Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 8. 0h:20' EZ A 21. JÁTÉKHETED, 10. FORDULÓD 22. játékheted kezdete: aug. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1831 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
kf 1207 | kézbeveszed/felveszed az 1207. tárgyat |
f 63 | kísérletezel a 63. tárggyal |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kavadu nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a kavadu testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a kavadu csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kavadu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [27,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő grákó denevér nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a grákó denevér bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a grákó denevér testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a grákó denevér testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. A grákó denevér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [27,1] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sünmedve bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mérges pók bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [27,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy démontetű. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [26,4] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy spagulár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a spagulár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 89.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
kt 78 | elkészíted a 78. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (1207. TÁRGY) Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér, a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínű sugarak néhány pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kő elérte fejlődésének csúcsát! Bár a jövő mindig tartogathat meglepetéseket... A kristály speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Viselésekor kapsz +50 max. ÉP-t, +50 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +4 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY) A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 20-nál több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 20-nál többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek. |
BEHOLDER CSAPDA (2107. TÁRGY) Vajon mit tudhat ez a miniatűr beholdert ábrázoló kis szobor? Ahogy megvizsgálod a mágiáját, rájössz, hogy ez egy riasztó berendezés. Egy apró mentális pendítéssel figyelmeztet mindenkire, aki a táborod közelébe jön. Elbújni előle lehetetlenség, még egy láthatatlan mestertolvajnak is kihívást okoz. A "hagyományos" csapdákhoz hasonlóan a H 2107 paranccsal állíthatod fel a fordulód végén. A felállítása fejleszti a csapdakészítés szakértelmedet. |
MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY) Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY) Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod. |
MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY) Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 8 (10) | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 138/113 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 10 (12) | Varázspont: | 50/1 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 3 |
24,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 69 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 3 |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 9. labirintus (22,29). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8, 9. |
Összsúly: 30.92 kg | Megterheltség: 64% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 4 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 6 | kerek kő (#19) | 1 | mászókarom (#78) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 11 | víz (#27) |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) | manó (#36) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | evaporőr (#69) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | kaffogó hebrencs (#88) | alpesi tehén (#91) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | bunkósbot (#9) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | királygyík bőr (#44) | surranó kígyó bőr (#47) | arany (#50) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szárnyas hernyó (#69) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) | mély kút (#93) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
mandibulapenge (#125) | rúnakő (#136) | oltár (#146) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | örökkéval.kristálya (#1207) | krónika (#1725) | Beholder csapda (#2107) |
Fairlight szütyője (#2108) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |