Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 24. 9h:06' EZ A 430. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD 431. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
fas 48 | felt. ásás 48 pontért |
vv 137 227 | elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 568 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat |
hu 514 | hulladék: 514 |
v 7 297 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 171 7 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 460 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 266 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 397 3 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 317 6 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 309 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 373 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 229 9 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 687 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 1548 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 223 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
kb 161 4 | kiveszel a bankból a 161. tárgyat (4 darabot) |
v 22 161 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 161 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 161 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 161 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 152 100 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (100 darabot) |
bb 360 421 | beraksz a bankba a 360. tárgyat (421 darabot) |
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
208 | 209 | 210 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[191,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy térkaput. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vadított gorombillafarhátot, miközben a gyomrodba tuszkolod.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {támadása: 126.}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó bal hátsó lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a kék rothasztó nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 66, gyógyulás: 108, összesen: +42 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lélekelementál. (ld. enc.) {max. életpontja: 851-940.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnylord fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az árnylord testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolgatod az árnylord bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 101, gyógyulás: 94, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [364,65] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lovagi tábort. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy méregelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 57 szúró, 57 vágó, 57 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a méregelementál testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Rövid karddal megvagdalod a méregelementál testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregelementál testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 44, gyógyulás: 104, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tollaskígyó volt. {védettsége: 66 szúró, 66 vágó, 66 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az árnylord testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {KCC:} Rövid karddal néhányszor megkarcolod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az árnylord testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Rövid karddal kicsit megvagdalod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 159, gyógyulás: 73, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [364,62] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy jégelementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál bal karját. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Rövid karddal megvagdalod a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel végigvagdosod a jégelementál fagyos testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a jégelementál jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 191, gyógyulás: 123, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [365,61] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy taalru. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a taalru jobb oldalát. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-45 varázspont.) Kőkéssel megvagdalod a taalru póklábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy gyöngymangó, 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 87, gyógyulás: 108, összesen: +21 ÉP}
kb 152 100 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (100 darabot) |
kt 547 100 | elkészíted az 547. tárgyat (100 darabot) |
v 160 15 | elmormolod a 160. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | 366 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
68 | |
|
|
|
[188,31] Dombos vidékre érkeztél.
m 8 | mozogsz északra |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
ef 18 547 | energia fejlesztése 18 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY) Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
ÁRNYLORD (342. SZÖRNY) A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást. |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
Erő: | 49 (57) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 57 (62) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 114/140 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 425/498 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 32 (41) | Varázspont: | 1140/82 | Pénz: | 13762 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 65/12 | Pszi pont: | 153/220 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 27/91 (+2%) |
vágófegyverek: | 28/49 (+5%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 24/6 |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,30 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/17 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 76/20 (+30%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 16/50 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 30/31 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 25/72 |
7. gyógyítás: | 37/66 | 8. titkosírás: | 43/21 | 9. felderítés: | 32/42 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 33/62 (+59%) | 12. taumaturgia: | 61/53 (+37%) |
13. szerencsejáték: | 7/99 | 14. versengés: | 13/22 (+9%) | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 39/40 (+4%) | 17. szörnyismeret: | 17/96 | 18. pszi: | 21/27 (+1%) |
19. zárnyitás: | 20/40 | 20. vadászat: | 23/32 | 21. vitalitás: | 1/74 |
22. bányászat: | 32/38 (+7%) | 23. úszás: | 11/77 | 24. főzés: | 23/18 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (993,0) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | agyburok (#90) | szemmelverés (#137) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 853 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 156 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany papi karkötő (#309) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 6 | drótszőr (#37) | |||
2 | Eldaran karkötője (#373) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kőszem (#304) | |||
2 | kvazár kard (#297) | 1 | kvazár sisak (#266) | 1 | mithril pajzs (#460) | |||
9 | obszidián karkötő (#229) | 8 | pirkit (#153) | 421 | quwarg tojás (#360) | |||
7 | rövid kard (#171) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 2 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | 6 | varkaudar csizma (#317) | |||
3 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2636 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 18 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 64 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rájabőr (#404) | 1 | ramit kő (#226) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vasérc (#152) | 113 | víz (#27) |
187 | 188 | 189 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|