338. forduló, 341. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 2. 9h:27'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [233,75] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 20 fiatalság italát (1800 arany), 14 fiatalság italát (1211 arany).
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy manifeszt.nyúlvány van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Zu'lit tarsolya termel 1 rókafarkat. [rókafarok ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1048 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+130 pszi pont.) A lottó 705. hetének nyerőszámai: 5, 20, 29. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy szellemdarázs nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 191 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Nunchakuval párszor keményen megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. A szellemdarázs kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 386, gyógyulás: 4, összesen: -382 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 682.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 677.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 673.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 671.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 671.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 671.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-47 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 669.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 663.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 663.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 662.]

* 6. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 662.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 660.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 658.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

* 8. KP: leveszed/lerakod az 1695. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a mágusgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1373. tárggyal
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] A befejezéshez még 1107 TU szükséges. [200 pontot használtál fel, van még 458.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1338 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 448.]

kno 11 10 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 448.]

ek 273 26 441 t. energia kisütése: 273 26 441
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 26 VP-nél kevesebb, plusz 41 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

ek 273 9 238 t. energia kisütése: 273 9 238
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 38 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

kb 189 15 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

fkt 925 10 1 felt. készítesz a 925. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kreommat szirmot. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

m 8 3 2 mozogsz északra, délkeletre, keletre
[233,74] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a kék rothasztó jobb oldalát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Törpe szekercével megvagdalod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 11224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 156, gyógyulás: 204, összesen: +48 ÉP}


A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Vérfürdető magszim, 1 Orbitális mackósajt, 1 Illúziópalota, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Vérfürdető magszim, 2 Sötét motyogó, 1 Orbitális mackósajt. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Vérfürdető magszim, 2 Sötét motyogó, 1 Garokk. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Temető, 3 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez terc! Vesztettél. 1763 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 71 darab aranyérmét.
Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg lázhozó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó csáprágóját. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó bal lábát. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a quwarg lázhozó jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg lázhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
7679 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 262, gyógyulás: 282, összesen: +20 ÉP}


(Továbbmész...) [234,75] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trakatoid. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 188 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a trakatoid bűzös végtagját. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a trakatoid testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakatoid fejét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Nunchakuval súrolod a trakatoid egyik csápját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-45 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10691 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 666, gyógyulás: 308, összesen: -358 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [235,75] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trakatoid közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakatoid testét. Kritikus ütés! (6 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a trakatoid bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a trakatoid fejét. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a trakatoid kopasz fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-63 életerő). A trakatoid összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1775, sebződés: 632, gyógyulás: 325, összesen: -307 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 408.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+393 varázspont, -787 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 408.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1376 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

m 2 3 8 mozogsz keletre, délkeletre, északra
[236,75] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trakatoid közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 183 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trakatoid egyik csápját. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a trakatoid kopasz fejét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a trakatoid testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a trakatoid fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-66 életerő). Véres nyál csordul ki a trakatoid száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
10619 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1677, sebződés: 746, gyógyulás: 303, összesen: -443 ÉP}


(Továbbmész...) [237,76] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy türkiz sárhajító került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 187 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a türkiz sárhajító testét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 49 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A türkiz sárhajító csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 561, gyógyulás: 320, összesen: -241 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+680 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [237,75] Füves síkságra érkeztél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés totemblarg került az utadba. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel többször eltalálod a tüskés totemblarg bal oldalát. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) 9773 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 801, gyógyulás: 275, összesen: -526 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 383.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 381.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[236,76] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. A sűrű köd megnehezíti a látást. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy türkiz sárhajító nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a türkiz sárhajító egyik csápját. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Csápjaival a türkiz sárhajító csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 45 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a türkiz sárhajító bal oldalát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 493, gyógyulás: 322, összesen: -171 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+689 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [235,76] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kreommat-liliomot. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trakatoid. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakatoid nyakát. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a trakatoid testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a trakatoid testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a trakatoid kopasz fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápjaival a trakatoid lecsap a bal karodra. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-65 életerő). A trakatoid szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
10755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1671, sebződés: 675, gyógyulás: 330, összesen: -345 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kreommat szirmot. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [234,76] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő türkiz sárhajító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a türkiz sárhajító testét. Kritikus ütés! (6 támadással 642 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. Kritikus ütés! (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító egyik csápját. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A türkiz sárhajító csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) A türkiz sárhajító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 476, gyógyulás: 0, összesen: -476 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 356.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[233,77] A terep vált: bozótos területen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ro'galhal kísértet. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 291, gyógyulás: 0, összesen: -291 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anram Salle vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy púpos zsokarg! (ld. enc.) Egy pillanat alatt felismered, hogy a szörny túl erős, úgyhogy rémült menekülésbe fogsz, és felmászol a leomlott oldalfalon. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Mohammaddal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy kotét, egy kreiton fókuszt, egy mihlanil kesztyűt, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy varkaudar őslich trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[50 pontot használtál fel, van még 306.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy leviathán lárva. (ld. enc.) Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-11439 TP] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 276.]

bb 260 100 beraksz a bankba a 260. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bo'adhun éjhozó. Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-11970 TP] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 246.]

szk 440 keresed a 440. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy elemi pulzátort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 245.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 244.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 243.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 242.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 241.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 240.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 239.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 238.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 822. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 531. tárggyal
Az ujjadra húzod a mágusgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 6. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 234.]
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [34 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 28, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 680 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRAKATOID (480. SZÖRNY)
A trakatoidok a bo'adhun lápvidék rejtélyes ragadozói. Ha te veszed észre előbb, csupán hosszú és vékony, szanaszét dobált csápjait láthatod, melyek ismeretlen helyről tekergőznek elő az összes lehetséges irányba. Ha viszont ő vesz észre előbb, biztos, hogy kidugja fejét a bűzös sárréteg alól, majd miközben orrfacsaró támadást indít szaglóérzéked ellen, megragad csápjaival, és a föld alá rángat. Ha ez sikerül neki, már nem sok esélyed maradt a legyőzésére. Síkos, plazmaszerű bőre szinte bármilyen szúrófegyver támadásának sikerrel ellen tud állni.

TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY)
A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged.

KITINTÜSKE (879. TÁRGY)
Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul.

RO'GALHAL KÍSÉRTET (463. SZÖRNY)
A ro'galhalok a bo'adhun barbárok vezetői voltak a birodalom virágzásának idején. Miközben a bo'adhun birodalom a pusztulás küszöbén állt a kyorgok által uralt triklem dakolderek támadásai miatt, a sámánok végső megoldásként megidézték a hősi halált halt törzsfők szellemét, így örök bolyongásra ítélve őket a való világban. Ezek a kísértetek pont úgy néznek ki, mint ahogy "alapanyaguk" kinézett halálának pillanatában: eltorzult arckifejezésük az átélt kínokról, a testükre festett barbár jelek egy rég letűnt birodalom kultúrájáról árulkodnak. Elszántságuk ma már csak egyetlen dologra korlátozódik: megvédeni a bo'adhun földeket mindenféle betolakodóktól. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY)
Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni...

LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY)
Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle?

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

Erő: 60 (85) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 63 (73) Támadás: 74 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 59 (72) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 65/407 év
Egészség: 59 (83) Életpont: 1287/281 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 63 (88) Varázspont: 2640/6 Pénz: 4090 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 28/8 Pszi pont: 534/269 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 20
Eddig összesen 3638 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70077 TP-t kaptál. Jelenleg 14169860 TP-d van. A következő szinthez még 930140 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Techiulan, Shengoroth. A 309. fordulódban 9172 arany került a bankszámládra. 10547 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 34/54 (+1%) ütőfegyverek: 42/89 (+8%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 35/74

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/17 2. nyomkövetés: 81/28 (+4%) 3. mászás: 21/15 (+11%)
4. csapdakészítés: 23/5 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/57 6. gyógyítás: 30/60
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 25/89 9. szörnyidomítás: 15/72 (+11%)
10. teológia: 147/75 (+60%) 11. taumaturgia: 147/72 (+1033%) 12. szerencsejáték: 3/96 (+11%)
13. versengés: 19/59 (+16%) 14. harcművészetek: 3/66 15. zene: 16/18
16. szörnyismeret: 47/40 (+34%) 17. pszi: 37/9 (+2%) 18. zárnyitás: 21/24
19. vadászat: 7/38 20. vitalitás: 8/14 21. bányászat: 35/94
22. úszás: 6/75 23. főzés: 15/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +38 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +41 vp 26 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (176,10,1) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)
tárgyvédelem (#178) hatalomvarázs (#220) méregsemlegesítés (#14) varázsenergia (#161)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)
istenítélet (#284) >> 48. szintű lényekre istenítélet (#284) >> Techiulan (#400)
istenítélet (#284) >> hegyi óriás (#397)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> Techiulan (#400) ongóliant tombolás (#146) >> Eruol (#378)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
54 arany (#50) 4 borkonyó bibe (#312) 9 fiatalság itala (#473)
1 nyílvessző (#108) 9 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 kitintüske (#879) 2 kreommat szirom (#925) 1 rothasztó talizmán (#815)
15 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,74) kék rothasztó (#421), quwarg lázhozó (#478)
(233,75) szellemdarázs (#481)
(233,77) ro'galhal kísértet (#463), ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Mohammad (5389. kalandozó)
(234,75) trakatoid (#480)
(234,76) türkiz sárhajító (#469)
(235,75) trakatoid (#480)
(235,76) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), trakatoid (#480)
(236,75) trakatoid (#480)
(236,76) türkiz sárhajító (#469)
(237,75) 38. jellempróba, tüskés totemblarg (#482)
(237,76) türkiz sárhajító (#469)

Üzenet küldése a karakternek