Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Asztrálcsata
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
A mágikus teremtmények elleni harcban semmi jóra nem számíthat a magunkfajta kalandozó. Ha nem vagy felvértezve elegendő védőmágikus tudással, nem sok esélyed marad az asztráltestű szörnyetegek ellen.
Nézz szét a galériában!
IV. Hungarian Card Expo 2024.06.08.
Varázsdimenzió előrendelés: 2024.06.03-tól.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.
Varázsdimenzió lapbemutató 4. hét
Varázsdimenzió lapbemutató 3. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (225)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (85)
HKK kérdés? (47099)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8161)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)
Lapötletek (64972)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
Tolvajakció profi módra
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ...
Nézet:
Hi!

Ha szintet(rangot) léptél akkor elképzelhető, hogy erősebb szörnyekkel találkozol. Ezeket már lehet, hogy meg tudod ölni, de közel sem 100%. Mikor én átmentem egy másik zónába igen kellemetlen élmény volt, hogy csak a szörnyek igen kevés hányadát sikerült megölni. Ez ne keserítsen el. Egy kis kínlódás után nem lesznek problémáid. Pl a 3. zónába érkezésem után bementem egy élőhalottas labiba és igen csúnyán agyonütöttek, pedig a 2-ban már nem találtam ellenfelet.
Vagy az is elképzelhető, hogy eddig csupán rohadt nagy mázlid volt.

Malleus
 
Hoi!

Magasabb szinten több szörny jön?
Hát jöjjön!
kb. 4 hete vagyok 19-es szintű, és eddig nagyon ritkán futottam el.
Ami mondjuk még szerintem is belefért.
Jó, persze hogy nem akarok visszamenni az előző zónákba, azt csak hirtelen felindulásból írtam. Ettől függetlenül osztom az előttem szóló névtelen emberke nézeteit.

Üdv: Duncan
 
Nem hiszem, hogy változott volna a menekülés terén a progi.
Az árnyékdémon fészkek kipucolása a karakter szintjének növekedésével nem csökken, bizonyos értelemben nő is. Magasabb szinten több szörny jön, így több félelem aurás is előjöhet, tehát a menekülés esélye is nő. A megoldás igen egyszerű, le kell bénítani ezeket a szörnyeket, ilyenkor az aurájuk sem működik.
Ezért nem kell visszamenni a másik zónákba.
 
Hoi!

Azzal, hogy változik a progi azzal nincs is probléma, de akkor szóljanak, hogy mi is tudjunk róla.
Igy azon gondolkodom, hogy az 1 vagy 2. zónába menjek vissza.
19-es a rangom. Talán ott nem ijesztenek rám annyira, hogy elmeneküljek.

Üdv: Duncan
 
Én is túlságosan sokat menekülök pedig szinte mindennel fel vagyok szerelve ami megvédhet,szerintem is volt valami változás,hogy mi nemtom
 
A démonfészekből még 200 feletti tulajdonságokkal is néha futok.
A menekülésre mindig van legalább 5% esély, ha félelemaurás szörny
támad ránk.
 
Lehet kicsit megemelték a szörnyik félelemaurájának erejét, mert picinykét unalmas volt a dolog, hogy gyenge 100-as képességekkel bárki földbe tiporta őket. Az Én karaktereim is szoktak futni, ami ugyan bosszantó, de nem vészes. A szerencse meg ilyenek 150-200 között mozog, szal bőven fogunk még futkosni a rabszolgahajcsárok elől szerintem.

Másrészről nem nehéz ezeket a szörnyiket lebénítani.

Ugyanakkor a rejtőzés hatásfokán is mintha változtatva lenne. Szaros elvetemült mágust nem sikerül mezőn meglepnem... Tiszta égés 30-as rejtőzéssel
 
El kell dobni a küldetést, és újra bemenni a faji épületbe. Azután megint találsz majd piros cuccot.
 
Nálam abszolut megvan a probléma!
Megtekínthető a Neitsmmar (189 emlékképnél az egyéb alatt.
Szeretném ha valaki megmagyarázná miért van ez?
A harci körök beállítása korrekt!
 
Hoi!

Nálam is jelentkezett ez a probléma.
103-as iq-val és szerencsével menekülök mint egy gyáva.
Max. 3 körig maradtam harcban, utána spuri. (499 ép-vel)
Nagyon elkeseredtem, amikor egy sima démontól is megfutamodtam.

Üdv : Duncan
 
a jogart 5 jogar darabkából lehet összerakni. A darabkákat fekete erődökben lehet találni. Nem túl gyakoriak, de kis kitartással megszerezhetők.
 
HI!
Kaptam egy feladatot miszerint: -Hozz 1 anduriai jogart!
Sajnos nem igazán tudom hova tenni a feledatot. Kinek kell a kezéből kicsavarni, hol kell venni, cserélni, miből kell összerakni?
Tudna valaki ez ügyben segíteni?
Előre is köszönöm!
 
Sziasztok!!!

Mindenki figyelmébe szeretném ajánlani a Kalandok Földje kezdőlapját. Tanulmányozzátok át figyelmesen, mert egy picit megváltozott és egy kis szemfülességgel sok érdekes információra lelhetek
Mindenkinek kívánok sok sikert a további kalandozás, továbbá szeretném megköszönni mindazoknak az áldozatos munkáját, akik fáradságot nem kímélve közkinccsé tettek sok hasznos információt

Galadriel és Celeborn ))
 
Az attól függ, hogy melyik démonokra gondolsz.
A démonsziget démonait el lehet kezdeni 12-13-ik szint körül, ha tápos a karid, akkor elöbb is. Bénítás mindenképp kell. Ha sikerül összeraknod egy démoni boxert, már könnyeb lesz, de a mágusokat még mindig sokáig fogod ütni. A nagyobb árnyékdémon a random tárgyak mágikus energiáját szívja el, ezzel gyengítve őket.
Ha a démonkapunál akarsz tevékenykedni, oda kösd föl a gatyádat, mert elég kemények. A hányást kivéve szinte minden specko képesség előfordul náluk, mérgeznek, idéznek, sokkolnak, tudatzavarnak, szóval mindent csinálnak, hogy megnahezítsék a dolgodat.
Alacsony szinten nagyon ajánlott a démongyűrűk használata, azzal könnyen menni fog.
 
Ok
Akkor tépek oda (nemsokára ott is vagyok )
 
Hoi!

A 2. zónába már nem akarok visszamenni.
Ha átjössz a 3-ba akkor tiéd a cucc.
Én általában a fővárosnál vadászok démonokra. Vagy mi.

Üdv: Duncan
 
Gyors regen mindig bejön, ha van legalább egy napnyi tartalék energiád.
 
Most a 2. zónában szellem vadászaton a nyugati kis szigeten.
Nagyon érdekelne az a 15 fej...
 
Remek lehetöség az aréna hidrás része, persze csak ha még nem haladtál túl rajta... Egyébként hasonló cipöben járok... Gondolom tavak környékén érdemes keresni, ahogy a help is mondja... Pl. 10,6; 6,10; 41,52; stb...
 
Hoi!

Mondjuk nálam! (16 db)
Amikor pihensz ird meg hol vagy és mennyi kell.

Üdv: Duncan
 
Hali!
Merre találok hidrafejet, 3. zóna?
 
Néha megadja a "gyors regenerálás" opciót a játék a belépéskor. Ilyenkor kapunk 400 energiát. Milyen időközönként van ez a dolog?

Más: hol lehet rézgyűrűt szerezni áldozáshoz?
Köszi!
 
Sziasztok!

Kaptam egy olyan küldit, hogy hozzak 2 db démoni pajzsot (jogar után).
Már van démonbuzogányom, d.boxerem, d.lándzsám és d.pallosom. Ezeket mind azokból a démoni izékből (acél, ragasztó, eszencia stb) raktam össze. Több lehetőségem nincs, csak ezt a négyet tudom összerakni (4 kérdőjel).
Akkor honnan a fenéből szedjek pajzsot?
Nagyon megköszönném, ha valaki válaszolna!

Üdv:
Trigas
 
Szia!!!

Ha jól emlékszem abban a labirintusban nem volt olyan titkosajtó, amit "meg kellett volna találni". Emlékezetem szerint egy kapcsoló, illetve egy teleport léptetett tovább a labirintusba. Az elágazásnál a jobboldali ajtó után kell végigmenni és ott lesz egy portál, azután egy terembe jutsz, ahol az egyik mezőn egy kapcsoló van, ami kinyitja a titkosajtót

Sok szerencsét a próbálkozáshoz, ha nem sikerülne, szólj, valahonnan szerzünk konkrét koordinátákat
Tündék
 
Szia!!!

Ne aggódj előbb utóbb találni fogsz. Utánna már úgyis csak a Coldron küldetés van, ami azért elég bonyolult, és nehézkes. GYűjtögesd csak mert jó pénzt lehet belőle összehozni. Nem érdemes elsietni a leadását. A piros a legritkább, de előbb utóbb találni fogsz.

Jó gyűjtögetést: Tündék
 
Nemrég kaptam egy küldetést, hogy hozzak mindenféle színű liom, vagy milyen, kristályt. Addig egyet sem láttam, most meg minden szörny azt potyogtatja kilószám. A nagy baj az, hogy a több tonna között egyetlen piros sincs. Hogyan lehet ilyet szerezni? Esetleg hol és kitől?

Üdv.

Magnus D.
 
Ellis egy aprócska sziget, a 3-ik zónás kikötőből tudsz oda hajózni, ott rögtön meg is fogod találni a könyvtárat.
Ebben a könyvtárban lehet ősvillámot és jégtornádót is tanulni.
A könyvár kínálatát megtalálod a 1212-es karakter emlékképei között.
A könyvtárba lépéshez legalább 14-ik szintűnek kell lenned. A könyvtár mellett van egy akadémia is, itt a 25-ös szintű szakértelmeidet is tovább tudod már fejleszteni. A belépés feltétele a 15-ik szint.
 
Köszi a válaszokat!

Amúgy ezek további kérdéseket szültek

- Hol található (esetleg pontos koordinátákkal) Ellis varitornya?
- Hol lehet ősvillámot és jégtornádót tanulni, és ezeket hanyadik rangtól és mágiától, illetve egyéb kritérimutól függően lehet elsajátítani?

Üdv.

Magnus D.
 
Játékoslak: 25 teljesített palotaküldetés
Démonacélokból lehet démonfegyvereket, pajzsot, páncélt, koronát csinálni. Sok mágikus démonragasztó kell hozzájuk. Az első 8 démonragasztóból pajzsot csinálj, ahhoz 4 kell/db, mivel a jogar utá a második küldetés ez lesz.
Jogar darabka a neve a jogar darabkának.
Menekülés ellen gyökerek varival lehet védekezi. Ellis varitornyában lehet megveni 112 aranyért. (16. szint)
Pikkelylord: kisebb tengeri barlang nevesített szörnye.
Jégfegyverek: jégmezők, jégbarlangok (Norland 4.zóa, vagy É-NY Katalyonus 3.zóna)
Árnyékdémon: mágiaellenállás??? Vagy rossz varival próbálod. Asszem tűzimmunis. Próbáld savtegerrel. Az ősvillám, jégtornádó biztos viszi.

Quinn
 
Halihó!

Lenne ismét pár kérdésem:
- Hogyan lehet játékoslakra szert tenni a 3. zónában?
- Mire jók a különböző színű démonacélok?
- Miért tudom az árnyékdémont olyan nehezen megsebezni varázslattal?
- Az andúriai jogar darabkákat (amik állítólag fekete erődben találhatók) hogyan hívják?
- HOgy van az, hogy egyes szörnyek csata közben el tudnak futni? Hogyan lehet ezt megakadályozni?
- Pikkelylordot hol találni?
- Jégkard, jégbuzogámy és jéglándzsa merre található?

Üdv.

Magnus D.
 
  ... | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ...
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.