165. forduló, 167. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 24. 9h:05'
EZ A 449. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
450. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,57] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 297.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 287.]

* 5. KP: hh 1618 507 0 használod az 1618. tárgyat az 507. tárgyat
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 278.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 3 vizet.) [1 pontot használtál fel, van még 277.]

ffk 700 felt.fv.kozkázata: 700
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 700 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

vps 25 VP spórolása: 25
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 222.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[54,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Törpe Testvéreink! Csatlakozzatok szövetségünkhöz, a Vashegyek Nemzetéhez!" " Találsz egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " HEY, parasztpáfrány! The War has begun! Kasztroplanérián! (is) Múmiák " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A fény=jóság, ami örök. Kövesd hát! Állította: Delamarth. " Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [6 pontot használtál fel, van még 216.]

jlk 2110 jelszó kimondása 2110
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 77 tapasztalati pontot kaptál.

2 14
3 7 9
13
8 10
4
11 16
5 6
1 12 15
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
10: 1. térkép 13. pont
11: 1. térkép 15. pont
13: 1. térkép 10. pont
15: 1. térkép 11. pont

Ez a 32. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 211.]

be 32 bemész a 32. titkos labirintusba
A jelszó kimondása után a kő félrecsusszan. Lekémlelsz a mélybe. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Leóvakodsz a girbe-gurba lejtős folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 3 7 9 mozogsz 3 7 9
Elérkeztél a 2. pontnál levő őrposzthoz. [2. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Duer-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a Duer-ork fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a Duer-ork testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy koszos és büdös szobába. [3. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 antilopbőr. Felpakolsz.
Elérkeztél a 2. pontnál levő őrposzthoz. [2. PONT]
A folyosó kanyarodik, és egy útelágazáshoz érsz. [5. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Betoppansz az ebédlőbe. Középen hatalmas tölgyfa asztal, körülötte fapadok. Az asztalon pedig egy ember-sült maradványait látod! [7. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a Tugt-ork testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Belesel a sarkon, mielőtt befordulsz. Semmi. Kicsit idegesen suhansz el a kereszteződésig. [8. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a szörnyek kedvenc lakosztályába, egy nagy és száraz terembe. [9. PONT] Hamarosan egy Tugt-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tugt-ork testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A Tugt-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 3 aranyat.
[49 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 11 16 15 mozogsz 11 16 15
Belesel a sarkon, mielőtt befordulsz. Semmi. Kicsit idegesen suhansz el a kereszteződésig. [8. PONT]
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ennek a folyosónak a végén egy lejárat vezet a pincébe. Óvatosan lemész a lépcsőn. Egy dohos szagú, szűk helyiségbe jutsz. [1. SZINT 11. PONT -> 1. SZINT 15. PONT]
Körbeszimatolsz a borzalmas helyen. [16. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mérges nyukmár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kimászol a tetves lukból. [1. SZINT 15. PONT -> 1. SZINT 11. PONT]
[28 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 10 14 mozogsz 10 14
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A folyosó végén egy lejáratot látsz a pincébe. Óvatosan lemész. Odalent száraz levegő fogad. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 13. PONT]
Körülnézel a sarokban. Néhány üres hordót találsz - félretologatod őket. [14. PONT] Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 25 arany, 1 aranyló ugarhéj, 2 ezüst nyaklánc, 1 dözmöng szív és 4 nyu-shuriken. Gyorsan kiüríted a ládát.
[14 pontot használtál fel, van még 115.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[54,57] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tesh alligátor. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a tesh alligátor nyakát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tesh alligátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [54,58] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bal vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [54,59] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő szintszívó nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó ködös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy phua-kúpot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. [18 pontot használtál fel, van még 92.]

jlk 1629 jelszó kimondása 1629
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a massza farkát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a massza farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a massza patájától. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 madártollat. 1 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Ha egy jó karakternek már 8 jóságpontja van, feltételes segítség parancsot kap. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 77.]
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+21 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 57.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[53,59] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy megsebesített agglomerátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpillantasz valamit: 1 mocsári penke. Elteszed.

(Továbbmész...) [52,59] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szintszívó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 415 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [51,59] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 39.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[50,59] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy szintszívó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [49,59] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 27.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 7.]

tim 50 titkosírás megfejtése 7 pontért
Bár nem vagy írásszakértő, azért megpróbálkozol a kúp titkosírásának megfejtésével. Rövid ideig töprengesz, de eredménytelenül. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 28, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 166. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 21 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (33) Védekezés: 43 (47) Menekülés: 35 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 288/288 Jellem: jó (125) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 491/40 Pénz: 1517 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/3 Pszi pont: 141/242
Eddig összesen 1591 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 129 TP-t kaptál. Jelenleg 754 844 TP-d van. A következő szinthez még 45 156 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 130. fordulódban 1001 arany került a bankszámládra. 1061 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *21/101 (+6%) vágófegyverek: 26/50 (+4%) dobófegyverek: 26/1 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (12 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
49,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 54,48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/91 2. nyomkövetés: 32/4 (+10%) 3. mászás: 8/62
4. csapdakészítés: 22/71 (+14%) 5. csapdaészlelés: 10/46 (+6%) 6. gyógyítás: 29/52 (+25%)
7. titkosírás: 6/52 (+37%) 8. felderítés: 9/90 (+32%) 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 44/28 (+4%) 11. szerencsejáték: 1/11 12. versengés: 5/39
13. harcművészetek: 11/95 14. zene: 13/67 15. szörnyismeret: 17/64
16. pszi: *23/100 17. zárnyitás: 10/70 (+47%) 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 16/69 20. testépítés: 1/25 21. főzés: 4/89
22. csapatmunka: 1/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1213 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 antilopbőr (#48)
2 aranyló ugarhéj (#100) 3 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
1 dözmöng szív (#122) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 gyenge méreg (#26)
9 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 4 nyu-shuriken (#157)
3 szvó-ektoplazma (#151) 3 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

48 49 50 51 52 53 54 55 56
55
56
57
58
59
60
(49,59) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, 24. jellempróba
(50,59) szintszívó (#96)
(51,59) varkaudar (#64)
(52,59) szintszívó (#96)
(53,59) agglomerátor (#138)
(54,56) púpos burástya (#92), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), varkaudar (#64), mérges nyukmár (#95)
(54,57) tesh alligátor (#353)
(54,58) varkaudar (#64)
(54,59) szintszívó (#96), phua-kúp (#372), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek