18. forduló, 20. forduló, Hittell összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 28. 21h:59'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5063
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HITTELL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-14] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

kt 13 1 elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőkalapácsot. [12 pontot használtál fel, van még 156.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 148.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy technokolin. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 2 rókafarok úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a technokolin jobb középső lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a technokolin köpőszervét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a technokolin többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval megcsapod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+26 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 28.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy karmazsin huhogó közeledik feléd! (ld. enc.) Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

[20 pontot használtál fel, van még 8.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY)
Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel...

KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

KARAKTERLAP

Hittell, egy vörös, kontyos hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 19. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 3/5 Magasság: 249 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 500 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 15 Életpont: 109/67 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 99 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 120 TP-t kaptál. Jelenleg 3 937 TP-d van. A következő szinthez még 63 TP szükséges. Trófeáid: fabontó szójer, gyilkos sallank. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 5
lőfegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
30,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 64 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 10 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 8 5. vadászat: 1 6. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot, csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
mélységi grittang (#103)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 15, 16.

Összsúly: 38.17 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 rókafarok (#124) 1 szögletes kő (#17) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

29 30 31
-15
-14
-13
(30,-14) a 16. labirintus bejárata, technokolin (#50), pókvadász (#59), karmazsin huhogó (#185)

Üzenet küldése a karakternek