Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 24. 15h:04' EZ A 1391. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD 1392. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 3. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
hu 56 | hulladék: 56 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
cir | vándorcirkusz látogatása |
fkt 10 3 | felt. készítesz a 10. tárgyat (3 darabot) |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
199 | 200 | 201 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
be 710 138 126 | bemész a 710. épületbe |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Barnega testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Barnega testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvagdalod a Barnega fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A Barnega a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Barnega még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő és egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
ve 199 4 | megveszed a 199. tárgyat 4 |
ve 197 6 | megveszed a 197. tárgyat 6 |
ve 189 5 | megveszed a 189. tárgyat 5 |
ve 273 1 | megveszed a 273. tárgyat 1 |
ve 210 20 | megveszed a 210. tárgyat 20 |
kf 210 3 | kézbeveszed/felveszed a 210. tárgyat (őrzöd) |
ve 221 | megveszed a 221. tárgyat |
ve 941 12 | megveszed a 941. tárgyat 12 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
be 833 209 90 | bemész a 833. épületbe |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. 179 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 270, gyógyulás: 0, összesen: -270 ÉP}
(Továbbmész...) [199,99] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod az ongóliant testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester bal karját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-37 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megcsapod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [198,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gyöngymangó bokrot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy álomvirág van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy grok-képződmény van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy gyöngymangó bokor van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gólem. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a csontgólem fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a csontgólem fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
h 697 900 | használod a 697. tárgyat |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger bal lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a magger testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a magger testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a magger jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (62 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 261, gyógyulás: 0, összesen: -261 ÉP}
(Továbbmész...) [197,101] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő roguena mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a roguena testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a roguena testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a roguena testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a csontgólem jobb karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 259, gyógyulás: 0, összesen: -259 ÉP}
(Továbbmész...) [196,102] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Analotha, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy álomvirág van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy csápos otagi. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 250 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 ryuku védőkenőcsöt. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 250, gyógyulás: 0, összesen: -250 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [194,102] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Carou orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy rát-fa van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (65 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem fejét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a quwarg szellem jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a quwarg szellem jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 250, gyógyulás: 0, összesen: -250 ÉP}
(Továbbmész...) [193,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy tűzbokor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a quwarg szellem bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT) Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.] |
MÁKRÓZSAFŐZET (14. RECEPT) Két mákrózsavirágból már remek főzet készíthető! Jó sok víz kell (10 cseppnyi), bele a két mákrózsavirág, majd rövid kavargatás mellett fel kell forralni. A "gyorsétel" 2 TVP-nyi idő alatt kész van, és ha nem kábulsz el a főzés közben az illatától, most el is fogyaszthatod. A bódulat, mely ezután telepedik rád, semmi eddig tapasztalthoz nem fogható. Hatásaként a következő köröd elejéig lélekben közelebb kerülsz a szellemekhez - ennek köszönhetően a csodák kútjának szellemével is feljavul a kapcsolatod. Vagyis ha a kútba aranyérmét dobálsz, jelentősen megnő az esélyed arra, hogy fizikai kontaktus jön létre, és nem csupán egy információt kapsz valamiről. |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
KESELYŰMIRIGY (941. TÁRGY) Az iménti keselyű leölése után valamilyen éles szerszámmal magadévá tehetsz a szörnyből egy darabot. A hasát felmetszve feltáruló mirigyek már zárt állapotban is bűzösek, hát még ha két ujjaddal megnyomva őket kinyomod a keselyű belső szervének tartalmát. Hogy mire használhatod, azt még nem tudhatod, de egy jó tanács: ne étkezés után kísérletezz vele! |
KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY) Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
Erő: | 8 (20) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 17 (22) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 13 (29) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/354 év |
Egészség: | 9 (18) | Életpont: | 547/464 | Jellem: | jó (41) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 15 (26) | Varázspont: | 451/199 | Pénz: | 68687 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 39/17 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 23/32 (+31%) | lőfegyverek: | 18/9 (+48%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << mandibulakasza (#127) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/99 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 4/74 | 3. mászás: | 2/89 |
4. csapdaészlelés: | 1/15 | 5. gyógyítás: | 5/64 | 6. titkosírás: | 1/9 |
7. felderítés: | 1/77 | 8. szörnyidomítás: | 4/89 | 9. teológia: | 1/64 |
10. taumaturgia: | 21/4 (+55%) | 11. szerencsejáték: | 3/68 | 12. versengés: | 3/39 |
13. zene: | 7/41 (+12%) | 14. szörnyismeret: | 5/49 | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 2/67 | 17. vitalitás: | 4/23 (+10%) | 18. bányászat: | 1/90 (+25%) |
19. úszás: | 9/30 | 20. főzés: | 4/62 (+18%) | 21. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), tüskés harci gromak (#156), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), ismeretlen (#9089) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 20, 34, 35, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 34 (limit: 1255), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: m 1 1, m 2 2, m 3, h 313 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 155 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1443 | arany (#50) | 2 | bot (#4) | 32 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | varázskő (#305) | |||
8 | vashegyű nyíl (#176) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dárda (#10) | 20 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | igazgy. fülbevaló (#197) | 6 | kaja (#2) | 4 | karbin plazma (#199) | |||
12 | keselyűmirigy (#941) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 5 | vas dobónyíl (#189) |
192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|