Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 25. 9h:10' EZ A 1392. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 1393. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 3. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
fkt 10 3 | felt. készítesz a 10. tárgyat (3 darabot) |
fkt 1595 1 | felt. készítesz az 1595. tárgyat (1 darabot) |
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 710 138 126 | bemész a 710. épületbe |
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvagdalod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
ve 70 8 | megveszed a 70. tárgyat 8 |
ve 152 4 | megveszed a 152. tárgyat 4 |
ve 232 1 | megveszed a 232. tárgyat 1 |
ve 226 1 | megveszed a 226. tárgyat 1 |
ve 352 1 | megveszed a 352. tárgyat 1 |
ve 627 1 | megveszed a 627. tárgyat 1 |
ve 632 1 | megveszed a 632. tárgyat 1 |
ve 273 | megveszed a 273. tárgyat |
f 273 | kísérletezel a 273. tárggyal |
fog 92 219 | elfogod a 92. szörnyet a 219. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem jobb oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (68 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a quwarg szellem testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 259, gyógyulás: 0, összesen: -259 ÉP}
be 833 209 90 | bemész a 833. épületbe |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magger bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a magger testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a magger fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [191,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tűzbokrot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy korongfa van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy gyöngymangó bokor van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg parafenomén lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (52 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod a drakolich bal első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megvagdalod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a bolyongó lidérc jobb vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [190,100] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy sebesült trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [189,102] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy fekete lótuszt. Délkeletre nézve látsz egy fekete kaktuszt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy manilla-fa van. Északnyugatra egy manilla-fa van. Északra egy manilla-fa van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis herceg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (60 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a quwarg szellem testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP}
(Továbbmész...) [188,102] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (56 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a quwarg szellem testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 246, gyógyulás: 0, összesen: -246 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal megvagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a purifikátor császár testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a purifikátor császár testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
m 6 7 4 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal megvagdalod a csontgólem bal vállát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a csontgólem jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}
(Továbbmész...) [186,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [186,102] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye?
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a bolyongó lidérc nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (54 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megcsapod a drakolich testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megcsapod a drakolich farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
szk 92 | keresed a 92. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
HATTYÚTOLL VÁNKOS (1226. TÁRGY) Időnként a kalandozók is engedhetnek titkos vágyaiknak, mint például, hogy minden nap olyan kényelmek között hajthassák álomra fejüket, mintha egy puccos fogadó egyik szobájában tennék azt. Ágynemű és párnák közt. Erre azonban az eddigi, kalandozással telt mindennapokban nem volt lehetőség. Most azonban már semmi sem állíthat meg abban, hogy kispárnád legyen. A hattyútoll vánkos előállításának teendői a következők: fogj két királygyíkbőrt, és öltsd össze őket két acéltűvel (ezek ebben az esetben elhasználódnak, hiszen ezek fogják összefogni a huzatot). Ezután a szabadon maradt végén töltsd meg a királygyíkbőr huzatot hattyútollal, egészen pontosan 26 darabot kell erre felhasználnod. Ha nincs annyid az gond, mert a madártoll túl kicsi ahhoz, hogy azzal pótold a maradékot - ha ezt tennéd kemény, merev vánkost kapnál. Ezt nem szeretnénk! Tehát ha betömködted a hattyútollakat kész is a tárgy, ha jól csináltad, mindössze 32 TVP-nyi idő alatt. És mi történik, ha éjjelenként hattyútoll vánkosra hajtod le a fejed? A fordulód elején tapasztalati szinted függvényében több életpontot fogsz regenerálni. Ha férfi kalandozó vagy, nem fogsz olyan jól aludni, mint hölgytársaid (de azért jobban, mint a párna nélkül, csupán a párna által adott bónusz regeneráció nem lesz teljes), hiszen a tudatod hátsó szegletében ott fog motoszkálni a gondolat: "jaj, csak valaki meg ne lássa, hogy kispárnával alszom, mert még azt hinné, elpuhultam". Ha nemed nő, nem lesznek ilyen aggályaid. |
GYÖNGYKAGYLÓ (1505. TÁRGY) Sosem értetted, honnan veszik a bátorságot a gyöngyhalászok, hogy egy szál ágyékkötőben, egyetlen rossz szigonnyal a tengerbe merészkedjenek. Nos, ez valószínűleg azért van, mert te még sohasem hallottál a csodálatos gyöngykagylóról. Nem véletlenül hurcolják magukkal az övükre kötött kis hálóikban tucatszám az alámerülő halászok, de nem ám! Minden egyes gyöngykagyló, amit maguknál tartanak, +1-et ad a víz alatti sebzésükhöz. Persze mindezt te is megteheted, csupán annyi a feltétel, hogy a víziharc szakértelmed legyen már legalább 15, mert ez alatt csak zavarna a derekadra kötött kis csomag. MAx. 15 db-ot érdemes magaddal vinned, és talán nem kell bizonygatnom, hogy lehetsz bármilyen ügyes gyöngyhalász, ha az optimálisnál több kagyló van nálad, az már inkább a mélybe húz. |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA) A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
Erő: | 8 (20) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 17 (22) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 13 (29) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/363 év |
Egészség: | 9 (18) | Életpont: | 548/469 | Jellem: | jó (35) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (26) | Varázspont: | 451/311 | Pénz: | 48473 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 42/22 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 23/66 (+34%) | lőfegyverek: | 18/54 (+45%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << mandibulakasza (#127) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/49 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 4/74 | 3. mászás: | 2/89 |
4. csapdaészlelés: | 1/15 | 5. gyógyítás: | 5/94 (+30%) | 6. titkosírás: | 1/9 |
7. felderítés: | 1/77 | 8. szörnyidomítás: | 4/89 | 9. teológia: | 1/64 |
10. taumaturgia: | 21/44 (+40%) | 11. szerencsejáték: | 3/78 (+10%) | 12. versengés: | 3/79 (+40%) |
13. zene: | 7/71 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 5/49 | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 2/77 (+10%) | 17. vitalitás: | 4/40 (+17%) | 18. bányászat: | 1/90 |
19. úszás: | 9/30 | 20. főzés: | 4/62 | 21. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), tüskés harci gromak (#156), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), ismeretlen (#9089) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 20, 34, 35, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 35 (limit: 1260), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3550. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: m 1 1, m 2 2, m 3, h 313 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 95 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
61 | arany (#50) | 25 | gyógykenőcs (#313) | 6 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
6 | vashegyű nyíl (#176) | 46 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | bordacsont (#16) | 2 | kaja (#2) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|