) 9   mákrózsa virág (#56) 1   mocsári penke (#148)
2   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 5   óndarab (#85)
7   ovimon-bogyó (#207) 9   pirkit (#153) 3   rézdarab (#70)
1   rinóbõr (#651) 2   sámán erszény (#650) 6   smirglilevél (#29)
10   sünmedve tüske (#14) 2   szuperkötél (#209) 1   szvó-ektoplazma (#151)
12   varkaudar csont (#1113) 8   vasérc (#152)    

Összsúly: 84.23 kgMegterheltség: 120%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 kaja (#2) 8 nyílvesszõ (#108)
28 tüske (#22) 4 vasérc (#152)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bõrsisak (#57) 6 madártoll (#112) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
5 óndarab (#85) 1 rõtmanó kacagány (#714) 1 sallank nyíl (#129)
1 szöges páncél (#65) 6 ubuk tüske (#131) 2 varkaudar csont (#1113)
4 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(102,102) patak, 39. jellempróba, varkaudar (#64)
(102,103) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(103,103) érclelõhely
(104,102) érclelõhely, rõtmanó berzerker (#369)
(105,101) sörényes ubukok (#89), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), mûvészi porolit (#720), 45.
jellempróba, varkaudar behemót (#189)
(106,100) vadász varkaudar (#108), patak, Elenios oltár
(107,98) varkaudar mágus (#128), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395,
belõle készíthetõ: #396), szent tölgyfa (#393), varkaudar (#64), élõholt mirg (#135), szutykos remák (#191)
(107,99) élõholt mirg (#135), márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), szent liget (#439), Fairlight oltár, szent
tölgyfa (#393), 32. jellempróba

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Erõskezû Dulfgard 120. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) technokolin (#50) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élõholt mirg (#135) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
kardszárnyú pocok (#152) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) ongóliant (#159) kétfejû troll (#163)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
élõholt quwarg (#202) massza (#217) tormikus egér (#218) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369)
varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynõ (#759) ork bérgyilász (#781) Quirov (#975) Métely (#7000)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bõr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
$ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) $zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) $királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bõr (#47) $antilopbõr (#48) $kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
$szöges páncél (#65) $szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyû lándzsa (#87)
$bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporõr háj (#105) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) dözmöng szív (#122)
$göcsörtös bunkó (#123) $mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129)
$hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
$mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $ezüst karkötõ (#158) $kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függõ (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) mínosz-kúp (#178)
grifftojás (#179) $ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) $dorony tüdõ (#212) manifeszt.nyúlvány (#214)
fedett verem (#219) láncing (#222) orgyilkos tõr (#225) obszidián karkötõ (#229) $acélpengõke (#231)
ilkin érc (#232) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238) tüskecsapda (#242)
fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) templom (#256) szent kehely (#257)
kristálygömb (#265) gromak bõr (#268) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) $ametiszt medál (#275)
$jégszív (#282) zan indukátor (#288) $réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) ezüsthegyû nyíl (#323)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltû (#334) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
fõutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488)
sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) csatabárd (#555) fõnixtoll (#563)
sámán erszény (#650) rinóbõr (#651) $darázsszárny (#652) $aurach fog (#657) Tiume batyuja (#660)
$elkarog szõr (#665) $nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670) nyomkeresõ talizmán (#671) szulfagor agyar (#677)
tímárkunyhó (#684) rinóbõr öv (#685) $rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) örökkéval. rubinja (#900)
csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenõcs (#1139)
királyi õrsánc (#1140) hûségérme (#1141) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218)
ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
vadászkés (#1264) csodabazár (#1404) esélynövelõ (#1409) Métely páncélja (#1562) tündöklõ szobor (#1587)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.