113. forduló, 115. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 16. 21h:48'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,57] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 26. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+197 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: hh 1100 2306 0 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 299.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 298.]

* 3. KP: v 367 42 0 elmormolod a 367. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

kf 1541 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

tv 50 280 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 280. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: ryuku átokvarázs. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 398.]

hu 1577 171 hulladék: 1577 171
Hulladék, ezért nem gyűjtesz monstrum vállvédőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

lm 32 30 mozogsz 32 30
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg őrparancsnok az. Fegyvere egy rövid kard. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg őrparancsnok egyik karját. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a quwarg őrparancsnok fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 4 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 95, gyógyulás: 14, összesen: -81 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A járat éles kanyart vesz. Szinte ugyanabban az irányban kell továbbmenned, amerről érkeztél. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Eléred a járat végét. Itt már nem annyira homokos a fal, mint a többi járatban. Sőt, itt-ott különösen sötét árnyalatú. Milyen anyagból lehet? [32. PONT] Megbotlasz valamiben: 3 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A járat éles kanyart vesz. Szinte ugyanabban az irányban kell továbbmenned, amerről érkeztél. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy kanyar után hosszabb egyenes szakaszhoz érkezel. Most hogy ilyen jól belátni a terepet, van időd szusszanni egyet. [29. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! 117 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Upsz, elérted a járat végét. Ez valami fészekszerűség lehetett valamikor. Szalmaszálak hevernek mindenütt, és a levegő a megszokottnál is állottabb. [30. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 6 quwarg tojás. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 363.]

ek 116 40 1139 t. energia kisütése: 116 40 1139
Sámán gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 39 60 52 mozogsz 39 60 52
Egy kanyar után hosszabb egyenes szakaszhoz érkezel. Most hogy ilyen jól belátni a terepet, van időd szusszanni egyet. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Lábujjhegyre emelkedsz, úgy haladsz tovább. Levegőt is alig mersz venni, nehogy a következő sarok mögött ellenség várjon rád. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 34 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Végigfut hátadon a hideg, ahogy elindulsz előre, a járat ismeretlen sötétjébe. [36. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Némi kacskaringózás után megtorpansz egy falba vájt üregnél. Búvóhelynek tűnik, ahova valaki vagy valami bármikor befészkelheti magát. Szerencsére most nincs itt. [37. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg parafenomén az. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg őrparancsnok van előtted! Fegyvere egy rövid kard. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 103, gyógyulás: 16, összesen: -87 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.)
Szinte már teljes önkívületben lélektelen porhüvelyként lépdelsz előre, követve, ahogy a forduló ide-oda kanyarog. [38. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nicsak, elérted a járat végét. Tükörsima felületben végződik, mintha elvágták volna. Megkopogtatod a lezáró falat. Tompán kong. Nem csak egy vékony álca, ami mögött út vezet tovább. [39. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Szinte már teljes önkívületben lélektelen porhüvelyként lépdelsz előre, követve, ahogy a forduló ide-oda kanyarog. [38. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Némi kacskaringózás után megtorpansz egy falba vájt üregnél. Búvóhelynek tűnik, ahova valaki vagy valami bármikor befészkelheti magát. Szerencsére most nincs itt. [37. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Végigfut hátadon a hideg, ahogy elindulsz előre, a járat ismeretlen sötétjébe. [36. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Körültekintően haladsz előre, készen arra, hogy a minden gyanús rezdülésre azonnal reagálhass. [56. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy éles kanyarban megpihensz egy pillanatra. Aztán egy röpke pillanatra arra gondolsz, a legjobb lenne itt hagyni az egész helyet. De aztán felvillan előtted, hogy mit is vársz valójában ettől a labirintustól. Akkor előre... [57. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Követed a quwargok által vájt járat kanyargását. [58. PONT] Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem jobb karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a quwarg szellem testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 172, gyógyulás: 9, összesen: -163 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg őrparancsnok lakik itt. Fegyvere egy rövid kard. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg őrparancsnok fejét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 104, gyógyulás: 16, összesen: -88 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Az egyik kanyarban a falban néhány őrposztszerű mélyedésre leszel figyelmes. [59. PONT] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Eléred a járat végét. Ideális hely megpihenni kicsit, aztán újult erővel visszafordulni, és jó irányba vezető utat keresni. [60. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 dlathog kőzet (ld. enc.) és 1 aranygyűrű. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Az egyik kanyarban a falban néhány őrposztszerű mélyedésre leszel figyelmes. [59. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Követed a quwargok által vájt járat kanyargását. [58. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy éles kanyarban megpihensz egy pillanatra. Aztán egy röpke pillanatra arra gondolsz, a legjobb lenne itt hagyni az egész helyet. De aztán felvillan előtted, hogy mit is vársz valójában ettől a labirintustól. Akkor előre... [57. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Körültekintően haladsz előre, készen arra, hogy a minden gyanús rezdülésre azonnal reagálhass. [56. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Lelassítod lépteid, és harcra készen osonsz előre. [40. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg tűzköpő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 117, gyógyulás: 3, összesen: -114 ÉP}

Hamarosan egy quwarg szellemet pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 40. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.)
[135 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 52 47 47 mozogsz 52 47 47
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 42 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem jobb vállát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a quwarg szellem testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 43 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 170, gyógyulás: 9, összesen: -161 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 55, gyógyulás: 3, összesen: -52 ÉP}

Hamarosan egy quwarg őrparancsnokot pillantasz meg. Fegyvere egy rövid kard. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 96, gyógyulás: 14, összesen: -82 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.)
Ahol le kell hajolni a továbbhaladáshoz, megteszed, ahol át kell mászni egy sziklatömbön, ami elzárja a továbbvezető utat, átmászol. Téged néhány csipcsup akadály nem fog tudni megállítani. [49. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Bár a folyosó fala eddig minden járatban tömör homokból volt, ezen a helyen, mintha megperzselődések nyomai látszanának a falakon. Hmm... [50. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg tűzköpő van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő fejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (106 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 12 spiritusz, 7 álompor, 2 rákfatty váladék, 4 rókafarok, 3 ovimon-bogyó. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg tűzköpő bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 168, gyógyulás: 6, összesen: -162 ÉP}

Hamarosan egy quwarg tűzköpőt pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (110 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: fáklya, sullár hólyag, 30 spiritusz, 4 ugh méreg, ragasztó. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a quwarg tűzköpő jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-40 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 177, gyógyulás: 4, összesen: -173 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 49. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.)
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Borsódzik a hátad az izgalmaktól. Érzed, hogy quwargok vannak a közelben. A [44. PONT]-on jársz. Hirtelen egy quwarg felderítőt veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő fejét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Többnyire egyenes folyosón sétálgatsz. [45. PONT] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 58 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy kanyarban, ahol a folyosó teljes kanyart vesz, megállsz egy pillanatra, hogy szusszanhass egy keveset. Nem egynapos kirándulás bejárni ezt az egész komplexumot. [46. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Upsz, a járat végéhez érkeztél. A falak különösen sötétek erre. [47. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szellem az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 42 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a quwarg szellem bal karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem nyakát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a quwarg szellem fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 41 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 176, gyógyulás: 11, összesen: -165 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.)
Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 178.]

ef 20 506 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 38.]

tv 280 33 támadó/véd. varázslat a 280. varázslatot a 33. varázslatot
280. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

le 1541 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 330 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 6, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az óriás patkány. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY)
A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni.

DLATHOG KŐZET (829. TÁRGY)
Egy fehér kőzetdarab, amely könnyen morzsolódik. Már majdnem a sarokba hajítod, amikor valami hátsó hang azt súgja: rakd el, talán jó lesz még valamire! A dlathog kőzet a természetben nem fordul elő, éjfattyak által ősrégen elpusztított és megkövesedett Thargodanok koponyacsontjából képződik.

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 114. fordulód.

Erő: 13 (33) Szint: 33 Merészség: 6/1 Magasság: 115 cm
IQ: 29 (36) Támadás: 56 (59) Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 9 (17) Védekezés: 86 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 30 (45) Életpont: 767/572 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 19 (40) Varázspont: 725/174 Pénz: 8026 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 85/32 EFejl: 3
Eddig összesen 2215 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 460 TP-t kaptál. Jelenleg 4 667 236 TP-d van. A következő szinthez még 332 764 TP szükséges. Trófeáid: quwarg őrparancsnok, aranyfecske, troll bányász. A 71. fordulódban 5020 arany került a bankszámládra. 5200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 11/81 ütőfegyverek: 39/29 (+16%) lőfegyverek: 31/36 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
120,57 mezőn táborozol, a 121. labirintusban, 1. szinten, 47. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 242 időszaki: 242
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 644 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/30 2. nyomkövetés: 27/81 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 25/69 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/63 (+16%) 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 1/31 8. felderítés: 7/92 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 17/79 11. taumaturgia: 32/47 (+22%) 12. zene: 2/45
13. szörnyismeret: 14/74 14. zárnyitás: 1/50 (+5%) 15. vadászat: 5/78
16. bányászat: 30/16

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 260

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) oldás (#372) >> védelmező morf (#7622)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
óriás patkány (#42) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 121, 124, 125, 126, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 45.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1236, az összesen kapott pontszám: 436720. (összesen ölhető: 1554 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9522 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 fáklya (#36)
5 kaja (#2) 4 mérgezett tüske (#23) 3 ovimon-bogyó (#207)
1 ragasztó (#83) 2 rákfatty váladék (#333) 4 rókafarok (#124)
5 sámán gyógykenőcs (#1139) 42 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
2 vámpírfog (#1221) 2 varázskő (#305) 2 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
268 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 dlathog kőzet (#829)
1 gyöngymangó (#135) 4 hollókristály (#1102) 6 quwarg tojás (#360)
4 rövid kard (#171)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121
56
57
58
(120,57) a 121. labirintus bejárata, quwarg őrparancsnok (#677), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), quwarg szellem (#676), quwarg harcos (#201), quwarg tűzköpő (#678), quwarg felderítő (#299)

Üzenet küldése a karakternek