34. forduló, 36. forduló, Aurora Borealis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 23. 20h:53'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2339
SZÁMLA : XXXX

AURORA BOREALIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,0] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű ember nővel. Egy láncinget, egy mind. topázát, egy zangrozi csizmát, egy kvazár sisakot, egy grifftoll kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy mágusköpenyt és egy nekrofun medált visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lana Shengorr. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bronz végzetmedált, egy cetbőr válltömést, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy ezüst éjmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lánghordozó kitűzőt, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy ónix masszavadítót, egy optiri agysisakot, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy trix amulettet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy rozmár sámán trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasa egy idomított tűzfőnix. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Alcoy Calgary. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.)
A távolban egy szörny közeledik feléd. Felkészülsz a harcra. Megdöbbenve veszed észre, hogy ezzel a szörnnyel már harcoltál. Nem csak a fajtája ismerős, hanem maga az állat is, ez az a szörnyeteg, amit elsőként öltél le a Túlélők Földjén. Teste kissé átlátszó, mint a szellemeknek lenni szokott, de a fogai elég valóságosnak tűnnek. Ahogy közelebb ér, hallod, amint lassan azt kántálja túlvilági, sziszegő hangon: Bosszú, bosszú!! Felkészülsz a védekezésre, ám hiába lengeted a fegyvered, az ártalmatlanul siklik át a szellemlény testén. A szörny combodat marcangolja, és te nem tudsz védekezni. Még utoljára átgondolod, vajon hol követhettél el hibát, mikor valahonnan a távolból kiabálást hallasz: Jaj nem, nem akarok meghalni!! Döbbenten veszed észre, hogy te vagy az aki kiabál. Az álom maradékát is kidörzsölöd a szemedből. Elrettenve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[73,-1] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,0] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az orgyilkos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az orgyilkos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [16 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 225 5 eladod a 225. tárgyat 5
Eladtál 4 orgyilkos tőrt. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 48 1 eladod a 48. tárgyat 1
Eladtál 1 antilopbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 102 2 eladod a 102. tárgyat 2
Eladtál 2 vízionár szemet. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 169 1 eladod a 169. tárgyat 1
Eladtál 1 uzbány csőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 657 3 eladod a 657. tárgyat 3
Eladtál 3 aurach fogat. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 396 3 eladod a 396. tárgyat 3
Eladtál 3 álomport. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,0] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,0] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [16 pontot használtál fel, van még 169.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért,
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért,
szívküldi (#368) 10 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért,
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

vtn 31 varázslat tanulás: a 31. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 129.]

tv 31 29 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 29. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. 29. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[74,1] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy móleon. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a móleon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [73,2] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,3] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hasfejlesztő Jack, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 105.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 102.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[71,4] Még mindig dombos terepen vagy. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [70,5] Továbbra is dombság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett mélységi grittang lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy megsebesített északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 9 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 10 életpontot vesztettél. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 86.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 85.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézgolyót. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 75.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 65.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 21 gyógyítás 21 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, taumaturgia szint/2*D5 sebzést okoz. Ha az ellenfélnek sikerül félreugrania, akkor csak a fele sebzést szenvedi el. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

KARAKTERLAP

Aurora Borealis, egy szőke hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 12 Szint: 10 Merészség: 3/5 Magasság: 174 cm
IQ: 18 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 144/124 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 20/0 Pénz: 29 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 12/0
Eddig összesen 180 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 006 TP-t kaptál. Jelenleg 16 665 TP-d van. A következő szinthez még 335 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, északi aurach, uzbány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 1/57 ütőfegyverek: 13/64 (+32%)
lőfegyverek: 7/4

Óvatosság (labirintusokban): 0
70,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 190 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/27 2. nyomkövetés: 4/79 (+26%) 3. mászás: 3/0
4. csapdakészítés: 1/95 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/10 6. gyógyítás: 20/30 (+21%)
7. titkosírás: 1/82 8. felderítés: 2/2 9. taumaturgia: 2/32 (+118%)
10. vadászat: 2/29 11. bányászat: 2/6 (+17%) 12. főzés: 3/72 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 42% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 21, 22, 24, 32, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57)
1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 20 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 4 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 44 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 8]
1 vizestömlő (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 aurach fog (#657) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
2 gromak bőr (#268) 6 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390)
9 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 8 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 10 rókafarok (#124) 2 smirglilevél (#29)
2 varányszem (#30) 10 vasérc (#152)

Összsúly: 41.15 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48) 3 kaja (#2)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 uzbány csőr (#169) 4 víz (#27)
2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 fémrúd (#104)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75
-2
-1
0
1
2
3
4
5
6
(70,5) Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mélységi grittangok (#103), északi aurach (#350)
(71,4) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(72,0) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(72,3) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155)
(73,-1) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130)
(73,0) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,2) Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), alpesi tehén (#91)
(74,0) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), útonálló (#130), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,1) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, móleon (#68)

Üzenet küldése a karakternek