Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harakiri á lá TF
Küldd el képeslapként!
"Egyetlen ember létezett a Túlélők Földje történelmében, akinek sikerült végrehajtania egy ÖNGY parancsot magán. A parancs valójában nem létezik, de akkor, valamikor rég, a parancs eredetisége miatt a Beholder alkalmazottak úgy döntöttek, egyedi szöveggel kedveskednek a kérdéses UL megírójának." - a Túlélők Földje legendás eseményeinek egyike
Nézz szét a galériában!
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (4)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)

További témák...

2024-05-23 12:59:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Nem, de erdemes lenne rajonni, hogy vajon mitol. DG IRCen beszamolt ma 110 arany feletti dijrol is. Azt is el tudom kepzelni, hogy egy globalis tapossagi mutato van a karihoz rendelve, es minel magasabb az, annal tobbe kerul a gyogyitas.
Asszem a batorsagproba megjelenesevel ez kozponti problemava valhat.
 
Diszkréten értésedre adják, hogy 66 arany megfelelő összeg lenne.
Sajnos, jelenleg nincs ennyi pénzed ezért nem is akarod rabolni a papok drága idejét. Majd otthon pihensz, sebeid majd csak meggyógyulnak maguktól is! [3 óra 6 perc múlva életpontod újra maximális lesz.]

szóóval nem függ az anyagi helyzettől a templomi szolgáltatás ára szerintem )
 
Sziasztok!
Elkészült a Sárkányölõ Központ !!! Látogassatok el, nézzetek körbe, írjatok
véleményt!
 
Ha annyi szabadidőd van... A játékot egy karival is fel lehet fedezni. Én két karakterrel játszom, és nekem ez tökéletesen elegendő.

Nairyan/Vuldak
 
Az erősen egy kicsit relatív.
Inkább az ember most indítsén karit, mint fél év múlva. Igaz a 4 bőven elég, de ti tudjátok...
 
A 4 új karaktered erősen le lenne maradva az első 4-hez képest. Nem hiszem, hogy sok értelme lenne.
 
Szerintem felesleges...4 kari böven elég!De te tudod...
 
Egy kérdés:
szerintetek csináljak még egy fórumnevet, és akkor 8 karakterrel játszhatnék?!

Javaslatokat várom. :-)
 
Már bocsika, de hol itt a stratégia?
A kalandozás nyomogatásán kivül, meg néha egy kis bolt meg templomi beugró után, mit kell itt stratégiázni?
Ezt a játékot a primitív egyszerűsége miatt találták ki, nem kell benne stratégiázni, épp ez a lényege, náhány kattintás és megvan napi öröm!
Ennyi!
 
Miert ne maradhatna benne rossz strategiai elem? Max. csak akkor hasznalod az ilyeneket, ha rossz stratega vagy... ;)
 
4. szinten 1ó50p az 1 CSP regenerációs ideje
 
bakker ez olyan gáz aki 1.-nek kezdi az lesz a legjobb az összes többi szív mert kevesebb a lépés és mindíg ugyanaz a TP szóval ha van pénzed visszagógyulsz és kész. (szóval szerintem halhatatlanok vagyunk)
 
tud valaki ilyen játék címeket nekem mondani? csak hasonlítson a sárkányölőhöz. nem baj, ha részletesebb )
kputtyinto@freemail. hu

előre is köszönöm mindenkinek
 
4. szintnél meg 15 a kulcs.

Aréna így jó, ahogy van. Te döntöd el, hogy kalandozol pénzér, vagy hírnevezel. Örüljetek, hogy nem kell fizetni az arénáért pár aranyat!
 
mi mást néznénk? ez egy stratégiai játékocska, semmi más értelme nincs, csak a tápolás. akkor nem maradhat benne valami ami egyértelműen rossz stratégiai elem
 
A 3. szint előtt mindenki vásároljon be tolvajkulcsból mert ott már 10 aranyba fog kerülni. Így sokat meg lehet spórolni.
Akinek van Ent gyűrűje szintlépés előtt vegye fel. Még nem néztem de szerintem a kapott ÉP-t pozitív irányba befolyásolja.

Üdv!
 
hoppá, a ha kimaradt
 
bár a tápot nézzük... )))))))
 
De ha "ügyes" vagy akkor a a karid neve megtalálható a statisztikában! Szerintem így jó ahogy van, valamit valamiért...
 
Miklós!
Szerintem komoly probléma, hogy az arénázás deficites a kalandozáshoz képest! Mig a kalandozás során pár aranyból (kulcs, gyógyítás átlagköltsége) sokkal több arany keletkezik + 1 tárgyra is van esély, a TP pedig ugyanannyi, viszont jobb eséllyel lehet szörny ellen győzni, mint kalandozó ellen. Ergo nincs értelme arénázni így. Esetleg a közönség bedobálhatna aranyakat, vagy lehetne több a TP jutalom (mondjuk dupla).
 
idezet a reszletes leirasbol:
"az ügyesség a védekezésedet növeli ill. ettől függ, ki kezdi a csatát."

tehat akarmilyen ugyes vagy, nem fogod eltalalni, ha a tamadasod nem noveled cuccokkal.
 
persze, ha egy ideig nem lep, vagy abbahagyja, akkor tutti megelozom
es mi van ha lep? es mi van ha nem hagyja abba?
"egy ideig" cca 3 napig ne lepjen, hogy behozhassam, de utana meg lelepi a 3 napjat, akkor megint ott vagyok, ahol volta, max anyagilag jobban allok mint o, mert neki templomban kellet gyogyulnia, mert 1 ora alatt lepett 36ot, en meg 3 nap alatt, igy kozben gyogyultam magamtol. Szoval akkor hozom be, ha abbahagyja
 
Tuzpok 25os vedelembe vigan uti a 13-akat koronkent, es eleg jol talal. . Szerencsere +15% tamadassal en is .
 
Ilyen csatát sajnos én is tudok mutatni, az a fura benne hogy 28 ügyességgel, 10 kör alatt a megrontott boszorkányt nem találtam el, egyszer sem, ez tényleg random, de mekkora
Ő ellenben sikeresen levert egy ép-re, ez után erősen kételkedek az ügyesség harci szerepében.
 
Nem teljesen.Ha egy ideig nem lép, te pedig közben folyamatosan fejlődsz és szintben főlé nősz, akkor egyre gyakrabban cselekedhetsz, mint ő.
 
En 6Hp-ban, de egy utes utan elszalltam
Ugy tunik nekem meg bugolni se enged a gep
 
Én max épében kalandoztam egyet

a lény, akivel szembenézel egy tűzpók!

Te voltál a lassabb...
A tűzpók melléütött!
Nem találtad el.
A tűzpók csáprágójával megsebesít. 9 ép-t vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
A tűzpók csáprágójával megsebesít. 11 sebzést kapsz!
Nem találtad el.
A tűzpók lesújt rád. 13 sebzést szenvedsz el!
Melléütöttél!
A tűzpók csáprágójával áttör védelmeden, 14 ponttal csökken az ép-d.
Találtál, 13 pontnyit sebződött.
A tűzpók rád veti magát. 8 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
A tűzpók eltalált, 7 ép-t vesztesz.
Zumm! 20 ép-t sebeztél.
A tűzpók eltalált, 6 ép-t vesztesz.
Nem találtál...
A tűzpók csáprágójával megütött, 13 sebzést szenvedsz el!
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
Na erre varjatok gombot
 
jo vicc indulo karakterek akkor ne menjenek kalandozni mivel kb. 30-épvel rendelkeznek?
 
ebben teljesen igazad van mert egy képeséget tolni teljesen értelmetlen.PL.vegyunk egy barbárt akkinek mondjuk 100-as ereje van de az egészsége csak 20 lehet hogy nagyot üt,de kevesset bir ki a rámért ütésekböl.
 
Ahogy elnézem a toplistákat, finoman szolva van egy két nem 100-as emberke közöttük, aki például a barbár erejét, vagy a törpe egészségét nyomja szintlépésenként, mikor az úgyis nő magátol is, de végülis ők tudják, de ez hosszú távon nem vezet semmi eredményre, szerintem érdemes mindig a legkisebb tulajdonságra tenni a a szintlépéskor kapott pontot, mivel minhárom tulajdonságnak szerepe van a játék folyamán!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.