Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Toronyháború 2.

Bekerült egy új tereptárgy: A versengés tornya (1681). Az ide belépő kalandozók véletlenszerűen bekerülnek a torony egyik szobájába. Ha a szoba üres elfoglalják, és betáboroznak. Ha a szobának már van "lakója", akkor csatáznak. (Figyelem! Nincs találkozás, csak és kizárólag csata.) Ha a belépő megöli a védőt, és ő életben marad, betáborozik a szobába. Ha a védő életben marad, akkor megvédte a helyét. Ha mindketten meghalnak, akkor kikerülnek a toronyból. A tornyokban folyamatosan változó 5-10 számú szoba van.

Amikor valaki sikeresen betáborozik a toronyba, a fordulója véget ér, ám a befejező parancsai még lefutnak, sőt bármilyen parancsot kiadhat, ami épületben működik. Mozogni azonban már nem mozoghat. (Felszínre ugrás sem működik.) Csapdát állíthat, fejlesztheti valamelyik tulajdonságát  - szörny nem fog jönni - stb. Szörnykeresést nem adhat ki, de ezt megteheti a torony mezején, még a toronyba lépés előtt. Ha a következő fordulója még a toronyban kezdődik, akkor a szörnykeresés sikertelen lesz, ám ha közben kikerült a toronyból, akkor működik a szörnykeresés is. A toronyban az alakváltók nem tudnak növény és szörnyformában táborozni.

Ha valakit kiütnek a toronyból, akkor a következő fordulóját a torony mezőjén kezdi. Ha egy benntáborozó ötször sikeresen megvédte a helyét, akkor a torony mágiája automatikusan kirakja a toronyból. Egy fordulóban egy karakter ötször próbálhat bemenni a toronyba. Egy valós időbeli hét alatt egy karakter háromszor tud sikeresen betáborozni a toronyba. Egyszer hétfőn, utána szerdán, majd pénteken reggel. A fel nem használt betáborozási lehetőségek halmozódnak. Ha valaki a BE 1681 helyett a BE 1681 1 paranccsal lép be a toronyba, azzal jelzi, hogy azért a csatáért (plusz ha sikerül betáboroznia, akkor az összes benn vívottért) nem TP/kincskersés bónuszt szeretne kapni, hanem FNO-t. Ezt csak az használhatja, aki már ismeri az FNO parancsot.

A tornyok koordinátái:

  • Nyugat: Libertan (93, 51)
  • Kelet: Alanor (184, 60)
  • Sötét Föld: (310, 65)
  • Ősi birodalmak: (262, 66)
  • Ryuku: (446, 102) és (483, 18)
  • KF: (604, 30) és (518, 71)
  • A toronyban vívott csatákban nem működnek az alábbi varázslatok:

  • felejtés (#68)
  • vadítás (#81)
  • tudatrombolás (#111)
  • teljes őrület (#118)
  • halál szava (#152)
  • varázslatlopás (#154)
  • becsületjel (#158)
  • gyóntatás (#56)
  • menekülés (#212)
  • instabil szingularitás (#129)
  • Valamint nem működik a Vadászidény (351.) KT-képesség sem.
  • A toronyban táborozókkal nem lehet találkozni, nem lehetnek célpontja EK parancsnak, és nem kaphatnak szopókövet.

    Jutalom:

  • 1. A győztes a csatáért kb. dupla tapasztalati pontot kap a normál kalandozó harchoz képest. A vesztes annyi tapasztalati pontot, amennyi normál kalandozó harcban a győzelemért jár.
  • 2. A csata nehézségétől függő eséllyel a karakter a következő fordulóra kaphat +3 % TP-t és kincskeresést. Ez több csatánál halmozódik. Akinek már van FNO-ja, az átállíthatja, hogy ennyi eséllyel 3 FNO-t kapjon. Az esély a csatákban kiosztott sebzések és a csata előtti ÉP-k arányától függ. A győztesnél az így kijövő esélyt megszorozzuk kettővel, a vesztesnél nem szorozzuk. Az esély maximuma 80 %, minimuma 20 %.
  • 3. A győztes kap annyi győzelmi pontot, amennyi % eséllyel kapott TP/kincsker bónuszt, vagy FNO-t.
  • 4. Ha a fegyverszakértelem a terület maximumja alatt van, akkor a csata a fegyverszakértelmet duplán fejleszti, és nem számít bele a fegyverszakértelem 1 fordulós korlátjába.
  • Fegyverszakértelem maximumok:

  • Nyugat: 28
  • Kelet: 36
  • Sötét Föld: 44
  • Ősi birodalmak: 60
  • Ryuku szigetek: 76
  • Kiégett Földek: 100.

  • 5. Ha valaki sokáig táborozik a toronyban anélkül, hogy csatázna, vagy keveset csatázott a táborozásához képest, az is kap jutalmat. Ilyenkor kap 30-100 győzelmi pontot és attól függően, hogy milyen paranccsal táborozott be, kap 3-9 FNO-t, vagy 3-9 % TP/kincskeresés bónuszt.
  • Az esemény vége egyelőre nem ismert, de minimum fél évig tart majd.

    (A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
    (átlag: 2 szavazat alapján 5.5)

    Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Toronyháború 2..

    Létrehozás: 2013. április 18. 13:47:53
    Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:23
    Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.