339. forduló, 342. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 11. 9h:12'
EZ A 350. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD
351. játékheted kezdete: ápr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [261,75] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1476 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+141 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 706. hetének nyerőszámai: 25, 24, 11. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kutyafejű medve nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kutyafejű medve szőrös altestét. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a kutyafejű medve vicsorgó pofáját. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A kutyafejű medve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 185, gyógyulás: 4, összesen: -181 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 684.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 679.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 677.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 673.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 673.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-51 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 673.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-53 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 671.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 665.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 664.]

* 6. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 660.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

* 8. KP: leveszed/lerakod az 1695. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a mágusgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1373. tárggyal
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 660.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 655.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+843 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 650.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(261,75) kutyafejű medve (#477)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 3 smaragd védőgyűrűt 300 aranyért.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia isteni megnyilvánulása. Egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy Eldereth kristályt, egy inváziós amulettet, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy árnytündér messiás trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kadera Forsetti. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 610.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 215 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 560.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[261,75] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy bányászvorthag nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy vizestömlő tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányászvorthag farkát. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a bányászvorthag fejét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A bányászvorthag többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-13 TVP). Patájával a bányászvorthag többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 99 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a bányászvorthag jobb hátsó lábát. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a bányászvorthag jobb hátsó lábát. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). A bányászvorthag szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 97 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Magad mögé lököd a pitiáner Shengoroth trófeát, és kinyersz egy alkalmas bányászvorthag trófeát. 11436 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1966, sebződés: 776, gyógyulás: 379, összesen: -397 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősi matéria. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyengén megütögeted az ősi matéria testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nunchakuval párszor megpöccinted az ősi matéria testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Az ősi matéria mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (4 támadástól 301 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 533, gyógyulás: 67, összesen: -466 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+855 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.
[12 pontot használtál fel, van még 520.]

v 198 229 82 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(261,75) kutyafejű medve (#477), bányászvorthag (#593), Chara-din rúnaköve, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, ősi matéria (#600)

[229,82] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ében tigris közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében tigris testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Nunchakuval többször eltalálod az ében tigris jobb hátsó lábát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében tigris ébenfekete bőrét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd az ében tigris bal első lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
6899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1283, sebződés: 534, gyógyulás: 230, összesen: -304 ÉP}

Észreveszel egy borkonyó cserjét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 480.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[228,81] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ében tigris. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris ébenfekete bőrét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd az ében tigris nyakát. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ében tigris jobb vállát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nunchakuval súrolod az ében tigris jobb vállát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Az ében tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
6610 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 482, gyógyulás: 223, összesen: -259 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+555 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dübörgő bahrot került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 79 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a dübörgő bahrot testét. Kritikus ütés! (5 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Nunchakuval súrolod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Sikeres döféseket ejt testeden a dübörgő bahrot. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 87 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. (ld. enc.) 8866 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 672, gyógyulás: 324, összesen: -348 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [228,80] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy csupaszbőrű maclogh nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a csupaszbőrű maclogh testét. (6 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh testét. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a csupaszbőrű maclogh bal vállát. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a csupaszbőrű maclogh bal oldalát. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A csupaszbőrű maclogh többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). A csupaszbőrű maclogh összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10016 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 432, gyógyulás: 364, összesen: -68 ÉP}


(Továbbmész...) [229,79] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő káoszszellem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 191 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 362 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 126 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 602, gyógyulás: 4, összesen: -598 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1010 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 409.]

vv 161 79 167 elmormolod a 161. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 407.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 407.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy rubin góliát.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével megvagdalod a rubin góliát combját. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A rubin góliát cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a rubin góliát testét. Kritikus ütés! (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Egy tockost nyomat Neked a rubin góliát! (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 541, gyógyulás: 172, összesen: -369 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-14670 TP] [30 pontot használtál fel, van még 377.]

bb 260 100 beraksz a bankba a 260. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tündöklő griff.

A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff bal vállát. (6 támadással 600 életpontot sebezve.) Nunchakuval párszor keményen megütöd a tündöklő griff testét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff jobb szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 738 életpontot sebezve.) Nunchakuval súrolod a tündöklő griff jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
8684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1730, sebződés: 383, gyógyulás: 0, összesen: -383 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 347.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+167 varázspont, -334 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 347.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1078 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
[230,79] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tündöklő griff. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 738 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a tündöklő griff testét. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a tündöklő griff jobb vállát. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Nunchakuval meghorzsolod a tündöklő griff testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
8573 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1637, sebződés: 437, gyógyulás: 4, összesen: -433 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!

(Továbbmész...) [230,78] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült manaelementál lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Nunchakuval párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 396 életpontot sebezve.) Fegyvered 13 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy Uthan Teriadan. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 188 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Semmi hatás! Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (108 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az Uthan Teriadan szellemtestét. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod az Uthan Teriadan szellemkarját. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 128 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 341, gyógyulás: 4, összesen: -337 ÉP}


(Továbbmész...) [231,78] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Tharr szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy káoszszellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 327.]

be 1178 bemész az 1178. épületbe
A szentély közepéig sétálsz. Érzed, hogy ez a legideálisabb hely ahhoz, hogy letérdelj imádkozni! Hát ezt teszed. (+362 életerő.) (+2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ideje menni, hogy terjeszthesd istened igéit a nagyvilágban. [30 pontot használtál fel, van még 297.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[230,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csupaszbőrű maclogh. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csupaszbőrű maclogh testét. (6 támadással 605 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Fegyvered 24 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-12 TVP). Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a csupaszbőrű maclogh jobb szárnyát. (6 támadással 611 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh testét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Belecsipked a csupaszbőrű maclogh a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a csupaszbőrű maclogh megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 472, gyógyulás: 0, összesen: -472 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kaqxar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [229,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csupaszbőrű maclogh ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás).

(Továbbmész...) [228,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tarajos áspis. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Van itt egy barbár barlang (692. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Kildar lossagorral. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét és egy teriadan karkötőt visel. Felszerelését egy bosszúálló trófea, egy kémsárkány trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 230.]

be 692 bemész a 692. épületbe
Végigsétálsz a boltív alatt, és mélyre hatolsz a barlang belsejébe. A hosszú és szűk folyosó egy nagyobb terembe torkollik, a közepén egy koponyákból kirakott totemoszlop áll. Besétálsz a barlang belsejében álló hatalmas csarnokba. A totemoszlop még mindig ugyanabban a mozdulatlan pozícióban áll a terem közepén. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Szinte érzed a bebörtönzött lélek elégedett tekintetét, amikor büszkén megállsz az oszlop előtt. [10 fejlesztési pontot kaptál.] Majdnem összerogysz ijedtedben, amikor a sámánúr hangosan szörcsögve megjelenik a hátad mögött.
- A fülke döntött - harsogja. - Igazat szóltál! Akkor térjünk rá a sürgős teendőkre. A népem visszatérésének kulcsa egyetlen ember kezében van. Még az én időmben, élt egy remete a hegyekben, nem messze innen. Krossannak hívták. Az egyetlen lehetőség, hogy őt megtaláljuk. - Tiltakozásra nyitod szád, de a sámánúr közbevág. - Nem, már az én időmben is legendák regéltek halhatatlanságáról. Valamilyen csodás szer hatásaként, amikor elérte a 65. életévét, egy percet sem öregedett tovább. Benne az összes bizodalmunk. Ha rálelsz a sziklák között húzódó palotájára, és elém hozod őt, busás jutalom vár rád. - Végülis, gondolod, mit veszíthetsz. Elmélyülten áttanulmányozod az elsárgult térképet, amely a palota alaprajzát mutatja.

1
13 5 3 4 19
7 2 8
14 9 20 6 21 10 18
15 11 16 12 17
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 108. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 30, délre 54 mérföldre található.

Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

szk 477 keresed a 477. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kutyafejű medvét. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 224.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 223.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 222.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 221.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 220.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 219.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 218.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 217.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 216.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 215.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 214.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 213.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 822. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 531. tárggyal
Az ujjadra húzod a mágusgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 210.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 6. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 18 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 210.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 13, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 482 pontot. A következő körben tehát 682 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI MATÉRIA (600. SZÖRNY)
Már sok-sok ezer év telt el azóta, hogy az első árnypiramis felépült Kelet-Ghallán. Az azt épít(tet)ő, tapasztalatlan árnytündérek célja egyértelmű volt: egy olyan eszközt akartak létrehozni, ami a természet energiáit egy forrásba gyűjtve, semlegesítené a Halál istenének őket sújtó átkát. Az árnypiramis belsejében olyan erős varázslat koncentrálódott, hogy körös-körül, többszáz méteres körzetben az aljnövényzet gyors ütemben kipusztult. Pár évig tartott a folyamat, melynek betetőzéseként az építmény felrobbant, a belsejében nőtt kaotikus sugárzás pedig elszabadult, és önálló tudatra ébredve, útjára indult. Leginkább egy masszára emlékeztet, ami minden közelébe került lelket pillanatok alatt magába olvaszt, és ezáltal csak nő és nő. Szikrázó fellegek és kavargó köd alkotják, és a legtöbbször fojtogató szagot áraszt magából. Miközben a semmiből formálódott iszonyatos mancsa lesújt, élő és holt lelkek halálsikolyait hallhatod fejedben. Az ősi matéria elől elbújni nem lehet, így BA paranccsal hiába is próbálkoznál. Csak mágikus fegyverrel tudsz rajta sebet ejteni, de azzal is nehezen.

ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY)
Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat.

BAHROT BŐR (938. TÁRGY)
A dübörgő bahrotok bőrét egy éles szerszámmal lenyúzva a vadásztatu bőrnél pont százszor ellenállóbb anyaghoz juthatsz. Bár kérges és vastag felülete miatt nehéz lenne megmunkálni, de azért lehet, hogy érdemes megpróbálkozni vele.

UTHAN TERIADAN (505. SZÖRNY)
A Pusztulás Kráterének hírhedt lakói a Teriadan káoszszellemek voltak. Rég volt, amikor a bo'adhun sámánurak még uralmuk alá tudták vonni őket, azóta ez soha senkinek nem sikerült. Közülük is volt néhány, aki kiemelkedett a névtelenségből. Uthan Teriadan az előkerült bo'adhun tekercsek szerint e leghatalmasabb káoszszellem volt mind közül. Egyesek szerint minden tudását a szerencsétlenül járt sámánurak lelkéből nyerte, és minden egyes áldozattal csak erősödött a hatalma. Most, hogy már nem kóborolnak a barbár nép tagjai birodalmuk kihalt vidékein, vajon mi táplálja Uthan Teriadan tudását? Nem akadt kalandozó, aki ezt elmondhatta volna.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 341. fordulód.

Erő: 60 (85) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 63 (73) Támadás: 86 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 60 (78) Védekezés: 124 Menekülés: 30 % Életkor: 65/370 év
Egészség: 59 (88) Életpont: 989/185 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 63 (93) Varázspont: 2646/1 Pénz: 195 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 544/189 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 20
Eddig összesen 3659 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46414 TP-t kaptál. Jelenleg 14339261 TP-d van. A következő szinthez még 760739 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Techiulan, bányászvorthag. A 340. fordulódban 10489 arany került a bankszámládra. 10541 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 34/56 (+1%) ütőfegyverek: 43/6 (+6%) lőfegyverek: 7/40
dobófegyverek: 35/74

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/5 (+33%) 2. nyomkövetés: 81/57 (+15%) 3. mászás: 21/15
4. csapdakészítés: 23/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/69 6. gyógyítás: 30/60
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 25/89 9. szörnyidomítás: 16/1 (+15%)
10. teológia: 149/3 (+54%) 11. taumaturgia: 148/61 (+43%) 12. szerencsejáték: 4/7
13. versengés: 19/75 14. harcművészetek: 3/66 15. zene: 16/18
16. szörnyismeret: 47/74 (+34%) 17. pszi: 38/8 (+5%) 18. zárnyitás: 21/38
19. vadászat: 7/38 20. vitalitás: 8/14 21. bányászat: 36/8 (+9%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 15/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +38 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +41 vp 26 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (176,10,1) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)
tárgyvédelem (#178) hatalomvarázs (#220) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> drótszőrű mópat (#426)
istenítélet (#284) >> 48. szintű lényekre istenítélet (#284) >> Techiulan (#400)
istenítélet (#284) >> hegyi óriás (#397)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> Techiulan (#400) ongóliant tombolás (#146) >> Eruol (#378)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 fiatalság itala (#473) 1 nyílvessző (#108) 9 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 3 smaragd védőgyűrű (#223) 13 víz (#27)
1 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
94 arany (#50) 1 bahrot bőr (#938) 7 borkonyó bibe (#312)
7 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
1 lótuszvirág (#447)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(228,76) barbár barlang (#692), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), 38. jellempróba, érclelőhely, tarajos áspis (#486), Kildar lossagor (1105. kalandozó)
(228,80) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, csupaszbőrű maclogh (#490)
(228,81) ében tigris (#488), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), dübörgő bahrot (#479)
(229,76) csupaszbőrű maclogh (#490), 41. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely
(229,79) Tharr oltár, érclelőhely, káoszszellem (#472), rubin góliát (#473), tündöklő griff (#466)
(229,82) ében tigris (#488), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(230,77) csupaszbőrű maclogh (#490), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), 26. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely
(230,78) manaelementál (#290), Leah oltár, érclelőhely, Uthan Teriadan (#505)
(230,79) tündöklő griffek (#466), művészi porolit (#720), érclelőhely
(231,78) Tharr szentélye (#1178), Tharr oltár, érclelőhely, káoszszellem (#472)

Üzenet küldése a karakternek