114. forduló, 116. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 16. 21h:58'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,57] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 47. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+195 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: hh 1100 2306 0 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 319.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. KP: v 367 42 0 elmormolod a 367. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 52 52 52 mozogsz 52 52 52
Egy kanyarban, ahol a folyosó teljes kanyart vesz, megállsz egy pillanatra, hogy szusszanhass egy keveset. Nem egynapos kirándulás bejárni ezt az egész komplexumot. [46. PONT]
Többnyire egyenes folyosón sétálgatsz. [45. PONT] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! 123 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Borsódzik a hátad az izgalmaktól. Érzed, hogy quwargok vannak a közelben. A [44. PONT]-on jársz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Ahol le kell hajolni a továbbhaladáshoz, megteszed, ahol át kell mászni egy sziklatömbön, ami elzárja a továbbvezető utat, átmászol. Téged néhány csipcsup akadály nem fog tudni megállítani. [49. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Bár a folyosó fala eddig minden járatban tömör homokból volt, ezen a helyen, mintha megperzselődések nyomai látszanának a falakon. Hmm... [50. PONT] Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 44 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem jobb oldalát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 45 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 186, gyógyulás: 12, összesen: -174 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A többnyire egyenes haladó folyosót követed mozgásoddal. [51. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nah, zsákutca. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és ellenőrzöd, hol is vagy. No, tömzsi ujjaival pont az 52. PONT-ra mutatott, amikor a kristályokról beszélt. Akkor ide velük! [52. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 10 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[45 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 52 52 52 mozogsz 52 52 52
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 273.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[120,58] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf egyik lábát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A harcias morf csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 956 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a domináns morf testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rövid kard felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 sámán gyógykenőcsöt. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 112 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [120,59] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy változatos morf.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf egyik lábát. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a változatos morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 956 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +118 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A halálos morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 2 keg gombát. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,60] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ilkin érc) találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Itt csata lesz.

Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A harcias morf csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 956 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +83 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf bal középső lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd az éltető morf karmával. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az éltető morf szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az éltető morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 3 spirituszt. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 morf esszenciát. IQ-d TF-elődött. [44 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[120,61] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Földrengető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Földrengető testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a Földrengető testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Földrengető karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Földrengető harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-38 életerő). A Földrengető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 monstrum vállvédő. 1 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 62, gyógyulás: 6, összesen: -56 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +118 életerő.) Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (3 támadással 275 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a változatos morf egyik lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A változatos morf megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 992 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (4 támadással 357 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a harcias morf testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 992 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 2 megsemmisítőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ősi vérünk rettegett hada él e földön...Kvazársziklák Népe " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Raia templom van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [121,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy harcias morf.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. Kritikus ütés! (3 támadással 314 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a harcias morf egyik lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A harcias morf megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 992 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágójával a harcias morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 992 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 vasércet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +96 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [121,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített vérfürdető magszim közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel megvagdalod a vérfürdető magszim bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy változatos morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a változatos morf jobb oldalát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a változatos morf egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A változatos morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 992 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a domináns morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 3 rókafarkat. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 200.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[120,64] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kalahan vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy brutális morf áll veled szemben.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a brutális morf farkát. (4 támadással 369 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a brutális morf farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A brutális morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 63, gyógyulás: 11, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +113 életerő.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf fejét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lomha morf farkát. (4 támadással 379 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a lomha morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyarával a lomha morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 791 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 2 mutáns csontot. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy kardszárnyú pocok. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a kardszárnyú pocok fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [120,65] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Teriád pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy éltető morf.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf karmával. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az éltető morf testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az éltető morf szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) A következő ellenfél egy harcias morf.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a harcias morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 992 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 12 madártollat. Látsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [120,66] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy halálos morf.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.) A következő ellenfél egy halálos morf.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a halálos morf nyakát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A halálos morf egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 2 tapasztalatkövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 170.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[119,67] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy brutális morf.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf farkát. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a brutális morf bal hátsó lábát. (4 támadással 365 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a brutális morf nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 60, gyógyulás: 11, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +101 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy védelmező morf.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy oldás. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (83 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a védelmező morf testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a védelmező morf testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) A védelmező morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 156, gyógyulás: 15, összesen: -141 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 gernim balzsamot. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +105 életerő.) Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 morf esszenciát. IQ-d TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 142.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

ef 20 506 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 129 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 10, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az óriás patkány. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 13 (33) Szint: 33 Merészség: 6/1 Magasság: 115 cm
IQ: 29 (36) Támadás: 56 (59) Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 9 (17) Védekezés: 86 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 30 (45) Életpont: 767/416 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 19 (40) Varázspont: 725/158 Pénz: 8096 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 85/26 EFejl: 4
Eddig összesen 2247 szörnyet (32 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 122 819 TP-t kaptál. Jelenleg 4 790 055 TP-d van. A következő szinthez még 209 945 TP szükséges. Trófeáid: quwarg őrparancsnok, aranyfecske, troll bányász. A 71. fordulódban 5020 arany került a bankszámládra. 5200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 12/15 (+34%) ütőfegyverek: 39/43 (+14%) lőfegyverek: 31/45 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
119,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 247 időszaki: 247
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 644 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/30 2. nyomkövetés: 28/8 (+27%) 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 25/74 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/69 (+6%) 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 1/31 8. felderítés: 7/92 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 18/9 (+30%) 11. taumaturgia: 32/56 (+9%) 12. zene: 2/45
13. szörnyismeret: 14/74 14. zárnyitás: 1/50 15. vadászat: 5/78
16. bányászat: 30/21 (+5%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 260

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) oldás (#372) >> védelmező morf (#7622)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
óriás patkány (#42) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 121, 124, 125, 126, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 45.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1256, az összesen kapott pontszám: 449390. (összesen ölhető: 1554 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 30 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9502 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 2 fehér morfplazma (#2445)
10 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2) 2 lila morfplazma (#2448)
2 varázskő (#305) 5 vashegyű nyíl (#176) 63 víz (#27)
1 zöld morfplazma (#2444)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 3 gernim balzsam (#1894) 10 hollókristály (#1102)
1 kazmár gyökér (#205) 2 keg gomba (#1615) 12 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 megsemmisítő (#1540) 1 monstrum vállvédő (#1577)
2 morf esszencia (#2452) 2 mutáns csont (#331) 1 narancs morfplazma (#2449)
2 pirkit (#153) 3 rókafarok (#124) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 sárga morfplazma (#2447) 2 spiritusz (#170) 2 tapasztalatkő (#975)
5 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166) 6 vasérc (#152)
4 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
(119,67) Dornodon oltár, 21. jellempróba, quwarg királynő (#153), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622)
(120,58) ekharion bébi (#768), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(120,59) Elenios oltár, vaskohó (#155), 22. jellempróba, érclelőhely, vadtroll (#70), változatos morf (#7626), halálos morf (#7618)
(120,60) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 34. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, quwarg harcos (#201), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625)
(120,61) Földrengető (#7011), változatos morf (#7626), harcias morf (#7619), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 24. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(120,64) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), kardszárnyú pocok (#152)
(120,65) manaelementál (#290), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), nukleáris cickány (#155)
(120,66) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), 45. jellempróba, élőholt quwarg (#202), halálos morf (#7618)
(121,62) quwarg harcos (#201), harcias morf (#7619), Raia oltár, oltár, szent tölgyfa (#393)
(121,63) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 40. jellempróba, oltár, 255. jellempróba, vérfürdető magszim (#148), változatos morf (#7626), domináns morf (#7624)

Üzenet küldése a karakternek