Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 18. 12h:06' EZ A 480. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD 481. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 310 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5074 SZÁMLA : XXXX |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Lövedéked átfúrja Nox Del Torryl bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megbököd Nox Del Torryl bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mallon botjával Nox Del Torryl többször kegyetlenül megüti a testedet. (3 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Nox Del Torryl párszor keményen megüti a jobb válladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával meghorzsolod Nox Del Torryl jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mallon botjával Nox Del Torryl többször kegyetlenül megüti a fejedet. (4 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Harci kalapáccsal Nox Del Torryl párszor keményen megüti a testedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 22 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Lövedéked átfúrja Kaszás Loki jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Teli erőből ubuk dobónyílat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozza a bal oldaladat. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod Kaszás Loki testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Kaszás Loki halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Kaszás Loki kissé megkarcolja a testedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja Dulmina testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mérg. vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 mérg. vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a jobb oldaladat. (3 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod Dulmina jobb karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Dulmina nagy lendületekkel át- meg átszúrja a bal karodat. (3 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Dulmina többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Ellenfeled banshee-sikoly varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja Kaszás Loki testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod Kaszás Loki jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Kaszás Loki gyilkos csapásokat szórva összezúzza a nyakadat. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Kaszás Loki megvagdalja a testedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Ez mellément. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Nem találtad el! Vasalt bunkóval Kaszás Loki gyilkos csapásokat szórva összezúzza a bal lábadat. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Kaszás Loki megvagdalja a testedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod Dulmina nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, mérg. vas dobónyilat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd Dulmina testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával Dulmina tökéletesen perforálja a bal karodat. (4 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Méregfoggal Dulmina többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod Agyizomhúzódás testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod Agyizomhúzódás bal vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Agyizomhúzódás párszor keményen megüti a bal lábadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd Agyizomhúzódás nyakát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Agyizomhúzódás néhányszor megcsapja a jobb lábadat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél! Összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Rögtön összeismerkedtek, ő Ten-Shin Hann. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy emberevő trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Felálltok egymással szemben, és elkezdődik a tánc.Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod Ten-Shin Hann bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod Ten-Shin Hann jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod Ten-Shin Hann testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel Ten-Shin Hann néhányszor épp csak megérinti a jobb válladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd Ten-Shin Hann jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod Ten-Shin Hann bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel Ten-Shin Hann néhányszor megcsapja a testedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja Ten-Shin Hann testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod Ten-Shin Hann testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel Ten-Shin Hann többször eltalálja a jobb oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod Ten-Shin Hann testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel Ten-Shin Hann párszor keményen megüti a testedet. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja Gwendolyn jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd Gwendolyn jobb karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontpálcával Gwendolyn többször eltalálja a jobb oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd Gwendolyn nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod Gwendolyn bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontpálcával Gwendolyn párszor keményen megüti a testedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. - Randevúzgass egy nandával! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
ba | nem támadod parancsok törlése |
ba 57 | nem támadod az 57. szörnyet |
ba 17 | nem támadod a 17. szörnyet |
ba 31 | nem támadod a 31. szörnyet |
ba 91 | nem támadod a 91. szörnyet |
ba 84 | nem támadod a 84. szörnyet |
kf 224 1 | kézbeveszed/felveszed a 224. tárgyat a jobb kezedbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 769 | bemész a 769. épületbe |
ve 102 | megveszed a 102. tárgyat |
ve 7168 | megveszed a 7168. tárgyat |
id 7168 1 | idomítod a 7168. szörnyet 1 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 114 3 | elkészíted a 114. tárgyat (3 darabot) |
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | ásó (#34) 7 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 3 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, |
csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, |
rézpajzs (#73) 21 ap /db, | csontkulcs (#74) 6 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, |
mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, |
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, |
rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, |
magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, |
rövid íj (#107) 12 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | rókafarok (#124) 4 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, |
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, | nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | virág szimbólum (#143) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, |
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | szent jogar (#150) 75 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, |
vasérc (#152) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 34 ap /db, |
vassisak (#160) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, | vasvért (#164) 123 ap /db, |
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 10 ap /db, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, |
rövid kard (#171) 34 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 54 ap /db, | grifftojás (#179) 15 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, |
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, |
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | karbin plazma (#199) 15 ap /db, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | praglonc hártya (#215) 300 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | ramit kő (#226) 4 ap /db, |
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, |
furulya (#233) 10 ap /db, | tatu dob (#234) 6 ap /db, | dorony duda (#235) 42 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, |
tankány karom (#237) 15 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, | tüskecsapda (#242) 12 ap /db, |
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, |
aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 300 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, |
umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, |
jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, |
elit csatavért (#295) 45 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, | kőszem (#304) 7 ap /db, |
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüstdarab (#326) 6 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, |
Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, | csontpálca (#329) 56 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | piranha zsákvédő (#337) 12 ap /db, |
királyi korona (#338) 225 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, |
degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, |
moa obszidián (#380) 18 ap /db, | moa zafír (#381) 60 ap /db, | moa jádekő (#382) 24 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | vas fejpánt (#408) 22 ap /db, |
era formázó minta (#418) 37 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 37 ap /db, | pengepajzs (#425) 1350 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, |
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, | gór formázó minta (#444) 37 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db, |
obszidián tüske (#481) 90 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, |
tükörpáncél (#519) 8400 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, | sámán erszény (#650) 15 ap /db, | rinóbőr (#651) 7 ap /db, |
darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, | sáska amulett (#668) 22 ap /db, | rakolits por (#669) 10 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | rubinkő (#679) 225 ap /db, | ryuku kopja (#694) 105 ap /db, | ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, |
troll csont (#704) 6 ap /db, | etra hályog (#712) 37 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, |
rubin fejék (#729) 210 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, |
kitintüske (#879) 6 ap /db, | bahrot bőr (#938) 7 ap /db, | párducbőr (#1066) 15 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, | féregbél (#1071) 6 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, |
párducszem (#1073) 3 ap /db, | szélgömb (#1080) 45 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 22 ap /db, |
ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, |
zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | pókláb (#1378) 1 ap /db, |
azuka vese (#1462) 13 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, | méregfog (#1553) 900 ap /db, |
Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, | ork sör (#1701) 24 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db, |
bronzkard (#2083) 22 ap /db, | vaskard (#2084) 54 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 14 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, |
aranytű (#272) 4 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, |
csontkulcs (#74) 4 ap /db, | csontpálca (#329) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 10 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, | elit csatavért (#295) 30 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, |
ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, | ezüsttőr (#322) 8 ap /db, | fabontó (#106) 5 ap /db, |
fúvócső (#20) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | griff nyakék (#1579) 80 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, | mandibulakasza (#127) 25 ap /db, |
márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, | nap szimbólum (#141) 10 ap /db, |
nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rézsisak (#72) 7 ap /db, | rövid kard (#171) 23 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | sötét kámzsa (#699) 120 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 30 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | tüskecsapda (#242) 8 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadászkés (#1264) 12 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 5 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, |
vashegyű lándzsa (#182) 20 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 6 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db áron. |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis fehér hátát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak sullár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy trikornis trófeát. 619 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [70,29] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy pókvadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász bal középső lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a pókvadász nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nagyot húz a khór darázs farka a lábadra! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A khór darázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [69,29] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a gorombilla szőrös mellkasát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 11 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gorombilla jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a zoloboo testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a zoloboo csontos karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zoloboo karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [67,29] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [66,29] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a spagulár jobb oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [64,27] Tovább barangolsz a fák között.
id 102 60 | idomítod a 102. szörnyet 60 pontért |
av 11 64 | alakváltás 11 64 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 16 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
A BUTASÁG ÁRA (273. TUDAT KÉPESSÉG) Természetes, hogy egy harcos, esetleg Tharr egy követője lényegesen lassabban tanul meg bármit, mint pl. egy Fairlight hívő vagy egy gnóm. A mágiában járatlan, buta harcosoknak sokszor ugyanannak a varázslatnak az elmondása több varázsenergiát igényel, mint egy képzett varázslónak. Nem csoda, hogy még a legalapvetőbb, legprimitívebb varázslatok tökélyre fejlesztése is jóval több időt igényel számukra. Most azonban ráébredtél, hogy minden rosszban van valami jó - ha valaki lassabban, hosszabb ideig, nehézkesebben tanul, annak természetesen a tanulás is tovább tart, és esetleg több tapasztalattal jár, mint egy zsenipalántának. Mostantól lehetőséged van arra, hogy szabályozd, mekkora árat fizetsz a butaságodért: Az EK 273 <szakértelem> <VP> parancs kiadásával beállíthatod, hogy mennyi az a minimum VP-költség, amit a varázslataidra fordítasz. A <szakértelem> paraméternél az 1 a teológiát, a 2 a taumaturgiát, a 3 az ősteológiát, a 4 az őstaumaturgiát jelenti. Őstaumaturgiát és ősteológiát csak akkor állíthatsz be, ha a szakértelmed legalább 700-as az adott ősi mágiaformában. A <VP> paraméter azt adja meg, hogy a második paraméterben megadott varázslás szakértelemhez tartozó varázslataid minimum ennyi VP-be fognak kerülni. Azaz, ha ennél kevesebb az alap költségük, akkor a költségük ennyi lesz. Ha ennél nagyobb az alapköltségük, akkor a költségük nem változik. A varázslat hatékonysága ugyan nem növekszik, de a megnövelt költségtől jobban fejlődik a megfelelő szakértelem. Mind a négy varázslás szakértelmet külön állíthatod. Az összes beállítás egyszerre törölhető egy üres EK 273 paranccsal, vagy egyesével egy 3. paraméter nélküli EK paranccsal (pl. EK 273 1). Példa 1: EK 273 1 10 hatására minden 10 VP-nél KISEBB varázspontköltségű teológia varázslatod (gyógymógy, áldomás, stb.), 10 VP-be kerül. A 10 vagy nagyobb VP-költségű varázslataid nem változnak. Példa 2: Az EK 273 3 100 parancsot csak akkor használhatod, ha az ősteológiád elérte a 700-at. Ekkor minden ősteológia varázslatod, melynek az alapköltsége 100 VP-nél kevesebb, 100 VP-be fog kerülni. Ki tudja, idővel talán még az igazi mágusoknak is megtetszik a tanulási idő megnyújtásának eme módja? |
TUDATI ŐRJÁRAT (183. TUDATI KÉPESSÉG) A társaiddal elhatározod, hogy mostantól folyamatosan fürkészitek a tudati teret, azok körül a helyek körül, ahol éppen valamelyik tudattársatok táborozik. Ennek segítségével hamarabb észlelitek az esetleges ólálkodó tolvajokat, és egyből értesíthetitek táborozó társatokat. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy minden tolvajnak 80 %-kal kisebbnek számít a lopás szakértelme, amikor tőletek próbál lopni.) A képesség használata automatikus, nem kell paracsnot kiadni hozzá, és nincs költsége. |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatására az ellenfél sebződik, illetve csökken a támadása hárommal. A sebződés és a támadás csökkenés is nő egészen 40-es pai erőig, ahol 40D3-ban és -11 támadásban maxolódik. A megdobott mentődobás felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
VARKAUDAR KORBÁCS (1134. TÁRGY) Bár a varkaudar kínzókamrákban számtalan brutálisnál brutálisabb eszköz áll, mégis, a fogvatartók többségének a korbács a kedvenc fegyvere. Semmit sem szeretnek annál jobban, mint amikor a korbács hangosan csattan az áldozat hátán, és fájdalmas sikolyok közepette hosszú vércsíkot hagy maga után emlékeztetőül. Ki tudja, hány kalandozót kínozhattak meg ezzel a fegyverrel. Lehet, hogy a legjobb volna elhajítani, mielőtt még elkezdenek az ő emlékeik kísérteni. Ha ez egyáltalán nem zavar, a korbácsot akár a saját hasznodra is fordíthatod. Az ütőfegyvernek minősülő fegyver sebzése 1d20, akár balkezedbe is veheted, és használatakor +10 védelmet kapsz, valamint kalandozók ellen +10 sebzést. Persze elég képzettnek kell lenni a használatához: ha ütőfegyver szakértelmed 36. szint alatt van, nem fogod a kezedbe venni, nehogy magadat sebezd meg vele. |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET... Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak. |
SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs. Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni. Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód). Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni. |
SZÖRNYIDOMÍTÁS Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad. |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY) A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
TRIKORNIS (104. LÉNY) Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY) Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében. |
SPAGULÁR (82. SZÖRNY) Képzelj magad elé egy pónit, amelynek kosfeje van, és szőrös, sárga pettyes teste (nehéz feladat). Ez a spagulár, a dombos vidékek mindenevője. Csak a tazunkarókáknak köszönhető, hogy nem szaporodtak el félelmetes mennyiségben, és nem túrták még ki a síkságok békésebb növényevőit. Harcban leginkább a rúgásaira hagyatkozik. Bár nem sok köze van a harcművészetnek, azért lehet, hogy tud egy-két dolgot mutatni a tejfelesszájú kobuderáknak. Húsa ehető. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot. A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.) Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540. [Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.] |
TÖBB MINT 20 PARANCS Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata. A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok). Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is. Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd! Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk. A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. játékhéttl 100. játékhétig - 25 játékhét. * 101. játékhéttl 200. játékhétig - 20 játékhét. * 201. játékhéttl 300. játékhétig - 15 játékhét. * 301. játékhéttl 400. játékhétig - 10 játékhét. * 401. játékhéttl 500. játékhétig - 5 játékhét. * 501. játékhéttl 600. játékhétig - 3 játékhét. * 601. játékhéttl - 2 játékhét. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 12 | Merészség: | 8/6 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 21 (23) | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 147/72 | Jellem: | gonosz (36) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 87/9 | Pénz: | 284 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14 | vágófegyverek: | 7 (+1) | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -4.); ubuk tüske (#131) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
64,56 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 175 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 7 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 2 |
10. szörnyidomítás: | 1 (+1) | 11. teológia: | 2 | 12. versengés: | 1 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, az emberektől (1) mocsári penkét (#148), a kobuderáktól (8) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a törpéktől (3) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), jók (#990), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
gátvakond (#57), bolhakutya (#17), woor-antilop (#31), alpesi tehén (#91), bíborgörény (#84) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist! (teljesítve) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | kvazár sisak (#266) |
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | rézsisak (#72) | ||
1 | * | sötét kámzsa (#699) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | 14 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | ||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | mérgezett tüske (#23) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||
33 | sallank nyíl (#129) | 51 | tüske (#22) | 66 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vadászkés (#1264) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | 1 | * | varkaudar lándzsa (#224) | ||
1 | varkaudar szablya (#516) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | Eldaran karkötője (#373) | |
1 | * | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | |
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
10 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 7 | fáklya (#36) | ||
8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rézkulcs (#75) | 4 | + | sötét tekercs (#535) | ||
2 | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 19] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 30] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 89] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 5 | dözmöng szív (#122) | |||
10 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 7 | fabontó (#106) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | lapkorong (#80) | 3 | lapockacsont (#33) | 6 | madártoll (#112) | |||
4 | magszim bél (#103) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
5 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 27 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) | |||
4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 60.90 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
58 | arany (#50) | 1 | gyenge méreg (#26) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
19 | tüske (#22) | 2 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | 2 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | vasérc (#152) |
63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|