Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 24. 12h:05' EZ A 430. JÁTÉKHETED, 376. FORDULÓD 431. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
dd 4 56 | eldobod a 4. tárgyat az 56. tárgyat |
vv 137 227 | elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 7 251 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 96 183 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.
ve 326 20 | megveszed a 326. tárgyat 20 |
ve 37 100 | megveszed a 37. tárgyat 100 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|
[193,12] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!
(Feltételes támadás:) Egy élőholt ősmágus! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Rövid karddal megvagdalod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-43 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 235 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 131 életpontot vesztettél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 547, gyógyulás: 160, összesen: -387 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 5 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 118, gyógyulás: 96, összesen: -22 ÉP}
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 3 5 7 | mozogsz 3 5 7 |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Rövid karddal felnyitod az agyagelementál fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Rövid karddal felnyitod az agyagelementál jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A bazaltelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál jobb oldalát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a jégelementál bal karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 126, gyógyulás: 83, összesen: -43 ÉP}
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Rövid karddal alaposan megvágod a bibircsók-óriás jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
lm 8 10 41 | mozogsz 8 10 41 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 22 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a tűzelementál testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a tűzelementál bal oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tűzelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges jégelementál trófeát, és kiszedsz egy tűzelementál trófeát. 5 484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 195, gyógyulás: 77, összesen: -118 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 45 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a tűzelementál testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 133, gyógyulás: 84, összesen: -49 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a bazaltelementál bazalttestét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A bazaltelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál bal oldalát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a tűzelementál fejét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 178, gyógyulás: 83, összesen: -95 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a tűzelementál testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a tűzelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 128, gyógyulás: 75, összesen: -53 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a jégelementál testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 106, gyógyulás: 79, összesen: -27 ÉP}
kb 305 2 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot) |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 12 23 28 | mozogsz 12 23 28 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
lm 40 205 905 | mozogsz 40 205 905 |
lm 42 900 17 | mozogsz 42 900 17 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant bal lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel végigvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal súrolod az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 122, gyógyulás: 110, összesen: -12 ÉP}
lm 20 15 14 | mozogsz 20 15 14 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a jégelementál bal oldalát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a jégelementál fejét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Rövid karddal megvagdalod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 128, gyógyulás: 83, összesen: -45 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a jégelementál testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a jégelementál testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 114, gyógyulás: 84, összesen: -30 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál jobb karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Rövid karddal megvagdalod a tűzelementál lángoló testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tűzelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 133, gyógyulás: 72, összesen: -61 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 24 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a tűzelementál bal oldalát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Rövid karddal megvagdalod a tűzelementál jobb vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 22 életpontot vesztettél. A tűzelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 112, gyógyulás: 74, összesen: -38 ÉP}
lm 28 16 3 | mozogsz 28 16 3 |
lm 6 7 11 | mozogsz 6 7 11 |
lm 12 9 9 | mozogsz 12 9 9 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
lm 9 9 9 | mozogsz 9 9 9 |
lm 9 9 9 | mozogsz 9 9 9 |
lm 905 17 | mozogsz 905 17 |
t 275 | támadod a 275. szörnyet |
lm 17 900 | mozogsz 17 900 |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
ef 90 547 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
ÓRIÁSÖLŐ (528. TÁRGY) Ezt a kardot Mording, az egyik legnagyobb ősi törpe kovács készítette, nem kevés varázserő beleadásával. A fegyver normál körülmények között egy +4 támadást adó, 4D6+6 sebzésű mágikus vágófegyver (ami önmagában sem csekélység), de ezenkívül minden ütésre +30 sebzést kapsz óriások ellen, és +10-et elementálok ellen. Egy ilyen fegyverrel még egy viharóriás kifektetése sem lehetetlen! Igaz, a kard forgatásához min. 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT) Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet! |
Erő: | 49 (57) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 55 (60) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 114/140 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 425/429 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 32 (41) | Varázspont: | 1147/960 | Pénz: | 13573 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 65/0 | Pszi pont: | 153/227 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 27/92 (+1%) |
vágófegyverek: | 28/67 (+18%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 24/27 (+21%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,12 mezőn táborozol, a 94. labirintusban, 2. szinten, 2. ponton |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/29 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 76/25 (+5%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 16/50 | 5. csapdakészítés: | 30/38 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 25/78 (+6%) |
7. gyógyítás: | 37/66 | 8. titkosírás: | 43/21 | 9. felderítés: | 32/42 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 34/10 (+48%) | 12. taumaturgia: | 62/0 (+47%) |
13. szerencsejáték: | 7/99 | 14. versengés: | 13/31 (+9%) | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 39/59 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 17/96 | 18. pszi: | 21/29 (+2%) |
19. zárnyitás: | 20/85 (+45%) | 20. vadászat: | 23/32 | 21. vitalitás: | 1/74 |
22. bányászat: | 32/38 | 23. úszás: | 11/77 | 24. főzés: | 23/29 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (999,0) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | agyburok (#90) | szemmelverés (#137) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Pörhemór köre (#205) (94,41,1) | éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 853 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 131 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
189 | arany (#50) | 6 | bot (#4) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kvazár páncél (#251) | 26 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | tükör (#43) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunkó (#5) | 77 | drótszőr (#37) | |||
19 | ezüstdarab (#326) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | óriásölő (#528) |
192 | 193 | 194 | |
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|