Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 22. 10h:09' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2339 SZÁMLA : XXXX |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált sörényes ubuk trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő uzbány trófeát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
kt 114 2 | elkészíted a 114. tárgyat (2 darabot) |
tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [79,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Délre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 4 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
be 1215 8 | bemész az 1215. épületbe |
78 | 79 | 80 | 81 | |
-11 | |
|
|
|
-10 | |
|
|
|
-9 | |
|
|
|
-8 | |
|
|
|
-7 | |
|
|
|
-6 | |
|
|
|
-5 | |
|
|
|
[79,-2] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach bal hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinfecske trófeát, és diadalmasan beszerzel egy északi aurach trófeát. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
m 6 | mozogsz nyugatra |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az orgyilkos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
ef 4 501 | energia fejlesztése 4 |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY) Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY) Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
BRONZPENGE (126. TÁRGY) A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért. |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
Erő: | 12 | Szint: | 10 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 142/99 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 16/6 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 12/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | vágófegyverek: | 1/57 | ütőfegyverek: | 13/32 (+24%) |
lőfegyverek: | 7/4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 190 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/27 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 4/53 (+47%) | 3. mászás: | 3/0 |
4. csapdakészítés: | 1/79 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 1/10 | 6. gyógyítás: | 19/109 |
7. titkosírás: | 1/82 | 8. felderítés: | 2/2 | 9. taumaturgia: | 1/14 (+114%) |
10. vadászat: | 2/29 | 11. bányászat: | 1/89 | 12. főzés: | 3/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 42% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 21, 22, 24, 32, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 398 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bőrsisak (#57) |
1 | * | mászókarom (#78) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | * | kőkalapács (#13) |
1 | kőkés (#6) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | parittya (#18) | |||
20 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 4 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 47 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | vaskulcs (#183) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 2 | gromak bőr (#268) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 9 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
8 | pirkit (#153) | 3 | rézdarab (#70) | 10 | rókafarok (#124) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 2 | varányszem (#30) | 10 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 41.63 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | uzbány csőr (#169) |
73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|