164. forduló, 166. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 22. 9h:07'
EZ A 449. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
450. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [54,54] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkést. A teremtés zsákja létrehozott 1 tigroszlán fogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 1247. hetének nyerőszámai: 22, 7, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 33 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő. 1 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+13 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. KP: hh 1618 507 0 használod az 1618. tárgyat az 507. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 308.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 2 vizet.) [1 pontot használtál fel, van még 307.]

ffk 999 felt.fv.kozkázata: 999
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 999 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

dd 103 130 131 eldobod a 103. tárgyat a 130. tárgyat a 131. tárgyat
Elhajítasz 1 magszim belet. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. Elhajítasz 5 ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

dd 75 63 1113 eldobod a 75. tárgyat a 63. tárgyat az 1113. tárgyat
Elhajítasz 1 rézkulcsot. Elhajítasz 9 tigroszlán fogat. Elhajítasz 1 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-66 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 297.]
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+21 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 277.]

ek 503 54 48 t. energia kisütése: 503 54 48
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

53 54 55
53
54
55
(54,54) ryuku futárbérenc (#765)

[54,48] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

jlk 2626 jelszó kimondása 2626
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 78 tapasztalati pontot kaptál.

25 24 23 22 21
20 19 18 17 16
15 14 13 12 11
10 9 8 7 6
1
5 4 3 2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 30. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 267.]

be 30 bemész a 30. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót, és felkészülsz rá, hogy rengeteg TVP-t fogsz eltölteni odalent. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Lemászol a rengeteg szobából álló rendszerbe. Itt kemény dolog lesz tájékozódni! [5 pontot használtál fel, van még 262.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

lm 5 10 6 mozogsz 5 10 6
Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod a felderítést a 3. szobával. [3. PONT] Hirtelen egy púpos burástyát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! És mész tovább, pihenő nélkül, a 4. szobába. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elérkeztél a labirintus bal alsó sarkába. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ismét egy unalmas, jellegtelen szoba. Vagy mégsem olyan jellegtelen, mint a többi? Apró, nyálkás foltokat látsz mindenhol... [10. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy púpos burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbmész, és máris a 9. szobában vagy. [9. PONT] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A 8. szoba, amelybe érkeztél, semmiben sem különbözik az eddigiektől. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy csupasz falú, minden irányba ajtókkal lezárt szoba tárul fel előtted. [7. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe benyitsz, ugyanolyan jellegtelen, mint az eddigiek. [6. PONT] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[63 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 11 13 18 mozogsz 11 13 18
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod a felderítést a 11. szobával. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. És mész tovább, pihenő nélkül, a 12. szobába. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe benyitsz, ugyanolyan jellegtelen, mint az eddigiek. [13. PONT] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elérkeztél a 18. ponthoz. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[28 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 20 25 22 mozogsz 20 25 22
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Ahogy belépsz a szobába, halk morgást hallasz nyugat felől, a rácsos vasajtón át.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ez a szoba valamivel büdösebb, mint a többi. [20. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy topránypolip van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Ahh, végre elértél az útvesztő másik csücskébe, a kincseskamrába! [25. PONT] Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 22 arany, 1 szent jogar, 1 aranyló ugarhéj, 2 bakkura bőr és 1 ezüst nyaklánc. Gyorsan kiüríted a ládát.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! És mész tovább, pihenő nélkül, a 24. szobába. [24. PONT] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Folytatod a felderítést a 23. szobával. [23. PONT]
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Ez a szoba halál birodalma: a falakon játszadozó árnyak megcsúfolják, a te árnyékodat űzik... [22. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[42 pontot használtál fel, van még 129.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[54,54] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő surranó kígyó nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a surranó kígyó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a garokk testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a garokk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [54,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ork sámán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [54,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Törpe Testvéreink! Csatlakozzatok szövetségünkhöz, a Vashegyek Nemzetéhez!" " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " HEY, parasztpáfrány! The War has begun! Kasztroplanérián! (is) Múmiák " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A fény=jóság, ami örök. Kövesd hát! Állította: Delamarth. " Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 106.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 86.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Öreg kriptográfus módjára látsz hozzá a kúp belsejében rejtőző titkos szöveg megfejtéséhez. Professzionális vagy, ez nyilvánvaló az eredményből.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [50 pontot használtál fel, van még 36.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[54,57] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy xirnox nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a xirnox testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a xirnox testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a xirnox lila hasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a xirnox agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [54,58] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy xirnox. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a xirnox bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a xirnox testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a xirnox testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [54,59] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy lila brekk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a lila brekk bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 18.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Hol fogta meg Ádám az első kanalat?
[5 pontot használtál fel, van még 13.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[55,58] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [55,57] Még mindig füves síkságon vagy.

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 3, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 301 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 21 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (33) Védekezés: 43 (47) Menekülés: 35 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 288/288 Jellem: jó (124) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 491/32 Pénz: 1489 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/1 Pszi pont: 141/191
Eddig összesen 1577 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 235 TP-t kaptál. Jelenleg 749 715 TP-d van. A következő szinthez még 50 285 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, varkaudar íjász, Poomr Ko. A 130. fordulódban 1001 arany került a bankszámládra. 1061 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/95 vágófegyverek: 26/46 (+3%) dobófegyverek: *25/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (999%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (12 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
55,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 54,48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/91 2. nyomkövetés: 31/94 (+15%) 3. mászás: 8/62
4. csapdakészítés: 22/57 (+14%) 5. csapdaészlelés: 10/40 (+30%) 6. gyógyítás: 29/27 (+25%)
7. titkosírás: 6/15 (+56%) 8. felderítés: 9/58 (+39%) 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 44/24 (+5%) 11. szerencsejáték: 1/11 12. versengés: 5/39
13. harcművészetek: 11/95 14. zene: 13/67 (+2%) 15. szörnyismeret: 17/64 (+37%)
16. pszi: *23/100 (+19%) 17. zárnyitás: 10/23 (+119%) 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 16/69 20. testépítés: 1/25 21. főzés: 4/89
22. csapatmunka: 1/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1270 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
4 spiritusz (#170) 8 tigroszlán fog (#63) 5 ubuk tüske (#131)
1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 bakkura bőr (#95)
1 borostyán függő (#162) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gyöngymangó (#135)
8 kaja (#2) 1 kőkés (#6) 1 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szent jogar (#150) 1 víz (#27)
2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56
53
54
55
56
57
58
59
60
(54,54) ryuku futárbérenc (#765), surranó kígyó (#30), garokk (#73)
(54,55) ork sámán (#345), Raia oltár, 47. jellempróba
(54,56) púpos burástya (#92), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, Chara-din rúnaköve
(54,57) xirnox (#122)
(54,58) xirnox (#122)
(54,59) phua-kúp (#372), lila brekk (#11)
(55,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, Tharr oltár, 25. jellempróba
(55,58) Tharr rúnaköve, patak, mély kút (#93)

Üzenet küldése a karakternek