Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati védelem (546. tudati képesség)
Tudati ostrom II. (539. tudati képesség)
Termékismertető - Kártyavédő fólia

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47092)
Lapötletek (64961)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ...
Nézet:
Szia!
1. A szívósság tényleg, fontos, érdemes növelni. Ugyanakkor a fegyveres szakértelmek is elég lassan nőnek maguktól, ezekre is kell fejlesztési pont. A másik fontos szaki a vastagbőr, ez csökkenti az ellenfelek sebzését.

2. A szúrófegyverrel nincs semmi gond, és a legjobb balkezes fegyverek szúrófegyverek. Talán az elején kicsit kevesebb van belőlük, de a legjobb fegyverek között van szúrófegyver is. Ezek a dimion és a démoni lándzsa.

3. A mágusnak az elején megteszi az idegkorbács, de törekedj arra, hogy minél hamarabb megvedd az intenzív idegkorbácsot. Aztán jöhet majd a hevítés és a savtenger. A bénítást is érdemes megvenni, nagyon hasznos varázslat, ráadásul csak az első zónában kapható.

Üdv,
SuperMagix
 
Sziasztok,

1.) A SZÍVÓSSÁGOT érdemes fejleszteni, hogy több körös legyen a csata minel elobb? [Amig ugye nem sebzek nagyot, addig lehet hogy a 2 kor keves a gyozelemhez.] Tehat erdemes minden aron a szivossagot fejleszteni? Ehhez pedig legalabb 1-esnek kell legyen...

2.) Úgy latom hogy a SZÚRÓFEGYVER a KF-en nem valami ász. Itt inkabb vagofegyverek vannak tobbsegben es jobbak is (mint a TF-en).
Jol latom?

3.) Mágusnak gondolom erdemes minel hamarabb, ahogy a penze engedi, ujabb varazslatokat tanulni, es minden korben az ossz VP-t elnyomni, hogy fejlodjon. Az idegkorbacs egy ideig jo (kezdo vagyok), de talan kellene valami jobb... Otlet?

Köszi!!
 
4-ik zónás labiban van
 
Sziasztok!

Coldron jégúrral lennének problémáim. Hol található? Labiban vagy jégbarlangban?
 
Köszi Aquilia!

Igyekszem megnézni.

Üdv,
Pipoo
 
Elvileg 3,8 a koordinata, 20124-es labi.

Aquilia
 
Meg tudná valaki mondani hol találom a mágianyelő elementállordot?

Köszi.
Pipoo
 
Hali!

Ogur csupaszítása:
Sajna csak egyesével szedi le minden tárgyról így a nyílvesszőkről is.
Bár arról nem tudom mi értelme lenne leszedni.

Üdv,
Pipoo
 
Illetve van meg a levlista, amin keresztul eleg sokmindenkit elerhetsz. De gyorsasaga, interaktivitasa miatt tenyleg az irc jobb, mint ahogy azt Jokesz mar emlitette. Vagyunk egy paran, pl. en is "uj" vagyok, nekem nagyon sokat segitettek!

Aquilia
 
Szia !
Más játékosokat az irc-n találhatsz legkönnyebben.
irc.tolna.net vagy irc.datatrans.hu
a #kf csatin.
Vannak kezdők is, de az "öregeket" is megtalálod itt.
Általában mindenki segítőkész, és sok tanáccsal, felszereléssel
tudják ellátni a kezdőket
 
Sziasztok,

Hol talalok olyan emberkeket, akik hozzam hasonloan most kezdtek a jatekot, es ilyen alacsony szinten lehetne beszelgetni az elso tapasztalatokrol?
Peldaul erdemes-e fejlesztesi pontot kolteni fegyveres szakertelemre, kb milyen gyorsan fejlodnek az egyeb szakertelmek stb

Koszi.
 
Szia!!!!

Te választhatod ki egy listáról. Gondolom, egyelőre még nem próbáltam,de egyszerre csak egy tárgyat, vagyis, ha a nyílvesszőidre kattintasz, akkor nem mindet fogja. Feltételezem, hogy itt is van valamiféle százaléka a tárgyaknak,amit el kell érni, hogy a varázslat működjön. Tovább nem lehet különleges tárgyakról leszedni a varázslatot, mint királynő páncékla, vagy gyíkbőr karkötő.
Elég hasznos kis varázslat, főleg az Élet istenének küldetéseikor, de mondjuk jól lehet vele a mágiát is fejleszteni.

Használjátok, jó varázs Galadriel
 
Hali!

Ez a varázslat az összesrol leszedi egyszerre, vagy én választhatom ki?
 
Na még egyszer, Hali!

Gnóm mágusom, kapott egy gnóm küldetést:
"ölj meg 1 mágianyelő elementállordot"
A leírás egy dél-nyugatra lévő helyet emleget.
Tudna nekem valaki segíteni? A koordinátákra lenne szükségem.

Köszi.
Pipoo
 
Hali Minden Kalandornak!

Nem tudom, mennyire új/régi varázslat az 1.Zónában "Ogur csupaszítása".
De érdekes lehet, a Templomos áldozásoknál.

Ogur csupaszítása
55. E varázslat segítségével a tárgyaid nagy részét mágikusból nem mágikussá tudod átalakítani. Költsége 30 VP.
Megtanulásához min. 55 IQ, és min. 8 mágia szükséges

Vagyis leszedi a mágiát a cuccról. Én így csináltam meg hirtelen 3 rezes áldozást az Élet templomában. Arról nem is beszélve, hogy a bóóótban is könyebb mágiás cuccot venni mint simát (pl.réznyaklánc)

Üdv,
Pipoo
 
Kevered a szezont a fazonnal! A hevites es az izzitas nem ugyanaz!
"Hevítés.
Egy ellenfelen MAGIA/3 D 10 + 14 sebzést okoz. (Max: 7D10+14) Mentődobás felezi. A megsebzett ellenfél minden harci kör elején 20 pontot sebződik.(Sikeres mentődobás esetén 10.) Költsége: 7"
A masodik zonaban megszerezheto, gyakorlatilag a "nagyok" mindent ezzel lonek le.
A harag es agresszivitas csak harcban megy, tobbszor egyenlore nem tudsz varazsolni. Tobbet varazsolni csak ugy tudsz ha gyors vagy, vagy ha rejtozkodsz. Mentalis mento az IQ es a szerencse fuggvenye valszeg. A "sima" mento mondjuk a magiaimmun es a szerencse. Tuzgolyorol meg csak annyit amit fennebb irtam a hevitesrol.

Ha meg tudod oldani gyere chatelni a kf csatira, van ott sok "oreg roka" segitenek neked. Egesz nap talalni ott embert egeszen ejjelig.

Aquilia
 
Kérdeznék a varázslatok kapcsán is...

- A harag és az agresszivitás csak fegyveres harc esetén hatásos, vagy a varázslat sebzését és találati esélyét is növeli?
- Láttam, hogy mindenféle fegyverrel n-szer támadnak a használóik. Varázslás esetén lesz valaha olyan, hogy egy körben (a távolsági mókát leszámítva) többször támadok varázslattal?
- A varázslatok leírása igen vegyes. Helyreállítás és bénítás esetén nincs megadva a VP "fogyasztás"?!
- Láttam olyat, hogy mentő negál, meg olyat, hogy mentális mentő negál. Mi a mentális és nem mentális mentő? Milyen mentők vannak még?
- Úgy láttam, hogy a legnagyobb max sebzése a tűzgolyónak van és más a közelébe sem jön ilyen téren. Az 1. zónában tanulható varázslatok köre fog-e bővülni, ha más zónába megyek, vagy mindenütt ezekkel kell főzni?

Magnus D.
 
Akkor kérdeznék...

Mi az az ÁKS?
Ha varázslatokat lövöldözök, akkor is használ a hevítés?
/Vastagbőrre annyira rágyúrtam, amennyire a fejlesztési pontok és egyéb körülmények engedték. Most tárgyakkal együtt 10-12 körül van, azt hiszem./

Magnus D.
 
Szia!

A kisebb ellenfeleknél (utonállók, orkok, stb) én is csak 10-15öt sebzodöm. De bementem pár labiba ahol élohalottak voltak és sebeztem két éjlovagba 30-40 épt és szívtam ugyan ennyit. Egy éjlovagot meg valamilyen foszladozó hullát 4. kísérletre sem tudtam megölni.
 
Szerintem se add fel. Modjuk én ikerboly, elkaid szentély + mászkálás kombinációval fejlődtem fel, de 6. szintűként már ott rohadtam (néha ténylegesen ) Növelj ÁKS-t, hogy ép-d legyen vagy vedd meg a hevítést és megoldod a problémáidat. A vastagbőr is igencsak fontos.
 
Használj savtengert. Az csak az ellenfeleket sebzi...
Mindenesetre meglepő amit írtál, nekem kb ugyanilyen értékekre 10-15 ép sebződésem volt. Bár te nem írtad nálad ez mennyi.
 
Az elejen en is igy voltam, rengeteg taknyos zsepit "fogyasztottam", meg varazsitalokat. A labikban egeszen jol fel tudod huzni magadat szerintem, egy kis szenvedes aran osszejon. Ocsem barbar karaktere is szenved, de mondtam neki maradjon elobb utobb menni fog. Max az elejen kicsit tobbet kell trukkozni, de annyi tp jon, hogy hamar atlepsz az "akadalyokon"!

Aquilia
 
Hát ez a 2. zóna így a 7. szint elején még kicsit vértizzadós...
Az ork légiósokkal és mészárosokkal teli labirintusokban csak apait-anyait beleadva tudtam pár kisebb csoportosulást likvidálni, és egy csomó italom és egyéb bánta, cserébe meg nem sokmindent kaptam.

A szellemes szigeten is öltem pár sötét szellemet, de egyből sem potyogott ki fekete echtoplazma, vagy nem is ezekből kellett volna?
Volt valami acéltestű szellem is, amiből egyet kinyírtam, majd a második egyszer sem sebződött attól a varázslattól (intenzív ik), amitől az előző meghalt. Miért?

Szumma, szépen visszahúztam a belem ide az első zónába, és kezdem előről a pénzgyűjtést a hajózáshoz, meg az italokhoz, stb.

Magnus D.
 
A koordinataja asszem 3,9. A kikotovarosbol elindulsz az egyszem uton es ottvagy. Ez a városka a kissebbik, azaz a Songard ital nem hoz udvozito megoldast.

Aquilia
 
Sziasztok!

"Szakmai" kérdésem lenne a varázslókhoz. Van 13 tuz- és 15 mágiaimmunitásom 13 mágiaerosítés. Ezzel szemben erosebb ellen feleknél a tuzgolyóm ugyanannyit, vagy többet sebez rajtam, mint az ellenfeleken. Ezek az élohalottak a labikban. Tudna valaki tanácsot adni hogyan csináljam?

Köszi
 
Hali!

Meg tudná mondani nekem valaki a 2. zónában lévő akadémia koordinátáit?
Még nem jártam a 2. zónában, de elértem egy szakimmal 15. szintet és tovább fejleszteném.

Köszi
 
A mágia páncél helyett, elvileg hamar szerezhetsz quwarg mágustőrt, ami balkezesként is mehet, és 3 védelmet meg 3 mágiát ad. A fejpántért valóban kár, jó sok manát ad Bár úgyis nemsokára megkapod a fehér sisakot, ami enyhén jobb.
 
Köszi a válaszokat.

Sajnos ez a töredék még kicsit húzós, mert ugyan csak egy napja vagyok itt, de már egy csomó erőforrásomat elvitte, de ami a leginkább fáj, hogy egy labian két fontos tárgyamat (mágia+1 es páncélját és az elölcsatos fejpántomat) is harc közben leverték rólam úgy, hogy harc előtt még 20% fölött voltak a mutatók. Még mindig remeg a fejem egy kicsit az idegtől...
De legalább felküzdöttem azt a vacak úszást 8-ra.

Üdv.

Magnus D.
 
A minotaur barlang ugyanaz mint 1. zónában, sajnos gyakran kidob alacsonyabb szinten a félelemaura, egyébként picsafüst. Főszörny a Bikafej, 150 Tp.

A quwarg ikerboly gyengébb mint az elkaid szentély, bár az alapszörnyek mindkettőben könnyűek. Az ikerbolyban a quwarg mágus jö leggyakrabban, ami bénítással próbálkozik. Ezenkívül királynő, élőholt, nagymester, testőr meg dolgozó jönnek. Ezek 100 Tp körül mozognak, kivéve a dolgozó mert az 60. A főellenség Anthixlichan 200 Tp-vel.

A szentélyben bármily meglepő elkaidok jönnek Van köztük szőrös, lándzsás, vándor, pásztor, csordavezér stb. Itt is a 100 Tp a domináns, de a csordavezér még 10. sziten is jókat tud pakolni, ha elkapja a fonalat. A főszörny Ehal Kalida, aki 14. szintű ha jól emlékszem (sajna ritkán látom és nem néztem a színét). Ő 230 Tp-t ér.

A fekete plazmás szigeten van egy raptil erőd. Nem túl erős, de 7. szinten nem fog beengedni.

Van még hasadék is, bár ezt valszeg jól ismered, a főszörnye Torgan ugyi, aki szép lidércúr, és jó gyűrűje van.

Meg van még ogre barlan a hegyek tetején, amikben lehet jó cuccokat keresgélni.

A térképen nem hiszem, hogy bárki elől menekülnöd kéne, bár ezt Te tudod eldönteni.

Bye Quinn
 
Van egy leválasztott sziget a dél-nyugati területen, a dzsungel mellett, ott vanak a fekete plazmások, 10-es úszással lehet átmenni (érdemes kitolni az úszást, mert egyre több helyen kell).
Északon a leválasztott sziget pedig a fehér esszenciás entitásokat rejti, 8-as úszással.

Ha nem akarsz fjp-t költeni a szakira, vegyél úszás cuccot. Szinte mindig van a boltban.
 
  ... | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ...
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.