374. forduló, 376. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 24. 9h:06'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,100] koordinátán.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunthar bőrt. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 502.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 492.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+3 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 488.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 486.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 484.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 482.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 477.]

fas 48 felt. ásás 48 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

vv 137 227 elmormolod a 137. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [2 pontot használtál fel, van még 475.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 475.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 470.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 924 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 469.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 464.]

kf 568 kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat
Elrakod a Fairlight botját, majd a jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

hu 514 hulladék: 514
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

v 7 297 2 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 280 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 461.]

v 7 171 7 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 161 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 458.]

v 7 460 1 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 280 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 455.]

v 7 266 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 452.]

v 7 397 3 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 300 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 449.]

v 7 317 6 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 446.]

v 7 309 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 160 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 443.]

v 7 373 2 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 100 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 440.]

v 7 229 9 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 270 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 437.]

v 7 687 1 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 85 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 434.]

v 7 1548 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 600 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 431.]

v 7 223 2 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 200 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 428.]

kb 161 4 kiveszel a bankból a 161. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 418.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

bb 152 100 beraksz a bankba a 152. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 28 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

bb 360 421 beraksz a bankba a 360. tárgyat (421 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 421 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

v 198 191 105 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

208 209 210
99
100
101

[191,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy térkaput. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vadított gorombillafarhátot, miközben a gyomrodba tuszkolod.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {támadása: 126.}

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó bal hátsó lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a kék rothasztó nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 66, gyógyulás: 108, összesen: +42 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [92 pontot használtál fel, van még 316.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192
104
105
106
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), kék rothasztó (#421)

[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lélekelementál. (ld. enc.) {max. életpontja: 851-940.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy viharóriás barlangot. Délre nézve látsz egy lávatavat. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 301.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[364,66] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy árnylord lehet. (ld. enc.) {támadása: 50.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnylord fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az árnylord testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolgatod az árnylord bal lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 101, gyógyulás: 94, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősvortexet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [364,65] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lovagi tábort. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy méregelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 57 szúró, 57 vágó, 57 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a méregelementál testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Rövid karddal megvagdalod a méregelementál testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregelementál testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 44, gyógyulás: 104, összesen: +60 ÉP}


(Továbbmész...) [364,64] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tollaskígyó volt. {védettsége: 66 szúró, 66 vágó, 66 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. [27 pontot használtál fel, van még 274.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[364,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy smaragd sárkány. (ld. enc.) {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délnyugatra egy ősvortex van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy árnylord. {támadása: 50.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az árnylord testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {KCC:} Rövid karddal néhányszor megkarcolod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az árnylord testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Rövid karddal kicsit megvagdalod az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 159, gyógyulás: 73, összesen: -86 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,62] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy térkapu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy jégelementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál bal karját. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Rövid karddal megvagdalod a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel végigvagdosod a jégelementál fagyos testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod a jégelementál jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 191, gyógyulás: 123, összesen: -68 ÉP}


(Továbbmész...) [365,61] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy taalru. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a taalru jobb oldalát. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-45 varázspont.) Kőkéssel megvagdalod a taalru póklábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy gyöngymangó, 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 87, gyógyulás: 108, összesen: +21 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kaqxar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy térkaput. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Szellivel. Elenios szerzetese. Egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkév. igazgyöngét, egy purifikátor övet, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ősöreg góliát trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. {max. varázspontja: 1768; max. pszije: 213.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Krawával. Raia felszentelt papja. Egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó talizmánt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy rizspapír-vértet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy bosszantó apróság trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea díszíti. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 47.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[35 pontot használtál fel, van még 239.]

kb 152 100 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (100 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 64 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kt 547 100 elkészíted az 547. tárgyat (100 darabot)
Sajnos csak 64 nyílpuska lövedék készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 64 nyílpuska lövedéket. [116 pontot használtál fel, van még 123.]

v 160 15 elmormolod a 160. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 3 kőszembe. [-360 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 113.]

m 6 mozogsz nyugatra
[364,61] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hira Lal orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[9 pontot használtál fel, van még 104.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365 366
60
61
62
63
64
65
66
67
68
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148)
(364,62) jégelementál (#277)
(364,63) smaragd sárkány (#326), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), árnylord (#342)
(364,64) tollaskígyó (#635), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(364,65) mocsári penke (#148), méregelementál (#306)
(364,66) árnylord (#342), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,67) lélekelementál (#319), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(365,61) taalru (#249), Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Szelli (6144. kalandozó), Krawa (6145. kalandozó)

[188,31] Dombos vidékre érkeztél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [23 pontot használtál fel, van még 81.]

m 8 mozogsz északra
[188,30] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.

Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Al'Worg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Chara-din fanatikusa. Egy arany masszariasztót, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetű! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendő kacaját. {max. életpontja: 351.} Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kyan a Haláljáró. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Az Aurapollátorom hamarabb nyer szépségversenyt, mint Te!" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [36 pontot használtál fel, van még 45.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 18 547 energia fejlesztése 18
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 2, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár helyett a halhatatlanság várományosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 516 pontot. A következő körben tehát 513 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók.

ÁRNYLORD (342. SZÖRNY)
A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást.

SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY)
Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 375. fordulód.

Erő: 49 (57) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (47) Támadás: 39 (41) Agresszió: 1 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 57 (62) Menekülés: 40 % Életkor: 114/140 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 425/498 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (41) Varázspont: 1140/82 Pénz: 13762 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 65/12 Pszi pont: 153/220 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3756 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 693 TP-t kaptál. Jelenleg 2 628 489 TP-d van. A következő szinthez még 371 511 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, jégelementál, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5479 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 27/91 (+2%)
vágófegyverek: 28/49 (+5%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 24/6
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,30 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/17 (+36%) 2. nyomkövetés: 76/20 (+30%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 16/50 (+2%) 5. csapdakészítés: 30/31 (+7%) 6. csapdaészlelés: 25/72
7. gyógyítás: 37/66 8. titkosírás: 43/21 9. felderítés: 32/42
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 33/62 (+59%) 12. taumaturgia: 61/53 (+37%)
13. szerencsejáték: 7/99 14. versengés: 13/22 (+9%) 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 39/40 (+4%) 17. szörnyismeret: 17/96 18. pszi: 21/27 (+1%)
19. zárnyitás: 20/40 20. vadászat: 23/32 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 32/38 (+7%) 23. úszás: 11/77 24. főzés: 23/18 (+11%)
25. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (993,0) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs III (#127) agyburok (#90) szemmelverés (#137)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 853 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 156 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany papi karkötő (#309) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 6 drótszőr (#37)
2 Eldaran karkötője (#373) 3 isteni könnycsepp (#260) 3 kőszem (#304)
2 kvazár kard (#297) 1 kvazár sisak (#266) 1 mithril pajzs (#460)
9 obszidián karkötő (#229) 8 pirkit (#153) 421 quwarg tojás (#360)
7 rövid kard (#171) 1 ryuku karvédő (#687) 2 smaragd védőgyűrű (#223)
4 spiritusz (#170) 1 tükör (#43) 6 varkaudar csizma (#317)
3 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2636 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
6 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733) 1 ében toboz (#578)
1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 18 mákrózsa virág (#56)
2 mocsári penke (#148) 64 nyílpuska lövedék (#547) 1 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 1 ramit kő (#226) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 Thargodan esszencia (#328) 2 vasérc (#152) 113 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

187 188 189
29
30
31
32
(188,30) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), régészeti lelőhely (#1208), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Kyan a Haláljáró (3275. kalandozó)
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 31. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek